Jump to content

Fiziflash

Super Membru
  • Content Count

    1,199
  • Joined

  • Last visited

About Fiziflash

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    alexandru_costiniuc

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki Z750
  • Numar Moto
    SV-40-FUN

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CBR600 F2, CBR600 F4, CBR600RR, Kawasaki Z750

Recent Profile Visitors

2,299 profile views
  1. Daca este in stare buna in momentul acesta (fa si un test de compresie motorului si vezi cum sta vis a vis de specificatiile din manual) te va tine mai mult decat vei fi tu dispus sa o tii pe ea.
  2. Hai sa-ti traduc din romana in romana ca nu ai inteles. Sfatul meu era sa nu te tiganesti la 250 de euro, ca vei pierde mai multi bani si vei pierde si timp. Pentru o anumita categoria de persoane pierderea timpului e o problema. Nu stiu de unde ai inteles tu ca ti-am raspuns cu hate, raspunsul era foarte bine intentionat. Ideea era ori sa nu fii zgarcit si sa dai 250 de euro pe piesa sa iti rezolvi problema, iar daca nu ii ai sa iti pui mintea la contributie sa ii faci in loc de improvizatii cretine care nu iti vor rezolva problema. Asa-i ca nu ai luat bacul?
  3. Apropo de samsari: Am avut o masina de-a firmei in service anul trecut busita dar cu km putini, o dacia Lodgy. Am tinut-o cam 2 saptamani in reprezentanta pentru a face ca lumea un deviz sa vad daca merita facuta. In tot acest timp m-a sunat un samsar de pana la urma i-am dat block. Ca el vrea masina sa o cumpere (binenteles pe un pret nesimtit de mic), ca i-a vazut el pe aia de la reprezentanta ca au luat rampa de injectie de pe asta si au pus una veche si uzata care va pica in scurt timp, ca oricum nu se mai merita reparata, ca aia, ca pe dincolo. Initial i-am raspuns politi
  4. nu iti raspund exact ce ti-ai dori dar in locul tau mi-as bate capul in timpul si umblatura care ar urma cum sa fac sa produc acei 250 euro. Dupa care l-ai cumparat si job done
  5. Nu stapanesc foarte bine legilatia dar cand o vinzi ca si firma banuiesc ca ai si niste obligatii legate de calitate/garantie etc. In locul tau, decat sa ma complic cu firma, comisioane, etc mai bine mai lasi la pret sa o vinzi pana apuci sa pleci si aia e. Ai banul in mana si scapi de batai de cap.
  6. Fara sa fiu documentat legat de modelul in cauza sunt de parere ca daca pe un c@c@t pui motor KRM si frane Brembo nu va iesi altceva decat un c@c@t cu motor KTM si frane Brembo. Dar ramane de vazut
  7. Arata dinamita M72-ul. Vopsita verde olive, facuta in genul army. Chiar e o piesa pentru care merita sa te zbati. Din ce ai spus tu cred ca cea mai scurta distanta intre problema si rezolvare ar fi exact asta: cumpararea actelor de la un altul. Oricum nu te descuraja chiar cu situatia din Romania. Priveste totul ca pe o parte din procesul de reconditionare si joaca in conditiile care sunt. Sigur se poate inmatricula cumva si asta chiar merita! Pune niste poze cu ea!
  8. Am vazut pe OLX niste Cafe Racer-uri care par cat de cat. Chiar ieri postase cineva un CX care merita atentie. Sa ne arati si noua ce iti cumperi
  9. Genul acesta de situatii sunt foarte delicate. Acum ai tot primit sfaturi sa il bati de sa ii sune apa in cap. Sincer mi se pare un sfat bun doar in cazul in care conditia ta fizica si tehnica pe care o ai iti dau o sansa mare de succes. Si chiar asa daca e un (cuvant urat) cum multi sunt (vezi cazul Sibiu) poate dupa ce i-o dai sa iasa cu un cutit si sa rezolve altfel. Alta solutie ar fi cea pe cale legala. Adica montezi undeva o camera, il prinzi, ii faci plangere penala, etc. Doar ca nici ce faci tu nu e tocmai ortodox. Daca de exemplu locul unde lasi tu motoreta intra in catego
  10. Nu cunosc motoreta insa ma indoiesc ca la 1300 euro poti avea pretentia sa fie totul ok, acte in regula etc. Un SV1000 ca lumea costa mai mult.
  11. :))))))). Am ras cu lacrimi. Atat postul initial cat mai ales comentariile :))) Partea cu stransul de gat scapata asa, ca o nimica toata, printre alte detalii Vrem detalii, ce tentative de omor mai are la activ, ce mai transporta, din ce mai traieste. Vrem sa stim tot! Dar povestit in aceiasi maniera, desigur. P.S. Il poti invita sa isi faca si el cont aici pentru drept la replica?
  12. Ba da, daca a stat descarcata se poate sulfata in cateva luni. Eu am patit in 2009 cu o yusaua nou-nouta a stat pe motocicleta din ianuarie pana in martie, motocicleta cu o alarma chinezeasca care tragea curent. In martie era suflatata complet nu mai tinea curent aproape deloc. Masoara cu voltmetrul si vezi ce tensiune ai la 10 minute dupa ce o scoti de la incarcat. Decat sa iei un Yuasa mai bine iei o chinezeasca si un charger inteligent ctek. Eu am asa din 2017 si e ca noua bateria. Dar o tin non stop pe charger.
  13. Orice baterie cu acid cumparata trebuie pusa la incarcat. Ce se intampla daca nu o pui? Nu vei beneficia de intreaga ei capacitate de stocare a curentului. Capacitatea ei maxima va di de 90%, 80% etc. Suficient cat sa isi faca treaba o perioada, dar sub cat ar fi avut daca respectai cu un minim de efort indicatia producatorului.
  14. Vad ca nu a intrebat nimeni: ai schimbat pinionul de atac si foaia cand ai schimbat lantul? La cativa km dupa ce il montezi trebuie verificat si intins din nou. Ca sa intinzi lantul corect nu trebuie sa duci motorul neaparat in service. Cu un subler, respectat intocmai procedura din manual si putina atentie il poti intinde singur. Unsul si curatatul lungesc durata de viata a lantului insa nu il protejeaza de abuzuri. Sunt doua chestii total diferite. Cred ca , dupa cum s-a spus mai sus, lantul nu e de calitate. Legat de costuri, tot ce implica acest hobby in
  15. Pe langa ca nu esti informat stai nu prea bine nici cu caracterul. Ai editat anuntul si ai scos anii de la anunt. Initial ai spus ca vrei 2003-2006. Te anunt ca noul model de Z750 este din 2007 nu din 2006 cum ai scris din nou mai sus. Poate editezi si postarea asta :))) Eu am tras concluziile pe baza mesajului tau, nu pe baza persoanei tale ca sa trebuiasca sa te cunosc. Persoana ta nu ma intereseaza catusi de putin. Sfaturile mele erau constructive. Daca tu le stii pe toate si esti asa informat ce sa zic? Mult succes! Daca ai fi citit mai cu atentie ai fi vazut ca ti-
×
×
  • Create New...