Sari la conținut

Ducu DC

Membru
  • Număr conținut

    32
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Constanța
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    R1100RS
  • Numar Moto
    ZBE

Informații profil

  • Motociclete detinute
    600RR

Vizitatori Recenți Profil

265 citiri profil

Ducu DC's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am promis că vă țin la curent. Schimbat discuri, făcut rost de un kit de ambreiaj dus de la Tibi, canibalizat și asamblat la Bardak, jos pălăria și mulțumesc tuturor celor implicați. A rezultat cea mai mobră ever, oricum restul era impecabil. Mulțumesc și vouă pentru sfaturi și idei. Fieca!
  2. O să fie bine, nu vă certați. Vă țin la curent când mai am vești. Mereu e greu să găsim un service potrivit pentru că și noi ne implicăm în procesul de reparație, căutăm prețuri cât mai mici și, poate, soluții de compromis. Atelierele greșesc, părerea mea, când acceptă mii de mobre la reparat și se aglomerează singuri la 200% din capacitatea lor de lucru. Asta duce la întârzieri, pripeală și fail-uri. Regulă de aur pentru mine la service sau dentist: doare, costă și durează dublu față de cât te așteptai. Sau sunt eu ghinionist dar, fără excepție, așa mi s-a întâmplat. În cazul ăsta eu am fost atipic, l-am rugat să schimbe tot și mi-a zis că nu-i cazul să-mi ia banii aiurea dacă s doar discurile de fricțiune; poate așa e și iese mocangeală și ok, poate tre' să cumpăr iar juma' de mobră. S-a pus problema de etică mai devreme și mi-am dat seama că poate și eu am greșit scriind fostul număr de înmatriculare. Nu acuz pe nimeni de nimic, se vede că moto a fost iubit și întreținut corespunzător, sunt sigur că e doar un combo de ghinion și poate ceva schimbat fără documentare temeinică. În plus, a mai stat un an la alt proprietar din Brașov, acolo s-a făcut schimbul cu oala de 1300. Dacă problema e cauzată de mentenanță, acolo s-a întâmplat ceva, la Brașov. Și dacă tre' să schimb tot și să ung eu ambreiajul cu o seringă din km în km tot o să mi placă moto ăsta:D Mă oftic doar că-i jucărie nouă, eu fac naveta București-Constanța și-s nevoit să folosesc mașina.. Frustrant cu mașina diesel în loc de moto să faci autostrada aia goală. Vă salut PS: întrebarea rămâne, are cineva mizeriile alea dintr-un kit vechi? că de fapt asta mă interesa, nu care moto e mai bun. Clar al meu e ăla:D
  3. Deocamdată nu mă gândesc la asta că doar ce am luat-o, îmi place și nu cred să aibă alte probleme. E totul verificat, curățat și țiplă. Și treaba asta nefericită tot cu intenții bune a fost făcută dar nu-mi dau eu seama ce nu se pupă acolo. dar mulțam, dacă nu merge o dau cu juma' de preț la care o vrea să și murdărească mâinile, eu nici nu mă pricep la reparații. și cu fostul benbeu am făcut numa' eu 60k km în vreo 5 ani, s a stricat pompa de benzină. atât. ce-i drept, era tănculeț făcut în 95
  4. Da, sper să fac rost de alea dar important e să fie ok după, chiar și cu ele. ce înseamnă tot, și oala? înțelesesem că astea de 1200 au ceva probleme, d-asta s-a și intervenit pe ea cu modificarea de 13. așa un kit iau dar dacă s probleme cu ungerea nu e rezolvată problema..
  5. răspuns scurt, da, lipseau că așa era modelul. Probabil funcționează o vreme fără și apoi se uzează prematur. Nu mi-e clar, e haos acolo. Oala a fost schimbată cu una de 1300. La fel și nuș ce arculeț și chestii prin interior. De asemenea s-au lărgit niște orificii de ungere. Când a cedat s-a întâmplat rapid, primele simptome au fost de cârâială/ zgomot metalic la plecări sportive de pe loc. Apoi, după vreo 1000 de km a început să patineze și de când m am prins până s-a dus de tot n-am mai apucat nici 20 de km să fac ceea ce mă face să suspectez probleme la ungere. Când au desfăcut-o, plăcile jucau și erau uscate. Eu am mers cam 2000 de km cu ea (luată pe 7 martie) și nu suspectez că a avut problema asta la primii doi proprietari. Despre distanțierele alea care-mi lipsesc am găsit pe net că au fost puse inițial pe primele 1200, apoi retrase, apoi puse iar pe 1300. Cumva ar fi trebuit să funcționeze ambele sisteme, cu sau fără inelele alea dar la varianta "fără", una din plăci e mai groasă. A mea având amestecătura asta și acum set nou de plăci de fricțiune TRW s-a constatat că plăcile joacă. Nu prea înțeleg ce se petrece acolo. E în lucru acum la service și, eventual, scriu aici dacă i dau de cap. Eu aș schimba totul acolo de la 0 cu OEM dar e scump și nu știu exact ce e în neregulă. Baftă, seară plăcuta!
  6. Salut, La început de martie m luat un K1200S din 2007, se chema B290RUN pe vremuri, zic asta poate a fost al vreunui băiat d aici. După două săpt. de mers mi s-a dus ambreiajul, l-am cărat pe platformă la Bardak și am comandat plăcile. Oala e de 1300 și credeam că nu e nevoie decât de alte plăci. După montarea lor, s-a descoperit că îi lipsesc 2 sau 4 inele distanțiere, încerc să atașez o schemă. Long story short: a schimbat cineva kit-ul și a rămas cu mizeriile alea ca să nu fiu nevoit să cumpăr tot de la capăt? Mulțam frumos, Dan
×
×
  • Creează nouă...