-
Content Count
5,066 -
Joined
-
Last visited
-
Exact ce banuiam... Numai ca nu operatia i l-a afectat,(vad ca au o obsesie, in a da vina pe medici, in loc sa isi asume propriile greseli) ci, cel mai probabil, desprinderea placii de titan. Daca este asa, este cam end of game...
-
Dr. Costa: https://www.gpone.com/en/2020/12/07/motogp/costa-im-suffering-for-marquez-the-solution-is-fixating-rods-and-hyperbaric
-
Asa zic si eu. Azi, in timp ce Morbi zbura, cele trei Yamaha 2020 se tarau in corpore la limita punctelor. Si cum dezvoltarea (a se citi "remedierea problemelor") este inghetata, in 2021 lucrurile nu vor sta mai bine. Apropo... dupa cursa, au dat o imagine cu Quart ajuns la boxe, care isi tinea o doza de energizant, pe antebrat, pe post de compresa. A avut vreo accidentare, ceva?
-
Da. Un pilot fara jumatati de masura. Gresea, pentru ca incerca sa scoata totul dintr-o motocicleta extrema, croita pentru MM only... Imi pare rau ca este nevoit sa se retraga... putea sa mai mearga inca vreo doua sezoane, fara probleme, insa viata nu e dreapta. A fost dat la o parte, dupa ani de munca, ca sa i se faca loc fratiorului...
-
Din punctul meu de vedere, cea mai frumoasa motocicleta de pe grila. Si la ora actuala cam cea mai buna. Da, la mana aia cu care actioneaza acceleratia si frana si in care trebuie sa se sprijine pe franari, etc. Daca in afara de os, a mai fost avariat si nervul radial, nu numai ca nu va mai fi acelasi, dar, cu mare probabilitate, s-ar putea sa fie finished... Pentru binele campionatului si al spectacolului, sa speram ca nu. And btw... mana aia de la cap i se trage.. Poti sa o mai spui odata, poate intra in capul cui trebuie. Iannone a fost cam singurul care
-
Si se vede. In cursa asta s-au aranjat perfect lucrurile: Mir campion, Morbi winner si cu sansa de a deveni vicecampion. Felicitari Mir, felicitari Brivio, felicitari Suzuki!!!! Sau prima data cand un Ducati sta la bataie cu o Yamaha, pe un circuit scurt si virajat. Nu mai este Yama ceea ce a fost odata...
-
Pierzi vremea. Omul nu intelege (nu poate sau nu vrea... mai degraba nu poate) ca in rezultatul unei curse se amesteca o multime de variabile. O sa il auzi si sezonul viitor sustinand aceleasi lucruri. Quart a dezamagit mult, sezonul asta. Si eu stiam ca nici Yamaha si nici ceilalti constructori, in afara de Suzuki, nu au adoptat amortizorul Ohlins. Probabil Morbi l-a folosit in ultimele doua curse. Cred ca si Honda a inceput sa il foloseasca tot in ultimele curse. PS. la cazatura lui Digia, aflu din comentariu ca l-a lovit blestemul liderului.... Exista
-
De ce Suzuki zboara si Yamaha se taraie: https://www.corsedimoto.com/motomondiale/motogp/motogp-la-tecnica-i-dettagli-che-hanno-fatto-la-differenza-in-suzuki/?refresh_ce-cp Efectele acestor abordari tehnice se vad pe pista, desigur, daca nu stai prea mult cu ochii in statistici... Si cat de important devine rolul pilotului de teste. Brivio despre munca depusa de S. Guintoli: https://www.corsedimoto.com/motomondiale/motogp/motogp-davide-brivio-guintoli-sa-benissimo-di-cosabbiamo-bisogno/?refresh_ce-cp Printre altele, Crutch pilot de teste la Yamaha: https://as.com
-
Man, cifrele, statisticile au rostul lor (cand este cazul toti ne uitam pe fisele cu rezultate) si, interpretate corect si nuantat, pot spune multe, dar in discutia de fata, nu sunt suficiente DOAR statisticile. Cifrele acelea sunt influentate sau chiar determinate de multe variabile, de un complex de factori, de intamplari. De pilda, numarul de victorii Yamaha, pe care le tot invoci, se poate sa fi fost mai mic, daca Rins nu o trantea de doua ori, cand avea sanse mari la victorie, daca Mir nu isi compromitea sansa la inca o victorie, pentru ca nu a avut un kkktt de pneu, daca MM nu isi fooote