Sari la conținut

r3dlin3

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Carnet moto din
    2019
  • Motocicleta
    Tiger 800
  • Numar Moto
    Sb ...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha xj6n

Vizitatori Recenți Profil

316 citiri profil

r3dlin3's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Ok, si care este valoarea pe care ar trebui sa o vad? Pe multimetru?
  2. M ar ajuta foarte mult sa stiu exact cat se descarca si in cat timp, sa vad daca bateria mai este in parametri sau trebuie alta. Daca il las afara, nepornit de 2 zile, a treia zi trebuie sa ii dau curent sa porneasca.
  3. Va salut, am o intrebare la care, pana acum, nu am gasit un raspuns avizat si anume: un acumulator de motor, de 12v, 10ah, cat ar trebui sa se decarce daca nu este folosit? Este vreo formula in functie de perioada, temperatura ambianta, etc? Multumesc
  4. Ai vreun denumire mai exacta de vaselina? Poza, cod?
  5. Si ce vaselina, unsoare recomanzi? Daca ai probat nu dupa pret, brand
  6. Nu dureaza decat pana se usuca, daca e soare (vara) in 10 min e ca noua, acum dupa ce o suflu cu aer ii ia cam tot atat, de spalat o spal cu jetul (kaercher de camioane) si manual (in ambele cazuri face la fel).
  7. Va salut Am o problema, la care momentan, nu am gasit o solutie si anume: dupa ce spal motorul (XJ6N) câteodată, la pornire sau in timp ce merg, imi apare eroarea ER3 si bordul o ia razna, ba se duce la maxim (turometru, vitezometru, temperatura si combustibil) ori moare si nu se mai misca, ori oscileaza intre cele doua, maxim si minim. Cateodata cand o ia nebunia nici nu porneste. Nu se aprinde alt martor. Ce poate sa aibe? Daca v ati mai lovit si rezolvat aceasta situatie si mai mult imi spuneti si mie, poate o fi la fel, sunt recunoscator. Va multumesc
  8. Va salut Am o problema cu pornirea la un xj6n, si anume: de vreo cateva zile, la pornire, a inceput sa licareasca fara intrerupere becul de cheie, pornirea fiind din ce in ce mai greoaie, pana cand nu a mai pornit deloc. La prima cheie, temperatura care mi o afisa pe bord era mica, la a doua era mare (high). Am facut urmatoarele: incarcat baterie, am incercat sa o pornesc cu robotul, am incercat cu spray de pornire in admisie, am verificat sigurantele, cablajul, totul comunica, dar tot nu porneste. Pompa bazaie cand pun contactul timp de 2-5 sec si se opreste. Benzina are peste ½ din rezervor. In bord, in modul de testare imi afiseaza error 51 si 52. Cheia rosie nu o am, ca sa incerc o alta programare a cheii pe care o am in prezent. Service ul isi incepe programul din martie si rabdarea mea este limitata Astept pareri, idei, solutii. Multumesc
×
×
  • Creează nouă...