Sari la conținut

Snake

Super Membru
  • Număr conținut

    966
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    sweeety_cata@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    30 Mai 2007
  • Motocicleta
    Aprilia Scarabeo 200ie
  • Numar Moto
    CJ 89 DTS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Malaguti F10

Vizitatori Recenți Profil

1.055 citiri profil

Snake's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut Am nevoie de ajutorul vostru in ceea ce priveste uleiurile pentru Burgman. Este vorba despre modelul de 400, AN400A din 2011. Am gasit si manualul lui, unde zice: Motor si transmisie: ulei premium 4T, API SF sau SG, SAE 10w-40. Transmisie finala: ulei hipoid API GL-5, SAE #90 sau SAE #80 daca e operat la temperaturi de sub 0 grade Celsius. Pentru motor am luat Motul 300V 4T Factory Line 10w-40 (link). Pentru transmisia finala am luat Castrol Syntrax Long Life 75W-140 (link), fiind cam unicul pe care l-am gasit cu GL-5. Acum intrebarea. Uleiurile astea sunt ce trebuie, exceptand faptul ca pentru motor puteam comanda si ceva mai ieftin? Mersi!
  2. Astazi am facut schimbul de ulei. Am schimbat si uleiul de transmisie din reductor. Daca tot am fost cu surubelnita in mana, m-am uitat si la filtrul de aer (am fost placut surprins cand am vazut cat de curat este si in ce stare buna se afla ) Am schimbat antigelul. Am "confectionat" o garnitura din cauciuc pentru parbriz si apoi am montat-o. Am curatat bornele si le-am dat cu spray pt contacte electrice. Am spalat-o si apoi m-am plimbat
  3. http://citynews.ro/eveniment/video-motociclistul-care-murit-dupa-ce-intrat-intr-un-stalp-era-fan-valentino-rossi-si
  4. La multi ani!!!

  5. daca se incalzeste... asta dupa ce a stat atata timp nepornit, este foarte probabil sa se fi blocat termostatul. verifica primadata termostatul, ca 95% asta-i problema.
  6. îl pun aici, nu pe pm. poate mai vrea Âşi altcineva datele astea. firma se numeÂşte SOMEG, Âşi este în Gherla.
  7. de îngreunare nu cred că se pune problema, pt că stratul care se depune este de aprox 0.08 mm. mie mi se pare nesemnificativ, având în vedere că nu participă la MotoGP Later Edit: 0.08 este stratul de crom (depus pe fier). Dar probabil jantele sunt de aluminiu, Âşi nu se poate croma direct. Din câte am înțeles eu, prima dată, aluminiul se cuprează, Âşi apoi se cromează. Despre cuprare, nu am detalii... ÂŞtiu că aceste operații se pot face în Gherla. Acolo duc eu piesele care pe fac pt Leoni
  8. Snake

    Delimitari

    cum sa nu aiba motiv sa fie limitat ? probabil ciclistica, franele nu fac fata la viteza mai mare... apropo... si hayabusa este limitata la 300
  9. Daca inca mai ai permisul (sau dovada deaia, daca ti-o dat) fai o copie. si cu aia dovedesti ca ai absolvit un curs de legislatie.
  10. Snake

    Discutii Intre Noi

    completare: dar nu chiar dupa ce ai oprit motorul. trebuie sa stea umpic (20-30 minute), pt ca uleiul tot uleiul din motor sa ajunga in baie.
  11. iti dai seama cat de ne-practica ii? de ce ingrijiri speciale are nevoie... daca te prinde ploaia pe drum... nu se merita.
  12. la viteza mare, in fata motocicletei este "un val de presiune". si de acolo, prin tuburile alea intra in airbox. si daca aeru ii sub presiune, intra mai mult in cilindru, si astfel benzina arde mai bine => mai multa putere toate sportivele mai noi au asa ceva, dar "tuburile" sunt mascate.
  13. Snake

    Discutii Intre Noi

    Ai dreptate, dar doar daca te referi la jet force compressor Si eu. Vreau moto Imi pare rau pt permisu tau... uite-te AICI
  14. Snake

    Discutii Intre Noi

    Daca vor sa se plimbe legal trebuie sa astepte pana la 16 ani. Politia poate ca mai trece cu vederea, dar daca nu... iti dai seama ce scandal poate incepe? Ar arata si la protv
×
×
  • Creează nouă...