Sari la conținut

Dmitri

Membru
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    02.07.2014
  • Motocicleta
    Suzuki Burgman 400/2006

Dmitri's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Citez din cele scrise mai devreme si as fi de acord cu acesta conditie daca s ar pune problema de la bun inceput in felul urmator, insa lucrurile au stat putin alt fel, nu conform asteptarilor, deci: Draga MOTOMUS, as intelege daca ati fi incepatori in acest domeniu, dar voi aveti ceva experienta in spate, va recomand cu tarie, sa mai treceti o clauza la contract, care sa zica urmatoarele, nu sunt jurist dar cred ca aveti unul si o formuleaza el cum trebuie: Daca optezi pentru efectuarea RAR, cheltuielile v-or fi scazute din avans, cazul in care "CUMPARATORUL" se suceste si nu mai vrea RAR-ul deja efectuat, asta e "CUMPARATORULE", ai semnat un contract in care esti de acord cu cheltuielile pentru RAR, si daca vrei banii inapoi, tii dam, mai putin pentru RAR" Despicand firul in 4, sunt de acord sa suport cheltuielile pentru RAR, indiferent de faptul ca ma sucesc dupa si nu mai vreau motoreta, IMI ASUM RESPONSABILATEA CONTRACTUALA, si temenii stabiliti si scadenta asa zisei facturi, cu atit mai mult, tot ei m-au rugat "Va rog sa ne anutati cu 10 zile inainte de a achita in totalitate factura ca sa ne organizam" si asa am facut i-am anuntat. Si dupa ce am facut plata pe 29.03. mi-au zis ca pe 20.04 e programarea. Tot in aceeasi zi am intrat pe rarom.ro sa vad care este cea mai apropiata data pentru programare la RAR, si era pe 19.04, mai merita sa da innapoi pentru o zi? nu cred. Daca ar fi ceva in genul cred ca procedura de vanzare, cumparare, procedura RAR, livrare ar dura mai putin, ca idee, 15.02 am dat avansul, la o saptamana hai sa fie 2 sa zicem 01.03. poate sa ia legatura cu cumparatorul sa-i ia pulsul sa mai vada ce planuri are, respectiv sa programeze, sau poate chiar sa-i zica "Domnule client stiu ca vrei RAR-ul, sa stii ca e HAOS la ei, ce facem ai dam drumu' la treaba?" mi se pare normal ca in vanzari sa ai o legatura cu clientul, sa nu stau asa ca prostu sa nu stiu ce se intampla, automat castigi timp daca clientul raspunde pozitiv, cu atit mai mult, conform contractului aveam obligatia sa achit motoreta in totalitate, alt fel daca nu o achitam, citez din contract: Art.2. Prețul contractului. Modalitatea de plată. 2.4. În cazul în care plata prețului nu se va efectua conform dispozițiilor prezentului articol, Cumpărătorul va plăti o penalitate de 1% pe zi de întârziere, calculată la valoarea scadentă și neachitată. Art.5. Răspunderea contractuală. 5.3. În situația în care Cumpărătorul nu va efectua plata în condițiile stabilite la art. 2, Vânzătorul poate considera prezentul contract reziliat de plin drept fără punere în întârziere și fără orice alte formalități prealabile (Pact Comisoriu - art. 1553, alin. (1) N.C.C.), iar sumele achitate de către Cumpărător vor fi reținute de către Vânzător cu titlu de clauză penală, fără ca Cumpărătorul să fie îndreptățit la vreo dezdăunare sau reparație. Cumpărătorul renunță în mod expres la prevederile art. 1553, alin. (2) N.C.C., anume la punerea în întârziere, aceasta rezultând din simplul fapt al neexecutării obligațiilor de plată, la scadentă. Cu alte cuvinte Avansul pe care l-am dat nu-l mai recuperez daca NU OFER SERIOZITATE, si, chetuielile pentru RAR sunt acoperite. Am oferit acea seriozitate am respectat clauzele contractuale si in schimb nu mi sa oferit acea presupusa seriozitate. intelegi ce zic? Indiferent de, faptul oricum este consumat. » Post actualizat in 21 Apr 2017 19:16 daca ai la ce » Post actualizat in 21 Apr 2017 19:19 Am cerut sa le faca, au zis ca nu are rost, ca platesti bani aiurea... am mers pe mana profesionistului.
  2. Din 3 exemplare care erau expise pa site, l-am ales pe cel mai scump, pe principiul "idiot" ca e mai bun . Am optat pentru un Suzuki Burgman din 2006, kilometrajul nici nu stiu ce sa zic (este ca vremea "schibatoare"), ca dotari, important pentru mine era sa aiba spatiu de depozitare, motor si 2 roti, achizitia exclusiv pentru plimbari scurte, marea majoritate prin oras, program de corporatist, sa nu urc cu casca in birou. Uite link-ul. http://www.motomus.ro/scutere/scutere-second-hand/s1568 » Post actualizat in 21 Apr 2017 14:07 Ai dreptate, dupa ce am dat avans pentru el, dupa zile de documentari si review-uri am luat la cunostinta ca este devorator de ulei, imi asum. Multumesc, pentru sfat.
  3. Cred ca asta ar fi ultima mea speranta, si asteptare mobrei sub , si apoi TADAAAA , sau TADAAA .
  4. Dupa ce am tot citit pe forum despre ei, cumva am capatat incredere, si nu ma indoiesc ca nu o v-or livra, este varianta cea mai comoda (mai putin sigura, probabil) in achizitionarea unui vehicul SH, insa problema este in felul urmator; Cum am mentionat mai devreme, in data de 15.02 am ales ceea ce mi se potriveste, am dat avansul, am semnat contractul si am mentionat "O sa optez pentru serviciile RAR". Respectiv (ma gandeam), din data de 15.02 pana o sa platesc lichidarea o sa fie suficient timp pentru formalitatile RAR, si avansul platit acopera "cu varf si indesat" cheltuielile RAR-ului. Mai tarziu dupa ce aveam bani sa platesc si lichidarea, ii rog pe cei de la MOTOMUS sa-mi emita factura finala, oamenii foarte receptivi emit factura finala, zic "gata Boss" in cel mult 10 zile scoti chelia la plimbare. Pe 29.03 am transferat banii, si nerabdator intreb "- Pe cand sa astept motoreta?", raspunsul a fost "cu sare in ochi", "- Motoreta a fost programata la RAR pe data de 20.04.2017, si abia dupa aceasta data va fi livrarea" (WHAAAT ???).... Din data de 15.02 pana pe 29.03 nu sa facut nimic? Le trimit un mail cu urmatorul cuprins: Credeam ca livrarea bunului se va face conform contractului in termen de 10 zile Art.3. Livrarea bunurilor 3.1. Livrarea bunului ce face obiectul prezentului contract va fi facută de către Vânzător Cumpărătorului în 10 zile de la achitarea integrală a prețului menționat la art. 2 pct. 2.1. și a tuturor penalităților datorate pentru întârzierea la plata prețului în condițiile art. 2, pct. 2.4. Cum se poate comenta sau rezolva problema? Ideea in care am solicitat inca de la inceput efectuarea RAR-ului (15.02.2017). A doua zi de dimineata ma suna domnul de la MOTOMUS, putin iritat, zicandu-mi urmatoarele; - Noi nu facem RAR-ul pana nu platiti in totalitate motoreta, si nu este vina noastra ca RAR-ul dureaza peste 14 zile. Zic; - Bine am inteles, insa va rog cumva pe viitor in asemenea cazuri sa treceti o clauza in contract care sa specifice ca "termenul de livrare depinde de RAR daca ai cerut sa ti se faca", pe mine nu ma ajuta, dar "NAH" sa stii la ce sa te astepti, daca cereti seriozitate, fiti buni si oferiti. Deci de vina sunt cei de la RAR ca au asa program incarcat? "Draga MOTOMUS, as intelege daca ati fi incepatori in acest domeniu, dar voi aveti ceva experienta in spate, va recomand cu tarie, sa mai treceti o clauza la contract, care sa zica urmatoarele, nu sunt jurist dar cred ca aveti unul si o formuleaza el cum trebuie: Daca optezi pentru efectuarea RAR, cheltuielile v-or fi scazute din avans, cazul in care "CUMPARATORUL" se suceste si nu mai vrea RAR-ul deja efectuat, asta e "CUMPARATORULE", ai semnat un contract in care esti de acord cu cheltuielile pentru RAR, si daca vrei banii inapoi, tii dam, mai putin pentru RAR" # CEREM SI OFERIM SERIOZITATE". Asteptand cu nerabdare data de 20.04. sa i se faca RAR-ul, si vizitind link-ul cu achizitia facuta (cam disperat in fiecare zi, sper sa nu ma judecati dar au fost cateva zile perfecte pentru plimbari), inainte de Pasti vad ca domnii de la MOTOMUS au liber din data de 19.04 - 24.04. "HMMMM" Uitandu-ma mai atent observ ca dansii v-or fi prezenti la expozitia SMAEB - 2017 incepand cu data de 21.04., zic, "coincidenta" sau "noroc", "sa vezi ca ma aleg cu motoreta acasa azi (fiind 21.04.), ca tot au drum la BUCURESTI, cred ca le e comod, si mai putin costisitor". Sun la ei (tot din pura curiozitate): - Buna ziua, sunt cel ce a cumparat de la voi, si pe 20.04. am RAR-ul pe 21.04 stiu ca veniti la BUCURESI, imi aduceti si motoreta? Cu sufletul la gura astept un raspuns pozitiv! - Ne pare rau dar NU! Noi plecam pe 20.04 de dimineata, dar programarea la RAR este intre 13.30-14.00., va rog sa reveniti cu un telefon dupa data de 24.04. - OK! Dar imi puteti spune cu aproximatie cam cand planificati sa-l livrati? - Pey! cred ca spre sfarsitul saptamanii viitoare. Deci, in concluzie, Am sunat la ei, si deja imi este frica sa mai sun, ca cine stie ce vesti o sa-mi mai dea, ca pana acum am primit doar raspunsuri NEUTRE, NEGATIVE, CU PARERE DE RAU... Subliniez ca nici o data nu am ridicat tonul, nu am amenintat, nu am injurat, nu ma caracterizeaza, dimpotriva mi-am cerut scuze la prima discutie telefonica cu domnul de la MOTOMUS, momentul in care le-am aruncat cu "Art.3. Livrarea bunurilor" pe mail, pare a fi repros?, o fi repros?, este repros!, dar totusi e vorba de # CEREM SI OFERIM SERIOZITATE Or fi de "incredere" (ca pana la urma o sa-mi livreze ceea ce-mi apartine) insa dupa experienta pe care inca o am cu ei lasa de dorit. Pana la uram nu trebuie sa se rezume la "NOROCUL PE CARE IL AI" ci la seriozitatea oferita reciproc. # CEREM SI OFERIM SERIOZITATE.
  5. Deja m-am aventurat... Pana acum, din momentul in care am platit lichidarea au trecut deja 23 de zile calendaristice (lichidarea a fost pe 29.03.2017, avansul a fost pe 15.02.2017). Curiozitatea era daca sunt singurul "GHINIONIST" pana in momentul de fata, sau sunt si altii care au avut de asteptat. Ramane de vazut daca sunt "GHINIONIST IN TOTALITATE" momentul in care o sa apuc sa pun mana pe mobra respectiv sa o analizez/calaresc, din cele citite pana acum pe acest forum, e o majoritate care recomanda cu incredere, respectiv, citit de pe forumul, am ales ce mi-a placut si am rezervat achitand avansul.
  6. Salutare tuturor, Intrebare adresata celor ce au cumparat de la MOTOMUS. Care a fost timpul de asteptare pana ati pus mana pe achizitia facuta de la ei? Ma refer la motociclete/scutere.
×
×
  • Creează nouă...