O să fie bine, nu vă certați. Vă țin la curent când mai am vești.
Mereu e greu să găsim un service potrivit pentru că și noi ne implicăm în procesul de reparație, căutăm prețuri cât mai mici și, poate, soluții de compromis.
Atelierele greșesc, părerea mea, când acceptă mii de mobre la reparat și se aglomerează singuri la 200% din capacitatea lor de lucru. Asta duce la întârzieri, pripeală și fail-uri.
Regulă de aur pentru mine la service sau dentist: doare, costă și durează dublu față de cât te așteptai. Sau sunt eu ghinionist dar, fără excepție, așa mi s-a întâmplat.
În cazul ăsta eu am fost atipic, l-am rugat să schimbe tot și mi-a zis că nu-i cazul să-mi ia banii aiurea dacă s doar discurile de fricțiune; poate așa e și iese mocangeală și ok, poate tre' să cumpăr iar juma' de mobră.
S-a pus problema de etică mai devreme și mi-am dat seama că poate și eu am greșit scriind fostul număr de înmatriculare.
Nu acuz pe nimeni de nimic, se vede că moto a fost iubit și întreținut corespunzător, sunt sigur că e doar un combo de ghinion și poate ceva schimbat fără documentare temeinică.
În plus, a mai stat un an la alt proprietar din Brașov, acolo s-a făcut schimbul cu oala de 1300. Dacă problema e cauzată de mentenanță, acolo s-a întâmplat ceva, la Brașov.
Și dacă tre' să schimb tot și să ung eu ambreiajul cu o seringă din km în km tot o să mi placă moto ăsta:D
Mă oftic doar că-i jucărie nouă, eu fac naveta București-Constanța și-s nevoit să folosesc mașina.. Frustrant cu mașina diesel în loc de moto să faci autostrada aia goală.
Vă salut
PS: întrebarea rămâne, are cineva mizeriile alea dintr-un kit vechi? că de fapt asta mă interesa, nu care moto e mai bun. Clar al meu e ăla:D