Sari la conținut

Doru Bratu

Membru
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Pârscov
  • Carnet moto din
    2021
  • Motocicleta
    Honda Hornet CB600F
  • Numar Moto
    Bz66DRW

Vizitatori Recenți Profil

448 citiri profil

Doru Bratu's Achievements

  1. Salut! Recent am cumparat un KTM 400cc din 2007. Din ce am observat, are o scurgere de ulei in zona clemei de la decompresor de pe motor. Mentionez faptul ca cel de dinainte a lasat decompresorul fara sufa si fara acel arc pe care trebuia sa l aibe clema. Aveti idee cum as putea remedia problema? Exista vreo garnitura sau ceva? De asemenea am observat si faptul ca sarise niste stropi de ulei si pe cauciucul de la roata fata.
  2. 1. Demontat airbox de pe cadrul motorului (suruburi, senzori si alte furtunașe ce nu îți permite să l scoți). 2. Slăbirea inelelor de pe gurile de admisie 3. Folosirea unui levier sau altceva pentru a crea un efect de pârghie si a forța airbox ul să iasă ( cu mâna prin tragere nu va ieși niciodată și recomand grijă sa nu zgâriați motorul sau sa avariați altceva). 4. Schimbarea cablului de accelerație. 5. Montarea înapoi a airbox ului se face invers scoaterii acestuia, tot prin forțarea înapoi, dupa ce a fost centrat pe gurile de admisie. Cam atât. Operația cere timp si atenție, sunt multe furtune, senzori, fire ce trebuie demontate si necesita atenție cand le pui înapoi. Cel mai bine este sa faci câteva poze pe parcursul demontării pentru a menține forma si structura instalației electrice si traseul acestora.
  3. Revin cu update. Am scos airbox ul, am rezolvat cu cablul. Mulțumesc tuturor pentru ajutor!
  4. L am desfăcut aproape de tot, însă mai are un surub unde pare ca nu pot sa bag șurubelnița sub nicio formă sa il deșurubez. O sa ma uit mai bine maine că sunt liber.
  5. Am demontat capacul parțial. Mai are un surub jos unde e imposibil de desfăcut din cauza locului strâmt, deci nu am cum sa scot air box ul... Cred ca singura variantă rămâne înclinarea motorului. VID_20210819_190523.mp4
  6. Carcasa la filtru e dintr-o bucata dintr-o parte si alta a cadrului. Eu o desfac dar nu pot s-o scot de cadru. VID_20210819_184635.mp4
  7. M-am uitat si la airbox si am observat ca e decupat după cadru si nu se poate mișca în nicio direcție. Daca il demontez tot nu pot să-l scot ca nu merge extras pe nicio parte...that's another problem.
  8. Am luat șufa cu tot cu cablu, deci il schimb integral, însă nu am loc sub nicio formă sa bag mâna pe sub cadru să prind cablul pe clapetă. Mă interesa dacă e vreo modalitate în afară de accea de a demonta motorul din suporți sa îl dau mai in jos pentru a-mi face loc.
  9. Am demontat rezervorul, stiu cum se procedează. Uite așa arată motorul acum. Nu e loc să umbli la șufă...
  10. Salut! Doar ce mi-am achiziționat o Honda CB600F din 2010 si după 10 km de mers mi s-a rupt șufa de la accelerație (de deschidere). M-am pus pe treabă sa schimb cablul însă nu am nicio idee cum aș putea sa fac chestia asta pentru ca este prea inghesuit si am impresia ca ar trebui sa dau motorul jos să efectuez operația. Știe cineva care este modalitatea de înlocuire a cablului de accelerație? Mulțumesc anticipat!
  11. Ar fi ceva si asta. O sa iau in considerare ce ai spus,multumesc!
×
×
  • Creează nouă...