Jump to content

xt600

Super Membru
  • Content Count

    4,850
  • Joined

  • Last visited

About xt600

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar Moto
    Fara importanta

Recent Profile Visitors

1,210 profile views
  1. Cel mai probabil. Pe atunci TC-ul era in talpa pilotului.
  2. Asa credeai tu.. Welcome to reality!
  3. Ca sa iti faci o idee, vezi simulatorul asta: http://cycle-ergo.com/
  4. Fratioareee!! Ce nu intelegi???? Restrictiile astea sunt impuse de STATELE INDEPENDENTE SI SUVERANE, pe teritoriul carora se desfasoara etapele cu pricina. Dorna, F1, sau cine vrei tu, nu poate sa le impuna nimic. Trebuie sa respecte restrictiile. Nu are legatura cu deontologia vietii sau cu ce iti produce tie capusorul.. Dorna este prima interesata sa se desfasoare competitia, comform programului. Sunt mari presiuni, din partea FIM, a constructorilor, sponsorilor si a televiziunilor ca etapele sa se tina, insa Qatar impune restrictii, Thailanda la fel, USA va proceda la fel, etc.. ce nu intelegi din ceea ce ti se explica???
  5. Moto 2 a compensat perfect lipsa clasei MotoGp. Cursa s-a disputat in nocturna, plictisitoare doua treimi, salvata de ultimele 7 tururi care au fost superbe. Fratele Luca, from heaven to hell...
  6. La finele sezonului 2019, Ducati era deja sub. Anul asta nu ii vad sa urce deasupra. Sa coboare, da.. Cu Honda este alta treaba, dar faptul ca revin la componente 2019 sau poate chiar la intreaga motocicleta de anul trecut, ma face sa cred ca au cam stagnat si vor avea unele probleme. Amu' sa vedem cum va compensa Mimisor din talent.. AM este subtire ca pilot. Pilot de pluton, in nici un caz demn de HRC si capabil sa se bata la titlu. Dar nah.. cine stie, cu ajutorul lui big brother poate va avea rezultate bune...
  7. Pai cam asa se fac lucrurile in MotoGp, dupa codrii de ciresi. Exact asta au facut, l-au dat afara, dar i-au dat posibilitatea sa salveze aparentele. Aveau nevoie de locul ala liber. Stii pentru cine, nu?
  8. Pentru ca asa cum banuiam si evenimentele ulterioare sustin aceasta banuiala, practic a fost dat afara de Honda, singura iesire onorabila din scena fiind anuntarea retragerii. Altfel spus, nu a fost o retragere benevola, ci una fortata.
  9. Nu ii explici lui @Method cum sta treaba cu contagiunea. El le stie pe toate. Cateva zeci, sute, mii, zeci de mii de morti, sunt nimica toata pentru el. Fara discutie, este si multa psihoza, indusa in populatie, dar aritmetica aratata de tine, nu minte. Pericolul potential este foarte mare.
  10. Cum spune si colegul @Kagemusha, pentru nevoile tale este mai bun un NC750X. Am stat pe unul (am 1,90m) si singura problema pentru mine o reprezinta genunchii putin prea indoiti, pentru gustul meu, pentru ca ii am avariati. Daca nu ai probleme articulare, te vei simti bine pe ea. Centrul de greutate este foarte jos, si se simte foarte usoara si manevrabila pe loc. Un alt plus, este spatiul ala de depozitare, in locul rezervorului, numai bun pentru naveta, mers prin oras, etc. Daca vrei aceeasi motorizare, dar cu o pozitie mai confortabila, mai relaxata pentru picioare, ai variantele "scuterizate", NC750 Integra sau mai nou, X-Adv. Problema este pretul, care este mult mai mare decat in cazul unui NC750X, chiar in varianta DCT. X-ADV are un pret nesimtit, de-a dreptul!
  11. Si uite asa, avem un campionat cu 18 etape. Ca in vremurile bune..
  12. Pentru MM este un mare avantaj, insa nu vad avantajul pentru Honda. Motoarele sunt deja sigilate, iar componentele noi pe care le-au avut pentru teste nu au dat rezultate. Nu stiu de unde ar mai scoate altele, intr-un timp atat de scurt si nici cand le-ar putea testa, avand in vedere ca urmatoarea sesiune de teste este programata pentru 4 mai. Lucru valabil si pentru Ducati.
  13. Motorul si sasiul sunt cele de la NC750 NC750X si mai nou de la X-Adv, care este fratele mai.., SUV al Integrei. Asadar, nu prea ai de ce sa iti faci griji, in ceea ce priveste fiabilitatea. Este japonez, este Honda si ruleaza de niste ani buni, astfel incat se poate spune ca are si proba timpului. Personal, as merge pe modelul X-Adv, dar este o chestiune de gust. Din pacate, ambele modele au preturi foarte ridicate, inclusiv SH.
  14. Da, frumos! Asteptam urmarea..
×
×
  • Create New...