Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


xt600

Super Membru
  • Content Count

    4,253
  • Joined

  • Last visited

About xt600

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar Moto
    Fara importanta

Recent Profile Visitors

777 profile views
  1. Chestia asta cu Panigale mai bun si mai performant decat modelul de omologare Kawasaki demonstraza ca tu nu intelegi ca de fapt compari un model de GP cu unul de strada. Ti-am pus articolul ala, ca sa vezi ce spun oameni implicati in competitie si care stiu mai multe despre motocicletele implicate decat noi. Iar cu performanta lor, sa o lasam.. uite, ieri s-a incheiat cursa de 24 de ore de la Le Mans. Ducati Panigale, este atat de performant, incat nici nu a concurat. Singurele branduri europene participante au fost BMW si Aprilia (1 motocicleta). Aprilia a abandonat. Cel mai bine clasat BMW, locul 11, la 27 de tururi de lider. Au fost modele japoneze de la clasa SSTK mai bine clasate. Retine: aici concureaza modele derivate din modelele de strada si care trebuie sa pastreze o mare parte din reperele originale (clasa EWC). La clasa sstk, sunt practic modelele de strada, cu micile modificari impuse de regulament. Pai in conditiile in care brandurile europene si in speta Ducati, nu exista intr-o asemenea competitie, despre ce performante vorbesti?? Btw.. cursa a fost castigata de... Kawasaki. Slaba motocicleta..
  2. Nu stiu ce intelegi prin "oportunitati egale". Oportunitate inseamna conform dex "caracterul a ceea ce este oportun. Situatie prielnica. ocazie" Cu siguranta regulamentele nu au rolul de a crea situatii prielnice.. ma rog, doar daca este facut prost :). Cred ca mai degraba ai vrut sa spui ca regulamentele au rolul de a crea sanse egale pentru toti competitorii, ceea ce este in spiritul a ceea ce am afirmat si eu prin acel "conditii egale". Da, este un fapt! Ducati are cele mai multe titluri castigate la clasa WSBK. Un amanunt se uita, dar cei care vad campionatul asta de 'jde ani, il stiu, majoritatea acelor titluri au fost castigate pe cand ei concurau cu motoare de 1000 , ulterior 1200cmc (amenintand ca se vor retrage din campionat daca nu li se va admite derogarea de la regulament), iar restul concurau cu regulamentarele motoare de 750 ulterior 1000cmc. Ducati style.. Sunt lucruri care ar trebui precizate.
  3. @mdragos0Sunt diferente in tehnica de condus on si off road. Ideal ar fi sa mergi sa exersezi intr-un poligon sau intrun loc foarte putin sau deloc circulat. Ideea este sa exersezi!
  4. Nu stiu pe ce motocicleta ai invatat tu, dar eu si cred ca si colegul, am invatat pe motociclete fara ABS, cornering ABS, TC, ESP, asistenta la pornirea in rampa si alte asemenea gismouri si am supravietuit. Asadar, sunt foarte realist si vorbesc dintr-o experienta nemijlocita. Dar nu cred ca discutria asta isi are rostul aici. Initiatorul topicului a cerut niste pareri despre niste modele si sugestii care se incadreaza in aceiasi categorie.
  5. In sfarsit cineva care gandeste corect. Incepatorul trebuie sa invete, obligatoriu, franarea de urgenta, controlul tractiunii din acceleratie si ambreiaj, sa negocieze corect un viraj, etc, etc. Dupa ce si-a insusit bine lucrurile astea si isi da seama de propriile limite, ABS, TC pot veni ca niste bonusuri.
  6. @Cavaleru Sunt mobre care nu au moarte, cum din pacate nu se prea mai fac astazi. Arunca un ochi si pe alte forumuri, de prin tari cu mai multa cultura moto decat pe plaiurile mioritice si ai sa vezi ca exista comunitati moto puternice, constituite in jurul unor modele precum XT, XTZ, TA, AT, XR, DR, SR, Dominator, KLR, KLE, etc. Crezi ca de prosti oamenii aia nu iti asculta sfatul cum ca "a trecut vremea lor"? Ca sa nu mai vorbesc ce custom-uri se fac pe platforma acestor motociclete..
  7. Nu am gasit GMT pe lista de start. Nu stiu care este cauza. Mergeam pe mana YART, dar clar este o cursa de uitat pentru ei. Au abandonat. In schimb, SRC Kawasaki este liderul, Honda 111 (care de regula se strica.. ) pe 2, la un tur distanta si SERT pe 3. Adica, echipele care conteaza, mai putin echipele Yamaha, sunt acolo.
  8. Ca sa nu mai fac topic nou, postez aici. Pentru cine este interesat, este in desfasurare cursa de 24 de ore de la Le Mans, contand pentru EWC. Aici livetiming: https://www.fimewc.com/live-timing/ Cursa este transmisa pe Eurosport 2 si Eurosport 2 HD
  9. Fara finisaje premium se poate trai. In definitiv este o motocicleta destinata traseelor pentru care notiunea de drum este mult spus. Imagineaza-ti cat ar costa o carena de carbon sparta. Mult mai importante sunt alte aspecte: fiabilitate, robustete, mentenanta, etc. Nu cred ca nu bifeaza aceste puncte in caietul de sarcini. Saua si pretul sunt intr-adevar probleme. Saua, sa zicem ca se reconfigureaza pe gustul posesorului, dar pretul este nesimtit. Mihai Barbu, pe cand vindea km, o facea cu un BMW 650 Dakar, parca, ceilalti nu stiu cu exactitate, dar cu mare probabilitate nu sunt utilizatori de Yamaha, so este nerelevant daca i-au acordat atentie sau nu. Cel mai potrivit lucru este sa asteptam review-urile celor care pot da un feedback avizat.
  10. Tot cu respect iti spun si eu ca WSBK ca si alte competitii de acelasi gen sunt in primul rand intreceri sportive. Regulamentele competitiilor sportive au scopul de a crea conditii egale de intrecere pentru toti competitorii. Altfel competitia nu isi are rostul. Am facut si eu o tzara de sport, suficient cat sa inteleg ce inseamna o intrecere sportiva. Daca a intelege aceste lucruri, elementare zic eu, inseamna ca am mentalitate comunista, ok, imi asum acest lucru. Insa cred ca se foloseste un pic abuziv termenul asta de comunist, comunism, etc.. de catre oameni care nu ii cunosc suficient de bine continutul.
  11. Nu, ceilalti au inteles ca trebuie sa respecte spiritul acelui regulament si filosofia acestei competitii. Toti baietii aia stiu sa citeasca si au echipe de juristi care stiu la virgula regulamentele. Au ales insa sa joace corect. Cred ca esti foarte constient ca omologarea stradala si vanzarea in 500? de exemplare este doar un artificiu care sa permita inscrierea in competitie.
  12. Insist! Cred ca nu intelegi care este esenta discutiei: este vorba despre un constructor care a ocolit litera si spiritul regulamentului, cu acordul tacit al Dorna. Acest lucru a dus la un dezechilibru mare in competitie. Principiul acestei competitii a fost si este inca acela, ca motocicletele sa fie derivate din cele stradale, din cele de SERIE! Nu din prototipuri MotoGp. Ori toti cei implicati in aceasta competitie spun acelasi lucru (pe care tu il negi impotriva oricaror evidente si impotriva cuvantului acelor oameni) ca actualul Panigale este de fapt, mutatis mutandis, motocicleta de MotoGP cu pneuri Pirelli. Ridicol este faptul ca in MotoGp se chinuie de ani de zile sa ia un titlu la constructori si ii bat japonezii pe toate partile (sa nu te mire prea mult daca anul asta pe langa Honda, care va fi din nou the best, le va lua fata si Suzuki) si atunci vin cu asemenea manareli ca sa ia un titlu in WSBK. Si mai ridicol este faptul ca in timp ce Ducati vine cu racheta de GP, alti europeni, cei de la BMW vin si concureaza cu o motocicleta aproape stock. Nu sunt un fan al bavarezilor, dar in cazul de fata merita tot respectul. Vezi ca nu este vorba de V4 standarsd ci de V4R. In articol este mentionat pretul, asa ca nu are sens sa o dai la intors. Sii care este vestea proasta pentru Ducati?? Ca daca toti producatorii japonezi vor alinia la start derivate din motocicletele de GP, italienii au cam belit plua. Nu Kawasaki sunt pericolul cel mai mare, pt ca astia nu mai sunt demult in MotoGP, dar ia imagineaza-ti cand vor veni Honda, Yamaha, Suzuki cu motociclete manarite dupa exemplul celor de la Ducati..
  13. https://www.gpone.com/en/2019/04/18/sbk/ducati-beware-kawasaki-is-planning-an-extreme-motogp-style-sbk.html
  14. Sa nu uitam ca totusi aceasta motocicleta a facut primele progrese cand Vinales era pilotul lor. Prima victorie pentru Suzuki, de la revenirea in competitie, lui i se datoreaza. Daca ramanea la Suzi, putea scrie istorie cu constructorul nipon.. inceputul a fost bun, insa a dat pasarea din mana, pe cea de pe gard si ma tem ca a ales prost. Atunci m-am bucurat ca a venit la Yamaha, doar venea de pe pozitia unei mari sperante, acum insa, se dovedeste a fi un mare esec pentru Iwata Team. Ceea ce este de remarcat la GSX-RR, este ca oamenii de la Suzuki au mers pe ideea de a face o motocicleta cu o baza mecanica si cicilistica foarte buna pentru a nu avea nevoie de tot felul de adjuvante (unii le spun "inovatii") care sa compenseze lipsurile. Asta inseamna stiinta de a face motociclete..
  15. O fi vorba despre bascula de CF?? In alta ordine de idei, GSX-RR imi aminteste de M1 din vremurile bune. In momentul de fata, este clar peste Yamaha si este loc de imbunatatiri. Brivio: "That methodology of refinement has resulted in a machine which now does virtually everything well, with the obvious exception of top speed." Oamenii au muncit mult si cu cap si uite ca rezultatele se vad. https://www.crash.net/motogp/news/918200/1/rins-suzuki-victory-natural-evolution In alta ordine de idei, Zarco sufera.. https://www.crash.net/motogp/news/918194/1/zarco-no-surprise-struggle-race
×
×
  • Create New...