Jump to content

Jipescu Octavian

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About Jipescu Octavian

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    CBR600 F4

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CBR 600 F2, CBR 600 F4
  1. În Anglia nu te verifica nici dracu' dacă ai permisul suspendat în România, doar ca trebuie sa îl preschimbi în 90 zile. Când te duci sa îl preschimbi s-ar putea sa apară belele » Post actualizat in 19 Jan 2017 08:08 3 inși intr-o mașina toți cate 16 ani, norocul meu a fost ca am adormit pe bancheta din spate, luasem puțin la bord. Abia la secția de poliție mi-au povestit ce s-a întâmplat și după o declarație "a la celentano-eu eram cu apa mea plată" am scăpat. Deci șoferul nostru era și beat, și fără permis, a și fugit de poliție și a și furat mașina din curtea lu' ma-sa marea:)). Și dacă ala n-a fost pericol social atunci asta mic e sfânt ) lăsați copilul în pace lupilor, pe el l-a prins, pe voi nu:). Cati nu ați mers măcar o data cu 200 în localitate, ca "era liber" sau sa vedeți "dacă trage"?? Viteza aia în localitate mi se pare mult mai periculoasă decât ce a făcut el
  2. Bai omule am mai avut si eu prieteni care au facut treburi d-astea cu masina, la 15-16 ani si n-au platit 3 sute de milioane si nici puscarie n-au facut; daca ai un procuror de treaba si nu ai antecedente(amenzi si cazier) poti sa scapi cu amenda administrativa sau in cel mai rau caz amenda penala. iti trebuie avocat dar trebuie sa fii dobitoc sa platesti 50 mil pentru asa ceva, sunt avocati care au tarife decente si sunt destul de buni in ceea ce fac, ai grija ca un avocat scump nu inseamna neaparat si bun. eu am platit avocat acum 3 ani sa ma reprezinte in instanta si mi-a venit citatie acasa ca daca nu ma prezint voi fi adus cu mandat, etc. doamna avocata pe care o angajasem nici macar nu a stiut ca am avut 2 termene la care nu ne-am prezentat. ai grija la cine apelezi ca mare problema nu ar fi
  3. Ai fost tare, nu prea e ok ce ai făcut dar dacă ai și apucat sa fugi si n-ai căzut pe vremea asta, cu toate ca ai 18 ani, părerea mea e ca ești tare:)) ceilalți membri pot sa ma înjure, asta e părerea mea )
  4. A incercat vreodata cineva sa monteze asa ceva pe mobra??
  5. Am si eu o intrebare scurta... ceasurile de pe f4 se potrivesc pe cadrul de bord de la f4i?
  6. Xael ziceai de căzături fără echipament, frate, nu cred ca e de datoria mea sa cumpăr echipamente pentru scoli de șoferi, punctul de plecare al discuției. Da, eu personal am echipament, mai bun sau mai prost, rămâne de văzut. Am niște pantaloni, o geaca mănuși și ghete, sunt perfect conștient ce as putea sa pățesc fără. Prima mea motoreta a fost un cbr f2, achiziționată de la un prieten care în 1000km a căzut de 3 ori cu ea. În 5000 pe care i-am făcut eu cu ea nu am avut nici o problema de genul și sper sa nu am probleme nici pe f4(prezenta). Și 200+ ala înseamnă multe condiții de temperatura, asfalt, trafic, etc ce trebuie îndeplinite, nu ma înfig tocmai ca rama în piatră
  7. N-am vrut sa dau nume dintr-un motiv bun...nu vreau sa fac reclama proastă. » Post actualizat in 27 Oct 2016 09:15 N-am vrut sa dau nume dintr-un motiv bun...nu vreau sa fac reclama proastă.
  8. Sper sa nu ma rașchetez pe asfalt prea curând, cat despre echipamente, am învățat ce trebuie și fără sa ma tăvălesc pe sub motoreta sau pe lângă ea. Cat despre polizor...la ce drumuri avem noi, la peste 200km/h nu te scapă nici costumul, doar te tine întreg, am avut o cunoștință care s-a lipit de un pom la 150-160km/h. Tot echipamentul lui(costum+casca+mănuși) nu l-a împiedicat sa își rupă toate organele în el...mai e și de noroc, zic eu » Post actualizat in 26 Oct 2016 21:03 Interesant autocorrect...
  9. Tricou, casca, pantaloni scurți, o armura și o vesta reflectorizanta pe care scria ceva...nu-mi amintesc exact, examen parca..important a fost ca am luat examenul:)). În afara de a doua ora, totul a mers super, pana acum nu am avut evenimente, semn ca am învățat ce trebuia, scopul scuza mijloacele ))
  10. M-au sunat cei de la care am luat casca sa o iau, sa vedem ce s-a schimbat:) » Post actualizat in 26 Oct 2016 15:13 Acum viziera etanseaza, e zgariata toată pe interior, se pare ca băieții de la care am luat-o nu fac retururi conform legii, deci nu pot sa o dau înapoi, decât sa o dau iar la reparat, am cumpărat-o acum 14 zile, iar 5 zile a stat la ei, dacă o mai duc odată mi-e ca o iau înapoi și mai varză....
  11. Placi de beton si pamant/pietris pe jos Geo_ZGA . Ultimul an de carburatie al CBR 600, moartea mea, sper ca nu la propriu:)) Radu H. Eu sunt ala din spate cu HJC pe cap, cu 10 minute inainte de poligon in echipament complet
  12. Salut! As avea si eu nevoie de cateva sfaturi cu privire la cele 3 casti....am avut un HJC care sufla pe marginile vizierei si am zis sa fac si eu un upgrade minor, asa ca am achizitionat un AGV K3, misto rau casca, designul mi-a placut maxim, dragoste la prima vedere, ce sa mai, pana la prima tura. Pe cat a fost de frumoasa, atat de proasta... Se da una zi insorita, un om plictisit si un rezervor plin si rezulta o plimbare de 150km groaznica. Curent foarte puternic in zona ochilor si a sinusurilor, plus ridicarea castii inspre spate de la 150km/h in sus+condens rau de tot la o casca cu viziera anti-aburire(teoretic). In 150km am avut timp sa incerc toate pozitiile pe moto, am zis ca poate asta o fi motivul, degeaba, a urmat o saptamana de antibiotic si zacut la pat cu olynth ceai de menta si alte balarii. Am descoperit pe unde curenteaza casca, la jumatatea vizierei intra aer lejer de tot. Am dus casca inapoi la cei de la care am luat-o, mi-au zis ca trebuie sa vorbeasca cu furnizorul sa vada ce are casca si cum procedeaza etc. Cel mai tare ma oftic ca HJC-ul ala la 250 lei(noua) , desi curenta putin pe la tample, nu m-a lasat la pat nici la 10-12', d-apoi la 18-20 cat au fost in ziua respectiva. Acum ca o fi avut defect casca si mi-o repara, sau mi-o schimba, sau ce i-or face, ramane de vazut, deja e de 5 zile la ei, din cele 24 de ore in care mi-au zis ca se rezolva, dar m-ar interesa care din cele 3 casti mentionate in titlu ar fi mai ok, asta e bugetul la care ma incadrez si as vrea sa imi iau totusi o casca noua(nu sunt de acord cu SH, din ce te carpesti, din aia te rupi mai rau). Astept pareri din partea celor care au avut modelele astea sau au avut de a face cu ele:)
  13. Prima cazatura: poligon, a doua ora de conducere pe un f4i(asta e disponibila la noi la scoala, cu cateva modificari-pinion mare si cadru de protectie); am zis ca daca am trecut prima ora cu brio, in a 2-a nu are ce sa se intample. Dau 2-3 ture, incerc sa fac jaloane, reusesc, incerc sa fac 8-uri, 10-15km/h, pamant pe jos, frana fata+acceleratie+virat stanga de coarne si ma trezesc ca minunatul utilaj se inclina si fuge de mine prin poligon. Putin julit in palma, putin in genunchi(am incercat sa raman in picioare ca pisica, inertia nu m-a lasat) am ridicat-o, am lasat-o acolo, am zis ca nu-i de mine, nu ma mai urc pe asa ceva, am fumat o tigare, m-am urcat pe ea, am adus-o inapoi si mi-au iesit 8-urile pana la sfarsitul sedintei:)
×
×
  • Create New...