@ dezkreator
1. da, cunosc principiul variatorului. Asa e, dupa scoaterea saibei permite "rotii" sa se faca mai mare. Numai ca ma gandeam ca macar la plecarea de pe loc ar trebui sa ii permita o turatie ceva mai mare, apoi sa scada. Dar daca e din cauza ca ajunge la puterea maxima atunci e explicabil. E clar deci.
2. Da, asa e cu vitezometrul, asta incercam sa subliniez. Daca e sa vorbim de viteza maxima a aeroxului dupa delimitarea cu saiba atunci are cam 68-69 maxim pe GPS, 80 pe bord.
inca ceva:
daca schimb rolele in variator (cred ca am de 5.4g acum), schimbarea cu unele mai usoare cat va afecta v max si cat demarajul.
Toba stock se poate modifica cumva, sau trebuie inlocuita obligatoriu sa se simta ceva?
Cum functioneaza tobele acelea, cu una de jos balonata si una mica deasupra in sens invers. E mai eficienta constructia asta?