Sari la conținut

stef11

Membru
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Motocicleta
    Suzuki GSX R 600

stef11's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. inclin sa cred ca asta ar fi problema. repet, nu sunt un bun cunoscator, dar imi amintesc ca am avut vara trecuta o problema cu plafonarea in turatii. mecanicul mi a zis ca e de la pompa. a reparat o si dupa 3 saptamani a luat o de la capat. de atunci a ramas pe drepta. acum n am mai avut sansa sa vad daca se mai si plafoneaza. mersi mult!
  2. e k2 injectie. mersi! » Post actualizat in 03 May 2017 13:42 o sa solicit si verificarea lor, poate sunt infundate
  3. benzina are, ce i drept sta de ceva timp in rezervor, dar ma gandeam ca oricat de proasta ar fi, tot n ar trebui sa se opreasca
  4. Salutari! Rog si eu un raspuns/raspunsuri la urmatoarea intrebare:cu baterie noua, bujii curate( atat ma pricep eu), porneste pentru 2 secunde dupa care se opreste, care ar putea fi cauza? multumesc anticipat!
  5. multumesc! mai nou se si ineaca, cred. cum o turez putin moare. » Post actualizat in 07 Mar 2017 14:41 revin cu rezolvarea problemei, poate ajuta pe cineva in viitor. nu stiu daca explic tocmai corect, dar sper ca se intelege. din airbox porneste un furtun(cel din spate), ramificat catre fiecare cilindru. 2 bucati din acel furtun erau intepate, le am schimbat si se pare ca s- a rezolvat. presupun ca tragea prea mult aer, acum au disparut rateurile si inecarea cand o turam.numa' bine! » Post actualizat in 07 Mar 2017 14:42
  6. am imprumutat o baterie buna de la un vecin si aceleasi simptome, deci luand-o prin eliminare ar ramane releul. multumesc!
  7. am curatat in prealabil tot ce inseamna mufe, contacte, etc cu spray. problema asta am sesizat o de ultima data cand am iesit cu ea si m a prins o ploaie torentiala. la fel am sperat si eu, dar n a fost asta. mersi oricum de sfat. stima!
  8. da. nu merge in 4, ceea ce e suspect pentru mine e faptul ca pe bateria masinii merge corect. poate avea legatura cu releul de incarcare?
  9. Salutari! Cer si eu o simpla opinie, nu neparat o modalitate de a rezolva problema. Treaba sta in felul urmator: este vorba despre un k2, zilele trecute l am pornit cu fire de la bateria auto. mers ok, turat in gol, de asemenea, ulterior pus bateria pe redresor, incarcata, pornita. problema apare insa atunci cand bag mana in gaz si fie turatia urca dupa ce am tras de acceleratie, fie variaza si nu se tureaza corect, plus un oarecare chin. mai exact asa opereaza. https://www.youtube.com/watch?v=FPkpCSasgIA&feature=youtu.be
  10. cu scuzele de rigoare, a trecut destul timp de cand am solicitat ajutorul, insa am fost plecat din tara in perioada asta. motocicleta a ramas pe mana unui amic care a rezolvat treaba cu pompa, nu el personal, a dus o la cineva care s-ar fi priceput. intorcandu ma acasa am testat o . totul bine si frumos vreo zi, a doua insa, a reinceput distractia, noroc ca ma aflam pe langa casa si am tras de ea asa. la o incercare ulterioara de pornire, moarta. de la fire a luat o. am verificat releul, fire topite. zis si facut, fire noi, papuci, le am dibacit cumva. a mers in aceeasi nota pana s a incalzit motorul la vreo 90 grade. la semafor printre masini, fiind atent la oglinzile masinilor mai impingeam cu picioarele, motoreta fiind pe liber. senzatia pe care mi o lasa era ca roata spate se blocheaza, parea de 3 ori mai grea. dupa acel semafor, la 4000 de ture s a balbait si tremura de mama focului am desfacut si statorul si nu pare nimic ciudat la el, cel putin la ochiul meu de nepriceput, in sensul ca nu e nimic negru pe acolo. » Post actualizat in 20 Sep 2016 14:12 asa ca nu stiu daca au legatura intre ele, faptul ca la turatia respectiva parca o poseda un demon si o blocheaza bagand o in spasme si faptul ca ceva mi a mancat toata bateria, la modul ca e moarta complet( cumparata in aprilie anul curent)
  11. Multumesc, dom' profesor TNG! Asa cum am spus, doar bujiile le am scos si le am sters, nimic altceva. Faptul ca n am cunostinte care sar de o maxima generalitate,e clar!din pacate n am cu ce s o deplasez pana in Ciolpani, desi daca ar fi dupa mine as impinge o pana la DVS.
  12. Dupa o desfacere de bujii am constatat ca porneste greu, o ia sta in 1000 de ture si cum trag putin de gaz o ucide. Mutlumesc TNG pt raspuns. Am scris din nou in ideea de a mi spune din simptomele acestea daca ramane aceeasi recomandare din partea ta
  13. De la tps nu e. L am pus pe dealer mode. Nu mi da eroarea. In schimb trei dintre bujii erau negre
  14. saluari!! sper ca explic corect,in airbox, in spatele filtrului de aer, este un locas mic in care se afla un fel de filtru/burete mic
  15. pe liber pare diferit, urca in ture, desi oarecum mai greu si cu un fel de zgomot ciudat(mai ales toba), cel putin diferit de cel "clasic", parca ceva o chinuie. » Post actualizat in 08 Aug 2016 08:48 parca ar fi inecata, mai mult la figurat, desi mi a trecut prin cap ca cineva putea sa mi traga de accelaratie aiurea( nu stiu daca ar fi creat probleme), insa tot sunt paralel cu situatia:)
×
×
  • Creează nouă...