Jump to content

xt600

Super Membru
  • Posts

    7,971
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar Moto
    Fara importanta

Recent Profile Visitors

4,124 profile views

xt600's Achievements

  1. Mi-ai luat vorba din gura! In alte ere, cu punctajul asta se faceau campioni.... Satana le-a strans din 6 curse + sprinturi... Pffff... Curat satana... Nu sunt zvonuri, e pe bune. Si vor fi efecte si pe piata transferurilor... : https://www.gpone.com/en/2025/05/14/motogp/ezpeleta-enraged-by-martin-aprilia-clash-domino-effect-on-rider-market.html https://www.gpone.com/en/2025/05/15/motogp/martin-and-the-difficult-farewell-with-aprilia-he-who-breaks-pays-and-the-pieces https://www.speedweek.com/motogp/news/235931/Jorge-Martin-MotoGP-Albtraum-fuer-Aprilia-wird-wahr.html
  2. Nu are nimic de-a face Aleix cu prostiile tiganului. Cred ca si el isi pune mainile in cap, in conditiile in care l-a ajutat cat a putut de mult. Si-a pus obrazul pentru el. Pe de alta parte, buba asta a explodat total pe neasteptate si atunci trebuie sa ne intrebam ce s-a intamplat in spate, de s-a ajuns la o asemenea situatie. Ma gandesc - este pura speculatie- ca Aprilia nu a fost foarte fericita cu accidentarea din teste (nu stiu daca nu a avut una si la motocross) si apoi, dupa ce a stat pe bara 3 etape, cu cea din Qatar. Probabil, dupa ce au analizat cauzele, Rivola i-a batut putin obrazul, iar gitanul orgolios a sarit de fund si le-a dat cu flit. Cu alte cuvinte, banuiesc ca sunt acolo niste tensiuni care mocnesc de ceva vreme, iar acum datorita caracterului impulsiv si imprevizibil al lui JM, au explodat. Sa ne amintim cum a semnat cu Aprilia, noaptea, ca lotrii, dupa ce a aflat ca Ducati l-a ales pe MM. Omul actioneaza la impuls, nu le craniaza.
  3. Bun si ala. Altii isi incheie cariera fara sa simta gustul (de sampanie) al unui podium. Si apoi exista viata si dupa MotoGP, poate castiga titluri in Moto America, BSB, WSBK (SS, SSTK 1000, SBK), etc...
  4. In armata, un APV-ist din compania noastra, avea o vorba: ”dă de lucru soldatului, ca sa nu-i stea mintea la prostii”. JM este intr-o asemenea situatie... are prea mult timp liber si ii sta mintea la tampenii. Lasand gluma la o parte, omul nu cred ca a inteles foarte bine ce rol urma sa joace in cadrul echipei de uzina Aprilia. El era piesa centrala, in jurul caruia trebuia dezvoltat intregul proiect. Motocicleta aia este in plin proces de dezvoltare, iar el trebuia sa dea directie acelui proiect. Ori el a crezut ca vine la totul de-a gata, numa se suie pe trocarici si se bate la titlu. Nu merge asa! Cum spui si tu, e bine daca merge la HRC, numai ca la cum se fărâma de usor, la orice tranta, nu il vad bine, nici pe el, nici cariera lui. Dupa ce ca s-a nascut sarac, este si prost! Pacat de talentul lui.
  5. Atunci asa se explica suma aia de 10 milioane. Dar cum spunea colegul, nu ia el bonusurile alea.
  6. Cam asa cred si eu. Cu sezonul asta, compromis, i-a scazut mult cota de interes a echipelor si implicit cea de piata. De asta ma intrebam, undeva mai sus, daca s-a gandit bine unde vrea sa plece, pentru ca nu prea vad unde.
  7. Interesanta suma din dreptul lui Pecco. Imi aduc aminte ca anul trecut, cand a semnat actualul contract, se vorbea de vreo 10 milioane.
  8. Nush ce sa mai cred despre el... imi trezeste sentimente contradictorii.. Pe de o parte, dupa MM este cam cel mai talentat, rapid si spectaculos pilot din circuit, pe de alta parte ma surprinde neplacut prin prostie si caracter. De la inceputul sezonului, nu a participat la nici o sesiune de teste, din 6 etape, la 5 nu a participat deloc, iar in singura la care a luat startul s-a imprastiat. Practic, omul nu stie nimic despre motocicleta, nu are date, dar tot el se supara ca magarul pe sat si vrea sa dea quit.... Pentru ca a vazut el la ceilalti piloti Aprilia, ca motocicleta nu este ceea ce trebuie. Si asta dupa ce Aprilia, i-a intins o mana, cand putea ramane fara ghidon si i-a oferit un salariu la care alti piloti din circuit nici nu ar putea visa. A privat echipa de aportul lui in dezvoltarea motoretei, in cel mai prost moment posibil, iar acum vrea sa ii lase cu fundul in balta... Ma intreb ce pazeste managerul lui, de nu il trage de maneca, cand are asemenea derapaje. Ala s-ar putea sa fie tinut pentru Acosta. Asta, daca nu il ia Honda (sau Yamaha??? ) Sa nu o dam in teorii savante. Se pare ca a agatat linia alba si cum incepuse sa ploua... ghinion. Oricum, pe ud nu am mari asteptari de la el.
  9. In prima parte, cursa a fost un haos. Daca unora le-a placut haosul, asta este. Cred ca se confunda evenimentele de genul asta, cu spectacolul. Cu toate intrarile la boxe, a fost mai degraba ciudata, la un moment dat aveam senzatia ca vad o cursa de EWC, cu diferenta ca oamenii din EWC nu sunt atat de ageamii, cand vine vorba conditii de cursa tricky. Pentru mine, nu a avut nimic spectaculos, cu exceptia felului in care au pilotat Zarco si Aldeguer. Btw.. toate laudele merg spre Zarco, insa putini de pe aici au remarcat ce cursa si ce progresie a reusit pustiul. Zarco nu este laudat pentru ca a NIMERIT pneurile, ci pentru felul in care a pilotat si a gestionat o cursa, cu conditii foarte schimbatoare. Si pentru ca a intrerupt seria de victorii consecutive Ducati, cu o motoreta din seria a treia valorica. Si pentru backflip. Raman la parerea ca Zarco, ar fi avut o alta cariera, daca ar fi ajuns mai devreme pe o motocicleta de uzina. Din pacate, a facut odata gresala de a se baga sub Rossi si asta a deranjat foarte tare legenda... daca ajungea la Yamaha de uzina, poate altfel vorbeam despre frantuz..
  10. Cursa asta a fost un haos total. Nu stiam daca urmaresc cursa MotoGP de la Le mans sau cea de anduranta Le Mans 24H Moto.... Oamenii cursei, Aldeguer si Zarco. Au mers fantastic oamenii!!! Q.... BTW.. fain podium! Cum necum, satana a reusit locul doi. Cum spunea si Dovi.. asta si cand are o zi proasta, scoate podium.
×
×
  • Create New...