Jump to content

Fiziflash

Super Membru
  • Content Count

    1,120
  • Joined

  • Last visited

About Fiziflash

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    alexandru_costiniuc

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki Z750
  • Numar Moto
    SV-40-FUN

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CBR600 F2, CBR600 F4, CBR600RR, Kawasaki Z750

Recent Profile Visitors

1,930 profile views
  1. Nu ai spus ce inaltime ai. Vezi ca sport touring mai e si Honda VFR. Nu am avut niciodata dar din ce stiu e o motocicleta foarte reusita si o vei gasi mai confortabila. Mai poti lua in considerare si un model naked, in genul hornetului pe care il ai tu. Faptul ca ai primit o geaca nu trebuie sa iti dicteze ce motocicleta sa iti iei. Fara suparare mi se pare un argument prostesc. E ca si cum ai fi primit un breloc cu BMW cadou si de aceea vrei sa iti iei BMW. Come on...
  2. Cand vorbesti de F4i (si probabil si de RR) km chiar sunt nerelevanti pentru o motocicleta intretinuta corecta. Vezi ca este un clip pe youtube cu un tip care a ajuns cu un F4i la peste 300.000 de mile. Nu ai precizat ce inaltime ai, insa daca ai in jurul lui 1,90 e mult. Eu am 1,82 si am avut F4 (carburatie) si 600RR modelul 04-05. F4 aveam senzatia ca e facuta la comanda pentru mine, 600-le imi parea o ideea prea mica. Nu te grabi cu achizitia. Testeaza mai multe modele, vezi cum stai pe ele. Oricum F4i urile imi par mult supraevaluate la ce scoruri au acum pe OLX.
  3. 600RR e mai agila dar mai putin confortabila decat F4i-ul. Furca USD, etrieri radiali, mass centralization, e alta tehnologie. Acum depinde ce iti doresti. Eu as inclina spre RR.
  4. oamenii aia ti-o verifica, si iti zic exact ce e bun la ea si ce nu. Nu se ocupa doar de transport. In ani de zile nu am vazut pe nimeni nemultumit de colaborarea cu ei. Stii tu vorba aia cu scump la tarate si ieftin la faina
  5. Nu ai zis cam de ce buget dispui pentru noua achizitie.
  6. ce are in plus 2006? Absolut nimic! Bugetul tau e mai mult decat suficient pentru o motocicleta asa veche. Intr-adevar F4i sunt motociclete foarte reusite si fiabile, dar mult supraevaluate avand in vedere vechimea si tehnologia actuala.
  7. Fiziflash

    Motor a1

    Intai rezolva cu banii, apoi cu permisul, apoi cu echipamentul, apoi citesti (ca nu dauneaza, promit) si gasesti foarte multa informatie legat de ce vrei sa stii, iar abia apoi cumperi motocicleta.
  8. Multi inainte la fel. Obiectiv vorbind, intr-adevar exista un castig care consolideaza echilibrul psihologic, care poate avea un oarece beneficiu si asupra fizicului. Insa in cea mai mai parte situatia se datoreaza unui fond genetic bun, si probabil a unui stil de viata cat de cat sanatos, si nu motociclismului.
  9. Nice. Imi place motocicleta aceasta. Un filmulet cum toarce cred ca te-ar avantaja profund
  10. Incep si eu cu carcoteli, insa constructive: Daca tu esti primul si singurul proprietar, si ai toate actele si documentatia la ea, asta cantareste foarte greu pentru ca in ochii cumparatorului creste increderea legata de km afisati (chiar daca nu devin o certitudine) si de faptul ca motorul e autentic bun, nu are "buzele facute". In locul tau scriam treaba asta in mesaj, faceam poze de detaliu, faceam poze la documente, conteaza foarte mult. Daca pretul e mare, acesta trebuie sa se justifice, iar un cumparator care vrea o motocicleta in a aceasta stare poate fi descurajat de anuntul initial. Succes la vanzare. ! Am luat acum 3 ani un 600rr cu 8000 km reali si stiu ce inseamna sa ai o motocicleta aproape noua la pret de sh
  11. Foarte bune preturile. Eu in toamna aceasta am facut primul schimb cu Silkolene, voi vedea la anul cum se comporta, desi nu ma astept sa vad ceva diferente. Am auzit numai lucruri bune de Fuchs Silkolene. Ar fi bine sa comunici si un cost estimativ al transportului.
  12. Eu merg de 3 ani cu claxon de masina. L-am luat de la o firma de piese auto cu 50 ron. Inafara de faptul ca e cam butucanos sunt multumit din toate p.d.v.
  13. Vad doar un singur disc pe fata si cu siguranta e semiflotant. Cel de pe spate e fix. Spor la vanzare!
  14. Roaga-te sa fie siguranta de 30A, o gasesti urmarind firul care pleaca de la borna +. Chiar daca e arsa siguranta, verifica motocicleta amanuntit pentru ca sunt sanse mari sa se mai fi dus ceva. Urata gresala!
×
×
  • Create New...