Sari la conținut

xt600

Super Membru
  • Număr conținut

    7.378
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar Moto
    Fara importanta

Vizitatori Recenți Profil

3.423 citiri profil

xt600's Achievements

  1. Nici eu nu cred ca mai poate cu motocicleta, cat sa participe cu un wildcard. Pedrosa nu a pierdut contactul cu motocicletele de GP. Rossi, de cand s-a retras, nu s-a mai urcat pe una... Pe de alta parte, doctorul este intr-o forma fizica excelenta, parca nu are 45 de ani... amu face juma de secol..
  2. Pentru ca stie sa faca un pole. Si pentru ca stie foarte bine pe ploaie. Ai uitat? Nu era zambetul lui si nici nu era prea convins ca trebuie sa aplaude... avea o privire lunga si ganditoare la final... Nu cred ca i-a picat prea bine pole-ul lui MM. Pe de alta parte, cred ca ii lipsesc cursele pe doua roti...
  3. Problema este ca de multe ori iei o declaratie si in jurul ei construiesti o intreaga teorie, fara sa o analizezi cu spirit critic. De multe ori, declaratia aceea este contrazisa de altele ulterioare sau de derularea evenimentelor. Lumea asta este una foarte dinamica, astfel ca ceea ce este valabil astazi, maine este depasit/caduc. In plus, cele mai multe declaratii sunt doar... declaratii si atat. Au valoare 0. In rest, total de acord cu tot ce ai scris la punctele urmatoare.
  4. Nu ai inteles postarea mea. Intrebam de competitii moto in care au livrat rezultate, nu F1. Daca imi amintesc bine, nici in F1 nu au luat prea multe titluri.
  5. Cred ca idiotul ala de Pugi isi baga gheara in gat, ca l-a pierdut pe Pedrosa. L-a preferat pe Bradl, ca pilot de teste... Mare dobitoc! Poate nu ai aflat, dar au alt CEO. Si odata cu el, sunt convins, au aparut si alte schimbari, inclusiv in strategia de marketing, care, btw, nu s-a schimbat de la un an la altul, ci probabil de la o luna la alta. Poate exagerez un pic, car intelegi tu. Cred ca fum fara foc, nu iese. Cel mai probabil, sunt negocieri. De asemenea, nu este exclus ca BMW sa astepte noul regulament tehnic, inainte sa ia o decizie.
  6. Ire- ce? Enumera cateva competitii moto in care BMW au fost/sunt irefutabili. In cazul BMW avem de a face mai mult cu imaginea de brand, decat cu realitatea unor performante. Acum cu Razga la butoane, incepe si BMW sa aibe rezultate in WSBK. Dar as paria mai mult pe ienicer, decat pe motoreta. Imi este greu sa cred ca motoreta a evoluat spectaculos de anul trecut pana acum. Mult mai surprinzatore mi se par prestatiile din EWC, dar si acelea trebuie vazute in contextul mai larg al prostiilor facute de YART, Honda, etc... Insa au stiut sa le speculeze si sa le concretizeze in clasari excelente, ceea ce arata ca incep sa se maturizeze. Bine, au luat si oameni cheie de la alte echipe, inclusiv piloti si se vede. Surprinzator. Care ar fi explicatia?
  7. Batranelul nu a mai concurat de ani buni intr-un sezon regulat. Simplul fapt ca inca poate sa se alinieze la startul unei curse, ca wildcard, este o performanta in sine. Rostul lui este altul, nu sa se lupte pentru pozitii cu Acosta.
  8. Se tine bine fosila. A facut locul doi la clasa GT3, in cursa de 6 ore de la Imola.
  9. Generalizezi, pornind de la premise doar partial adevarate. Nu trebuie sa fii giallo, ca sa iti dai seama ca omul MM are un caracter mizer. Orice om care are o bruma de educatie si niste principii etice elementare poate constata asta. Insa oricat de controversat (si antipatizat) este omul Marquez, nu este nici un echivoc in ceea ce priveste imensul talent al pilotului Marquez. Chiar si acum, cand nu mai este in varful de forma, care l-a consacrat, este altceva fata de restul plutonului. Oricat l-as detesta ca om, nu pot sa nu spun ca ar fi o mare pierdere pentru competitie, retragerea sau ramanerea lui la o echipa de client. Greu de gasit un Fat- frumos in competitia asta... Toti sunt anosti, lipsiti de charisma, cu vreo 3-4 exceptii sunt stersi si in exprimarea pe circuit. Mai nou, media incearca sa faca Fat Frumos din Acosta. Ce e drept, merge splendid, talent, etc, insa ca imagine, ramane acelasi pilot conventional, cuminte, la locul lui, basca are o fata total nevandabila. Nu il vad sa vanda mai mult decat ulei de peste sau conserve de sprot in ulei vegetal, daramite o competitie ca MotoGP. Nu vad cum s-ar putea construi o poveste in jurul lui. Place sau nu, singurul care scoate capul din peisajul asta anost, tot Mimisor este.
  10. Probabil se refera la succesiuni de viraje care se abordeaza ca un singur viraj, de exemplu 9-10.
  11. Pai de asta zic ca abia astept sa vad cum se descurca. In mod normal, nu este un circuit care sa o avantajeze, dar daca se va descurca bine, va fi un semnal ca RS-GP a devenit competitiva si pe circuite care in mod traditional nu erau pentru ea... Zic ca este o chestiune de timp pentru Acosta sa ia prima victorie in MotoGP. Jerez ii place.. so.. why not?
  12. Abia astept sa vad cum se va descurca Aprilia pe layout-ul asta.. Diii!!!
  13. Ei, nu este ca si cum Yamaha nu a construit niciodata in istoria ei, motoare in V. In plus, au atras in echipa de dezvoltare motoristi cu experienta. Nu constructia unui motor V4 ar fi problema, insa cum spui si tu, nu vad de ce ar renunta la abordarea lor cu 4 in linie. Din ceea ce spun pilotii, actualul motor are suficienta putere, problema lui este modul brutal in care o livreaza. Asadar, linia de urmat ar fi rafinarea actualului motor, astfel incat sa puna puterea la asfalt progresiv. De aici ar trebui sa porneasca marele reset.
  14. https://www.crash.net/motogp/news/1047278/1/valentino-rossi-podium-just-his-second-world-endurance-championship-race
×
×
  • Creează nouă...