Jump to content

Fiziflash

Super Membru
  • Content Count

    1,151
  • Joined

  • Last visited

About Fiziflash

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    alexandru_costiniuc

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki Z750
  • Numar Moto
    SV-40-FUN

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CBR600 F2, CBR600 F4, CBR600RR, Kawasaki Z750

Recent Profile Visitors

2,077 profile views
  1. Nu mai sunt controale. Cel putin in Suceava, de cand a fost bagata in carantina exista filtrele la iesire din zona carantinata (care opresc pe cei care intra in zona, nu care ies - cel putin mie asa mi s-a intamplat si circul mult) iar in interiorul localitatii e libertate :)) Disclaimer: i. "Va rog nu ne abandonati, si Suceava e tot Romania" - autoare necunoscuta II. "Cand am auzit stirea am facut un atac de panica, dupa care am plans toata noaptea" - alta autoare necunoscuta.
  2. stai linistit ca majoritatea motocicletelor scoase la vanzare cu 20.000 - 40.000 au linistit peste 60.000 Daca cei 60 000 sunt reali e in adolescenta motoreta.
  3. Nu inteleg: esti izolat la domiciliu si luat in evidenta in acest fel? Daca e asa politia poate veni sa verifice daca esti la domiciliu si respecti izolarea. In acest sens trebuie sa vorbesti la politie si sa le declari unde te-ai izolat. Daca insa vorbim de ordonantele militare si faptul ca nu trebuie sa iesi din casa fara un motiv scris, te poti duce linistit la tara, ca nu are nimeni treaba cu tine!
  4. Tare anuntul! Imi si imaginez vreun aventurier mai credul, care s-a apucat cu nevasta-sa sa mearga cu agregatul de la Cluj la Constanta, sa vada ce usor parcurge distanta :)))
  5. Nu am avut niciodata motocicleta cu pedala de pornire, dar am mai auzit de glezne luxate din aceasta cauza. Banuiesc ca este din cauza compresiei motorului care arunca pedala inapoi. Apare fenomentul la toate motocicletele cu pedala de pornire, sau doar la cele rusesti? Banuiesc ca au gasit o varianta la cele mai noi sa nu se mai intample...
  6. Ar fi mult mai valoroasa daca ai aduce-o la starea originala. Cu rabdare si chef, sa iti placa procesul de restaurare, nu sa te grabesti sa o vezi terminata.
  7. Ce nesimtiti sunt unii oameni. Incredibil. Un destept cu numere de bulgaria a blocat 3 zile usa unui garaj la mine la bloc. Era disperat omul. Venise si politia si ii lasa din aia in geam. Pe de alta parte, in Suceava primaria nu inchiriaza locuri de parcare, deci toate sunt la liber. Si cand ma duc in alt cartier si parchez apare cate unul ca am parcat pe locul lui, sau mai nou pe locul unui vecin de a lui. Si ii intreb, locul cumparat, inchiriat, concesionat? Nu! Locul lui ca acolo parcheaza el de obicei :)))
  8. Spunea cineva aici pe forum care a avut un accident, ca in momentul in care te trezesti cu beleaua in fata de multe ori e cam tardiv si preiau instinctele controlul actiunilor tale. Nu ma declar vreun expert pe doua roti, insa nici incepator nu mai sunt. Anul trecut mi-a deschis un nene din Botosani portiera in fata. M-am aruncat pe frana fata instinctual insa din fericire doar am "piscat-o" o clipa si i-am dat drumul instant. Cu toate acestea am auzit roata fata cum a scartait si am intrat in voblaj (chiar daca am amortizor antivoblaj). Voblajul a continuat chiar daca viteza era foarte mica. La un moment dat m-am aplecat tare pe stanga si am pus piciorul (tot instinctual). In mintea mea eram deja jos si speram sa nu fie prea nasol. Din fericire si DIN NOROC, viteza a scazut mult si motocicleta s-a stabilizat cand eram exact paralel cu bordura. Stiu ca in caz de voblaj trebuie sa ii dai putin gaz, stiu ca nu te arunci ca animalul pe frana fata, insa in momentele acelea in care lucrurile se intampla foarte repede, dar ca si senzatie timpul parca se dilata dar cu tine cumva spectator, uiti toate aceste lucruri. NU SPUN sa nu se ia cursuri de siguranta in trafic, sa nu se faca teste de franare, etc. Clar toate acestea cresc sansele statistice sa iesi cu bine dintr-o situatie nasoala. Insa pot face rau daca iti dau un fals sentiment al sigurantei si - oricat de perimat ar parea conceptul - o arzi peste viteza legala mai ales in zone foarte aglomerate in care se poate intampla orice. Imi amintesc in primul an de motociclism ca eram pe un drum cu sens unic (doua benzi pe sens), pe final de sezon. (In Scheia pentru cine stie Suceava). Eu rulam pe banda 1 si aveam un tir in fata. La un moment dat tirul a dat semnal stanga si a schimbat pe banda 2. Vazand ca am liber in fata am schimbat in inferioara si m-am pregatit sa "tasnesc". Nu stiu ce m-a facut sa ma razgandesc, cert este ca dupa cateva secunde tirul a virat dreapta brusc in fata mea sa intre in curtea unui depozit. El schimbase pe banda din stanga pentru a putea efectua larg intrarea in curte din partea dreapta. Si faze din astea se intampla zilnic peste tot in lume, dar mai ales la noi.
  9. Pai daca ridici pana se centreaza pe gaura si nu fortezi motorul (sa prinda cateva ture cu mana libera) nu ai ce nenoroci.
  10. Stiu asta, ce voiam sa spun mai sus este ca pe circuit nu mergi in vitezele 5-6, poate nici 4, habar nu am. Si atunci chiar daca in bord ai mai putini km, acei km sunt facuti cu mai multe rotatii a arborelui decat cei facuti pe strada. Daca as fi pus in postura de a cumpara o motocicleta care a fost folosita pe circuit as face ce as face si cu una de strada: Test de compresie motor, test de drum sa nu sara din viteze. Daca vanzatorul nu ar fi de acord cu testul de compresie as cauta alta.
  11. Nu am avut niciodata motocicleta data pe circuit, insa de cate vad pe circuit sunt tinute doar in limitele superioare de rotatie (pe rosu cum se zice). Zicea cineva mai sus ca daca nu ar duce regimul acela inginerii n-o faceau sa ajunga la turatiile acelea. Corect pana intr-un punct: Poate fi exploatata in acest regim sever, insa nu va avea aceiasi perioada de exploatare ca una data pe strada. Adica sa fim seriosi: 40.000 km de street cu 5-6-7-8- rar 10 000 de ture, sunt coparabili cu 20.000 tinut in peste 10-12.000 constant? Numai daca faci aritmetica de cate ori se invarte arborele pe distantele acestea si iti reiese clar o uzura mai mare pe circuit. Iar sa cumperi o motocicleta cu gandul ca ii "faci motorul"...nu stiu ce sa zic Propulsorul si cutia de viteze sunt cele mai complexe ansamble si mai greu de "facut" conform de pe o motocicleta. Sau poate ma insel eu...
×
×
  • Create New...