Sari la conținut

Vladwp

Membru
  • Număr conținut

    79
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Chopper 250
  • Numar Moto
    In lateral

Informații profil

  • Motociclete detinute
    KTM 125

Vizitatori Recenți Profil

582 citiri profil

Vladwp's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va mulțumesc mult colegi pentru răspunsuri. maine dimineața voi verifica transmisia și voi atașa poze cu ce am descoperit. Uleiul este proaspăt schimbat, este la nivel, antigelul la fel.
  2. Mulțumesc pentru răspuns. Dacă îl ridic pe circul central, se accelerează perfect și in ture joase cât și tare fără vreo trepidație Problema este doar când sunt suit pe el.
  3. Buna seara colegi, Recent mi-am achiziționat pentru oraș un Aprilia Leonardo 300 din 2006. Scuterul merge foarte bine, se comporta senzațional in oraș însă am o singura problema care nu îmi da pace, ( fostul proprietar mi a spus ca trebuie sa ii schimb bucsele basculei ) In momentul in care vreau sa ma pun in mișcare, sa accelerez incet, tremura motorul destul de rău, iar dacă iei mâna din gas parca te împinge putin in fata. Daca accelerez mai puternic pleacă de pe loc fără probleme. Uleiul este ok, filtru de aer este ok, carburatia este reglata și sincronizată. Vreo idee despre ce ar putea fi vorba ? Va mulțumesc,
  4. Vladwp

    Suzuki Intruder

    Buna ziua, posibil sa nu fi postat corect acest topic aici, iar dacă am greșit, un moderator poate ma va ajuta sa îl mut unde ii este locul. Dețin permis de cât A din 2015, 2 ani am mers pe un Suzuki Marauder 250, dar a venit timpul sa îmi iau ceva mai mare( din spusele unor prieteni, ceva pentru bărbați ) așa ca momentan sunt in căutări. Am avut ocazia sa merg pe Intruder 1500LC din 2000 ( mi sa părut genial, mare cât porcul, confortabil, in ciuda faptului ca este mare, mi sa părut chiar ușor... putere destul de buna, acceleratie pe măsura, mai simplu spus, superb ! O alta varianta ar fi Suzuki intruder VS1400 ( modelul mai mic, și puțin mai bătrân). Nu am avut ocazia sa merg pe el, dar din spusele mai multor persoane, este o motocicleta mică, cu un motor mare, putere Ok, cuplu bun, și ciclistica buna. O ultima varianta ar fi Kawasaki Vulcan 1500. Am mers doar pasager pe el, și o distanță destul de mare, nu sunt foarte încântat de el, dar Per total mi se pare decent (cuplu , putere, manevrabilitate ) Va cer o părere, va rog, sfaturi pro/contra. Țin sa Menționez ca bugetul pentru noua jucărie ar fi un maxim de 16000 lei, adică 160 milioane vechi, orice alt model pe care îl pot găsii in acești bani, sunt dispus sa îl caut. Țin sa mai Menționez faptul ca motocicleta ma interesează doar pentru drumuri lungi ( mare, munte, plimbări in străinătate, concedi etc) Aștept părerile voastre asupra acestui subiect Va mulțumesc și va doresc un început de sezon frumos, numai drumuri bune, și mulți km in sa.
  5. Am desfacut toata partea electrica. Am luat la controlat fiecare fir in parte, iar supriza a fost : Am gasit in far, un manunchi de 5 fire legate la o mufa, taiate perfect toate 5. Am inlocuit firele, am remufat mufa, dar in zadar. Dupa, cand am ajuns la partea electrica dintre bobina/cdi un fir aproape rupt intre ele. Am schimbat firul, am rezolvat problema. Am scanteie, am aprindere Edit: Cred ca am niste vecini spurcati pe la bloc, si imi voi imagina ca sunt in Call of Dutty cateva zile (panda).
  6. Baieti am rezolvat. Va multumesc pentru sfaturi !
  7. Daca poti, da-mi un telefon te rog. 0770981912
  8. La slotul mic cu 2 fire , am negru cu alb si negru cu rosu. La negru cu alb am masa.
  9. Va multumesc pentru raspuns. Atasez mai jos schema electrica a motocicletei. (pusa pe mediafire deoarece nu stiu cum sa urc schema aici ) Link: https://www.mediafire.com/?vbp0y0u6lj3d2v7 Maine voi incerca tot ce am citit aici. @andutzu , voi incerca acest lucru prioritar, cu masurarea firelor si depistarea firului cu probleme.
  10. Vlad58 Multumesc pentru sfat. Cand ajung acasa ma voi apuca de fire. Voi lua pe rand fiecare senzonr/fir/cablu. Tind sa cred ca este mufa tata care vine in cdi, deoarece intra mai greu, si trebuia sa apesi mai tare pentru a face acel click. Iau in calcul si ceilalti senzori, pe care ii voi masura/vedea diseara. Va multumesc pentru sfaturi, si mai astept in continuare
  11. Neutral-ul merge. Contact am, nu prezinta semne pe partea asta. Singura problema este ca nu imi da scanteie in bujie.
  12. Ups... Intrebare intrebatoare. Cum imi voi da seama daca este o lipitura rece/problema/contact imperfect la un fir ... ? » Post actualizat in 27 May 2017 13:32 @BMW am uitat sa mentionez. Am facut treaba asta ieri, si la o distanta de 20-30 de minute a pornit.
  13. @Endurache Iti multumesc pentru raspuns. Exact la asta ma gandesc si eu. Maine fac rost de un aparat de masurat, si voi lua fiecare fir in parte. Ma gandesc ca asta este problema in proportie de 99%. Daca iti mai aduci aminte, la ce mufa ai avut problema?
  14. Buna ziua. Am decis sa postez si eu intr-un final, deoarece nu ii mai dau de cap. Am un Jinlun JL 250-5, un chopper corean, iar din senin a inceput sa imi faca figuri. Totul a inceput acum 1 saptamana, inainte de plecarea spre Manesti. Am alimentat cu benzina de 100 de la OMW, pompa MEGA MALL , toate bune si frumoase. Am mers cam 10-20 km prin oras, mi-a sarit cauciucul care face legatura intre carburator si filtru de aer, tras pe dreapta, l-am prins, toate bune. A doua zi, hop sa plec la munca, nu mai pornea. Dai la automat, dai pedale, d egeaba, am plecat cu autobuzul. Cand am ajuns acasa, hotarat sa rezollv problema, am zis ca o fi de la carburatie, o fi luat mizerie, asa ca hop desfacem tot, carburatorul facut bucati, curatat, suflat, uscat, pus inapoi, reglat (1 benzina, 2-2,5 aer) . Degeaba. Pedale in zadar, automat in zadar. Intr-un final, mi-a trecut prin cap ideea de a scoate bujia sa o curat (era plina de funingine) , am curatat-o, am pus putina benzina pe ea, i-am dat foc, am pus-o la loc, aceiasi problema. Ulterior mi-a trecut prin cap, sa scot bujia si sa vad daca imi da scanteie, am scos-o, pus contactul , bujia lipita pe cadru (am smirgheluit o portiune ) nimic. Am pus-o pe o suprafata de fie, nimic. Dupa toate astea, am inceput sa dau telefoane, uite am patit asta s.a.m.d, Ieri am schimbat : Bobina, bujie, fisa, CDI. Cu toate piesele noi pe ea, absolut nici un raspuns. Suparat, am pus cdi vechi inapoi, am lasat bobina noua, si am zis sa o asamblez la loc pentru a ma duce acasa, dar am zis hai sa ii mai dau o cheie ca oricum este in zadar, ce sa vezi? A pornit. A mers 15 secunde, dupa care a murit total. Am scos bujia sa vad daca are scanteie, nu avea nimic. (De mentionat, a pornit cand am pus o alta baterie incarcata full) In momentul de fata ma aflu intr-o mare dilema. Ce poate fi ? Parerea mea ar fi ca am un cablu libidinos undeva pe instalatie care face figuri. Statorul daca era prajit, nu ar mai fi pornit neam. Daca aveti vreun sfat, sau orice imi poate fi de ajutor, va rog sa lasati un mesaj. O naveta de bere celui care ma poate indruma spre calea ce-a dreapta ) !
  15. Vladwp

    Suzuki Intruder

    Va multumesc pentru pareri baieti. Trebuie sa spun ceva despre mine..si stiu ca imi voi lua ceva m...e dar asta sunt. Permisul de Moto il am de aproximativ 1an si 4 luni, dar am inceput sa merg pe mobra de la varsta de 15 ani. Stiu ca am fost inconstient si ,,copil (cuvant urat),, dar bine ca m-am trezit la timp. Eu doresc sa aleg in mod deosebit Chopper, iar in special Suzuki Intruder VS800 deoarece am avut ocazia in 4 ani sa ma dau pe multe modele..R1 R6 GSXR HAYABUSA KTM BMW F1200 HD Dyna, am acumulat ceva experienta in acesti ani, Legal pot spune ca am doar 23.000KM parcursi , ilegal, pot spune ca am peste 60.000. Aleg acest model deoarece eu ma simt bine pe el. Cand eram mai mic visam sa alerg cu 300, sa ma dau pe o roata, cacaturi de genul acesta, dar.. am avut ocazia odata sa merg cu 300 si sa ma ridic pe o roata, cu un GSXR 1000, partea foarte proasta este ca m-am ridicat cu el pe o straduta de la periferie, si a iesit un caine in fata..(Nu stiu cum de l-am evitat) asa ca am realizat faptul ca daca as fi avut si 150 nu mai mult, si imi sarea ceva in fata puteam fi mort(Mort, asta era..sa manca coliva, dar ramaneam paralizat pe viata) . Din acest motiv evit total ,,Vieza,, . Fiecare este liber sa mearga cu cat crede el ca este bine, dar ceea ce tine de mine, m-am limitat total in acest capitol, mai ales cand vine vorba de mobra. Eu doresc sa imi cumpar acest model, cum am spus si mai sus, imi ofer comoditate si mie, si pasagerului, are forta suficienta pentru ce vreau eu, stiu ca ma pot baza pe el, si doresc sa ma plimb toata tara, cu o viteza de maxim 110/H. Stiu ca probabil va veti forma o parere proasta dupa toate cele spuse, dar asta am fost atunci. De cand mi-am luat permisul incerc sa evit tot ce tine de acest capitol(viteza), si ciudat.. mergeam cu 30/H pe data de 23.10.2016 , si a iesit de pe interzis o femeie, fix in mine .. Suzuki Intruder VS800, momentan nu am gasit limitat in acte cu 37kw, daca gaseste cineva, va rog sa postati anuntul aici. Va multumesc pentru pareri, si mai astept si in continuare.
×
×
  • Creează nouă...