Jump to content

xt600

Super Membru
  • Posts

    6,352
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar Moto
    Fara importanta

Recent Profile Visitors

2,689 profile views

xt600's Achievements

  1. O tii pe a ta, dar aritmetica nu minte. Dar nah.. daca tie iti place asa, te las sa ai dreptate. In 2016-2017 Ducati nu avea o motocicleta. Era un tractor facut la Steagul Rosu, Brasov. Cu ce sa concureze? Cand ti-am spus ca invarti realitatea cum vrei tu, tu nu si nu..
  2. Sofisme, @PzKpfW, sofisme! Nu tine. Sincer, de dragul discutiei, imi place cum deturnezi rationamentul in directia dorita, dar nu tine. Poate la altii mai saracuti cu duhul. Cum spuneam, intr-un post mai sus, lucrurile sunt simple: doi piloti angrenati in lupta pentru titlu, ajung sa se bata pentru aceeasi pozitie, undeva pe la jumatatea plutonului. Ambii au atuuri dar si lipsuri. Unul face o cursa "decenta" (conform verdictului dat de tine), celalat o cursa slaba. Si, fractura de logica, pilotul creditat cu un skill superior, in cazul de fata Q, este cel care face cursa decenta (desi asteptarile si obiectivele de atins sunt mai mari), in timp ce pilotul mai slab/lent/inconstant/spune-i cum vrei, face o cursa "slaba". Distorsionezi din nou realitatea. Ori realitatea tuturor curselor de pana acum au aratat ca numarul conteaza in acest caz. Daca Q abandoneaza intr-o cursa, probabilitatea ca Yamaha sa puncteze cu ceilalti trei piloti este mai mica decat atunci cand un pilot Ducati abandoneaza, dar raman in cursa ceilalti 7. Sa nu imi spui ca nu stii lucrurile astea. La anul vor fi doi vs opt. Stii cand nu mai conteaza? Cand ai un pilot precum MM in 2019, care castiga 12 curse pe sezon, iar in celelalte face podium.. , caz in care Ducati putea sa aibe toata grila. Dar este situatia extrema, in care valoarea unui pilot anuleaza total cantitatea. Ori nu este cazul in acest moment.
  3. Chiar sunt curios ce va face pe o motocicleta total diferita fata de ceea ce a mai pilotat. Si nu ar strica sa auzim si niste declaratii, dupa cursa.
  4. Hehehe.. cum functioneaza unitatile de masura diferite. Bag se bate pentru locul 8 si face o cursa slaba, Q face locul 8 si face o cursa decenta. Sa lasam motocicletele. Oke, Ducati este usor mai performanta, dar in ciuda tuturor banilor si R&D-ului bagati in ea, nu are un edge categoric in fata celei de la Yamaha, care buna, rea, il tine pe Q in cursa pentru titlu. Cam ce are Ducati, lipseste la Yamaha si invers. So, de ce unitati de masura diferite?
  5. Mmmmm... nu sunt convins ca ar fi fost penalizat. Daca ar fi numai problema pneurilor, ar fi bine, insa sunt multi factori care vor face ca aceste curse sa fie chiar plictisitoare. Bine, vor fi curse si curse, nici una nu seamana cu alta, dar cred ca trendul general va fi cel al unor curse tacticizate, fara prea multa animatie, deci cu prea putin spectacol, nu prea diferite fata de cele actuale. Nu vor mai trebui sa conserve pneuri, insa vor trebui sa conserve altele. In primul rand motoarele, in conditiile in care alocarea lor pentru un sezon ramane aceeasi. Asta inseamna ca vor trebui sa mearga la conservare si in cursa principala, nu numai in cea de sprint. Apoi vor trebui sa isi "conserve" cat mai bine motocicletele, trebuie sa evite cazaturile. Legat de asta, trebuie sa se "conserve" pe ei insisi. Orice accidentare in cursa sprint le poate compromite tot weekend-ul si poate si cursele urmatoare. La asta se adauga stresul suplimentar, oboseala lor si a echipelor, etc. in concluzie, cursele astea mi se par o mare porcarie, vor afecta si bruma de spectacol pe care o avem.
  6. Nu, nu a facut o cursa decenta. Tocmai argumentele tale vin sa sustina macar partial acest fapt. Realist vorbind, nimeni nu se astepta la un podium aici (o asemenea performanta ar fi echivalat cu o victorie), dar un loc 4-5 era perfect posibil. Cu pneurile corecte, cu o calificare buna, cu un start bun, cu mai multa combativitate pe circuit. Pana la urma, alegerea pneurilor, startul, progresia pe circuit, fac parte din joc, iar daca nu le bifezi, nu poti spune ca ai facut o cursa decenta. Nu poti sa le invoci ca scuze. Cum foarte bine spui, asta este un circuit care nu il avantajeaza, iar contracandidatii directi au facut zero... conform teoriei, ar fi trebuit sa valorifice situatia si sa puncteze solid, ori el a luat "decat" vreo 8 puncte.. Putin a lipsit sa nu le ia nici pe alea. In conditiile in care orice punctisor conteaza.
  7. Sa nu o dam in teorii savante. Lucrurile sunt simple, in viata reala, iar citatul pe care il dai, spune pe ocolite ceea ce spun si eu, ca a facut o cursa mizera pentru un pilot care lupta pentru titlul 2022. Iar gresala in alegerea pneurilor nu il scuza, ci il acuza.
  8. Pentru ca avut un weekend foarte slab care a culminat cu o calificare ratata? Pentru ca a luat un start foarte slab, in conditiile in care acolo ar fi trebuit sa castige macar cateva pozitii? Pentru ca a fost depasit in cursa de Marini, un pilot din esalonul 3 valoric, pe o motocicleta de client, veche de cel putin un an? Depasire care a avut loc pe o gresala de prunc. Si nu numai ca l-a depasit, dar a avut si ritm de cursa mai bun decat el. Pentru ca era sa ii ia puncte si Bag, altul care a facut o cursa submediocra. Probabil si Bastianini. Practic nu i-a iesit nimic astazi. In concluzie, nu prea pare reteta ideala pentru a castiga titlul, nu?
  9. Nu excludem, avand in vedere ca azi a terminat la un loc de podium, pe un circuit foarte solicitant. Si parca nici Honda nu mai arata atat de rau, nu? Daca este sa mai ia titluri, le ia tot cu Honda. Daca reuseste sa se recupereze macar partial, chiar cu motocicleta asta asa rea cum este, s-ar putea sa dea multe nopti de nesomn concurentei. Va fi interesant. Daca Honda isi face motoreta, iar Yamaha mai baga in hreghelie cativa caluti, nu mai este Ducati favorita. BTW.. ce au bagat astia de la KTM in Red Bull de au facut o cursa atat de buna? Ori au bagat Red Bull in benzina?
  10. Cum? Nu spunea chiar diavolul ca M1 este o motocicleta performanta pe orice circuit, inclusiv pe cele stop 'n go?
  11. Rectific: mai are o sansa acasa, la Philip Island. Daca nu trebuie sa fie băiet de echipă.
  12. Bravo Bagnaia!! Si totusi baiatul asta nu are stofa de campion. Nici carat in spate, nu este sigur daca se va agata de titlu. Prin puterile lui, in mod clar, nu poate. Q, weekend de uitat. Calificare slaba, start slab, cursa slaba. O prestatie jenanta pentru un campion care isi apara titlul. Miller fara rival astazi. Cred ca este ultima victorie din cariera, la clasa asta. Insa eroul cursei este Cabroncito... Intr-o mana, pe cea mai slaba motocicleta ( parca asa spun specialistii), omul face un loc 4, la 7 sec si 7 zecimi de lider... Ma gandesc cum ar fi aratat cursa lui daca macar mana i-ar fi fost intr-o situatie mai buna. Oricat nu imi place omul Marquez, nu pot sa nu remarc diferenta clara de stofa intre el si baietii astia, Q, Bag, Bastia, etc.. Final trist pentru Suzuki... Pacat... PS. Priceless reactia lui Tardozzi la depasirea lui Bastianini asupra lui Bagnaia. Daca avea o brişcă la indemana, isi taia jugulara. Clar nu sunt ordine de echipa intre pilotii Ducati..
  13. Vezi tipul asta: https://bandisca.com/ Un spaniol stabilit in Bucuresti. Daca iti place ceea ce face, contacteaza-l. Insa ma tem ca pentru asemenea lucrari, bugetul trebuie cel putin dublat. Cu el ar trebui sa discuti si in legatura cu RAR-ul. Daca reusesti sa demarezi proiectul, poate ne vei tine si pe noi la curent. Spor!
  14. Nu imi fac griji pentru Bagnaia. Trebuie sa ia doar un start bun si sa nu faca prostii. Il vor ajuta colegii sa se claseze in fata lui Q. Q, in schimb, cel mai probabil va rata si cursa asta... In conditiile in care lui Bag nu ii place pe ploaie, ar fi fost o oportunitate pentru el (bine, nici el nu este un mare specialist pe pista uda) sa se califice bine si, cu un start bun, sa mai puna ceva puncte intre el si italian.
  15. Q, dezastru din nou... parca el ar fi stat doi ani jumatate din operatie in operatie, nu MM.
×
×
  • Create New...