Sari la conținut

Zerocharm

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Craiova
  • Motocicleta
    Kawasaki Zx-9r

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Zx9r :)

Zerocharm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, mi-am achizitionat un Kawasaki ZX10R din 2007 si avand in vedere ca m-am indragostit.. vreau sa am grija de ea cat pot eu de mult, in special de motor, "cicatricile" imi plac si au farmecul lor, dar motorul vreau sa fie cat mai ingrijit! Inafara de consumabile, cum as putea sa tin motorul cat mai ok? Nu ma pricep la mecanica bine, stiu doar sa schimb consumabile, treburi simple. Auzisem de un reglaj al supapelor pe care trebuie sa-l faci la un interval de cativa ani, depinde de motocicleta, presupun. Schimbatul pastilelor? Distributia la cat ar trebui schimbata? Multumesc
  2. Salutare, am fost un norocos si mi-a zburat bujia din chlulasa, rezultand un filet dus. Intrebarea este, se potriveste chiulasa de f4i pe f4? Din ce am citit, chiulasa de f4i mai are un senzor in plus fata de cea de f4, cam pulse generator mai exact.
  3. Radiatorul este full, in vas este ok, busonul de la vas nu are nici o garnitura. Am schimbat antigelul in felul urmator, am golit toata instalatia, am pus in radiator full, am pus in vas aproape full,am pornit motorul cu capacul la radiator desfacut, a scazut,am oprit motorul, am pus capacul la loc am pornit motorul. Termostatul nu cred ca este blocat pentru ca la 70 80 kmh la ora se raceste, inafara la peste 90kmh imi sta si la 75 de grade.
  4. Mersi pentru raspunsuri, zilele astea probabil joi, revin cu update.
  5. Salutare, avem un subiect kawasaki zx9r din 2000, problema este racirea. In oras ajunge la peste 110 grade daca prind 2 3 semafoare mai lungi. Inafara orasului temperatura sta pe la 80 de grade. Am schimbat antigelul, termocupla porneste insa in loc sa scada temperatura creste, doar ca mai greu. Dupa 100 si ceva de grade incepe sa curga putin antigel pe la capacul vasului de expansiune. Asta sa fie problema? Capacul de la vas nu inchide bine?
  6. Fiscalul il am de la Sibiu, vreau sa o inscriu in Craiova. O sa ma duc saptamana viitoare la inmatriculari sa vad ce si cum! https://www.acteinmatriculareauto.com/inmatriculari-auto-dolj/
  7. Din cate am inteles i ar fi trebuit de la firma factura nu contract de v-c, plus fiscal! Din pacate nu le mai are, si cred ca eu am nevoie si de prima factura si fiscal intre primul proprietar si al doilea! Cum spuneam, la financiar o inscriu, dar cum o inscriu la politie? Ma gandeam ca atata timp cat apar figurand ca detinand motocicleta de ce sa mi mai ceara alte contracte si alte fiscale!Daca s a ajuns pana aici, nu inseamna ca pe parcursul timpului toata lumea a inmanat factura(contract) si fiscal?
  8. Salutare, am cumparat motocicleta de la o persoana fizica, am primit cartea, certificatul, contracte v-c, fiscal. Problema este urmatoarea, in carte sunt 2 proprietari (firme), persoana fizica de la care am cumparat moto nu a inscris-o si a avut o decat la financiar! Eu ma duc si o inscriu la financiar, cum fac sa o inscriu la politie, avand in vedere ca nu mai exista nici un contract/factura intre cele 2 firme si persoana fizica de unde am cumparat o eu. Pe fiscal apare ca persoana fizica detine motocicleta. Imi vor cere cei de la politie contractele/facturile de la toti proprietarii sau pot sa ma duc doar cu contractul de v-c dintre mine si persoana fizica!
  9. Este bine, o sa comand sorgeti de 10ah pentru ca o sa vreau sa montez si o alarma, sper doar ca n am stricat altceva cu experimentele mele! Multumesc pentru raspunsuri!
  10. Multumesc pentru raspunsuri, am sa comand o baterie noua, sper ca nu am facut alte stricaciuni! Din greseli inveti.
  11. Ce am gasit imi arata un toplite by yuasa, la pret dublu fata de sorgeti si are 8ah!
  12. O sa incerc cu o alta baterie, ar trebuie sa arate undeva la 14V pe motocicleta cu motorul pornit, nu? M am orientat spre o baterie sorgeti cu gel, 10ah, sunt indeajuns 10 sau caut de 12?
  13. Salutare, am o problema la un kawasaki zx9r 2000, am avut bateria pusa pe redresor la incarcat, dupa ce s a terminat incarcarea mi a aratat ca are 12,2V. Am pus pe motocicleta a invartit o data si a clacat, am pornit o cu cabluri, am mers cu motocicleta cativa km, am oprit o, am incercat sa o pornesc, bateria moarta! Am pornit o iar cu cabluri si am luat borna de la baterie, s a oprit motorul. Dilema este, bateria este moarta sau alternatorul nu imi incarca? Nu stiu pe ce concept functioneaza incarcarea la motocicleta, stiu ca la masina daca ii scoti borna si se opreste, alternatorul este dus. Daca este alternatorul dus de ce motocicleta sta pornita chiar daca bateria nu invarte cand dau la automat?
×
×
  • Creează nouă...