-
Posts
7,771 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Gender
Male
-
Motocicleta
Yamaha
-
Numar Moto
Fara importanta
Recent Profile Visitors
3,938 profile views
xt600's Achievements
Veteran (13/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Un articol interesant: https://www.speedweek.com/motogp/news/230105/Wie-die-MotoGP-Innovationen-fuer-den-Alltag-einbremst.html
-
Poti sa iei afirmatia mea cu sens figurat, dar are dreptate si @Method, conteaza mult in ce fotoliu se aseaza. Ia sa vezi, de cate ori va mai merge in garajul Gresini, in 2025...
-
Pe site-ul oficial (inca) apar doi tigani in supervisory board. Vezi aici: https://www.pierermobility.com/en/the-group/management Dar se pare ca au dormit pe ei... Interesanta stire, daca zici ca e pe surse. Intrebarea este, va pilota un '25 sau un '24? Binder, Vinales si Bastianini ce vor face, daca KkTM paraseste competitia? Pregatesc dosarele pentru pensionare anticipata? Cel putin la inceput, Jiji va sta pe scaunul 63... Apoi totul va depinde de cum se va misca MiMisor.
-
Declaratiile astea, referitoare la politica interna si strategia echipelor trebuie luate cu o doza sporita de spirit critic. Ce ai fi vrut sa declare? Ca (cel putin pana in 2024) el a fost nr1, in echipa? "I believe that there is no number one in the box and there never should be". Citita in context, declaratia asta suna mai degraba a wishful thinking, pentru sezonul 2025, decat o realitate din cadrul echipei. Omul stie ca facand echipa cu diavolul va fi greu sa isi pastreze rolul de lider. Daca vine si fiul diavolului, Acosta, situatia se strica rau pentru el. Realitatea este ca pana in sezonul 2024 a fost nr. 1 de necontestat la echipa de uzina. Toate astrele de pe cerul Ducati s-au invartit in jurul lui. Simplul fapt ca GP25 se face pe baza telemetriei si a feedback-ului sau, il pune in postura (cel putin) de pilot de referinta al echipei, la debutul sezonului. Cum si daca ierarhiile se vor schimba, pe parcurs, vom vedea. Cel mai probabil, ii va lasa sa concureze unul cu celalalt, pana la jumatatea sezonului, dupa care, in partea a doua, sustinerea totala o va primi cel care are sansele cele mai mari sa aduca titlul. Situatia va fi mai complicata daca apare un chalenger de la alta echipa, inca din startul sezonului... ma gandesc in primul rand la Martin-Aprilia. Atunci nu vor mai lasa lucrurile la voia intamplarii si prima sansa o va avea Bagnaia. Desigur, MM va incerca sa ii strice fengshui-ul. Cu aia castiga bani... Conteaza!
-
Alpine va fi printre sponsorii principali la Pramac Racing Team in 2025: https://www.gpone.com/en/2024/12/04/motogp/alpine-lands-in-motogp-sponsoring-pramac-racing-team-in-2025.html?related=1
-
Vergani despre Danilo Petrucci: https://www.gpone.com/en/2024/09/23/sbk/vergani-petrucci-is-a-yes-but-however-rider-in-motogp-he-earned-less-than-the?related=1
-
Nu au facut nici pana sa apara problemele.
-
Evident ca nu vor veni cu tehnologie din 2022 in 2026, dar au o baza de la care vor putea porni dezvoltarea noului proiect. Nu este ca si cum ar lua-o din nou de la 0. De altfel, citisem pe undeva ca si BMW si-ar fi manifestat interesul pentru a achizitiona de la Suzuki documentatia pentru proiectul GP, in eventualitatea in care ar intra in competitie. Asta inseamna sa fi clever, iti asiguri o baza de pornire. Asta este diferenta intre nemti si austrieci, nemtii gandesc. Evident, vor avea mult, mult de lucru, daca revin, dar s-ar putea sa avem surpriza sa progreseze mai repede decat Honda, de pilda, care este intr-o degringolada totala. Eu asa am citit recent, ca detin 46,6 din actiunile KTM. Ai alte informatii din alte surse? Baga un link, ceva... Da, foarte capabil. Austriac cu cap de lemn. BTW... vin creditorii la KTM: https://www.instagram.com/p/DDMMjmSzPlN/ Acosta nu mai este pilotul lui Poncharal, a trecut la uzina. Poncharal, daca reuseste deal-ul cu Ducati, obtine motociclete pentru pilotii lui. Ce se va intampla insa cu pilotii echipei de uzina KTM?
-
Vom vedea in 2025 si 2026 cum se simte Ducati. Oricum, au un avans substantial in termeni de performanta, ca sa nu isi faca prea mari griji, cel putin pentru sezonul care vine. Sau, din alta perspectiva, preturile la auto si moto au crescut nesimtit de mult. Corporatiile vor sa faca burta mare, umfland preturile, in conditiile in care calitatea produselor nu creste, dimpotriva. Oamenii au inceput sa nu mai puna botul. Cazul KTM este unul elocvent, in acest sens: calitatea executiei este mai mult decat indoielnica, fiabilitate precara, servicii postvanzare de proasta calitate si scumpe, dar preturile motoretelor sunt premium. Te mira ca au ramas cu marfa pe stoc? Ca le-au scazut vanzarile aproape la 0?
-
Foarte posibil, ma gandesc ca Dorna stie mai demult de problemele financiare ale celor de la KTM si se gandeste la solutii. Insa, cred ca decizia de a reveni in MotoGp are legatura si cu "marea resetare" din 2027. Sa vedem daca se va concretiza. De BMW se mai aude ceva? La ce recesiune este in industria auto - (moto?) din Germania, am indoieli ca vor veni cu un proiect in MotoGP. Probabil se vor concentra pe WSBK si EWC, unde au inceput sa miste.
-
Poate ca nu se inchide programul KTM, dar cu siguranta nu se vor mai lafai in bani. https://www.crash.net/motogp/news/1061130/1/ktm-continue-testing-amid-development-freeze-fears Vor trebui sa stranga cureaua si asta se va reflecta in performante. As indrazni sa spun ca acest lucru a inceput sa se simta chiar din sezonul 2023. Victime colaterale: toti cei patru piloti KTM, cu mentiune speciala pentru BB si PA... Cum ar zice un clasic in viata (de trista amintire): "KTM nici nu stii cat de mic incepi sa fii!" Da, aici cam ai dreptate... ba vrea GP, ba vrea sa iasa din GP... problema este ca modul asta de a face lucrurile incurca lucrurile. Insa, cred ca de data asta, Dorna/Liberty le vor impune niste clauze contractuale foarte dure.
-
Mesaje interceptate din viitor (mini serie la caterinca)
xt600 replied to frigider's topic in Motociclisti in timpul liber
Lasa breee sunetul, asa cum este! In definitiv faci niste transmisiuni ilegale, anti sistem, dintr-o buda din viitor, cu Politia, pardon, Militia Viitorului pe urmele tale. In conditiile astea vrei sa ai sunet de top, ca o televiziune trompeta, mânjita cu bani publici, gen Antena 3??? Nu mai esti autentic. Sunetul asta, are ceva subversiv.. -
A venit momentul decontului pentru KTM. Ceea ce li se intampla este rezultatul cumulat a unei politici paguboase, pe termen lung: - vanzarile au scazut drastic in 2024 si pe buna dreptate: produse cu o calitate a executiei indoielnica, cu servicii postvanzare la fel de indoielnice, in conditiile in care preturile sunt la nivel de brand premium: - lacomia: au cumparat/inghitit in nestire toate brandurile care le-au fost la indemana, carora ulterior le-au anulat identitatea (practic motocicletele vandute sub diferite branduri, Husqvarna, Gas Gas, sunt KTM-uri rebranduite) sau, pe altele incomode, le-au desfintat, pur si simplu, a se vedea cazul Husaberg. Mai nou, s-au lacomit si la MVaugusta, pe care au dat bani grei, in cel mai prost moment din existenta lor, ceea ce se pare ca are un rol important in declansarea crizei. - management pe care nici nu stiu cum sa il calific... aflam acum ca sunt nevoiti sa intrerupa productia, pentru ca au de vandut stocuri, acumulate in depozite si showroom-uri... pai cine, doamne iarta-ma, mai produce pe stoc in AD 2024??? Este de noaptea mintiii! Asta iti spune cat de buni contabili si manageri au. - programul in MotoGP, program care a inghitit sute de milioane de euro, in cei 8 ani, fara rezultate notabile. Asta este rezultatul vanitatii de a avea un proiect intr-o competitie, in care nu aveau nici o experienta. Au venit in competitia asta cu experienta 00000. Nici macar experienta intr-o competitie SBK de nivel inferior, nu aveau, la momentul intrarii in MotoGP, cu alte cuvinte nu au adus nici un plus de valoare acestui campionat. Cu acest proiect, s-au intins prea mult, pentru o fabricuta de motociclete (pentru ca fata de marii producatori mondiali, asta sunt: o fabricuta, ca sa nu zic un garaj) Trebuiau sa ramana in competitiile lor traditionale: enduro, motocros, rally raid, unde au experienta si performante. Cel putin in sezonul 2025 vor concura... dar nu ma astept la mari performante din partea lor. Cel mai rau imi pare de Binder si Acosta ( mai ales de pusti), a caror cariera sta sub semnul intrebarii. Partea proasta este ca nici unul dintre ei nu are unde fugi, inainte de incheierea contractului. Toate locurile sunt ocupate pentru urmatorii doi ani. Este pe cale sa se intample exact ceea ce ma temeam, compromiterea carierei pustiului. Nu ar fi prima data, cand se intampla asta la KTM. Banii de MotoGp le vine preponderent de la RB, sub forma de sponsorizare dar si prin punerea la dispozitie a structurilor lor de R&D (fara prea mult folos, insa) si amu, ca stim ca Bajaj detine un procent atat de important din companie, foarte probabil o parte importanta din buget vine de la indieni. Clar, nu din vanzarea de capre de enduro sunt ei capabili sa concureze in motomondial. Sa vedem insa daca tiganii vor mai mentine proiectul MotoGp, daca vor lua pachetul majoritar.
-
Un articol interesant despre videometrie in MotoGP: https://www.crash.net/motogp/news/1060825/1/chasing-ghosts-videometry-motogp-explained
-
Incearca sa isi vanda stocurile....