Sari la conținut

IoanCara

Membru
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    TM
  • Carnet moto din
    Iulie 2016
  • Motocicleta
    Kawasaki VN 800 Classic
  • Numar Moto
    TM18HRS
  • Club
    NA

Informații profil

  • Motociclete detinute
    NA

IoanCara's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    Va salut, Nu am gasit subiectul cu privire la presiunea rotilor, la VN 800 clasic. Cat bagati in roti, cand mergeti singuri, va rog? In carte am 2 cu 2 si mi se pare putin. Multumesc frumos,
  2. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    Le-am gasit in far! Ramane deschisa intrebarea cu privire la cei 2 asa-zisi conectori din poza. Merci.
  3. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    Va salut, Se da una bucata Vn 800 [ identic cu cel din imaginile din topicul de mai sus), la care doresc sa instalez lumini auxiliare. Cautat pe schema, gasit ce trebuie, insa nu dau de ele. Initial am crezut ca da, in persoana celor 2 conectori din poze care sunt by-pass-ati de catre cate-un ``link``. Fiecare conector are 2 fire a caror culoare nu corespunde cu cea din schema. Verificat cu multimetru si nu exista tensiune in nicio varianta de comanda {contact+ pozitie+ faza scurta/ lunga). Daca la unul [doar la unul ) din cei 2 conectori iau by-pass- ul demarorul nu mai porneste. Nu vreau sa modific/ adaug releu, vreau sa ma folosesc de conectorii din schema. Intrebare: - ce sunt cei 2 conectori? - unde gasesc cablajul din schema Multumesc anticipat,
  4. Va salut, Se da una bucata Vn 800 [ identic cu cel din imaginile de mai sus), la care doresc sa instalez lumini auxiliare. Cautat pe schema, gasit ce trebuie, insa nu dau de ele. Initial am crezut ca da, in persoana celor 2 conectori din poze care sunt by-pass-ati de catre cate-un ``link``. Fiecare conector are 2 fire a caror culoare nu corespunde cu cea din schema. Verificat cu multimetru si nu exista tensiune in nicio varianta de comanda {contact+ pozitie+ faza scurta/ lunga). Daca la unul [doar la unul ) din cei 2 conectori iau by-pass- ul demarorul nu mai porneste. Nu vreau sa modific/ adaug releu, vreau sa ma folosesc de conectorii din schema. Intrebare: - ce sunt cei 2 conectori? - unde gasesc cablajul din schema Multumesc anticipat,
  5. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    Va salut, La distanta de cateva saptamani, alta problema: rupt cablul de ambreiaj. Ca sa plec, am scos distantierul dintre mansoane(cu rol de reglaj)ca sa castig ceva lungime si prins in capatul cablului, langa maneta, o clema sir si montat sub maneta. Tine, pe termen mediu..., dar merg cu emotii. Intrebare: cablul se potriveste si de la alt moto sau trebuie sa comand OEM? Daca ati avut experiente similare, as aprecia un share. Multumesc, Ioancara
  6. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    10-15 zile pe original. Gasit SH, sper sa tina mai o luna, cat am RCA. Si da, ar trebui sa-mi iau un kit complet la carburator....preventiv. Mersi de interventie. Numa` ce-am venit din tura de seara dupa inlocuire. Am simptome pe care nu le avea inainte: - rateuri in carburator la rece, cu socul tras - da sa moara la pornirea de pe loc, tot la rece Dupa ce se incalzeste nu mai are nimic; precizez ca am scos sistemul de recirculare a gazelor..... Mersi de sprijin, IoanCara » Post actualizat in 13 Oct 2018 12:24
  7. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    Buna seara, M-am trezit cu miris de benzina si o pata sub motor. Pata, evident,de benzina.....verificat atent si picura de aici, zona marcata cu sageata. Daca v-ati lovit de aceeasi situatie, rog sugestii. Intre timp o sa caut si pe net. Multumesc anticipat. Posed(ez) un Vn 800. Ioancara » Post actualizat in 09 Oct 2018 20:46
  8. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    VN-ul l-am luat cu tobe originale, insa modificat in interior ( montat un sistem de discuri ( unul fix altul mobil) fiecare cu 3 orificii. Prin rotirea discului mobil puteam obtine variatii de diametre la iesire. Suna tare si urat! Daca dati VN 800 exhaust si ``images`` o sa puteti identifica sistemul. Mi-am luat originale ( sh ) de pe ebay ( aduse de cineva din Ge ); cu astea nu ma aude nimeni in trafic..iar la intruniri moto, cand pornesc cei de langa mine, daca nu simt vibratiile motorului nici nu-mi dau seama daca eu am pornit sau nu. Pe de alta parte - la fel de important - nu vreau sa am de lucru cu ITP. Ma gandeam ca daca perforez capatul celalalt obtin ceva db in plus ( fara sa alterez aspectul exterior ) a.i soferii sa-si ia ochii din telefoane Multumesc,
  9. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    Va salut, A perforat cineva capatul amortizoarelor de zgomot din interiorul tobelor de evacuare? Daca da, cum suna? Vorbesc de un Vn 800. Multumesc anticipat, PS Nu vreau sa scot cele 3 nituri si sa fac orificii suplimentare, nu stiu peste cine dau la ITP
  10. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    Gasit in Buc prin Olx. Luat de pe un Kawasaki zzr, parca. ma gandesc sa pun un releu care sa fie comandat de termocupla aia. Am gasit pe alliexpress, la 70 ron parca...un copy-paste, care deschide la 85`C.
  11. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    Va salut, Pentru vn 800, radiator fan switch ( pn 27010-1202 ), m-ar interersa; preferabil zona TM. Merci,
  12. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    Merci frumos. Am mai auzit de asteptari la ``.eu``
  13. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    Multumesc frumos de reply-uri. Imi este permis sa intreb de unde s-a comandat Commander ? Merci,
  14. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    Va salut, Rog pe cei care-au avut pe VN 800 Classic, una din urmatoarele: a) Continental Contilegend Metzeler ME 888 c) Michelin Commander II Ma intereseaza parerile personale . Net-ul ( a se citi site-urile de profil ) spune cu Michelin-ul e cel mai cel si da si argumente Unii de la noi spun ca Metzeler e mai bun pt RO, datorita compozitiei diferite a asfaltului de la noi. A si B au cam acelasi pret, C-ul e mai sus cu 150 Ron. Multumesc frumos si o seara buna. PS Pe spate am 160/80/16 in loc de 140/90/16, asa am luat-o acum 2 ani; n-a vazut nici RAR-ul si nici eu.Castig ceva la dinamica daca revin la standard?
  15. IoanCara

    Kawasaki Vulcan

    Va salut domnilor, Pregatit motorul de iarna, dupa spusele celor de la kawasaki, tinut fiind in garaj sub bloc. Azi, spalat rezervorul, pus la loc. inainte de-a baga benzina, incerc sa scot din viteza......si surpriza, becul de neutral nu se aprinde. Pus in neutru ( verificat ca roata spate sa se invarta liber ), apasat ambreiaj si demaror...se invarte. Toate comenzile merg mai putin partea de semnalizare pozitie neutru. Nu am mai intreprins nimic pentru ca nu am ulei in baie; astept sa primesc un senzor dual de presiune ( contact si manometru ). Si acum intrebari: 1. faptul ca nu mi se aprinde neutrul se datoreaza lipsei uleiului din baie? Nu am mai auzit asta...dar intreb, chiar daca conditionarea e deplasata 2. daca problema e de la switch-ul de neutru, cum ajung la el? Pot sa-i transmit niste socuri ...sa-l pun in pozitie de normal inchis? 3. a mai avut cineva problema asta? Rog sa-mi spuna cum a rezolvat. Multumiri, mii. Ca sa merg in paralel, ma uit si pe forumurile de limba engleza/ carte tehnica macar aflu unde-i pozitionat sau alte info. » Post actualizat in 30 Mar 2018 19:20 Pe principiul ``tu centrezi, tu dai cu capul`` am gasit locatia `` senzorului `` ( mult spus ). Pinul are joc, in consecinta nu mai este atins de catre elementul din cutie sa dea ``masa``.Daca-l montez fara saiba, e Ok, La cum e construit cred ca daca incerc sa-l demontez, sa ajung la resort, il si distrug. Seara buna sa avem...
×
×
  • Creează nouă...