Jump to content

Silenti

Super Membru
  • Content Count

    636
  • Joined

  • Last visited

About Silenti

  • Rank
    Motociclist

Contact Methods

  • Yahoo
    silenti620

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    CBR 600 RR
  • Numar Moto
    patrat
  • Club
    << Grupu` de la 8rr >>

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    GSX-R600 SRAD, GSX-R600 k7, CCM 404E, KTM EXC 125
  • Interests
    Motociclete...

Recent Profile Visitors

816 profile views
  1. Bigfoot - nu prea e locul in topicul asta de discutii SS vs SMT, dar daca tot ai inceput... In niciun caz nu e mai potrivit SMT decat SS pe serpentine. Vezi toate competitiile de hill climb din lume. Evident cele mixte (cu portinui neasfaltate) nu se pun. SMT castiga doar pe chestii extrem de inguste, nu stiu, sa aiba 1m latime soseaua si sa aiba curbe 180 de grade la fiecare 10m. Pana si pe Amckart castiga la timp decisiv SS, iar ala numai circuit de SS nu e, nici n-au unde sa schimbi viteza. Si zici de acceleratie ON-OFF la SS? Fata de SMT? Glumesti sper. Nimic nu e mai on-off si mai bruta
  2. Asta e si pozitia mea referitor la subiect. Toti incepatorii vin cu "o s-o iau incet, o sa am capul pe umeri, etc". Pai si atunci de vrei SS cand s-ar potrivi mult mai bine un alt tip de motocicleta pentru mersul ala, indiferent ca esti incepator sau nu? Au trecut niste ani buni de cand am scris primul post, eram si eu incepator atunci. Chiar daca nu vad nimic fundamental gresit in ce-am scris atunci, acum m-as axa mai mult pe pozitia pe SS ca factor principal in discutia despre incepatori. Poate o sa rescriu tarasania desi sincer cine are mintea deschisa si vrea cu adevarat sa aleaga ceva pot
  3. M-a rugat cineva pe PM sa detaliez partea cu comfortul pe SS. Ii raspund aici ca poate mai sunt si altii interesati. Intrebarea era "cat de mult deranjeaza pozitia? Suficiet de mult incat sa-mi strice satisfactia plimbarii?". : Raspunsul e cam da. Lipsa de confort de pe un supersport iti strica din satisfactia plimbarilor mai lungi. Cat de mult ia din acea satisfactie depinde. In primul rand e factorul subiectiv. La inceput tinzi sa fii entuziasmat de motocicleta si acorzi mai putina atentie inconvenientelor. Apoi vin cele practice pe care n-ai cum sa le ignori indiferent de starea psihi
  4. Halucinant cum se inventeaza reguli de circulatie. Dupa logica asta nu mai trebuie sa dau niciodata prioritate, pentru ca in momentul cand am patruns in intersectie am trecut de semn, nu mi se mai adreseaza.
  5. Felicitari. Dar am doua intrebari: 1. Ce legatura are asta cu discutia? 2. Ar trebui sa impresioneze pe cineva?
  6. Metal Heart - atunci nu te-am inteles eu pe tine, sorry Cum sa nu conteze cum franezi? Daca impactul e inevitabil pe roti reduci mai mult viteza de impact decat taras. In plus ramanand pe motocicleta ai sanse sa sari peste masina si sa nu te opresti in ea. Daca impactul nu e inevitabil (in cazul de fata putea fi evitat) pe roti poti ocoli, taras pe burta - nu. Greu sa blochezi fata in linie dreapta? Inseamna ca n-ai incercat niciodata sa franezi la limita, lucru rau, pentru ca daca o sa ai nevoie n-o sa stii cum. Alte "detalii": - pe curba suprafata de contact nu e mai mica, motivu
  7. Eu am facut afirmatia ca motocicleta franeaza mai bine pe roti decat culcata si o mentin, nu mi-ai inteles postul. Nu sunt suprins pentru ca sunt de parere c-a fost skill, sunt surprins ca n-au mai aparut respectivii sa-si apere punctul de vedere.
  8. Sunt suprins. Motivul: au fost o gramada de topicuri la sectiunea Accidente unde chiar protagonistul a povestit cum a culcat intentionat pentru a evita accidentul. Si destui erau de acord cu respectivii ca a fost o decizie buna, skill, etc. Iar in afara forumului e plin de astfel de povestiri, chiar pe site-ul unde a fost postat prima oara filmuletul, LiveLeak.com, titlul este "Skilled biker managed to survive a nasty car collision". Astea sunt povestiri vanatoresti menite sa scuze greseala de franare, zicand ca a fost intentionata. Dar cand vezi de afara cum arata un astfel de accident e gre
  9. http://www.youtube.com/watch?v=4WzuYrHrLYM - urmariti pana la capat, are slow-mo. Caz clasic si dezbatut de multe ori aici pe forum: masina intoarce in fata motociclistului. Motociclistul blocheaza roata fata. Trece taras pe langa masina in timp ce motorul loveste masina. Ce-a fost? Dovada de skill, a culcat intentionat motorul si-a reusit sa evite impactul cu masina? Sau n-a stiut sa franeze/ocoleasca, a blocat fata si-a avut noroc sa pice pe langa masina?
  10. Intersectiile in care nu se gasesc indicatoare de reglementare a prioritatii, semafoare electrice in functiune sau agent de circulatie se numesc intersectii nedirijate. Cum e intersectie nedirijata daca acolo exista un semn de cedeaza?
  11. Aoleu, chiar ca are dreptate Nightwolf cu "specialistii" de pe aici. Voi comparati o motocicleta cu un stalp fix care are practic masa infinita si este nedeformabil?
  12. Fara nicio intentie de-a ofensa, mi se pare inacceptabil ca un moderator la accidente rutiere sa aiba asemenea lacune de legislatie. Va adresez din nou rugamintea de-a merge la o scoala auto pentru a obtine lamuriri. De asemenea ar trebui sa recunoasteti pe acest topic c-ati gresit, nu pentru satisfactia mea sau a oricui altcuiva ci pentru a nu pune pe cineva in situatia periculoasa de a actiona conform acestor rationamente. Mi-as dori sa n-o luati ca pe o chestie de orgoliu personal si chiar sa va informati.
  13. Referitor la egalitatea de prioritate i-am raspuns mai sus lui motoreta. Referitor la: "Exista AM prioritate si NU am prioriate e ALB sau NEGRU... cand NU am prioritate e la fel fie ca am semn, ca ies din curte, ca aterizez din luna, etc. Repet a miiiiiiiiiiiiiiiiiaaaa oara: nu exista semn cedeaza trecerea mai puternic decat a nu avea prioritate, cand NU ai prioritate nu ai si gata." Ti-am spus in primul post, se poate sa ai prioritate fata de un autovehicul si in acelasi timp sa nu ai fata de altul. Exact cazul de fata, masina avea prioritate fata de Cavaleru, dar nu avea prioritate fata
  14. Exista egalitate de prioritate doar daca luam o regula, semaforizarea sau semnele, dar nu dupa aplicarea tuturor regulilor de prioritate (adica inclusiv aia de dreapta). In final, dintre doua autovehicule care se intersecteaza unul trebuie sa aiba prioritate no matter what. Dar in cazul asta nici macar dupa o singura regula nu exista egalitate, unul avea cedeaza trecerea si celalalt era pe drumul cu prioritate. Nu se aplica nicio prioritate de dreapta. Aia s-ar fi aplicat doar daca venea si motociclistul de pe drum cu prioritate.
  15. OMFG! Nu exista situatie de egalitate la prioritati, tocmai de asta avem legislatia: cand se intalnesc doua sau mai multe autovehicule trebuie sa treaca pe rand pentru a avita accidentele. Daca doua vehicule ar avea prioritate egala cum s-ar decide cine trece? Nu gandesti deloc. Nu e vorba de prioritate mai prioritate decat alta sau ce incerci tu sa combati acolo, e vorba ca poti avea prioritate fata de un autovehicul si in acelasi timp sa trebuiasca sa-i cedezi trecerea altuia. Chiar nu mai tii minte exercitiile de legislatie unde intrau 4-5 masini intr-o intersectie si trebuiau sa treaca pe
×
×
  • Create New...