Jump to content

Fiziflash

Super Membru
  • Posts

    1,210
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    alexandru_costiniuc

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki Z750
  • Numar Moto
    SV-40-FUN

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CBR600 F2, CBR600 F4, CBR600RR, Kawasaki Z750

Recent Profile Visitors

2,489 profile views

Fiziflash's Achievements

  1. Am avut in 2019 un mini-incident (am intrat pe un drum acoperit recent cu piatra) si am cazut , echipat fiind cu o vesta din asta. Inafara de injuraturi si zgarieturi pe agregat nu am avut absolut, dar absolut nimic. S-a umflat instantaneu si aia a fost. E clar ca nu te salveaza in orice situatie, dar la fel de clar este ca avand si un combinezon de calitate iti creste sansele sa scapi nevatamat din ANUMITE situatii. Nu cred ca va exista vreodata echipament care sa te scape din orice situatie, cum nici o masina nu iti garanteaza siguranta la orice viteza/situatie. E un joc al sanselor.
  2. Am sa pun filmul dupa ce se solutioneaza toata treaba. Cel implicat a fost cu filmarea la politia rutiera si l-a redirectionat spre politia de pe raza comunei unde a avut loc accidentul. Am inteles ca cei de acolo vor redirectiona dosarul catre politia rutiera si tot asa, se cerceteaza. Pentru clarificare: tirul nu il depasea prin dreapta. Este un drum cu sens unic cu doua benzi. El circula pe banda din stanga iar tirul pe banda din dreapta. A fost agatat de partea din dreapta si invartit. Filmarea nu este de pe camera de bord, ci de pe camera din fata societatii unde a avut loc accidentul. Masina e dauna totala. Daca eram eu implicat puneam filmarea din prima insa asa vreau sa respect dorinta pagubitului. Soferul tirului cel putin teoretic nu a declarat nimic pentru ca a fost sunat seful de parc auto si a declarat ca nu stie nimic de nici un accident. Probabil va declara altceva cand va fi contactat de autoritati.
  3. M-am mai interesat si se pare ca asa este. Conform procedurii se va afla cine conducea tirul in acel moment. Omul nu facea nici o depasire. Pur si simplu este o strada cu doua benzi pe acelasi sens (sens unic), tirul a venit pe banda din partea dreapta si l-a acrosat. L-a intors odata de partea din spate iar apoi din partea din fata. Politia a vizionat filmarea si i-a dat autorizatie de reparatie. Au spus ca va primi detalii prin posta legate de nr de dosar. L-am sfatuit sa mearga maine sa intrebe in ce stadiu sunt cercetarile.
  4. Sunt convins ca daca suna imediat problema era rezolvata insa n-a facut-o. Cel a carui gard l-a distrus a sarit la scandal ca daca suna ii ia carnetul :)) si sa ii dea pe loc banii pe gard, omul s-a intimidat si iata ca faptul e consumat. De aceea important e ce poate face din momentul prezent. Am sa ii spun cu avocatul. Auzisem pe vremuri ca ar fi o asociatie "pentru victimele strazii" sau ceva de genul acesta. Oare il pot ajuta cei de acolo cumva?
  5. Firma de tiruri este din Bucuresti, putin probabil sa exista vreun interes altul decat comoditatea.
  6. El asa sustine. Ma gandeam sa il sfatuiesc sa faca plangere penala. Tare mi-e ca l-au luat in ras politistii si vor alegea calea comoditatii. Mai ales ca e comuna unde politistii de acolo sunt cunoscuti pentru performantele profesionale deosebite de care dau dovada. Poate sa mearga si la Politia Judeteana, sau toata speta se rezolva procedural la politia de pe raza comunei unde s-a intamplat accidentul.
  7. Ieri un coleg de serviciu (nu este motociclist) mi-a adus in atentie un eveniment pe care l-a patit acum 11 zile, mai exact pe data de 05.02.2021. Dupa ce mi-a povestit am zis sa incerc sa va cer voua parerea pentru ca imi pare sincer rau ce i s-a intamplat si vreau sa il ajut. El este foarte tanar (putin peste 20 ani) si lipsit de experienta. Din pacate asta l-a facut sa actioneze gresit in momentul eventimentului. In data mai sus amintita se deplasa pe raza unei comune de langa Suceava in autoturismul proprietate privata, pe un drum cu sens unic, doua benzi, el fiind pe banda din stanga. La un moment dat un tir al firmei DGH care circula pe banda din dreapta l-a depasit si l-a agatat introcandu-i masina odata de partea din fata apoi de partea din spate. Masina a fost ulterior proiectata intr-un gard al unei firme si din ce mi-a zis colegul e dauna totala. Soferul de tir a mers mai departe, nu a oprit , nu l-a interesat. Colegul din pacate nu a avut inspiratia sa sune imediat la 112 pentru ca astfel politia ar fi putut sa urmareasca tirul si sa il traga pe dreapta. Baiatul a platit gardul distrus din bzunarul lui si a mers a doua zi dimineata la politie. Acolo i s-a eliberat autorizatie de reparatie. Din pacate nu a reusit sa vada numarul tirului si aici incep problemele pentru ca politia a zis ca "vor face cercetari" insa nu au dat nici un semn pana acum. Pagubitul a sunat la firma DGH, a vorbit cu seful de parc auto insa acesta refuza efectiv sa se uite pe GPS si pe foile de parcurs pentru a identifica soferul care a fugit de la locul accidentului si a rezolva lucrurile legal. Foarte important: exista o filmare (nu stiu daca e ok sa o pun aici) in care se vad exact circumstantele si momentul producerii accidentului, insa nu se distinge numarul de inmatriculare al camionului. Spune-ti-mi va rog ce ma sfatuiti sa ii spun sa faca. Este un om foarte ok si de aceea ma si implic sa il ajut. Mi se pare o mare nedreptate ce s-a intamplat si m-as bucura sa aflu ca a primit asigurarea de la cel care a produs accidentul, iar nesimtitul a ramas fara permis 30 de zile si a fost amendat.
  8. Insanatosire grabnica. Acum sa fiu sincer chiar daca vor fi replici rautacioase. Am bine peste 500.000 de km cu conserva, cu motorul mult mai putin. Saptamana trecuta intru intr-o intersectie cu stop. Ma uit stanga dreapta, nu vad nimic din stanga. Opresc ca aveam stop. Cand ma mai uit odata motocicleta venind din stanga pe care NU AM VAZUT-O prima data cand m-am uitat. Chiar daca nu l-am pus in pericol pentru ca oricum oprisem la stop, sincer iti zic m-a strans in spate faptul ca prima data nu l-am vazut. Ori a fost in dreptul stalpului ori unul din fenomenele explicate in clipul de mai jos. Mai pune peste astea faptul ca multi nu se asigura cum trebuie, mai sunt cei cu carnetul luat pe spaga, in Congo s.a.m.d. Totusi ca ai avut viteza mica a facut ca daunele (ale tale in primul rand si a motocicletei in al doilea rand) sa fie atenuate.
  9. Daca citeai in manual gaseai. Este normal sa fie asa. Unul este supraplinul de la busonul rezervorului.
  10. Oricum amesteci uleiul vechi cu nou la fiecare schimb. Nu ai cum sa il scoti tot din propulsor. Si uleiurile compatibile (SAE si API) se pot amesteca intre ele fara riscuri.
  11. Ti-as spune unde e cu adevarat problema dar o sa zici ca-s hater si alte clisee de gen. Asa ca sa ramanem la fapte: 1. Ai luat o motoreta care consuma ulei pentru ca te-ai zgarcit sa iei ceva putin mai scump si/sau sa iei un mecanic cu tine. La un test de compresie probabil s-ar fi vazut problema. Dar tu ai stiut mai bine ce sa cumperi 2. In ciuda tuturor recomandarilor pe care le-ai primit aici te-ai zgarcit sa schimbi uleiul pentru ca tu stii mai bine, si stiai bine ca uleiul e bun. 3. Ti-a fost lene sa descarci un manual de pe internet, sa il citesti si sa faci verificarile minimale 4. Ai frecat propulsorul motoruli si acum o arzi cu mistouri ieftine Ar fi interesant de aflat care e starea motocicletei din celelalte puncte de vedere (frane, suspensii, filtre) si ce echipament folosesti. Totusi nu pot sa inteleg cu toata mandria ta si atitudinea aroganta care da bine, de ce te incapatanezi sa ceri in continuare sfaturi pe care sa nu le pui in practica. Ti s-a spus clar SA INLOCUIESTI FILTRUL DE ULEI care costa 30 de lei , iar pe cel vechi sa il tai cu grija, sa speli cu motorina, diluant, etc si sa vezi ce resturi metalice sunt prinse in el (Daca sunt). De ce nu faci ce ti se spune? De ce mai ceri sfaturi daca ai senzatia ca le stii pe toate si oricum nu le pui in practica. De ce te-ai apucat de motociclism?
  12. Daca este in stare buna in momentul acesta (fa si un test de compresie motorului si vezi cum sta vis a vis de specificatiile din manual) te va tine mai mult decat vei fi tu dispus sa o tii pe ea.
  13. Hai sa-ti traduc din romana in romana ca nu ai inteles. Sfatul meu era sa nu te tiganesti la 250 de euro, ca vei pierde mai multi bani si vei pierde si timp. Pentru o anumita categoria de persoane pierderea timpului e o problema. Nu stiu de unde ai inteles tu ca ti-am raspuns cu hate, raspunsul era foarte bine intentionat. Ideea era ori sa nu fii zgarcit si sa dai 250 de euro pe piesa sa iti rezolvi problema, iar daca nu ii ai sa iti pui mintea la contributie sa ii faci in loc de improvizatii cretine care nu iti vor rezolva problema. Asa-i ca nu ai luat bacul?
  14. Apropo de samsari: Am avut o masina de-a firmei in service anul trecut busita dar cu km putini, o dacia Lodgy. Am tinut-o cam 2 saptamani in reprezentanta pentru a face ca lumea un deviz sa vad daca merita facuta. In tot acest timp m-a sunat un samsar de pana la urma i-am dat block. Ca el vrea masina sa o cumpere (binenteles pe un pret nesimtit de mic), ca i-a vazut el pe aia de la reprezentanta ca au luat rampa de injectie de pe asta si au pus una veche si uzata care va pica in scurt timp, ca oricum nu se mai merita reparata, ca aia, ca pe dincolo. Initial i-am raspuns politicos pana mi-a dat suma aceea de te pocnea rasul, apoi ajunsese atat de agresiv in ofertare incat i-am spus sa imi stearga numarul din agenda. A continuat sa ma sune si nu i-am mai raspuns. Intr-un final i-am dat respins. Ontopic: Sincer daca as fi in postura de a-mi cumpara o masina cu siguranta as lua foarte in serios oferta ta. Mi se pare raport pret/calitate foarte bun iar de adus de acolo e joaca de copii. Parerea mea sa dai sfoara-n tara si cine o va lua va stii sa o si aprecieze. Succes.
  15. nu iti raspund exact ce ti-ai dori dar in locul tau mi-as bate capul in timpul si umblatura care ar urma cum sa fac sa produc acei 250 euro. Dupa care l-ai cumparat si job done
×
×
  • Create New...