Jump to content

xt600

Super Membru
  • Content Count

    5,039
  • Joined

  • Last visited

About xt600

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar Moto
    Fara importanta

Recent Profile Visitors

1,553 profile views
  1. Il intrebam pe colegul, pentru ca stiu ca pentru el "la varf" inseamna numai R&D si solutii tehnice exotice. Personal, nu prea inteleg notiunea asta. Pentru mine exista competitiile majore,adica acele competitii care stabilesc ierarhia mondiala/olimpica precum si acelea care, desi nu sunt competitii mondiale, reprezinta un etalon in disciplina respectiva (Vezi depilda tureul celor 6 natiuni la rugby, sau 4 nations din emisfera sudica, vezi campionatul european de fotbal-mai puternic poate chiar decat cel mondial-, vezi chiar NBA, care este parca din alta galaxie). Pentru iubitorii de
  2. Care sunt criteriile dupa care o competitie primeste eticheta de competitie la varf? Ce inseamna acel "la varf'?
  3. Ironia este ca tocmai perimetralul ala de FEr sau zabrelele ar putea fi una din solutiile pentru problemele cu pneul spate si cu tractiunea, pe care le au unii constructori. Cateodata in viata este ca in rugby,trebuie sa pasezi inapoi,ca sa mergi inainte.
  4. Poate este tot al lui Grazziano... stii cum este, prima maciuca nu se uita... Cum spuneau si latinii... pater semper incertus est..
  5. Quarta, cand vrea, poate merge, poate frana si mai ales poate castiga. Pacat ca nu livreaza rezultate ca cel de astazi, in mod constant. Astazi a fost de neoprit. M-a surprins top speed-ul lui in cateva situatii, iar franarile de la capatul liniei drepte au fost incredibile. Ma doare sufletul pentru Rossi, dar astea sunt cursele... podiumul cu nr. 200 mai poate astepta... Morbi a mers foarte bine si ar fi meritat podiumul, insa baietii de la Suzuki au fost eroii zilei. Ambii au facut niste recuperari fantastice si imi confirma ceea ce spuneam mai sus, anume ca Suzuki este peste Yama
  6. Sunt anumite subiecte tabu in declaratiile pentru presa. Method crede ca exista vreun pilot in situatia lui Dovi care sa spuna, cu subiect si predicat, ca echipa nu ii mai ofera nici un sprijin. Ca toate resursele se indreapta catre alt pilot, ca pe motocicleta lui sunt bagate piese care trebuie testate, etc. Omul intelege cum sta treaba, isi tine gura, isi ia salariul si se pregateste de debarcare. Hai sa privim lucrurile in context: cum a inceput Dovi sa mearga prost, Bagnaia a inceput (ca prin minune) sa mearga foarte bine. Coincidenta, nu? Tot coincidenta este ca Gigi si Ciabatti sunt mai
  7. Au mai rupt ei in antrenamente si quali si au facut-o de oaie in cursa. Pana la urma, cursa este momentul adevarului. Sincer, in momentul asta Suzuki mi se pare peste Yamaha, over all.. Topicul a fost facut de colegul Vr46, dar s-a gasit unul sa fie ofensat ca initiatorul nu a putut sa posteze nu stiu ce poze. In loc sa ii spuna multumesc, s-a apucat de dat cu pietre. ..
  8. Este punctul slab al tuturor pilotilor care au un stil de pilotaj bazat pe viteza pe viraj. Stoner a avut problema asta, Lorenzo si se pare ca si asta micu'. Cata vreme esti in fata si ai pista libera, nu te mai prinde nimeni.. cand esti prins in pluton, in spatele unuia mai lent si nu esti in stare sa depasesti rapid, acolo mori.
  9. Asa este, dar sa nu uitam cu cine se batea la titlu. Ceea ce voiam sa subliniez, este faptul ca in mod clar nu este pilot de locurile 7-8, cu o motocicleta pe care o piloteaza de opt sezoane, cu care a castigat curse si ca situatia lui actuala este data de cauze externe vointei lui.
  10. Nu da cu sutul, dar este clar ca echipa nu ii mai acorda nici un sprijin. Toate eforturile sunt indreptate spre Miller si Bagnaia (nu stiu daca ati observat, dar Gigi sta mai mult in boxa lui Bagnaia, decat la boxele echipei de uzina si asta spune foarte multe),...este "procedura" intalnita la toate echipele, atunci cand un pilot se pregateste sa paraseasca barca. Pe de alta parte, cand vede cat sprijin primeste, motivatia este pe masura. Doar nu crede cineva ca Dovi a uitat subit sa mearga pe motocicleta pe care a pilotat-o/dezvoltat-o timp de 8 ani si cu care a obtinut victorii,podiumuri si
  11. Good point! Aici ai si tu dreptate, dar totusi, baiatul asta vrea titlul. Are aceasta oportunitate si pentru asta trebuie sa faca diferenta. In conditiile in care sunt mai multi care doresc acelasi lucru... Nu pot sa nu ma intreb ce ar fi facut Cabroncito, in locul lui? Sau Rossi in perioada lui de stralucire. Zarco?
  12. Da, este greu, dar in cursa de astazi Quart a fost de cateva ori in situatia de a putea sa il atace pe Pol, dar fie a ezitat, fie nici nu a incercat macar. Drept este ca si Pol s-a aparat admirabil. Tocmai de aceea spuneam ca trebuie sa mai isi asume si riscuri. Parerea despre motociclete o impartasesc si eu, insa comparatia intre piloti... nush ce sa zic... toti sunt foarte rapizi, cu un plus de tupeu pe depasiri pentru Rins si Mir si un plus pe franare pentru Quart si eventual Vin, dar toti au aceeasi boala: inconstanta.
  13. Ce campionat... Dovi termina pe 8 dar inca este pe primul loc in clasament... Vinales se bucura pentru victorie, dar uita ca nu el a castigat cursa, ci a pierdut-o Bagnaia. Apropo... cum poate sa mearga baiatul asta cu Ducati... Parca ar merge pe Yamaha sau Suzuki, practic le-a anulat astora toate avantajele pe zonele virajate. Pacat ca a cazut, ar fi avut o victorie splendida. Quarta s-a chinuit, in spatele lui Pol, o eternitate, a venit Mir si i-a executat pe amandoi, de parca nici nu ar fi existat pe pista. Quarta, tata, in cursele astea, daca nu risti, nu castigi. Si ca sa fie
×
×
  • Create New...