Sari la conținut

Morningstarr

Membru
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Yamaha R6

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha R6

Vizitatori Recenți Profil

221 citiri profil

Morningstarr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut dragilor, A venit timpul sa schimb placutele de frana fata/spate la al meu R6 '00, insa gasesc 639485873 de marimi diferite ( lungimi/latimi). Discurile si etrierii sunt stock. Pe net sincer nu am gasit foarte multe informatii. Ce marimi aveti voi? Organice/sinterizate etc? Zi faina!
  2. Am făcu un test de compresie in urma cu 2 luni și totul a fost ok. O sa refac testul sa vedem ce și cum.
  3. Anul 2000 din graba am omis asta. Da, ii dau la automat și nimic, învârte învârte și iar învârte
  4. Salutare, motoru mi-a murit efetiv in mers, eram intreapta 2a pe la 4000 RPM scadea turatia vazand cu ochii, iar apoi nici pomeneala de pornire, ce ar putea avea?
  5. Acolo o folosesc, dar nu am luat-o cu un scop anume adica sa merg cu ea la lucru etc. Doar sa ma duc din punctul A in B pe timp de weekend, un fel de plimbare de acasa pana la cafea cu prietenii si inapoi. Si inca sustin ca nu a fost cea mai buna alegere atat din punct de vedere al unui incepator cat si modul de exploatare la care o folosesc. » Post actualizat in 15 Jun 2018 05:51 Asfalt uscat si sa te bucuri de ea, daca scrii asta cu placere inseamna ca ai facut alegerea potrivita.
  6. Nu pot spune ca mi-am luat motocicleta pentru a o folosi in vre-un scop anume, am luat-o strict pentru plimbari de weekend, in timpul saptamanii nu ma prea ating de ea.
  7. 1.Design ( astept huiduielile) 2.Nu as mai lua, nu am simtit placerea pe care credeam ca iti ofera o motocicleta. Greseala a fost ca nu am incercat mai multe motociclete inainte de a cumpara un SS pentru a vedea clar ce imi place. As fi ipocrit sa zic ca nu mi-a placut absolut deloc, insa daca as dispune de bani, mi-as tranti un Dragstar de 650 sau chiar si 1100.
  8. @ ovi_ice, pe acelasi principiu merg si eu, eu zic ca 6-7k rpm e de bun simt, pe langa 15k redline-ul la R6. In alta ordine de idei, am deviat putin, am spus parerea personala in privinta incepatorilor pe motociclete mari, important e sa citeasca cine trebuie. PS: sunt deschis la sfaturile voastre si le astept cu drag ( fie rautacioase sau nu)
  9. :crack: de ce nu crede nimeni pe astia care au vitezane ca se poate merge si frumos? am sa revin cu dovada.
  10. Aici ai dreptate, mai mult de a 3-a nu am cum sa merg, undeva la 4000 de ture intr-a 3a am aproape 50 km/h, totusi tin sa cred ca nu e chiar asa deranjant spre deosebire daca ai schimba la 11.000-12.000 rpm.
  11. @angus_young, conducerea preventiva pentru mine inseamna sa mergi dracului linistit, sa ai timp sa observi intentiile celorlalti participanti la trafic. @petre.81, ce inseamna pentru tine habar n-ai sa mergi? si spune-mi ce e gresit sa schimb la 7000 atata timp cat nu am nevoie de cuplu sau putere?
  12. Dupa aprox. 1500 km vin cu un feedback scurt al unui incepator pe R6, mers preponderent in oras. Prima data am sa enumar problemele de care m-am lovit. - frica de a ma lasa in viraje - plecatul de pe loc era un chin pentru mine, mi se parea ca niciodata nu plec cum trebuie, ori aproape sa moara motoru ori plecat in forta. - point fixation ( momentu acela cand privire iti e blocata pe un obiect anume, tinzi sa te indrepti catre el) - franarea - downshift Cum vad lucruile dupa acesti km? Avantaje: - docila in turatii mici 3000- 7000 rpm, asta daca nu tragi ca ghiolbanu de acceleratie, cam la 6000-7000 schimb de obicei treapta, - arata bine...si cam atat. Dezavantaje: - greu de controlat la viteze mici - cursa ghidonului foarte mica - iti frigi ouale rau, daca nu mergi cu o viteza constanta de 30+ motorul se incinge repejor, plec de la semafor cum pleaca colegii cu cruiserele ( am ras la duma asta facuta de un coleg ) - dureri de maini - instabila la denivelarile facute de tiruri pe sosea - la o frana mai serioasa pasagerul pica ca din pod pe tine, punand o presiune mare pe mainile tale si implicit pe roata din fata - fata de un cruiser centru de greutate e mai ridicat, crescand sansele sa te dezechilibrezi. Pe scurt te chinui si tu si motoru. Privind in ansamblul inca traiesc, si asta datorita conducerii preventive si a norocului bineinteles. Tine de fiecare daca vrea sa-si ia un SS pentru inceput, poate doar am avut noroc pana acum, insa deja m-am bagat in hora si acum trebuie sa joc, neavand acum alta alternativa de a cumpara altceva. Overall, se poate incepe si pe un R6 dar cu o atentie sporita Numa' bine!!
  13. Sad story. De ceva timp sunt "fericitul" detinator si bineinteles incepator pe R6. Casca bine ochii la urmatoarele... Vrei sa fii smecher sa ai 100+ CP sub tine? Nu stii cum sa iti faci parintii sa iti duca dorul? Am raspunsul. Ia-ti R6... Sunt un tanar care inca din copilarie am fost pasionat de motociclete, insa norocul nu a facut sa pot conduce alte motociclete inainte sa imi cumpar R6. Motocicleta a fost cumparata pentru "design". Nu fii idiot ca mine, nu crede ca: aaa ce sula mea eu is cumpatat, nu se poate intampla nimic... aaa doar 100+ CP? numai atat... cred ca nici nu se simt... Astazi am avut prima tranta, la plecarea de pe loc, motorul inca era rece, si a trebuit sa trag "putin" mai tare de gaz, bineinteles ca m-am dus invartindu-ma la propriu, nefiind pe deplin invatat cu ambreiajul. Cu toate ca ieri am facut 270 de km de la Timisoara catre localitatea de provenienta, bineinteles, dureri crunte de incheieturi, spatele nu mai zic, plus putintica febra intre craci. Tu incepatorule care citesti asta, probabil o sa fii ca mine, o sa iti iei motocicleta de 600, de ce sa dai banii pe ceva mai domol? daca nu trage cum te astepti si te plictisesti de ea? nooo luam de 600... Multa lume intreaga la minte scria pe forum ca nu prea e bine sa-ti iei o motocicleta de 600 din prima... Eu unul nu am ascultat, si acum mi-am luat o tranta serioasa... ce pot sa mai zic... Nu conteaza cat de cumpatat te crezi, e de ajuns DOAR o mica scapare si te-ai dus... ori pe sula ori cu motorul pe jos. Eu am invatat asta.. am 2 solutii de aici inainte, ori o limitez, ori o vand. Nu stiu pe cata lume am convins insa daca un singur incepator a inteles mesajul si si-a schimbat orientarea mesajul meu si-a atins scopul. Asfalt uscat va doresc! Gandes-te bine inainte sa-ti cumperi prima motocicleta... am ajuns la concluzia ca 40 de cai pe motor sunt arhisuficienti pentru inceput.
×
×
  • Creează nouă...