Jump to content

MrBuraddo

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About MrBuraddo

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Carnet moto din
    2018

Recent Profile Visitors

54 profile views
  1. Masina aia nu intorcea pe dubla continua?
  2. Salut, Sunt in momentul ala delicat in care trebuie sa imi aleg prima casca pentru motor. Bugetul este de <400euro. Mobra va fi un adventure bike, V-strom sau Versys, drumuri ~70% Bucuresti, 30% in afara orasului. Nu imi place sa circul cu viteza si in general motorul o sa fie folosit pe distante scurte dar uneori cu drumuri mai proaste (drumuri rurale, poate un pic de pietris dar nu off-road) Pana acum mi-au facut cu ochiul doua casti de la Shark (mi s-a parut unul din producatorii cu raport bun calitate-pret), Spartan si Evo One. Sunt diferite ca si constructie, personal mi se pare un pic cam butucanoasa EVO in comparatie cu Spartan dar intrebarea e - In situatia mea, are vreun avantaj casca full face? Este si cu vreo 50euro mai scumpa, si sunt curios in ce se traduce suma asta in plus (nu cred ca diferenta e data doar de fiberglass vs polycarbonate). Cei care aveti casti Flip-up, mergeti cu ele ridicate? Sau doar va bucurati de o adiere de vant la stop? Astept si parerile voastre inainte sa fac o alegere. Mersi!
  3. @Lucian_M - pozele alea cu motorul tau incarcat sunt delicioase, fac reclama ft buna V-strom-ului! Nu ma intereseaza rulat la viteze de peste 120km/h si cel putin in viitorul apropiat nu ma vad iesind cu ea din tara. Ideal, o sa il folosesc in weekenduri pentru iesiri din Bucuresti, poate 2-3 excursii mai lungi prin tara, dar pana atunci trebuie sa ma obisnuiesc cu el in traficul de aici. Dupa 2-3 sezoane probabil ca as capata incredere sa fac o investitie mai serioasa in motor, de aceea nu as vrea sa investesc foarte mult acum. Din pacate, Transalp-ul este cam cel mai scump, desi imi place modelul. Am vazut pe mobile cateva oferte care s-ar fi incadrat in buget dar pretul era suspect de jos. V-strom-ul il gasesc cu ABS pe la 3000-3500 euro si e in capul listei. Varianta cea mai eficienta este Versys-ul, dar o sa caut sa merg cu unul inainte, sa vad cum se simte diferenta de greutate.
  4. Multumesc mult pentru pareri! Multe au confirmat niste idei pe care le aveam deja, cum ar fi faptul ca nu ar trebui sa renunt la ABS. Se contureaza doua optiuni, V-strom sau Transalp. Apropo, citeam ca Transalp-ul se simte mai "bicicleta" cu toate ca are in plus ~20kg fata de Suzuki? Care dintre cele doua ar fi, teoretic cel putin, mai usor de folosit in Bucuresti? Legat de celelalte optiuni: - TDM 900 - nu stiu foarte multe despre el. Aveam impresia ca este mai greu decat V-stromul. - NC700X, CB500X imi plac, CB-ul mi se pare un pic inghesuit ca pozitie, NC-ul nu prea il gasesc in bugetul meu dar am sa ma mai uit dupa oferte. Daca va fi sa aduc motorul din Germania, probabil va trebui sa caut ceva pana in 3500 euro. Multumesc inca o data pentru sfaturi, sunt binevenite!
  5. Salut! Am nevoie de un sfat si ma bazez pe comunitatea de aici sa ma indrume. Doresc sa imi achizitionez primul motor. Bugetul este flexibil, sa spunem intre 2000 si 3800 euro. Mi-as permite sa investesc mai mult dar as prefera ca unul, doua sezoane sa invat pe unul dupa care nu as plange la prima zgarietura. Ma intereseaza confortul mai mult decat viteza si nu sufar nici dupa cum arat pe el sau el sub mine Ce mi-as dori: - ABS - pozitie comoda (am 1.89, 84kg) - posibilitatea de a iesi cu el si pe drumuri mai proaste, specifice satelor de munte de ex. - locuiesc in Bucuresti si oricat mi-as dori sa ies cu el in plimbari lungi, adevarul e ca o sa imi formez mana aici, deci ar trebui sa fie "relativ" usor. Slabe sanse sa gasesc ceva care sa se incadreze in toate cerintele de mai sus, asa ca astept sugestiile voastre. La ce m-am gandit eu - BMW F650GS (cu putin noroc gasesc ABS pe modelul cu un singur cilindru) - Suzuki DL650 (din 2004 incoace, fara ABS in banii astia) - Transalp 650 (poate chiar un XL700, non ABS) - Versys 650 ? Sau, varianta de back-up, CB500, cu putin noroc il gasesc cu ABS, stiu ca nu se incadreaza in segmentul celorlalte dar cu un pic de grija si atentie m-ar purta si pe drumuri mai neingrijite. Shoot! Cheers!
×
×
  • Create New...