eu am pe al meu 13/48 si e destul de ok, as vrea totusi sa incerc cu 49 pe spate,maxim 50, parerea mea ca peste 50 e putin cam mult, dupa cum spunea si Biscuit, 200-le are alta cutie, iar cu pinion mare pe spate o sa ai treapta a doua foarte scurta
Salutare,
Mai mult ca sigur sunt iubitori de endureala care nu vor "hiberna" jucariile si le vor exploata si pe zapada, rugamintea mea este catre cei ce le au pregatite de sezon ce solutii de cuie/suruburi pentru cauciucuri au folosit?
Tocmai ca am avut slabit pretensionarea arcului un pic cam mult (sag static la 60mm) si se comporta nu tocmai ok, la niste damburi/sleauri ziceai ca sunt cu barca. Mi-am comandat inaltatoare la ghidon sa mai cobor putin suspensia fata si voi taia din sa. Precizez ca am 68kg deci m-as incadra la arcul standard.
Poti pune te rog poze cu cat ai coborat telescoapele din jug? Mersi
Salut baieti,
ce parare aveti de inlocuirea bucsei jos a telescopului spate standard cu una excentrica? daca aveti careva de unde v-ati cumparat-o ca as fi si eu interesat (deh, nu sunt asa inalt 1,70)
Si eu am asteptat foarte mult pana am gasit un 200 exc decent. Pot spune ca e foarte "docil" daca inveti sa il controlezi din ambreiaj, are cuplu cat cuprinde, nu ca un 250, dar pt incepator e foarte ok.
Recomandarea mea ar fi, daca ai ocazia, sa le incerci pe toate (cel putin cele 2T)si vezi tu dupa ce poti "stapani" mai bine.
Salut! Am detinut pana de curand un Suzuki DR125, cu care am prins gustul de endureala si vreau sa trec la 2 timpi, de preferat KTM.
Imi poate explica si mie cineva diferentele dintr 200 exc si 250 exc (fabricatie 04-07 - aici ma incadrez si cu bugetul) si ce recomandati? am 1.70, 68 kg