Sari la conținut

neculamike

Membru
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    GSF 400 BANDIT

neculamike's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Crede-ma ca asta a fost prima varianta. Am sunat la cativa, toti m-au programat pe iulie. Ai tu vreo recomandare de mecanic care se pricepe in Cluj? :/ Mersi.
  2. Am bagat benzina in carburatoare cu seringa ca sa bypasses robinetul care se deschide cu vacuum. Ce-i drept, flotoarele nu le-am verificat ca sa fie toate parghiile la aceeasi cota.. Asta o sa fac astazi. Pornirile le-am facut cu bujie curatata si incalzita cu bricheta. Ba mai mult, am dat jos toate bujiile si am verificat daca face scanteie pe toate fisele ceea ce a fost OK. Mai am o precizare, poate are legatura.. Am completat acum cateva zile cu ulei SAE 10W-40 (conform manualului) si acum mi se pare ca la rece nivelul uleiului e deasupra la full. Dupa aia, motorul parea a merge mai ok si schimba vitezele mai lin. Are vreo legatura treaba asta cu compresia si cu faptul ca nu porneste mobra? Mersi
  3. Da, toate O-ring-urile au fost puse inapoi asa cum le-am "gasit". Ma gandesc ca etanseaza cat de cat... Totusi, sunt rezervor este un tub cu vacuum (care merge la rezervor si deschide robinetul cu benzina) care am observat ca nu "trage" foarte foarte tare in momentul in care dau la automat.
  4. Salut, Toate operatiunile le-am facut cu manualul in fata si niste articole de pe google despre "Carb rebuild". Mobra nu functiona ok dupa parerea mea si dupa cum spuneam mai sus, nu statea la relanti si "smâcea" intre 4k si 6k rpm. Logic mi s-a parut sa verific carburatoarele in acest sens. Filtrul de aer a fost schimbat recent cred; Nu era prafuit. In plus, l-am suflat cu aer comprimat. Orice idee cat de cat constructiva este binevenita. Multumesc.
  5. Buna tuturor, Recent mi-am îndeplinit visul de a avea o motocicleta :-) Am cumparat de la un prieten o motocicleta Suzuki GSF 400 Bandit - mai veche (1992) and I love it. In ultima saptamana am observat ca mobra trage greu, sta la relanti doar la 3500 rpm si moare la semafor. Am sunat sa ma programez la mecanic doar ca din pacate, fiindca e inceput de sezon si mecanicii sunt busy-busy in Cluj, mi-au recomandat sa revin cu un telefon in luna iulie fiindca sunt ocupati pana peste cap.. Evident ca nu am avut rabdare pana in iulie si m-a mancat undeva sa incerc sa curat eu carburatoarele weekendul asta impreuna cu niste prieteni. Planul era sa sa le si sincronizez dupa ce pornesc mobra folosind metoda cu tuburile inchise. Am desfacut carburatoarele si am observat ca sunt curate. Am reasamblat totul inapoi, pus carbs inapoi, dat vreo 2-3 ore la automat dar acum nu mai obtin nici o detonatie. Mentionez ca nu am ajustat nimic la suruburile de reglaj intake/amestec si ca carburatorul l-am "amorsat" cu o seringa dupa ce initial a fost golit. Singura chestie la ce ma gandesc acum ar putea fi ca nu am pus inapoi acele pontoane din carburatoarele din care le-am scos initial (le-am inversat la montaj) Totusi, cand dau la automat, vad ca se misca toate acele si "scuipa" benzina pe langa ac, dar tot nimic. Am desfacut bujiile si am observat ca 1 si 4 erau ude, 2 si 3 erau mai uscate.. Acum nu prea mai stiu ce sa-i fac in afara sa ajung la un mecanic cu ea. Ceea ce nu ar fi problema deloc, doar ca as prefera sa nu ma uit la mobra cum sta parcate pana in iulie. Pe scurt, cunoasteti pe cineva din Cluj care se pricepe si are timp sa arunce o privire? Poate poate reusim sa pornim mobra.. Multumesc si scuze pentru postarea lunga. O zi faina, Mike
×
×
  • Creează nouă...