Jump to content

xt600

Super Membru
  • Posts

    6,494
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar Moto
    Fara importanta

Recent Profile Visitors

2,887 profile views

xt600's Achievements

  1. Sunt impuse de producatorul pneurilor. Desigur, ei invoca siguranta, dar de multe ori, rezultatul este exact pe dos.
  2. Din cate stiu, este specificat ca trebuie sa bage aer, insa nu am timpul si chefiul sa caut acum. Dar tinand cont de scandalul iscat de presiunea in pneuri, logic este ca baga aer. Nu se prea sustine afirmatia asta. Doar UNII piloti de GP sunt superiori celor din WSBK, dupa cum, UNII piloti de SBK pot fi superiori multor piloti de GP. Ma indoiesc, de pilda, ca Maravilla, A. M, Marini si inca vreo cativa le sunt superiori lui Rea sau lui Razga. Ar trebui sa urmaresti WSBK, ca sa intelegi despre ce vorbesc. Bine, discutia este doar de dragul discutiei, in realitate sunt doua discipline foarte diferite, care impune o specializare diferita a pilotilor. Nu! Toti pilotii care au mers pe ambele au afirmat fara echivoc ca motocicleta de GP este extrem de rigida, o scandura pe roti, care solicita pilotul mai mult, pe partea de handling. Argumentele tale sunt in buna parte corecte, pe hartie, insa realitatea de pe circuit arata ca diferentele de performanta, intre cele doua specificatii, sunt minore. Care sunt cauzele reale, nu este foarte relevant, cert este ca o motoreta care costa in jur de 200000 $ este doar cu cateva zecimi mai lenta, pe acelasi circuit, decat una de doua milioane $. Asta ar trebui sa dea de gandit hodorogului care pastoreste Dorna, mai ales ca diferenta de spectacol intre cele doua conpetitii, este clar in defavoarea MotoGP-ului.
  3. Ca isi doreste sau nu, oricum ramane, in istoria disciplinei, ca pilot Yamaha. Cu actualul R1 are o relatie mai speciala, pentru ca a fost implicat direct in dezvoltarea lui, back in 2015, cand facea echipa cu Iorghe.
  4. Si crezi ca unii nu au bagat? Asa, din gresala....
  5. Ne va consola cursa de sprint, in care toti pilotii vor merge la 110%, vor fi atacuri la baioneta (a se citi "la carena"), ce mai, spectacol total! Parca asa se preconizeaza pe aici, nu? Ceilati au trisat colegu'! Aia care au respectat regulamentul, sunt cei care au dat balbele. Gubelini gen. Baietii destepti mergeau sub presiunea regulamentara. Sau cu azot? Sau cu ambele? Asa se castiga titlurile. Gubelini spune bine, ceea ce spune, dar, pe de alta parte, trebuia sa se termine si cu golania asta, legata de presiunea din pneuri.
  6. Din pdvd al capitalismului salbatic, ai dreptate Din pdvd al economistului, idem Din punctul de vedere al spectatorului, se pune intrebarea: de ce dracu' mai participa, daca nu au performante si nu investesc? Cu atat mai mult, mi se pare legitim felul cum pune problema pilotul Redding. Pentru un pilot este sensibila situatia,... daca concureaza pentru un constructor care nici nu stie cu cursele, nici nu investeste, pentru el inseamna o cariera ingropata.
  7. Nu te contrazic, dimpotriva. Ca pilot Yamaha, a fost o dezamagire, insa trebuie sa ne punem in situatia celor de la Aprilia. Aveau sansa sa aduca un pilot care venea cu niste recomandari: castigator de GP cu doi constructori diferiti, experieta pe motociclete ale unor constructori diferiti, pilot la echipe de uzina, campion mondial Moto2, si, orice s-ar spune, este un pilot rapid (din cand in cand.. ). In situatia lor din 2021, nu puteau spera la ceva mai bun si s-au grabit sa il semneze. La asta se adauga si ce spunea @Method, are un manager excelent, care stie sa il vanda. Vom vedea ce face sezonul asta... nu prea mai are scuze.
  8. Avea salariu mare la Yamaha. Cand a intrat in discutii cu Aprilia, probabil aia a fost cifra de la care au inceput negocierile.
  9. Da! In dreptul titlului 2022, pe trofeu nu ar trebui trecut numele lui Bagnaia, cu Ducati Team &Co, unde Co inseamna toti cei 7 piloti care au contribuit la rasunatorul succes. Ei, asta cu fanii sa o lasam asa. Intotdeauna ai fost un fan neconditionat al lui Iorghe. Exemplul dat de tine reflecta foarte bine acest lucru. Daca voiai sa fii cu totul obiectiv, il mentionai pe cel al colegului Speedy.K. Esti putin rautacios si departe de adevar. Circumstantele plecarii lui Rossi de la Yamaha au fost mai complexe, decat incerci tu sa le prezinti. Aici ai mare dreptate! Bun manager are, daca a reusit sa ii obtina un asemenea contract, in conditiile in care sunt piloti mult mai buni, care castiga cateva sute de mii pe an. Insa cred ca nu a fost numai meritul managerului, ci si o chestiune de context. In momentul in care Maravilla a fost concediat de Yamaha, se stia ca va pleca la sfarsitul sezonului. Cel mai probabil, Aprilia ii facuse deja o oferta, inainte sa se intample evenimentul, care a fost (desigur) una generoasa, ca sa il poata "fura" de la japonezi. La Yamaha, avea un salariu pe la 8 milioane de dolari. So... Marini este platit corect, insa sa nu fim naivi... ala este salariul declarat. Pentru impozit. Nu-l lasa fratiorul sa moara de foame, stai linistit. VR46 este o afacere.... in familie.. Si nu, nu este adevarat ca prietenul cu burtica decide. Ala e copilul de mingi. Da seama pentru tot ce face in fata lui Rossi. Nu este in stilul lui Rossi, altfel. Omul controleaza totul. Rau a ajuns campionatul asta, daca a ajuns sa fie interesant prin prisma certurilor din interiorul unei echipe... Se duce in poala MotoGP-u'. S-a dus de fapt.
  10. Da, corect! Cel mai probabil, astea au fost contractele valabile pana la 31 decembrie 2022. Cele noi, pentru sezoanele 2023-2024 au intrat in vigoare de la 1 ianuarie 2023 si au venit (foarte probabil) cu mariri de salarii, pentru unii de pe grila. Bastianini este, cu siguranta, unul dintre ei, Quartararo altul. Imi este greu sa cred ca l-ar fi putut pastra Yamaha, pe francez, doar pentru 6 milioane. Un semn de intrebare este suma trecuta in dreptul lui MM,... 12,5 milioane... stiu ca se vorbea, la incheierea contractului pe 4 ani, de o cifra in jur de 20-25 mil pe sezon. Cel mai mizer platesc javrele de la KTM.
  11. Vorbesti despre plecarea lui Lorenzo, in 2016, dar nu amintesti plecarea lui Rossi de la Yamaha, la sfarsitul sezonului 2010, datorita atmosferei generate de Lorenzo, (cu ajutor mai mult sau mai putin tacit al lui Jarvis?), intr-un moment in care Yamaha era de departe cea mai buna echipa, cu cea mai buna motocicleta. Este un exemplu mai bun decat cel al lui Lorenzo in 2016.
  12. Avand in vedere rezultatele pe care le are in competitiile in care este deja prezent, participarea intr-o competitie precum MotoGP, i-ar aduce mai degraba un deficit de imagine.
  13. Asta ar fi o explicatie, alta ar fi ca Ducati nu au nici un SS pe nisa asta de 600cmc, iar fratii Marquez vad ca prefera aceste motoare pentru antrenament. Daca ai observat, in fotografii, AM merge pe o motocicleta cu carenaj negru, fara nici un insemn/culori de brand. Probabil lucrurile astea sunt specificate negru pe alb, in contracte.
  14. Banuiesc ca statistica asta se refera la vanzarile din Europa.
  15. In legatura cu "brandurile" astea extrem orientale, aparute de nicaieri, imi pun intrebarea, cat din motocicleta originala (care a luat startul) a trecut linia de sosire? Bine, este o intrebare valabila si pentru unele branduri europene cu pedigree, mult laudate pe aici.
×
×
  • Create New...