Jump to content

DanielM

Membru
  • Content Count

    188
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About DanielM

  • Rank
    Daniel M

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bikershop.ro
  • Yahoo
    messengerulmeu

Profile Information

  • Location
    EU
  • Numar Moto
    bkr

Recent Profile Visitors

654 profile views
  1. "La multi ani!" cu sanatate, fericire si noroc!!! ;)

  2. Deci, eu fiind cel mai vechi de pe forumul asta, am totusi "nesimtirea" sa raspund ultimul si cu doar un cuvant ... Marce, felicitari!
  3. Am gumit, da' vad ca nu stiti de gluma ... mai relaxati-va putin oameni buni
  4. Tu ai fost vreodata in Bucuresti? sau ti-e frica sa pleci din Brasov? Vezi ca la noi in Bucuresti magazinele pentru motociclisti sunt cat Magazinul Universal de la voi Glumesc acum .. sau nu .. cred ca tu sti mai bine. Si apropo ... toata lumea vinde ca sa scoata profit, pe ce lume traiesti? Tu te trezesti dimineata si te gandesti ce act caritabil sa mai faci?
  5. --- Mesaj completat în 03 Aug 2007 02:02 ------------- Omule, problema ta era foarte simpla daca dadeai de un mecanic adevarat. Pe de alta parte eu sunt motociclist de vreo 10 ani si am mers de la gpz500 pana la zx12r si de acolo la enduro si acum la atv-uri iar frana pe spate despre care ai scris tu juma de ora, face doar 25% din puterea ta de franare a unei motociclete orice natie ar fie ea. 75% din puterea efectiva de franare este pe frana fata. Poti sa uiti ca ai frana pe spate, eu si multi altii de pe aici nu am prea folosit-o deci nu-ti mai fa atatea probleme.
  6. Se vede ca cei care au raspuns habar nu au. DA ATAT CONSUMA! atat consuma si al meu in teren. intre 10 si 12. De ce credeti ca la o cursa distanta de parcurs este in jur de 60 de km? pentru ca altfel raman concurentii fara benzina. Pe strada o consuma maiputin dar in teren cam atat ia. ZX12 consuma tot 12
  7. Nu o sagasesti prea multe informatii publice despre lucurile astea. Vama la vehicule sh, nu se plateste la valoarea de pe factura, ci dupa un tabel unde ai niste valori in functie anul de fabricatie si capacitatea cilindrica. Eu zic sa dai o fuga la un comisionar vamal si te lamureste el. vezi ca s-ar putea sa platesti si accize.
  8. Se vede ca romanul inca nu "stie smecheria": pai de ce sa-l cumperi cu banii jos si sa dai taxe vamale, care sincer sunt prohibitive, ca doar nu avem producatori de ATV-uri in tara ca sa-i protejezi, cand poti sa-l iei in leasing plecand de la pretul CIP si astfel sa-ti iasa mai ieftin pe final cu tot cu dobanda fata de pretul cu tot cu taxe. La leasing dai o dobanda de 10% pe jumate din valoare, iar taxele vamale sunt 30% pe intreaga valoare. Ia fa un calcul si treci la nivelul celalalt. Omul incearca sa te ajute iti deschide ochii si-ti da posibilitatea sa economisesti niste bani si tu-i spu
  9. E destul de simplu, dar trebuie sa urmezi pasii astia: 1/ actele de import: o sa ai nevoie de: - factura de acolo - declaratia de export de la furnizorul de acolo - certificat eur1, batut la masina (daca ATV-ul e facut prin EU) - document de transport (daca e cazul, daca-l aduci tu nu mai trebuie) Cand intri in tara, la Nadlac de ex, imediat dupa ce treci de unguri, te opresti si te duci la vamesi sa-ti puna o stampila pe declaratia de export cum ca vehicolul a iesit din EU (asta ca sa recuperezi Mwst nemtesc daca l-ai platit la furnizor, daca ai platit ATV-ul fara MWST atunci nu
  10. Pai poti sa vi linistit daca nu ploua saptamana asta, daca ploua e mai problematic, ca avem de tras daca nu ploua nu e asa greu
  11. Hehe, pai sti ca sunt trasee acolo nenumarate, benzina si conditie fizica sa ai, in rest ... sky is the limit ... eu zic sa nu mergi cu noi inca daca nu ai antrenament pentru ca e super greu. Eu nu sunt la nivelul lor inca, mai raman inpotmolit in noroi, dar nu-i slabesc de loc, adica sunt mereu langa ei. De cand mergem impreuna numai de 3 ori a trebuit sa-mi urce ei motorul. Oricum ce facem noi mi se pare de vreo 3 ori mai greu decat ce a fost la etapa de la Buzau de anul trecut.
  12. Cu o zi inainte a plouat, si tot drumul a fost in genul asta, am mers cam vreo 5 ore numai prin noroaie, prin padure ca se rupse-se drumul, asta facem weekend de weekend, antrenament la greu, nu plimbari, prin padure zapada nu se topise, am mers vreo ora numai prin zapada, nici nu vreau sa va spun cat de solicitant este. De vreo 3 ori m-a luat durerea de ficat de cat efort am depus, dar dupa toate astea cand te intorci si-ti dai seama pe unde ai trecut, satisfactia intrece orice suferinta depusa Din pacate nu stam sa ne oprim mereu sa facem poze, dar in curand o sa-mi iau un helmet cam si
  13. Haideti sa va trimit si eu poze de la o tura pe la Targoviste de saptamana trecuta.
  14. pai suna-ma sa ne vedem, 0727447700, au am atelierul pe langa consproiect
  15. Eu am terminat de facut tot buggy-ul cu bascule cu tot, e asamblat tot dar din pacate e urcat pe un raft ca ne-am impotmolit. Am planuri tot de piranha, dar ne-am impotmolit la o multime de lucruri care nu sunt in plan. Dupa ce am vazut ce mai avem de facut ne-am dat seama de ce vand ei planurile asa ieftin: pentru ca e foarte greu sa faci un buggy de unul singur daca nu cumperi de la ei componente in valoare de cel putin 2000 euro. cine vrea sa-l vada, poate veni la ploiesti intr-un weekend, poate ne dati si ceva solutii la ce mai avem de facut la el. Ca idee pentru cei care vor sa-si fa
×
×
  • Create New...