Sari la conținut

Bossk

Membru
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Germany, 78224
  • Motocicleta
    Honda CB500

Vizitatori Recenți Profil

238 citiri profil

Bossk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Merci Adrian de raspuns, Totusi am eliminate bateria pentru ca are 12+V adica 12.6 sau 12.9 depinde de momentul masurarii in raport cu cat de mult am incercat sa pornesc. Tind sa cred ca nu e electromotorul pentru ca se comporta la fel si daca am siguranta "Ignition" scoasa si nu apas butonul de pornire. A intilnit cineva problema asemanatoare si cauza sa fie contactul defect sau releul de pornire blocat pe circuit inchis (electromotor conectat)? Bsk » Post actualizat in 14 Oct 2016 08:57 Problema rezolvata: » Post actualizat in 14 Oct 2016 09:02 Problema rezolvata: #AdrianB1 ai avut dreptate, bateria era defecta. Chiar daca am tensiune in jur de 12.6 V sunt defecte cateva celule si curentul maxim generat e de 0.2 A. Bateria nu e capabila sa alimenteze nici macar becurile din bord. (Winter is coming) Bsk
  2. Salut, Imi pare rau ca schimb topicul de la cuciucuri la circuitul electri, dar stiti cum e: fiecare cu ce il doare. Merg aproapre zilnic cu motorul si fara niciun avertisment nu mai porneste. Voi descrie mai jos simptomele si ce putem exclude deja. Situatia: - cu bateria verificata si incarcata la actionarea contactului nu se intampla nimic: becurile din bord stinse, faruri/lumini nu functioneaza, pornirea nici atat. - daca masor tensiunea pe baterie e 12+ V iar la actionarea contactului scade brusc la 2 V !!! (sugereaza un scurt) - tensiunea pe baterie nu mai scade cand scot sigurantele "Turn signal/brake/horn/meter" si "Ignition starter" si repet actiunea de mai sus. Verificari: - bateria e incarcata - sigurante ok ( si cea de 30A de pe pornire) - am masa (ground) - am verificat toate conexiunile folosind schema electrica. Cum poate scadea tensiunea la 2V fara sa se arda nicio siguranta? Mi-a venit acum in minte o expresie veche de pe vremea Daciei/Mobrei : " Cineva fura curentul" Urmatoare etapa e sa desfac contactul desi nu vad o logica directa, neavand relee contactul ramane de verificat/curatat. Sunt convins ca vor rezolva problema si ramane solutia pentru altii. Bsk
  3. Salut, Va stept la o tura pe langa Bodensee. (Singen / Radolfzell) Haideti sa stabilim o intalnire in zona. Bsk
  4. Honda a pornit aseara! (Dupa ce am reluat operatiuniile citite pe forum, si le-am executat in ordine) Problema: - incercari repetate de a o porni cu socul tras si acceleratie - inecata Rezolvare - robinet inchis - acceleratie maxim - automat pana nu s-a mai simtit miros de benzina Dupa ce am redeschis robinetul, cu bateria proaspat incarcata, a pornit imediat. A meritat efortul, pentru ora petrecuta pe CB dupa ce a pornit. Bsk
  5. Salut, Am de cateva zile un CB500 "nou nout" din '94. Cum nu am mai mers demult sunt super entuziasmat si abia astept sa ma dau. L-am luat de la un coleg si el l-a si adus acasa la mine. Pentru ca stau in Germania, asigurarea e personala si nu puteam merge cu el pana nu aveam talon nou si asigurarea refacuta pe mine. Zilele au trecut cu motorul in parcare fara sa il mai pornesc. Acum insa am numere, talon si asigurare dar motorul nu mai porneste. Am nevoie de sfaturi pt ca: - sunt entuziasmat si as vrea sa verific orice doar sa porneasca: alimentarea, filtre, carburatoare etc - nu am mai mers cu CB500 si I-am dat la automat pana am gatat bateria - am tras socul la pornire si poate am si accelerat - becul galben de la cric e normal sa stea aprins? Merci,
  6. Salutare motoristi, Va astept sa face o tura in zona Bodensee. Daca sunt mai multi interesati putem planifica un traseu, alfel facem o tura in apropiere de lac si discutam despre viitoarele intalniri. Propuneri: 16 Iulie 2016 23 Iulie 2016 Radolfzell, 78315. Bsk
×
×
  • Creează nouă...