Sari la conținut

Tatelu

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Câmpulung Argeș
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Suzuki Marauder

Tatelu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare.Aveti idee careva cum vin motate arcurile șoc,cele care revin șufele la marauder 800.Ma refer la lungime,unul este mai lung si unul mai scurt.Am avut probleme cu cablul soc am schimbat cu unul nou si cred ca a mai umblat la sistem si fostul proprietar.Multumesc.
  2. Mda, adevărul este că are un sistem de sincronizare foarte dificil.E m-am chinuit mult până am adus-o in mintile ei.E foarte complicat.Oricum nu a ieșit perfect.Ma gândeam că te pricepi tu și poate mă sfatuesti ce sa fac.
  3. Unde ai sincronizat carburile? » Post actualizat in 02 Aug 2017 20:33 Te pricepi?
  4. Tatelu

    mecanica moto

    Salut poți să îmi spui și mie cât ar costa o sincronizare?Eu sunt din Campulung și am un Marauder.Am schimbat filtre aer curatat carburi,rezervor înlocuit bujii.In schimb am fost la cineva sa o sincronizeze și este mai mult desincronizata.Merge rău tare și nu știu unde să o duc.Practic nu se poate merge cu ea.
  5. Salutare.Revin pe acest forum pentru niște sfaturi in legătură cu un Marauder 97.De asta primăvară am tot lucrat și schimbat pe la ea consumabile gen filtre aer,galerie de admisie cilindru 2(era sparta),presetupa pompa apa...etc.Pe final am desfăcut și curatat carbelitoarele,reglat nivel ambele..reglat aer,sincronizare spălat curatat rezervor.Toate bune...până când am dat de un fenomen pe care nu îl înțeleg,și anume că la cald după ce merge la relanti circa 10 ,20 de minute scade turația până moare de tot.Nu pot înțelege ce de întâmpla și aș vrea un sfat.Am schimbat și bujii dar nimic fenomenul persista.Cilindrul 2 arde cum trebuie adică are culoarea roșiatic spre alb iar spate cil1 e neagra că tuciu'. De pornit pornește brici cu șoc la max și apoi progresiv îl imping până la fund.Nu papa ulei...nu știu ce să îi mai fac.Ma dispera trece sezonul și tot pe lângă ea bibilesc.Astept un sfat.Multam mult și asfalt uscat ,călătorii fara evenimente.Respect. » Post actualizat in 01 Aug 2017 06:06 Salut.Am si eu aceeasi probleba si nu stiu ce sa ii mai fac?Imi poti spune cum ai rezolvat pan la urma?Multumesc.
  6. Nu se topesc devin rigide și apoi nu mai etanseaza. » Post actualizat in 09 Apr 2017 18:36 Eu folosesc simeringuri la servici la niște CNC uri și am pățit tot felul de fenomene.
  7. Mulțam. Am rupt internetul)) Caut! » Post actualizat in 09 Apr 2017 16:40 Se potrivesc și de alte modele de ex ATV scutere etc important este materialul din care sunt făcute. Acolo este temperatura mare. Nu pot sa pun un simering de 4sau 5lei.Sunt făcute și ele sa lucreze în anumite medii și la anumite temperaturi. » Post actualizat in 09 Apr 2017 16:42 Complicat! » Post actualizat in 09 Apr 2017 16:44 La Rimimoto nu au. Probabil trebuie sa sun și sa fac comanda. Ai numai chit reparație pompa ca și peste tot. Mi se pare normal ca în chit sa intre și simeringul axului. » Post actualizat in 09 Apr 2017 16:47
  8. Salutare. Cu chitul de reparație am rezolvat. Asa vrea sa schimb și simeringul. Un site sau ceva de unde pot să-l comand? Are cineva vreo idee? Mulțumesc. » Post actualizat in 08 Apr 2017 20:21 Da, axul este filetat în capăt pentru a fixa fulia.
  9. Salut.Am rezolvat relativ ușor extragerea furiei. Prin bătaie în axul principal. Bine înțeles nu direct ci am făcut la servici un dorn filetat pe care l-am filetat în ax și am bătut. Fulia are doua teșituri în care se înpaneaza. Axul a ieșit pe partea opusa furiei pentru ca are cote în diametru, diferite pentru cei doi rulmenți care rulează pe ax. Pentru rulmenți a fost nasol sunt doi au dimensiuni diferite și am fost nevoit sa îmi confecționez un fel de presa(noroc ca am un strung la servici) și am reușit sa ii depresez. Chinul a fost cu presetupa care a fost lipita acolo și probabil băgată tot prin procedeul presei. A trebuit sa o mutileaz, important este ca am reușit. Simeringul este încă ok dar foarte rigid și dacă tot fac manopera asta îl schimb. Oricum mulțam mult de indicații. Și pentru posesorii de Marauder sa știți ca este un întreg circ sa umbli în pompa și sa înlocuiești niște chestii. banale. Noroace!
  10. La modelul meu este astfel pompa... Nu are siguranță. E foarte complicat de schimbat presetupa. Pentru asta trebuie depresat rulmenții apoi presetupa. » Post actualizat in 07 Apr 2017 08:40
  11. La modelul meu este astfel pompa... Nu are siguranță. E foarte complicat de schimbat presetupa. Pentru asta trebuie deprestat rulmenții apoi presetupa.
  12. Da.... TNG, mulțumesc mult am văzut-o după ce am benoclat bine.Intr-adevar exista gaura și era obturata. Oricum am comandat chitul de reparație. Problema este cum depresez fulia de pe ax. Ma sfătuiți sa schimb și și simeringul? O modalitate de degresare a presetupa vechi? Am văzut ca trebuie lipita zona care intra în locașul din pompă. Mulțumesc... Special TNG.
  13. Pompa nu este asa... Nu exista nici o gaura.. Am desfăcut de 5 ori. » Post actualizat in 04 Apr 2017 09:23 Altfel nu afirmam! Oricum mulțumesc.
  14. Salut.Am curatat , degresat locul arata ca nou suprafața de etanșare este oglinda. Dacă ar fi presetupa ar fi dramatic...uleiul ar fi prezent în instalația de răcire sau invers, antigenul în ulei ceea ce ar duce la creșterea nivelului de ulei... Spumă. » Post actualizat in 04 Apr 2017 03:21 » Post actualizat in 04 Apr 2017 03:27 Nu am văzut nici o gaura sub pompa.. Am scos tot și am verificat oring ul și rulmenții pompei. Totul este impecabil.
  15. Salutare.Sunt posesorul unui Marauder din 97 si am o problema din toamna trecuta care imi da bataie de cap si nu o pot rezolva.As vrea sa va intreb mai ales pe posesorii acestui model daca ati avut verodata pierderi de antigel la capacul pompei de apa?Eu am dat de belea cu asta,dar em luat initiativa si am demontat frumos capacul si poma de apa am schimbat oringul capacului si am montat la loc fara nici o problema.Dar...chestia este ca imi prelinge in continuare cate o picatura la pornirea la rece,apoi dupa ce se incalzeste fenomenul dispare.Nu gasesc nici o logica totul este ok nou...am strans suruburile pompei exacat ca la carte adica 10Nm,dar fenomenul continua.Oare am gresit ceva?Am respectat cartea tehnica?Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...