Jump to content

Gotier

EX+
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Gotier

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    pa20402000
  1. Da, sunt din Bucuresti. Vaz eu ca te pricepi foarte bine la vopseluri...Poate daca ai ceva timp ne-am putea intalnii sa-ti arat ceea ce vreau sa vopsesc sau poate imi spui unde as putea sa vin sau... poate, contra cost desigur, poti sa-mi rezolvi tu problema asta. Am o Yamaha xt 600 pe care am cam trintit-o de cateva ori si partile din plastic expuse s-au zgariat destul de rau dar vreau in acelasi timp sa o si revopsesc ca parca ar arata mai bine adica vreau sa o fac neagra pe toata. Am sa pun si o poza ca sa-ti dai seama despre ce parti din plastic vorbesc. Tot ce vezi plastic pe ea vreau sa le revopsesc (inclusiv cele gri) si acolo unde este nevoie sa si chituiesc zgarieturile. Crezi ca ma poti ajuta?
  2. Salut! Sigur ca ma intereseaza amanunte. ideea este daca aceeasi tehnica merge si pentru un material din plastic mai moale, mai flexibil asa cum este cel pe care il am pe motor. nu am vopsit niciodata pe plastic si chiar am nevoie de detalii.
  3. Cred ca am sa testez ambele solutii. Anumite parti sunt negre dar zgariate (am cazut de vreo 2 ori...este un enduro pana la urma ) si vreau sa le revopsesc; problema este cu celelalte parti din plastic care sunt gri si vreau sa le vopsesc tot negru. Sper sa mearga in special cu cele gri.
  4. Salut! Vreau sa-mi vopsesc anumite parti din plastic de la motor. Are cineva informatii in acest sens (ce vopsea se foloseste? exista ceva asemanator chitului auto ptr zgarieturile de pe plastic?; exista spray vopsea ptr plastic?) Din cate am inteles trebuie sa fi foarte atent cand vopsesti plasticul ca sa nu-ti sara in timp vopseaua... Am cautat pe net si am gasit oaresce raspunsuri (spray-uri parca) dar, v-as fi recunoscator daca mi-ati oferii ceva informatii in acest sens sau poate stie cineva o firma, adresa. Mai toate erau produse "minune" si destul de scumpe si nu prea ma dau banii afara din casa ca sa-i arunc aiurea... Multam
  5. Gotier

    Ciudat

    ...Moto meu . Poza este luata de pe un site, dar motorul arata identic cu al meu. Sunt si eu la fel de mandru de el chiar daca nu este nou. Imi place pentru ca este foarte fiabil si usor de "calarit" prin orasul asta aglomerat si...nu numai. L-am cumparat in vara asta prin august si de atunci nu m-am mai dat jos de pe el Sunt foarte multumit de el...dar parca la anul as incerca si ceva mai rapid...asa pentru betia vitezei
  6. Sincere condoleante familiei si prietenilor. Dumnezeu sa-l odihneasca.
  7. Salutare.. Sa ma bag si eu in subiectul asta. Mi se pare extrem de important si poate gasim cumva impreuna ceva solutii in ceea ce priveste pericolul numit "taximetrist" Acum doua zile ma intorceam intr-un taxi de la o chermeza si intr-o doara il antrenez pe taximetrist intr-o discutie despre motociclisti si felul in care ii privesc ei pe motociclisti. Eu tot incercam sa-i explic ca felul in care conduc poate nu este atat de periculos ptr ceilalti soferi (mai o buseala, un far spart, o aripa indoita etc dar soferul de cele mai multe ori scapa fara o zgarietura) dar ptr motociclisti poate fi moarte sigura in cele mai multe cazuri. Taximetristul o tinea una si buna ca de ce noi ne bagam in fata? de ce nu stam in coloana la stopuri ca toata lumea etc? Nu m-am mai obosit sa-i explic de ce toate astea pentru ca era atat de pornit impotriva motociclistilor incat eram convins ca o sa ma debarce de urgenta daca insistam. Ma gandesc ca majoritatea ne privesc in felul asta si de aici nici un fel de respect pentru noi, mai degraba o tendinta de-a ne face zile grele din partea lor. Eu propun sa facem asa un...MITING MOTORIZAT. Sa protestam!. Ceva de genul: ne mobilizam, ne anuntam unii pe altii si cu mic cu mare, scuteristi, biciclisti, motociclisti purcedem la un miting de protest prin Bucuresti, cu steaguri (stiu eu poate scriem si cateva lozinci de sensibilizare a taximetristilor si soferilor in general), pancarde (adapatate ptr moto, nu prea stiu cum dar poate gasim o solutie) si tot tacamul, trompete, fluiere; mai mult ca sigur ca o sa avem parte de tv, presa scrisa etc. Important este sa ne mobilizam, sa obtinem aprobare de la primarie, politie, sa stabilim un traseu etc. Nu stiu cat de buna si ce rezultate ar da o asemenea manifestare dar cred ca macar le atragem atentia ca existam si noi in trafic. Cine stie poate ii sensibilizam si exemplul nostru o sa fie urmat si de alte orase unde exista aceasi problema. So, ce spuneti?
  8. Da, sa va spun care era cauza. Inca nu am ajuns acolo dar am primit un telefon astazi de la ei si mi-au spus ca au facut-o: s-ar parea ca nu am curatat indeajuns de bine carburatorul?! (cred ca este cat se poate de adevarat ptr ca eu asa cum spuneam, nu am riscat sa curat si jiglerele ca sa nu dau peste cap reglajele); au gasit undeva in interiorul carburatorului foarte multa mizerie...ca un "zat" cum spuneau ei si care obtura indeajuns de bine alimentarea cu benzina; de aici si simptomele (rateuri si oprirea motorului intr-un final). Ma bucur ca a fost numai atat pentru ca initial dupa o zi de cercetari mi-au sugerat sa ma duc cu ea la reprezentata yamaha (cred ca ma uscau de bani tipii de acolo) dar se pare ca pana la urma au insistat mai mult si s-a rezolvat. Inca nu am fost sa o iau de acolo (ploua si nu am echipament adecvat) si sa vaz cu ochii mei cum merge...cam asta este. Multumesc tuturor pentru sugestii!
  9. Service-ul se numeste Total Moto...sau ceva in genul asta. Este undeva pe langa Sala Palatului.
  10. Astazi dupa ce am schimbat si bujia cu una noua, de la mama ei de-acasa...am cedat nervos aceleasi simptome! M-au apucat toti dracii, asa ca am urcat-o pe remorca si-am dus-o la un service. Sunt tare curios ce or sa-mi spuna mecanicii...M-am uitat la vechea bujie si era neagra in cap. S-ar parea ca primeste prea multa benzina si pana la urma s-ar putea sa fie tot o chestie de reglaj... ma rog, nu sunt foarte sigur. Va mutumesc ptr sugestii dar daca nici aia nu-i dau de cap... tot la voi ma intorc ps: este foarte ciudat ca atata timp cat motorul este rece, porneste foarte bine si se comporta normal cand accelerez, toarce foarte frumos ...dar dupa cateva minute (2-3) incepe sa dea rateuri (cand se incalzeste) si pana la urma se opreste. Cand incerc sa o repornesc fara soc imediat, nu mai vrea. Daca ii trag socul din nou porneste fara probleme, dar in momentul in care il bag la loc da sa moara (normal impreuna cu rateurile de rigoare si pana la urma chiar isi da duhul...demn zic eu ...v-am insirat toate astea ca parca vad, ca aia de la service n-or sa-i dea de cap...
  11. Adica? Ce poate sa aiba bobina de inductie? Poate sa capoteze asa dintr-o data?
  12. Multumesc ptr sugestii! Am sa le pun in practica sa vad ce si cum.
  13. Mi-a trecut prin minte la un moment dat si varianta asta...am sa verific, desi motorul trage bine, are putere cand este in sarcina...pana la un moment dat cand incepe sa dea in nas si sa se opreasca!... naiba sa-l ia ca mi-a mancat zilele ...dar il iubesc in continuare
  14. Salutare tuturor! Am nevoie de ajutorul vostru! Am o yamaha xt 600E. De 2 saptamani am oaresce probleme tehnice carora nu pot sa le dau de cap. Cine imi poate spune care ar putea fi cauzele ptr care un motor da ...rateuri?! Mai bine spus porneste bine, la sfert as putea spune, dar dupa aprox. 2-3 min incepe sa dea rateuri si la un moment dat se opreste. Initial am crezut ca benzina este de vina (cel putin asa am primit o prima sufestie) asa ca am golit rezervorul, l-am curatat, am pus alta benzina si un aditiv si ...aceleasi simptome. Am dat jos carburatorul l-am facut bucati si l-am curatat si pe asta (precizez ca nu am umblat la reglaje) si tot la fel. Am curatat filtrul de aer, am verifcat nivelul uleiului, alternatorul sa vad daca incarca, nimic totul este ok. Pana la urma am sa ma duc la un service dar vreau sa stiu care ar putea fi cauza. Multumesc anticipat ptr sugestii!
×
×
  • Create New...