Jump to content

danzi76

Membru
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

About danzi76

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    1994
  • Motocicleta
    MZ ES 250/1, MZ BK 350, Transalp 650
  • Numar Moto
    TM76TMB
  • Club
    poate la anu`

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    MZ es 175, MZ es 250, MZ etz 250, IJ 3 Festival, Jawa 250 (ogarul mic), Jawa 350...etc
  • Interests
    Old school byke

Recent Profile Visitors

158 profile views
  1. Salut, nu am ajuns la Spitzer dar am rezolvat (cred eu) singur. Am avut spite mai largi si le-am strans incet incet pana au ajuns cam la aceasi intindere toate spitele (din 4 in 4 spitze) apoi am pus marker pe bascula, am invartit roata si am marcat unde erau 8-urile si am strans - destrans pana am obtinut o roata decenta. Mi-a luat mult timp pt ca am facut treaba asta pe mobra (Nu am um un suport de centrat manual roata). Cstelia mi-a zis ca el poate sa imi centreze roata dar deja am facut eu - poti vorbi cu el. » Post actualizat in 18 Oct 2018 13:41 Binenteles ca am schimbat. Pt mine e foarte clar: Cauciucurile Heidenau sunt niste gunoaie si nu ma mai ating de ele cat traiesc (ma refer strict la cele din Romania). Pe spate au inceput sa apara crapaturi la crampoane (destul de adanci) si nu am nici 5000 de Km iar cel mai lung ride pe care l-am facut cu ele a fost o tura pe Transalpina. Ca sa nu fie dispute pe forum, cine nu ma crede sa vina sa le vada, am poza cu data si kilometrajul cand le-am schimbat. Nu incerc sa fac reclama proasta nimanui spun doar ce am patit eu. Voblajul este dat de cauciucuri si sutin asta pt ca dupa 50-60 km/h dispare. Daca era din rulmenti (jug, roti), bascula, lant (am schimbat si lantul) voblajul se mentinea si la viteze mari, plus ca coincidenta e foarte mare am schimbat cauciucurile si brusc am avut un alt motor mult mai nesigur. Probabil in primavara am sa schimb din nou cauciucurile - dar nu de pe piata romaneasca si voi constata singur daca am avut sau nu dreptate.
  2. Ieri am schimbat rulmentii de la roti... 2 fata 3 pe spate, voblajul persista (e adevarat ca s-a mai imbunatatit ceva, pare mai rigid acum dar totusi). Am observat ca am spite slabite, deci neaparat trebuie sa ajung la "spitzer" asta e ultimul lucru care il mai pot face, nu mai am idei.
  3. Stie cineva cum il chema pe colegul cu numere de Alba decedat ieri in urma accidentului de pe Diaconu Coresi? Detalii despre accident?
  4. Cam asa ceva. Nu chiar ca in fata lui Moise dar da. (diferenta e ca la noi benzile sunt un pic mai late ca in Bucuresti, inca nu au facut 3 benzi din 2, deci loc este suficient unde e bunavointa) In schimb si confirm si pt azi dimineata, taxi-urile lipite de banda din mijloc, plus un cascat (taximetrist) a uitat si cand m-a vazut in oglinda a blocat culoarul. despre mine: cum vedeti in semnatura am un Transalp cu tobele originale, deci nu se poate zice ca agresez prin zgomot restul participantilor la trafic, conduc mobra full echipat si chiar multumesc tot timpul cand m-i se face loc, etc.
  5. Mda ce intrebi si ce raspunsuri primesti.
  6. Este adevarat ca fata de acum 10 ani, cu toate ca traficul a devenit infernal ,soferii iti fac loc cand te vad si nu sunt ignoranti sau cu ochii in telefon. E chiar mai OK decat acum 25 de ani (`93 cand am inceput eu) cu toate ca pe atunci la semafor erau maxim 4-5 masini, daca incercai sa te bagi printr-e ele te luau soferii la bataie . Dar pe atunci lumea nu era asa de grabita, si nici motoarele nu erau ca acum. In topic intrebarea era daca ati vazut o incrancenare in atitudinea taximetristilor raportat la motociclisti in ultima vreme in Timisoara. Nu are legatura cu alte categorii de soferi.
  7. De acord, in Tm nu am stres cu masinile normale, am observat doar ca taxiurile in "general" blocheaza ostentativ ma refer doar la faptul ca acest comportament este mai accentuat in ultima vreme. P.S. "Dan NY": mutumesc.
  8. Ca asa sunt ei, sunt de acord, pana acum erau fel si fel dar din primavara asta mai mult ca oricand parca o fac diandins. Chiar zilele trecute pe podul de la Calea Sagului o masina de politie mi-a facut loc sa trec dar m-am impotmolit in spatele unui taximetrist care cu toate ca ma vedea nu i-a pasat de loc din contra s-a apropiat si mai tare de linia de delimitare dintre benzi, noroc ca b2 a mers mai bine si am putut sa trec de meltean. Asta pana la urmatorul care a facut la fel. Ieri dupa masa tot pe Calea Sagului dar in sens invers (pe la cimitir) veneam printr-e masinile oprite pana un taximetrist s-a apropiat de cel din stanga lui ca sa nu mai pot sa trec... etc. Poate ca sunt doar ghinionist.
  9. Salutare, In ultima vreme am observat ca taxiurile (nu toate) se lipesc de banda dintre sensuri cand se opresc la semafor. Treaba e destul de frustranta mai ales cand orasul e blocat. Sper ca nu sunt eu paranoic sau am eu norocul sa ii intalnesc tot pe aia, dar pare un fel de boicot pt motociclistii neobrazati care ii sfideaza cand ei stau la semafor. Voi ce parere aveti? Ati observat treaba asta in trafic?
  10. danzi76

    Card pierdut

    Cardul este unul online "revolut.com", am incercat sa ii contactez dar se pare ca au un sistem de tot kktul... numar de UK cu robot... nu am ajuns sa vorbesc cu nimeni si dupa 10 minute am renuntat. Consider topicul inchis, nu inainte sa va multumesc pt pareri, opinii, etc.
  11. danzi76

    Card pierdut

    Salutare, am gasit un card de credit langa un yamaha dragstar portocaliu in parcarea de la Leroy Merlin din Sagului pe numele Andrei Avram. Daca il stiti numarul meu de telefon este 0748838897.
  12. Multumesc danytm, Am sa (verific) merg in Iunie la el, deocamdata sunt in UK si vin doar in weekenduri acasa. Cat timp a stat janta la el, si cam in ce pret te-a dus?
  13. Salut Mircea (emircea), toata lumea.. Rulmenti de la roata daca nu ai joc pe ax si nici sunete suspecte (de frecare) nu ii schimbi. Echilibrarea a fost facuta camere schimbate etc. (tot ce trebuie cand schimbi gumele) Sunt sigur ca janta mea nu e perfecta si ca am opturi (stiu pe unde am umblat , nu am nevoie sa confirm cu distantier) de aia caut un priceput in reglarea spitelor, Nu cred ca e cineva cu roti spitate care sa nu aiba opturi (nu neaparat ff vizibile) dupa cel putin un an de mers prin patrie. Problema este ca dupa ce am pus gumele astea "voblajul" s-a amplificat si in frecventa si in amplitudine , plus ca a aparut pe franare ceea ce e ff aiurea Top case-ul a dat si el vibratii nu de la greutate, ci de la prindere. Vibratii intre case si talpa de prindere pe mobra (rezolvate cu niste buline de pasla pt picioare de mobila bagate intre talpa si case). Cu side case-urile puse mobra devine un pic mai stabila dar asta e subiectiv diferenta fiind destul de mica. Urmeaza sa schimb placutele de frana toate 6 si sa verific si discurile daca nu au si ele opturi (voblajul pe franare). @Mircea povesteai tu de un suc propriu de vaselino-uleiuri pt ungerea cablurilor... Ne vedem in weekend sa vedem daca rezolva problema mea cu cablurile de ambreiaj?
  14. Salutare, Am un Transalp de 650 care vobleaza insistent. Din istoric: - 2016 vara - schimbat anvelope Anakee 2 cu Anakee 3 - atunci am simtit imediat voblajul pt prima oara, inainte imi puneam manusile si ma inchideam la fermoar din mers. in toamna 2017: - schimbat rulmenti, semeringuri la Jug, - servisat furca (semeringuri de praf si ulei, cuzineti, garnituri, Ulei de furca etc) recent (2 saptamani in urma) am schimbat gumele din nou, am pus Heidenau scout si surpriza... Voblajul e mai mare si mai insistent iar ca noutate il simt si in franare mai serioasa. Concluzie: 1 Gumele sunt proaste (unele mai proaste ca altele) - probabil calitatea pt Romania e una indoielnica dupa cum s-a vazut in ultima vreme la alte produse 2 Geanta fata cu 8-uri si gumele mai sus mentionate amplifica vibratiile. De aceea intreb daca stiti pe cineva care poate verifica janta si eventual regla spitzele sau daca aveti alte concluzi fata de cele enumerate de mine le astept cu mare interes. A scapat pana acum cineva de voblaj? Cum?
×
×
  • Create New...