Jump to content

Fiziflash

Super Membru
  • Content Count

    1,208
  • Joined

  • Last visited

About Fiziflash

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    alexandru_costiniuc

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki Z750
  • Numar Moto
    SV-40-FUN

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CBR600 F2, CBR600 F4, CBR600RR, Kawasaki Z750

Recent Profile Visitors

2,389 profile views
  1. M-am mai interesat si se pare ca asa este. Conform procedurii se va afla cine conducea tirul in acel moment. Omul nu facea nici o depasire. Pur si simplu este o strada cu doua benzi pe acelasi sens (sens unic), tirul a venit pe banda din partea dreapta si l-a acrosat. L-a intors odata de partea din spate iar apoi din partea din fata. Politia a vizionat filmarea si i-a dat autorizatie de reparatie. Au spus ca va primi detalii prin posta legate de nr de dosar. L-am sfatuit sa mearga maine sa intrebe in ce stadiu sunt cercetarile.
  2. Sunt convins ca daca suna imediat problema era rezolvata insa n-a facut-o. Cel a carui gard l-a distrus a sarit la scandal ca daca suna ii ia carnetul :)) si sa ii dea pe loc banii pe gard, omul s-a intimidat si iata ca faptul e consumat. De aceea important e ce poate face din momentul prezent. Am sa ii spun cu avocatul. Auzisem pe vremuri ca ar fi o asociatie "pentru victimele strazii" sau ceva de genul acesta. Oare il pot ajuta cei de acolo cumva?
  3. Firma de tiruri este din Bucuresti, putin probabil sa exista vreun interes altul decat comoditatea.
  4. El asa sustine. Ma gandeam sa il sfatuiesc sa faca plangere penala. Tare mi-e ca l-au luat in ras politistii si vor alegea calea comoditatii. Mai ales ca e comuna unde politistii de acolo sunt cunoscuti pentru performantele profesionale deosebite de care dau dovada. Poate sa mearga si la Politia Judeteana, sau toata speta se rezolva procedural la politia de pe raza comunei unde s-a intamplat accidentul.
  5. Ieri un coleg de serviciu (nu este motociclist) mi-a adus in atentie un eveniment pe care l-a patit acum 11 zile, mai exact pe data de 05.02.2021. Dupa ce mi-a povestit am zis sa incerc sa va cer voua parerea pentru ca imi pare sincer rau ce i s-a intamplat si vreau sa il ajut. El este foarte tanar (putin peste 20 ani) si lipsit de experienta. Din pacate asta l-a facut sa actioneze gresit in momentul eventimentului. In data mai sus amintita se deplasa pe raza unei comune de langa Suceava in autoturismul proprietate privata, pe un drum cu sens unic, doua benzi, el fiind pe banda din
  6. Insanatosire grabnica. Acum sa fiu sincer chiar daca vor fi replici rautacioase. Am bine peste 500.000 de km cu conserva, cu motorul mult mai putin. Saptamana trecuta intru intr-o intersectie cu stop. Ma uit stanga dreapta, nu vad nimic din stanga. Opresc ca aveam stop. Cand ma mai uit odata motocicleta venind din stanga pe care NU AM VAZUT-O prima data cand m-am uitat. Chiar daca nu l-am pus in pericol pentru ca oricum oprisem la stop, sincer iti zic m-a strans in spate faptul ca prima data nu l-am vazut. Ori a fost in dreptul stalpului ori unul din fenomenele explicate in cl
  7. Daca citeai in manual gaseai. Este normal sa fie asa. Unul este supraplinul de la busonul rezervorului.
  8. Oricum amesteci uleiul vechi cu nou la fiecare schimb. Nu ai cum sa il scoti tot din propulsor. Si uleiurile compatibile (SAE si API) se pot amesteca intre ele fara riscuri.
  9. Ti-as spune unde e cu adevarat problema dar o sa zici ca-s hater si alte clisee de gen. Asa ca sa ramanem la fapte: 1. Ai luat o motoreta care consuma ulei pentru ca te-ai zgarcit sa iei ceva putin mai scump si/sau sa iei un mecanic cu tine. La un test de compresie probabil s-ar fi vazut problema. Dar tu ai stiut mai bine ce sa cumperi 2. In ciuda tuturor recomandarilor pe care le-ai primit aici te-ai zgarcit sa schimbi uleiul pentru ca tu stii mai bine, si stiai bine ca uleiul e bun. 3. Ti-a fost lene sa descarci un manual de pe internet, sa il citesti si sa faci
  10. Daca este in stare buna in momentul acesta (fa si un test de compresie motorului si vezi cum sta vis a vis de specificatiile din manual) te va tine mai mult decat vei fi tu dispus sa o tii pe ea.
  11. Hai sa-ti traduc din romana in romana ca nu ai inteles. Sfatul meu era sa nu te tiganesti la 250 de euro, ca vei pierde mai multi bani si vei pierde si timp. Pentru o anumita categoria de persoane pierderea timpului e o problema. Nu stiu de unde ai inteles tu ca ti-am raspuns cu hate, raspunsul era foarte bine intentionat. Ideea era ori sa nu fii zgarcit si sa dai 250 de euro pe piesa sa iti rezolvi problema, iar daca nu ii ai sa iti pui mintea la contributie sa ii faci in loc de improvizatii cretine care nu iti vor rezolva problema. Asa-i ca nu ai luat bacul?
  12. Apropo de samsari: Am avut o masina de-a firmei in service anul trecut busita dar cu km putini, o dacia Lodgy. Am tinut-o cam 2 saptamani in reprezentanta pentru a face ca lumea un deviz sa vad daca merita facuta. In tot acest timp m-a sunat un samsar de pana la urma i-am dat block. Ca el vrea masina sa o cumpere (binenteles pe un pret nesimtit de mic), ca i-a vazut el pe aia de la reprezentanta ca au luat rampa de injectie de pe asta si au pus una veche si uzata care va pica in scurt timp, ca oricum nu se mai merita reparata, ca aia, ca pe dincolo. Initial i-am raspuns politi
  13. nu iti raspund exact ce ti-ai dori dar in locul tau mi-as bate capul in timpul si umblatura care ar urma cum sa fac sa produc acei 250 euro. Dupa care l-ai cumparat si job done
  14. Nu stapanesc foarte bine legilatia dar cand o vinzi ca si firma banuiesc ca ai si niste obligatii legate de calitate/garantie etc. In locul tau, decat sa ma complic cu firma, comisioane, etc mai bine mai lasi la pret sa o vinzi pana apuci sa pleci si aia e. Ai banul in mana si scapi de batai de cap.
  15. Fara sa fiu documentat legat de modelul in cauza sunt de parere ca daca pe un c@c@t pui motor KRM si frane Brembo nu va iesi altceva decat un c@c@t cu motor KTM si frane Brembo. Dar ramane de vazut
×
×
  • Create New...