Salut,
Manualul motorului spune 28psi (~1.9atm) pe fata, respectiv 28psi pe spate sau 32psi(~2.17atm) pe spate daca este incarcat cu peste 100kg.
Diverse pareri pe forumuri spun ca astea ar fi prea scazute si recomanda cam 35-40psi (2.4-2.7atm), si pentru ca ar fi mai ok pentru manevrabilitate si pentru mai multi kilometri.
Am umflat recent de la 2/2.1atm la 2.3/2.6atm si in afara de zgaltieli mai puternice la denivelari n-am simtit diferente de manevrabilitate.
Anvelopele curente sunt Metzeler M880 Marathon. In mod normal merg solo (70kg), eventual cu bagaje de vreo 30kg (estimativ).
Singura diferenta pe care am observat-o este la un voblaj deja existent. Inainte de modificarea presiunii aveam un voblaj usor (~1-2cm) intre 50 si 60 kmph, sesizabil doar daca luam mainile de pe ghidon. Dupa umflare, voblajul este mai puternic (~3-4cm) si intre 50 si 65 kmph.
Am verificat deja echilibrarea rotii inainte sa umblu la presiune si era echilibrata, deci urmeaza sa o duc la mecanic sa investigheze mai departe.
Mentionez ca sunt incepator si ca e posibil din cauza asta sa nu fi simtit alte diferente.
Lasand problema voblajului la o parte (desi sunt binevenite pareri si pe tema asta) - ce spun expertii de pe aici? La cat umflu rotile? La cat ar trebui sa le umflu daca mai iau si pasager?
Merita sa ajustez daca e vorba de plimbari scurte (dar dese) prin oras sau doar la drum mai lung? Banui ca un compromis ar fi sa las spatele undeva intre presiunea pentru solo si cea pentru cu pasager.
Multumesc.