-
Număr conținut
8.028 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Motocicleta
Yamaha
-
Numar moto
Fara importanta
Informații profil
-
Alte autovehicule si vehicule
Autoturism
Vizitatori Recenți Profil
xt600's Achievements
Grand Master (14/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Din orice punct de vedere doresti. Indiferent cate titluri si cate curse va mai castiga MM, Vr46 va ramane first ever. Imaginatia de care dadea dovata pe circuit, gandirea tactica si strategica, capacitatea de a se adapta din mers la realitatile fiecarei curse, luciditatea cu care aborda duelurile 1vs1, rafinamentul pilotajului, al manevrelor (pana si a celor nu tocmai fairplay ), psihicul beton, toate il plaseaza fara nici un dubiu, first. Place unora sau nu, Rossi a schimbat definitiv fata competitiei, nu numai in ceea ce priveste vizibilitatea, ci si in ceea ce priveste nivelul de performanta. A ridicat stacheta atat de sus, incat cel care dorea sa il ajunga si sa il depaseasca, ca performante/palmares, trebuia sa fie un pilot extrem. Pilotajul lui era arta. Acu' cateva zile am revazut momentul celebrarii de la finalul cursei din 2005, de pe Donington Park.. o cursa pe o ploaie infernala.. astazi cursa ar fi fost oprita datorita conditiilorr meteo. Rossi a castigat lejer cursa, intr-un control total, insa momentul de la final a facut toti banii, cand dupa trecerea liniei de sosire, s-a ridicat usor in scarite si a mimat celebra lui interpretare la vioara. Din pmdvd, momentul ala reprezinta chintesenta a ceea ce a fost Rossi in sportul asta: un artist! Marquez, este un performer iesit din comun, dar indiferent cate titluri va lua, nu va fi Rossi. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu puteam sa o spun mai bine. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
A mers ca pe sine, fara gresala, in control total...nu a avut nici o emotie Vorbim de MM. Se vedea ca la nevoie mai avea resurse. Cum sa ataci de la 0.3s? Niciodata nu s-a putut apropia suficient, cat sa poata schita o depasire. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Marquez este depresiv de precis in tot ce face... cica, asta nu e unul din circuitele lui favorite, dar castiga tot, intr-un control total. L-as remarca insa pe Bezz.. foarte buna cursa a facut italianul. M-as bucura pentru Aprilia si Rivola, sa gaseasca in el pilotul care le trebuie. Q, dezamagitor din nou. Un circuit favorabil, plecare din pole si....nimic. Cate astre, planete, gauri negre, asteroizi, comete trebuie sa se alinieze, ca sa faca si el o cursa decenta?? . AM se pare ca va sta pe bara, o vreme...sa vedem cat. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Daca te asculta, poate nu ar fi sfârșit în pietriș... -
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Poți să o spui de mai multe ori. Anul asta parca s-a tâmpit cu totul. Și în FP-uri, sta că proasta pe terasa, in turul de iesire, in curse, nu e prima data când își șterge carenele de alții s-au ii scoate afara, etc. Deh, vrea sa fie o copie fidela a idolului sau. Probabil încearcă, sa vadă dacă îi iese și lui. Nu era nimic de prevazut Nu am spus niciodată, în nici o postare că Yamaha va merge foarte bine pe toate circuitele și in toate condițiile. Am semnalat doar faptul, că pe anumite circuite Yamaha a obținut performanțe bune și f bune, ceea ce reprezintă un progres, fata de sezoanele trecute, când pe aceleași circuite se clasa la coada plutonului. Termenii de progres și reviriment i-am clarificat cu alta ocazie, deci nu mai revin. Așadar, nu mă așteptam la cine știe ce performanta Yamaha pe acest circuit. In ceea ce îl privește pe O, rămân la părerea formulată anterior: omul e rapid pe tururi lansate sau cu pista goala in fata, dar în pluton este nobody, nu numai că doar f rar este capabil sa facă o depășire, pe zonele virajate, unde ar trebui sa aibe un avantaj, dar nu are nici capacitatea de a-și conserva poziția printr-un pilotaj defensiv. Una este să fii depășit pe liniile drepte (deși nu mai este Yamaha chiar atât de lenta, dar sa zicem), și alta să lași virajul deschis și să îți facă orice rookie interiorul. Oke. Nu te poți bate cu băieții mari, dar te fac piloți ca Raul Fernandez, sau rookie ca Aldeguer, Ogura??? Cum spuneam, ieri are circumstanțe atenuante, umărul se pare că este destul de afectat...sa speram că nu va necesita vreo intervenție chirurgicală, aceste sezon compromis, pentru el. Da, ai dreptate, Mugello este un circuit propice filosofiei Yamaha, dar are un detaliu, care în actualele circumstanțe, reprezintă un minus pentru motoretele Yamaha: o linie dreapta cat o zi de post. -
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Rectific:locul 14. A fost depășit și de Aldeguer si Oliveira...dar sa zicem că astăzi are scuze, se pare că accidentarea de la umar îi dă dureri serioase. -
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Astazi a fost momentul adevărului. Pe motorete egale, pe circuitul de casa, Pecco a fost bătut din nou de frații Marquez. Bonus, a fost bătut și de Digia. Cred că s-au lămurit și el și noi, că pe motorete egale, pe orice circuit, carbonul ii este superior la toate capitolele. In rest, foarte frumos duelul de la începutul cursei, uneori la limita regulamentului, că să nu spun mai mult. Îmbrățișarea data de Jiji lui MM, in parc ferme, spune totul despre cine este noul rege de la Ducati. AM, monstruos de constant..nu îl poate bate pe genialul lui frate, dar pare abonat la locul 2. Q...pleacă de pe locul 4 din grila și "progresează" până pe locul 12. Oke, motoreta nu e ceea ce trebuie pe circuitul asta, dar sa pierzi 8 poziții, fiind depășit printre alții de RF, Ogura care este rookie și alții din eșalonul doi valoric...nush' ce sa zic, dar nu pare in regula, totuși. -
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Rezumatul cursei: Marquez se incurca in dispozitivul de coborare, rateaza startul si castiga cursa. Maine cu un start perfect, nu vom mai avea ce rezuma. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Stie sa dea indicatii. Ar fi bun de sef de echipa. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact. Am spus tot weekendul de cursa. Cand s-a desfasurat cursa la clasa mare, se depusese guma inclusiv de la cele doua curse anterioare. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact! Nu apucasem sa citesc ceea ce ai scris, cand am raspuns lui @frigider, dar gand la gand. Confirma si Q si este logic sa fie asa. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Adica o cursa de 22 de tururi, a pus mai multa guma pe trasa, decat tot weekendul de pana atunci?? Am indoieli. Nu cred ca diferentele de aderenta intre momentul cursei si cel al testului au fost relevante. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
@Method o tii pe a ta! Sa te citez: " cele 3 pole'uri sunt un progres fara indoiala.Locul 2 obtinut la Jerez mai cu seama l-as cataloga drept cel mai mare progres" "dar oricum acolo Q a avut o motoreta de podium..." "calificarea in Q2 de la Aragon e si acesta un progres in sine,chiar am vrut sa scriu asta inainte,pt ca a fost singurul progres vizibil la Aragon....." "Yamaha nu si-a revenit deloc - Exista progrese,insa daca progresele lor se manifesta doar in conditii foarte specifice si rare ,daca au progresat putin spre deloc...." Reusesti sa te contrazici de la un post la altul; in cadrul aceluiasi post; si chiar in aceeasi fraza. Mai rar asemenea performanta. Ai un dar sa impletesti ideile cum iti convine, cum numai la avocatii de top poti sa vezi.. . @damager ti-a explicat cu argumente pertinente, unele le-ai mentionat chiar tu, inclusiv faptul ca anul asta Q se afla pe 10, cu un nr APROAPE DUBLU de puncte, in conditiile in care nici nu suntem la jumatatea sezonului. Ca se poate constata un progres, o spun si oameni din cadrul competitiei sau conectati cu competitia. Tot colegul spunea ca ieri, in test, fara sa incerce un time attack, a scos cu -0,4 s mai putin decat timpul de calificare.. Dar tu, nu si nu! Intr-un sens iti dau dreptate, daca se multumeste cu cele 12 milioane, luate sezonul asta, si nu le vrea si pe cele de la anul, va pleca. Nici o grija, se pare ca Pecco ar fi interesat de o colaborare cu Yamaha. Si in ceea ce priveste banii si comfortul psihologic. Nu este mai rapid decat Q, asta este clar, dar mi se pare mai analitic, mai combativ si dupa sezonul asta de cosmar, cred ca este mai dispus sa se implice in proiect, decat frantuzul. Q, vrea totul de-a gata, insa in afara de Ducati, la toate celelalte echipe este de lucru. Nu este timp pentru lamentatii de primadona nf.