Salutare. După 3 luni de mers pe Rodie...am sesizat 2 probleme
1. La pornire trebuie lăsat motorul sa se încălzească bine cu chok.ul tras...eventual mers vreo 5...6 km, altfel apar rateuri în carburator, mers întrerupt. Poate fi și o alta cauza ?
2. În timpul mersului treapta a 5.a turatie constantă la 90..100km/h... motorul are cate o întrerupere ( da câte un șut ) , știe cineva care ar fi cauza ?
Am reușit și eu sa rezolv problema. Pompa a fost de vina. Am reușit sa pun mana pe una originala Mitsubishi, totul merge perfect acum ...sa vedem cât va rezista ( am inteles ca pompa de benzina e o problema de cele mai multe ori ) .
Am găsit releul original, marți ajunge. Sunt curios dacă după schimbarea lui problema va dispărea. Ar mai fi de curățat carburatorul, am comandat și un kit de reparație. Înlocuiesc ce se poate înlocui.
Am comandat releul...marți ajunge. Îl voi monta și vedem cum se comporta motorul. Asa am și eu alimentata pompa acum, cât e contactul pus primește curent.
Logic nu ar trebui să se întâmple nimic rău. 3 ore cât am umblat cu ea a fost ok. Doar ca atunci când sunt în frana dr motor și dau sa accelerez are un moment când parca se îneacă. Am băgat mana în gaz mai mult și la următoarea frână de motor a dat câteva rateuri și s a oprit motorul. Ori a rămas carburatorul fără benzina, ori....nu mai știu. Urmeaza sa dau jos carburatorul sa îl curat, cu ocazia asta verific și furtunele de alimentare, etc. Altceva nu mai știu ce ar putea fi
problema persista , am pus pompa pe direct , primii 70 de km a mers f bine , dupa, in frana de motor, da cateun rateu in carburator si in cate secunde se opreste motorul. Thag pe dreapta,pun iar contactul si motorul porneste. Ciudat simptom, ce poate fi pana la urma ????
...am depistat problema, pompa de benzina când merge când nu. Probat pe bancul de lucru...probat și pe motor....acelasi simtom. Schimbam și vedem ce va urma.