Jump to content

xt600

Super Membru
  • Content Count

    5,133
  • Joined

  • Last visited

About xt600

  • Rank
    Sustinator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar Moto
    Fara importanta

Recent Profile Visitors

1,691 profile views
  1. O scurta recunoastere a circuitului cu Jack Miller:
  2. https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/return-of-the-king-marc-marquezs-motogp-comeback?fbclid=IwAR1ASjZOc7QvOgbrjKLE9lspQDmPbl1p-iLmHbXc4YqC0t8cTTa0g_xAn14 Cum spuneam, Iorghe Lorenzo si-a tras televiziune pe YT. Cum s-ar zice, este iutubăr acum. Aici un interviu cu Iorghe Martin, in doua parti: si partea a II-a :
  3. Nu va mai certati. O imagine spune mai mult decat 1000 de cuvinte...
  4. Nu cred ca este cineva aici, care sa nu admita ca omul este un supertalent. Discutia este daca talentul lui se va mai manifesta la acelasi nivel si dupa accidentarea asta. Nu are nici o relevanta daca va depasi sau nu palmaresul lui Rossi. Rossi va ramane Rossi, in istoria acestui sport. Ei, asta va fi de urmarit sezonul asta: daca cazatura va mai face parte din learning process, dupa accidentarea asta. Declaratiile lui Dovi, foarte sincere dealtfel, trebuie vazute in contextul relatiei lui cu Gigi si a solicitarilor de a se remedia problemele cunoscute a
  5. Un humerus rupt,cu deplasare nu este chiar o gluma, dar nu fractura in sine a fost marea problema, ci complicatiile survenite. Cel putin o parte din ele i se datoreaza in buna masura. Nu fractura ii va stopa performantele de exceptie (daca se va intampla asta), ci eventualele urmari, definitive.
  6. Nu, Motocicleta de MotoGp se numeste oficial,cum spune si colegul YZR-M1. Cea despre care vorbesti, se numeste YZF 1000 R1M si este o mobra neinmatriculabila,"ready to race", destinata competitiilor, altele decat MotoGp ( totusi in WSBK,Yamaha merge cu modelul R1). Pai ori este cerebral, ori se precipita si isi pierde capul. A fi cerebral,tocmai asta inseama, ca in situatiile de mare presiune, sa fie capabil sa isi pastreze calmul si sa gandeasca/actioneze "la rece". A nu se confunda cu nivelul IQ-ului. Nici eu nu sunt fan, de cand cu incidentele din 2015, dar imi lipses
  7. In mare da, dar acum sa nu fim rai. Mai gresesc oamenii, insa, per ansamblu, HRC a avut strategii inspirate in curse, in timp ce concurenta isi dadea cu stangul in dreptul.
  8. De ce R1? Concureaza in WSBK? Ei, asta va trebui sa vedem... daca acei 80% ai lui vor fi mai mult decat 100% ai celorlalti. De vazut si daca la nivel psihologic va mai fi la fel de dispus sa riste,asa cum o facea pana acum. Daca da, atunci nu vad bine concurenta. Daca nu, atunci nu il vad bine pe el, pentru ca nivelul competitiei este foarte ridicat, in acest moment. Ambitia nemasurata, care nu tine cont de riscuri, consecinte, etc,etc, este semn de prostie. Nu ma refeream inteligenta tactica si la deciziile pe care le ia pe circuit (sa nu uitam totusi ca are in spate
  9. Da. Cu o mana mai scurtuta, poate si cu ceva probleme la radial, nu prea vad cum ar mai fi acelasi. Plus latura psihologica. Acum, in cazul lui Marcel... el a avut un edge foarte ridicat fata de restul competitorilor. Depinde cat de mult va pierde din acest edge. Daca va pastra macar o parte, va fi in continuare competitiv si va mai castiga titluri. Daca insa accidentarea il va "alinia" la ceilalti, va fi papat de concurenta. Nu din cauza doctorilor a ajuns in situatia asta, ci din cauza prostiei lui (nu il suspectez de un IQ prea ridicat) si a presiunilor din partea echipei, spo
  10. Da, stirea este mai veche. Dumnezeu sa o odihneasca. O femeie care a facut istorie in sporturile cu motor.
  11. Boss, bucura-te cat mai poti de vibratiile unui motor. Vibratiile fac parte din gustul inefabil al motociclitului.... Dupa cum merg lucrurile in mizeria asta de M(UE), intr-un viitor nu foarte indepartat, vei motocicli pe ventilator si vei tanji dupa felingul (sunet, trepidatii, miros, etc, etc) dat de un motor cu ardere interna. Invata sa mergi safe pe motocicleta si lasa vibratiile. Sunt ultima ta grija.
  12. "Putinicii" au preluat o informatie aparuta in presa. Si informatia era in legatura cu uleiul, iar Vlad Haralambie chiar spunea ca pare cu cusuta cu ata alba, explicatia celor de la Yamaha. Lucru care pare sa se confirme, pentru ca Morbi a desfacut deja al 3-lea motor. "Yamaha believes the issue stems from the system where oil passes through the engine." Sursa: https://www.motorsport.com/motogp/news/morbidelli-forced-to-open-new-engine-for-doha-motogp-round/6046251/ Inteleg ca comentatorii nu sunt prea placuti aici, dar sa nu punem pe seama lor afirmatii care nu le apartin.
×
×
  • Create New...