Jump to content

Fiziflash

Super Membru
  • Content Count

    1,093
  • Joined

  • Last visited

About Fiziflash

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    alexandru_costiniuc

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki Z750
  • Numar Moto
    SV-40-FUN

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CBR600 F2, CBR600 F4, CBR600RR, Kawasaki Z750

Recent Profile Visitors

1,780 profile views
  1. Esti cam nervos, cumva din cauza glicemiei scazute ?:))) Imbuca ceva
  2. Eu zic ca e de sters topicul. Miroase a pute cu ambasada americana care tine motorul sa il vanda prietenu' lu' useru'.
  3. Sanatate si vant in panze. Cand cumperi un apartament/masina/motocicleta, prima data verifici STAREA ACTELOR. Daca nu sunt conforme nici nu te mai uiti la bunul propriu-zis. Te-ai zgarcit la cativa lei, acum cheltuie timp si bani facand pe detectivul. Peste tot se zice treaba asta dar lacomia depaseste ratiunea.
  4. Nu vreau sa fiu ala rau dar imi imaginez cum va arata "antrenamentul": iese tanaru' in parcare pe bicicleta si se apuca sa .... sa stea. Trece un nene pe acolo: "Ce faci tinere? Ti-e rau?" "Nuuu, ma antrenez" "Pentru ce?" "Sa tin motocicleta dreapta pe loc"
  5. laudabila initiativa insa esti sigur ca ea e la fel de entuziasmata ca voi? Si ca o va tine? Nu stiu de ce am impresia ca dupa cateva iesiri cu ij ul cu atas va vrea altceva. Si voi ramaneti cu munca...
  6. Tu prezinti un lucru bun de parca ar fi rau. Unde e problema in. 1. A ajunge la pensie 2. A avea o pensie sau alte surse de venit consistente. 3. A fi in "parametrii" cu sanatatea 4. A avea o viata activa Practic nu asta ne dorim toti? Cazul lui Constantin mi se pare ideal. Si omul chiar face km, nu merge "pana in centru la o samanta" si se intoarce acasa. Nu vreau sa intru in polemica dar chiar nu vad nimic de criticat, doar de admirat!
  7. La 140k mai are viata in ea mult si bine. Am vazut logan (DCI ce e drept) cu peste 400 k si mergea! Nu e o masina de figuri, insa e o masina practica care te duce unde ai nevoie. Nu inteleg de ce samsaretii nu sunt interesati de fiscal. Doar daca le vinde mai departe se considera ca utilizatorul final ii va cere actele. Sau le e frica ca ii baga la impozitare?
  8. Pai seaua cu gel pe care o am eu (facuta la MotoDan) este mult mai confortabila raportat la cea standard. Confortul este crescut fiind mai moale si cu profil mai inalt. Iti permite sa faci mai multi km fara pauze. De cea a pasagerului nici nu mai vorbesc, diferenta fiind uriasa. Iti recomand sa iti faci acest upgrade, dar la cineva care stie ce face si foloseste materiale de calitate. Am inteles ca sunt si clienti care au facut in niste ateliere mai dubioase si nu erau multumiti.
  9. Mai adaug in lista de accesorii aripa roata spate(era dar nu o mentionasem) , protectie furca din aluminiu (nu recomand, fara sa detaliez) iar de aseara un amortizor ghidon ohlins luat de pe o Yamaha R1 pe care am reusit sa il montez cu un suport chinezesc. Am facut astazi primii 150 km cu el pe setarea 7/20 si motocicleta intr-adevar se simte diferit. E prea devreme sa afirm ca e o imbunatatire insa cu siguranta e diferita.
  10. GS500 alegere inteleapta. Si mai inteleapta as zice honda CB500.
  11. Setarea suspensiei este un subiect destul de complex, pentru ca ai cate 3 setari pe fiecare din ele (bound, rebound si preload), iar fiecare din ele se fac respectand o anumita procedura si urmarind anumiti parametrii. E un subiect foarte interesant si daca il intelegi cat de cat si implementezi corect vei simti imbunatatiri. Insa pentru asta trebuie sa te documentezi si sa experimentezi. Nu astepta "mura-n gura" intreband aici. Exista inclusiv pe forum multa informatie. Eu am studiat foarte mult si pe Dave Moss, care este specialist in suspensii. Gasesti clipuri pe youtube. Succes.
  12. Cand le-am luat m-am uitat la acest clip unde specifica clar ca marimile sunt mai mici, si avand aceiasi dimensiune a mainii ca cel din clip v.s. tabelul lor am putut face alegerea corecta.
  13. Ce coincidenta! Chiar voiam sa deschid un topic cu aceasta tema! Am vazut chinezesti la 200 lei, si o varianta de la o firma consacrata (imi scapa denumirea) cu 200-250Euro in functie de modelul motocicletei. Mentionez ca nu sunt adeptul chinezariilor. Intrebarea e daca merita o asa investitie. Din faptul ca tu ai revenit la varianta stoc, banuiesc ca nu. Ce avantaje/dezavantaje aduce acest sistem in exploatare, pe langa cel evident, ca la varianta cablu e mai usor de schimbat "pe marginea drumului" si aparent mai fiabil. P.S. Completare: Firma care face acele kit-uri de ambreiaj hidraulic se numeste Magura
  14. Port acest model de manusi din luna mai al acestui an. Sunt foarte multumit de ele (au costat 500 lei). De asemenea confirm sunt cu o marime mai mica decat le clasifica ei, respectiv eu port L si am luat XL. Deci un M ar fi un S. Merita banii!
  15. Astea-s situatii fucked up, total diferite de "baiatul fara faruri, fara casca si fara permis". Sunt adeptului mersului preventiv si de fiecare data cand ma urc pe moto imi propun sa merg cat mai atent si mai incet. Nu vizualizez drumul pe care s-a intamplat accidentul insa daca vorbim de un drum cu doua benzi pe sens, intins, cu vizibilitate, in afara localitatii, sa fim sinceri cu noi, ca te cam "intinzi" cel putin la 140/h. Nu zic de vitejii de 180, 200 si peste. Ori la 140 daca apare animalu in fata ta e urat! Se stie ca din momentul sesizarii obstacolului si pana la a initia o actiune trec mini 1,5 secunde. Daca esti obosit, etc sari de 2 secunde. Si apoi de la initierea manevrei, fie ca e franare, evitare, etc (plecand de la premisa ca manevra initiata este cea optima pentru evitarea impactului sau minimizarea efectelor acestora) si pana la a se intampla ceva efectiv mai trece timp. Iar la 140/h motociclistul, si la 0km/ora pe directia de mers a motociclistului pe care ii avea loganul iese ce vedem in stire. Acum mai e scenariul in care motociclistul mergea cu o viteza mult mai mare. Aia nu disculpa clar Loganistul de vina, insa rezonabil gandind, la 200 - 240 sau chiar mai mult, el stand pe loc, nu stiu cat a apucat si cum a apucat sa vada, si daca din momentul in care l-a vazut a mai apucat sa faca ceva.
×
×
  • Create New...