Sari la conținut

RaymondRay

Membru
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

RaymondRay's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc pentru raspunsuri, si am citit deja fiecare topic de pe acest forum care a fost despre aceasta tema, iar topicul care mi l-ai dat are vechime de peste 1 an.. ma gandeam ca s-au mai schimbat lucrurile... Ma bucur ca am gasit un forum asa activ, si cred ca pana la urma voi opta sa cumpar motorul gata limitat cu acte in regula din Germania.... desi era mult mai simplu sa fac asta eu personal in Romania...
  2. Buna ziua, stiu bine ca sunt mai multe topicuri pe aceasta tema, dar sunt de mai demult, si nu au fost nici acum clarificate. Deci, fac scoala de soferi categoria A2 si doresc sa imi achiztionez o motocicleta iarna aceasta pentru a putea incepe sezonul anul viitor. As vrea un raspuns de la cineva care a mai trecut prin asa ceva si stie exact ce trebuie facut pentru a duce lucrurile la un bun sfarsit. Motociclete favorabile: Suzuki GSX 600, 650, 750 F Suzuki GS600 (Bandit) Honda CBF 600 Am trimis un email RAR-ului pentru a afla informatii, dar dupa cum am spus, doresc si informatii extrase din practica. E-mailul: '' Buna ziua, Modificarea puterii unui motor se poate mentiona in cartea de identiate a vehiculului (CIV) daca se poate pune la dispozitia RAR un raport de incercari in conformitate cu reglementarile europene aplicabile in care sa fie precizata valoarea noua a puterii si numarul de identicare al vehiculului incercat. In situatia in care sunt montate dispozitive de modificare a puterii omologate/certificate de catre o autoritate de omologare dintr-un stat membru UE, montajul se poate efectua in ateliere autorizate de reparatii ale reprezentantului constructorului in Romania sau agreate de catre acesta (clasa I), urmand a fi puse la dispozitia RAR certificate/declaratii de conformitate aprobate de autoritatea de omologare, din care sa rezulte modul de identificare al dispozitivului, gama de motociclete pentru care este destinat, puterea si viteza rezultate in urma modificarii si adeverinta de montaj eliberata de unitatea service respectiva. Puterea modificata poate fi inscrisa in CIV numai dupa identificarea fizica a dispozitivului pe motocicleta. In cazul in care in documentatia de omologare a motocicletei exista pentru un motor cu o anumita cilindree mai multe puteri, producatorul motocicletei sau reprezentantul sau autorizat in Romania poate modifica puterea initiala cu o alta prevazuta de documentatia de omologare, fara a se efectua alte incercari.Producatorul sau reprezentantul sau autorizat in Romania va emite un document din care rezulta faptul ca motocicleta a fost adusa intr-o noua configuratie, regasita in documentatia de omologare. Inainte de face modificarea contactati Departamentul de Poluare si Consultanta Tehnica al RAR, pentru verificarea conformitatii documentelor si a dispozitivului respectiv. '' Deci din email inteleg ca nu ar fi asa complicata treaba, avem nevoie de una bucata motor (sa zicem Suzuki), un kit de limitare, care probabil poate fi comandat la reprezentanta, si un service autorizat care se ocupa cu motoare (reprezentanta Suzuki) de unde voi primi documentele necesare, la RAR se fac niste poze la kitul de limitare instalat si cam atat Ultima parte nu o inteleg exact, pentru ce ar trebui sa contactez Departamentul de Poluare si Consultanta Tehnica al RAR? Astept raspunsuri. Multumesc pentru timpul acordat
×
×
  • Creează nouă...