Jump to content

xt600

Super Membru
  • Posts

    5,340
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar Moto
    Fara importanta

Recent Profile Visitors

1,850 profile views

xt600's Achievements

  1. Daca este un motor asa de genial, cum de il schimbi?
  2. Sunt, dar nu prea ajung pe meleagurile noastre.
  3. https://www.gpone.com/en/2021/07/14/motogp/lorenzo-i-would-have-gone-to-aprilia-but-they-didnt-want-to-invest-in-a-champion?refresh_ce In alta ordine de idei, Rea a reusit sa ia permisul moto:
  4. Nu discutam de F1. F1 este joc pe PS, nu racing. In MotoGp pilotul conteaza mai mult decat in F1, dar muuuuuuuuuuuult mai putin decat in alte competitii pe doua roti: BSB, Amasbk, WSBK, IOM, EWC ca sa nu mai vorbim de competitiile pe dirt. In MotoGp, daca nu ai o motoreta performanta si o echipa pe masura in spate (chiar tu ai sustinut in nenumarate randuri treaba asta, in legatura cu echipele de uzina, vs echipele de client), te dai degeaba. De aceea un inginer cu electronica sau un inginer de date costa enorm si head huntingul se practica la greu. Vezi cea mai recenta achizitie HRC, inginerul de date, care nu este nimeni alta decat fatuca aia frumusica pe care o tot vedem pe la boxele Honda. Ghici de la cine a fost "rapita"? Pe bani grei, desigur. De la... KkTM.. Fara baietii aia din spate si fara creierul care sa-i dirijeze, in speta Brivio, Mir ar fi fost exact in postura lui Oliveira, Binder, etc de la KTM. 1-2 victorii, doua trei podiumuri si o eterna speranta. Brivio cu viziunea lui si motocicleta construita de echipa creata si condusa de el, l-au facut certitudine. In lumea asta, talentul nu mai este suficient (toti sunt super talentati), trebuie sa mai fi si la locul potrivit, cu oameni potriviti in jurul tau. Si inca un exemplu de om cu viziune, care conduce o echipa: Aki Ajo!
  5. Daaa! Brivio a avut un rol crucial in aducerea lui Rossi la Yamaha. Restul e istorie!
  6. Pai Brivio a fost pentru Suzuki, ceea ce a fost Nakamoto pentru Repsol Honda si tot ce nu este Javris pentru Yamaha. Adica omul cu viziunea, arhitectul echipei, cel care a stat in spatele rezultatelor lui Mir. Ala e CREIERUL! Daca Brivio era in continuare la echipa, cu siguranta contabilii, despre care vorbesti, scoteau mai repede banii pentru hs. Si cu siguranta Suzuki statea mai bine in clasament. Pilotii pot pleca, pot fi concediati, inlocuiti, etc.
  7. Da, cum l-a luat si in 2015, cand Honda nu a fost ceea ce trebuia. Intr-o epoca in care motocicleta conteaza mai mult decat mana pilotului, nici macar MM nu poate castiga fara un material de concurs pe masura. Aaa, ca ar putea castiga ceva victorii, podiumuri, asta da. Posibil. Ducati ii permite sa depaseasca pe linia dreapta.. Dar nu cred ca va lua vreun titlu la clasa asta. Pentru ca nu are mentalitatea necesara. Hmmm.. nu cred ca este in intentia lui Rossi sa il ia pe Vin in echipa. Scopul declarat al echipei VR46 este acela de a promova piloti italieni. Asadar, daca Rossi nu pastreaza pentru el un loc la propria echipa, ar prefera sa aduca un italian, nu un spaniol. Daca totusi Rossi accepta sa il aduca pe Vin, inseamna ca e politichie, sunt unele presiuni pentru a i se gasi un loc spaniolului. Se pare ca si ceilalti au inceput sa il foota, tot nepartinitor. Cu astia tineri si cu cei care vor veni, va fi greu pentru el sa redevina masculul alfa al haitei, mai ales cu situatia lui actuala. Nu! Scopul lui este sa isi onoreze contractul cu KTM. Pe declaratelea... “I have my commitment to my team since last year for two years and I will not go back on that word. “Naturally, this situation with Vinales brought some nervousness to the talks for the future, and I was also approached in that sense, but as I said my focus is on my team. Cu contabilii are probleme Yamaha. La Suzuki lipseste dirijorul.
  8. Eu am zis si sutin ideea. Oliveira si orice aspirant de perspectiva, care se va incapatana sa tina de contractul cu KTM, isi anuleaza sansele de a se bate la titlu. Echivalent cu a-si ingropa cariera. Nu zi! Suzuki are o motocicleta buna, care poate evolua inca mult si bine. In multe privinte este o Yamaha, atat in ceea ce priveste atuurile, cat si limitele. Dupa vacanta (a doua cursa din Austria?) vor veni cu device-ul vietii si pe spate si s-ar putea sa vedem un alt Suzuki. Cea mai mare problema pe care o are Suzuki, este aceea ca nu il mai au pe Brivio...
  9. Veni vorba la un moment dat de skill-urile pilotilor din MotoGp vs WSBK. Aici, cine e mai tare in stoppie-uri: Miller sau Razgatlioglu? https://www.visordown.com/news/general/who-does-better-stoppie-between-razgatlioglu-and-miller-me Postarea este pentru entertainment only
  10. Colegu' , intelegi gresit, nu este vorba de ura (pfff.. in tara asta daca spui ceva impotriva cuiva, gata, este ura), ci o realitate. Cand spui Ducati, spui superbike-uri, au experienta in racing, au castigat titluri in SBK, nu au nimerit la MotoGp din gresala. Si tot se chinuie si ei. Spui Suzuki, spui GSXR o legenda in lumea superbike-urilor, titluri garla in competitii mondiale si regionale, inclusiv in motomondial. Aprilia? Ca si Ducati, produce superbike-uri, au titluri mondiale la clasele inferioare, au titluri in SBK, au tot ce le trebuie sa faca performanta si aici. Pana acum (inclusiv anul asta) Aprilia este reprezentata de o echipa de client. Este drept ca in ultimii doi -trei ani uzina s-a implicat cu noul proiect, dar echipa a ramas una de client. Abia de la anul vor avea echipa oficiala. Si deja fac treaba buna. Motocicleta incepe sa arate bine. KTM unde este in peisajul asta? In ce circumstante au luat victoriile si podiumurile? O sa vorbim despre victorii si podiumuri cand isi rezolva problemele Honda, Suzuki, Yamaha..
  11. Isi aduce aminte de vrermurile cand se tavalea cu Honda. Razgatlioglu ii va da dureri de cap, sezonul asta. Bun tare, turcul!
  12. Pai iti scapa exact ceea ce scriam in citatul postat de tine. Este bine pentru campionat si pentru noi, ca piloti precum Oliveira, care are toate ingredientele pentru a fi campion, isi anuleaza toate sansele de a castiga un titlu? Ce sa mai vorbim de aspiranti precum R. Fernandez, R. Gardner, P. Acosta. Toti baietii astia sunt rezultatul unei selectii care i-a adus in elita mondiala a pilotilor si ajung sa concureze la clasa mare pentru... KTM, un brand care nu este in stare sa faca un sbk ca lumea. Nu ti se pare ca vorbim de talente irosite? Ce valoare aduce KTM in competitia asta?? E ca si cum un corigent la matematica se inscrie la olimpiada de profil. Da mai multa valoare acelei olimpiade, prin participarea lui? Ceea ce spun acum despre KTM as spune si despre BMW, HD, Zontes, CFMoto, si orice brand care ar veni in aceasta competitie, fara sa aibe o experienta solida in racing, pentru a castiga titluri, nu doar pentru a umple grila. Acelasi lucru l-am spus la vremea respectiva si despre clasa CRT. O clasa menita doar sa umple grila, nu sa adauge plus-valoare competitiei. KTM face bine ce face in campionatul mondial de motocross, enduro, rally raid. Nu au ce cauta acolo HD sau Ducati. Pur si simplu nu au nici o treaba cu genul ala de competitii. Aprilia este alta poveste. Aprilia are pedigree, fata de KTM, in racingul de viteza. Aprilia are suficient know how pentru a face o motocicleta competitiva, totul este sa bage bani in dezvoltare si in piloti de top.
  13. Problema ta este ca nu vezi mediocritatea ascunsa dupa 1-2 victorii. Despre asta este raspunsul meu.
  14. Pentru cine urmareste de ceva vreme competitia asta, este evident faptul ca motocicletele Honda sau Yamaha, chiar si cand au momente proaste, tot livreaza performante la un anumit nivel ( ca facem noi, chibitii, mofturi si ii criticam, este alta poveste) asa ca poti considera afirmatia mea ca pe un adevar absolut. Trebuie sa fi total nerealist, incat sa nu realizezi ca KTM nu poate oferi (cu toate progresele, care nu pot fi negate) in acest moment (cel mai probabil nici in urmatorii ani) o motocicleta cu care pilotii lor sa poata ataca cu succes titlul mondial. La vremea respectiva, Yamaha aia veche de un an, era mai preformanta decat KTM-ul de uzina din sezonul asta. Cu 1-2 victorii pe sezon nu se face primavara si nici nu se ia titlul. Pilotii care ajung la o asemenea echipa isi ingroapa cariera. Raman la parerea ca Oliveira a dat cu piciorul celei mai mari sanse, care i s-a oferit in cariera. Din punctul meu de vedere, KTM nu prea avea ce cauta in competitia asta. Cum spuneam, multe talente se pierd pentru ca ajung la asemenea constructori/echipe. Si asta nu este bine nici pentru competitie si nici pentru noi spectatorii. Si pentru ca ai adus vorba despre adevaruri absolute si pareri personale, cred ca cel mai sintetic raspuns il da, intr-un articol recent, Michael Scott: "Honda and Yamaha are the MotoGP royalty, Suzuki the junior among the Japanese, Ducati and the rest the newcomers." A cam spus totul.
  15. Ma tem ca a dat cu piciorul celei mai mari sanse din cariera lui... O oferta de la Honda sau Yamaha nu se refuza. Ma rog, decat daca nu esti suficient de vigilent si ai un Fellon care te lucreaza pe la spate... https://www.speedweek.com/motogp/news/178052/One-Man-Show-Was-Honda-und-Yamaha-gemeinsam-haben.html
×
×
  • Create New...