Sari la conținut

Bloodspike

Membru
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    Kawasaki VN900 Clasic
  • Numar Moto
    Provizoriu

Vizitatori Recenți Profil

347 citiri profil

Bloodspike's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Bloodspike

    Mortal Ploiesti

    Imi explici, te rog? Am mers destul de putin noaptea, dar sunt curios. Multam.
  2. Bloodspike

    DONATII

    Se donează Metzeler Marathon 880, 130/90/16, DOT 2212, Timisoara. Mi s-a spus ca încă nu e chiar de aruncat. PM sau 0742552149 Un Cola la schimb e binevenit, dar nu necesar.
  3. Ca sa nu mai zicem ca idiotul nici nu avea ce sa caute acolo, fiind practic pe interzis (exceptand cazul in care era rezident, dar cumva ma indoiesc). Practic, poti intra pe banda aia dinspre Judetean strict pana la intrarea in OMV. Daca vrei sa ajungi pe Memorandului trebuie sa treci prin benzinarie si sa iesi stanga pe strada cu Sabres.
  4. Salut, Manualul motorului spune 28psi (~1.9atm) pe fata, respectiv 28psi pe spate sau 32psi(~2.17atm) pe spate daca este incarcat cu peste 100kg. Diverse pareri pe forumuri spun ca astea ar fi prea scazute si recomanda cam 35-40psi (2.4-2.7atm), si pentru ca ar fi mai ok pentru manevrabilitate si pentru mai multi kilometri. Am umflat recent de la 2/2.1atm la 2.3/2.6atm si in afara de zgaltieli mai puternice la denivelari n-am simtit diferente de manevrabilitate. Anvelopele curente sunt Metzeler M880 Marathon. In mod normal merg solo (70kg), eventual cu bagaje de vreo 30kg (estimativ). Singura diferenta pe care am observat-o este la un voblaj deja existent. Inainte de modificarea presiunii aveam un voblaj usor (~1-2cm) intre 50 si 60 kmph, sesizabil doar daca luam mainile de pe ghidon. Dupa umflare, voblajul este mai puternic (~3-4cm) si intre 50 si 65 kmph. Am verificat deja echilibrarea rotii inainte sa umblu la presiune si era echilibrata, deci urmeaza sa o duc la mecanic sa investigheze mai departe. Mentionez ca sunt incepator si ca e posibil din cauza asta sa nu fi simtit alte diferente. Lasand problema voblajului la o parte (desi sunt binevenite pareri si pe tema asta) - ce spun expertii de pe aici? La cat umflu rotile? La cat ar trebui sa le umflu daca mai iau si pasager? Merita sa ajustez daca e vorba de plimbari scurte (dar dese) prin oras sau doar la drum mai lung? Banui ca un compromis ar fi sa las spatele undeva intre presiunea pentru solo si cea pentru cu pasager. Multumesc.
  5. Casca este noua, dar nu retin sa fi vazut altceva decat pinlockul in cutie. Am sa ma uit, multumesc. » Post actualizat in 22 May 2017 11:34 Update: nu erau suruburi in cutie. In caz ca mai are cineva nevoie, am gasit la Motorai, dar nu pe stoc. Ar trebui sa primeasca prin 8 iunie.
  6. Ar fi minunat, mulțumesc mult.
  7. https://drive.google.com/file/d/0B6rpEt8uX-lwUU5vM3RfclZZX3c/view?usp=drivesdk Merge?
  8. Salut. Am pierdut pe drum surubul de fixare a vizierei. Casca este Scorpion ADX-1.Are cineva un exemplar in plus? Timisoara sau apropiere. Multumesc
×
×
  • Creează nouă...