Jump to content

ag.d

Membru
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About ag.d

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Kawasaki ZX6R 636
  1. Vinde cineva clema pentru semighidoane pentru Harabusa Gen 2 2009? Am atasat si o poza, in ideea in care, poate, am gresit denumirea. https://imgur.com/hWjJRYC
  2. Mda, nici eu nu imi doresc alt motor... din cauza asta si incerc sa rezolv. Si la turatii, ma refeream daca de exemplu in treapta 1 sau a2a se ducea pana in limitare, dar nu mai trecea de o anumita turatie prin treapta 5? La asta ma refeream, daca erau diferente de turatia la care se oprea, in functie de treapta. Pentru ca la mine, in treapta 1 si a2a se duce pana in limitare, in load mai mare nu mai vrea. Asta incercam sa imi dau seama, daca la tine nu trecea de o turatie x (irelevanta turatia), in toate treptele.
  3. Intrebam de turatii, daca avea vreun pas in turatie de care trecea greu, sau deloc in trepte mari, nu de viteza.
  4. Aceleasi probleme de acceleratie, nu trecea de o anumita turatie? Trecea de unele turatii in trepte mai joase, iar 5/6, nu?
  5. Salut, Am si eu o problema la un zx6r din 2004, care se manifesta dupa cum urmeaza: In trepte superioare, undeva intre 11.5k-12k RPM, motorul se comporta ca si cum ar fi atins limitarea. De exemplu: in treapta 1 nu face chestia asta deloc, se duce lejer pana in limitare, in treapta 2 aproape insesizabil, are un punct pe la 12k in care pare ca ezita, dar foarte scurt, iar din dreapta 3 in sus, ii ia din ce in ce mai mult sa treaca de 12k rpm, pana cand in treapta 6, nu mai trece deloc, iar motocicleta pare limitata la 218/219km/h, oricat de mult as merge cu ea, nu vrea sa treaca de 11.5k-12k RPM sau 219km/h in treapta a6a (fara comentarii inutile despre locul in care am testat asta, pentru ca nu ma ajuta sa rezolv nimic). La relanti nu face nicio problema. Ce am testat pana acum: - pompa benzina (volum si presiune) - perfecta; - filtru aer curatat si uns - perfect; - sincronizarea injectiei verificata - perfect; - bobinele de inductie - inlocuite toate 4 cu unele noi de L0, aceeasi problema; - tps-ul testat, dar oricum, in treapta 1/2/3 trece de 12, iar toate testele le-am efectuat cu acceleratia deschisa in 100%, prin urmare si daca avea problema tps-ul nu s-ar fi manifestat asa; - clapete secundare testate - blocate pe deschis, mufele scoase; - verificat senzor vibrochen si senzor ax cu came (am verificat rezistenta si le-am si inspectat vizual sa nu aiba pilitura in fata, sau ceva ca sa le obtureze, desi sansele sa fie astea de vina, cam mici, din moment ce trece de 12k in treapta 1/2/3, dar are o ezitare. Au fost schimbate acum vreo 3000 km bateria, bujii, ulei si filtru. Singura operatiune pe care am efectuat-o la motocicleta acum vreo 100km, aproximativ de cand a inceput problema, a fost uleiul (motul 5100 10w40 - inainte am avut bel ray exs 10w50), curatat filtrul de aer si uns si schimbat intinzator distributie (din nou, daca era o problema la intinzator, avea probleme in turatii si la relanti si in treapta 1 si nu doar la 11-12k RPM). Evident cand am sesizat problema, am crezut ca ma gresit ceva la una din operatiuni, asa ca am curatat din nou filtrul de aer (ba chiar am facut o tura scurta fara el, ca sa il scot din ecuatie), iar uleiul este aproape de gradatia de MAX de pe fereastra de vizitare, deci nu este prea mult ulei sau prea putin. Nu stiu ce sa mai verific si ma gandesc ca poate cineva de pe forum are vreo idee, sau s-a mai intalnit cu problema asta. Orice idee este bine venit, singura rugaminte fiind sa cititi atent ceea ce am scris. Motocicleta are un filtru sport bmc si un slip-on leo vince, montate pe ea acum mai bine de 10k km. Va multumesc.
  6. Salut! Vreau sa stiu daca pot alege orice culoare, in cat timp ajunge de la data comenzii, daca se poate ridica personal din Bucuresti si daca nu, care este procedura de livrare? Multumesc.
  7. Si eu am avut aceeasi panica. Pe autostrada 140k/h 67/68 grade C (636 2005). Nu am gasit nimic in manual (sau poate nu am citit eu destul de bine), dar mecanicul la care merg m-a asigurat ca este totul perfect in regula.
  8. Ti-a raspuns cineva ceva mai sus. S-ar putea sa gresesc, dar este harta de neutral/idle (nu imi aduc aminte exact). Cand decuplezi ambreiajul, chiar daca cutia de viteze este in vreo treapta, motocicleta trece pe o alta harta de injectie, cea de neutral. Daca e compromisa partitia cu harta de neutral sau are alta problema, iti face figuri de genul asta. Evident ma pot insela, asa ca iti sugerez sa vizitezi un mecanic. O seara buna!
  9. Sigur, o sa fac. Depinde ce fel de broasca e, fac topic nou si poti posta o poza acolo si oti spun daca te pot ajuta. » Post actualizat in 05 Oct 2017 11:41 Salut! Vreau sa va multumesc tuturor pentru ajutor si sa va prezint si solutia: luni mi-am facut programare la bardakmotor pentru ziua de miercuri 04.10. Dupa ce am ajuns acolo la ora stabilita, motocicleta a fost preluata imediat si dupa maximum jumatate de ora cei de acolo mi-au oferit si concluzia, anume ca unul dintre discuri avea uzura inegala, foarte evidenta, au si mentionat ca nu au mai vazut disc care sa fie uzat asa. Cu toate acestea, mi-au spus ca vor incerca rectificarea discurilor, iar daca aceasta nu este reusita, nu voi plati nimic. Am lasat motocicleta acolo, iar pe 05.10, erau gata. Serviciile au fost impecabile, de la programare, atitudinea staff-ului, pana la rezolvarea problemei si ridicarea motocicletei. Nu stiu daca fac reclama si de obicei ma feresc sa fac recomandari, dar experienta mea a fost foarte placuta. Pe domnul cu care am vorbit la telefon si care s-a ocupat de rectificare il cheam Radu, daca cineva cauta referinte. Inca odata va multumesc pentru sugestii si le multumesc celor de la bardak pentru profesionalism. Sper ca thread-ul asta sa ii ajute si pe altii cu probleme similare, desi va doresc sa nu le aveti. O zi buna!
  10. Un joc de cuvinte ce include cuvantul retardat? Ti-am spus ca am impresia ca tu ai inteles ca sunt retardat, nu doar lipsit de experienta, asta din cauza faptului ca m-ai intrebat daca am masurat pe unde nu calca placutele :/. Ce (cuvant urat) joc de cuvinte? "Poponeata" virgina de ce? Ca ti-am spus ca nu te-am jignit si ca postezi fara niciun rost? Ca nu inteleg ce vrei? Stai linistit ca mi-am dat seama acum, tu ai inteles ca te-am facut retardat. Cum ai inteles tu asta, nu stiu, ti-am spus din ultimul post ca nu ai inteles topica propozitiei, dar vad ca tot continui cu chestia asta. Apropo, pe cine intereseaza, programez si debitez chei moto orice model (yamaha, ducati, suzuki, honda, harley, triumph, aprilia, bmw, kawasaki, etc.) cu sau fara imobilizator, inclusiv all keys lost. Pentru modele "rare", se face comanda, restul, pe loc.
  11. Dupa cum ai folost tu "retardat" in raspunsul tau am impresia ca nu ai inteles topica propozitiei in care am folosit eu "retardat". Nu-i nicio problema, nu ma deranjeaza, fiecare cum poate/vrea. Tin totusi sa precizez ca nu sunt cu gura pe sus, singurul raspuns pe care l-am dat pe acest topic, fara sa fiu politicos sau respectuos a fost, aparent, raspunsul la post-ul tau. Motivul fiind faptul ca mi s-a parut inutil, din moment ce avea expresii de genul: "poate tu ai masurat discul ca grosime acolo unde nu calca placuta vs acolo unde calca" , "Singurul lucru care conteaza cu adevarat e sa nu fie stramb discul" , si "asta vezi in general la ochi daca invarti roata in aer". Ce ochi ai tu prietene care vede pe disc abatere de 0.3mm pe o lungime de 7cm, 0.3mm fiind in apex????? Pai tie nu iti mai trebuie ceas comparator, pentru ca ai marja de eroare mai mica in ochi. Daca stiam cu cine vorbesc, altfel iti raspundeam, ma rugam de tine sa arunci un ochi si peste discul meu. Pe langa asta, daca citeai ce am scris pe thread, vedeai ca mi-am cerut scuze pentru faptul ca am indus in eroare persoanele care au vrut sa ma ajute, si am dat si o explicatie motivand situatia cu discurile, pe care o repet pentru tine: daca ridic motocicleta pe stand (roata fata in aer), pun ceasul comparator pe disc, si il invart, nu se misca ceasul, sau, ca sa nu existe interpretari, abaterea este insesizabila - sub cea din manual lejer ( de aici si motivul pentru care prima data am spus ca discul este in regula). In schimb, pe o portiune a discului el este mai subtire (placutele de pe partea interioara a etrierului - parte dinspre roata, nu il ATING PE PORTIUNEA ASTA, si atunci scapa si frana, nu de tot dar similar cu sentimental pe care il ofera abs-ul), dar in niciun caz vizibil la ochi. Bine nu la ochiul meu, dar eu nici nu am micrometru in iris. Sunt sigur ca daca as fi dat jos discul, si as fi pus ceasul comparator pe partea exterioara si ar fi fost ok, fara abateri, si as fi pus si pe partea interioara si as fi vazut ca exista abatere, mi-as fi dat seama din prima de problema. Totusi eu am facut verificarea, cum ai sugerat si tu in primul post, cu toata experienta pe care o ai: am pus ceasul pe disc, am invartit roata, am vazut ca e ok si aia a fost la momentul initial, am zis ca e ok discul. Eu am oferit explicatia asta, cu grosimea lui, ceva mai sus, nu e vina mea ca "tu gandesti simplist rationamentul cand el e mai complex decat poti tu sa intelegi". Multumesc pentru urari, si eu sper sa mearga rectificat. Acum ca idee, dupa ce topicul era practic inchis, mi-am rezolvat problema, am aflat ce este in neregula, de ce a trebuit sa mai postezi si cu expresii de genul "daca te ducea capul", "mai complex decat poti tu sa intelegi"?? Sa imi dovedesti ce, ca nu inteleg? M-am uitat peste reply-ul pe care ti l-am dat si nu te-am jignit, nu ti-am contestat inteligenta, chiar nu imi dau seama ce iti doresti.
  12. .... ok » Post actualizat in 29 Sep 2017 11:50 sunt discurile oem. EBC cred, la modelul asta. » Post actualizat in 29 Sep 2017 11:52 Sunt de acord, si eu cred ca este de la faptul ca a fost discul stramb, ca a avut bataie. Sper sa il rezolv fara sa il schimb, dar vedem saptamana viitoare.
  13. Corect. » Post actualizat in 29 Sep 2017 09:44 Din nou, de ce m-ar interesa zona unde nu calca placuta?? Nu are nicio logica. Uzura inegala inseamna ca este uzat inegal, pe suprafata de franare (unde calca placutele), nu mai jos, nu pe buza, nu in alta parte, ci de-a lungul suprafetei de franare. Cum s-a intamplat asta? Nu pot spune cu exactitate, dar pot incerca sa explic. Cand am cumparat motocicleta, proprietarul mi-a spus ca are un disc stramb, am mers cu ea si era in regula din toate punctele de vedere, mai putin discul stramb, asa ca am hotarat sa o cumpar si sa indrept discul / sa schimb discurile fata (pretul a fost ok, motocicleta nu avea si nici nu are alta problema). Cred ca am facut ~ 1000 km pana sa indrept discul si problema s-a diminuat, dar nu a disparut. Teoria mea este ca fostul proprietar a mers poate mai mult decat trebuia cu discul stramb si de aici a aparut uzura inegala, ma pot insela, dar nu prea vad alta explicatie. Am masurat eu discul cu micrometrul, de 2 ori, si mecanicul si au fost aceleasi dimensiuni (prin urmare 2 micrometre diferite, 2 persoane diferite - nu vad cum am putea gresi amandoi atat de precis:) ). Oricum, e mai putin important cum s-a intamplat, eu doar sper sa se rezolve. Daca nu, aia e, alte discuri. » Post actualizat in 29 Sep 2017 09:46 Am vorbit cu cei de la bardak la telefon si ma voi duce saptamana viitoare cu discurile la ei.
×
×
  • Create New...