Jump to content

Noooby

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Noooby

  • Rank
    Nou venit pe forum!
  1. Salutare. Pentru un maxiscuter Gilerra Nexus 500 ce ulei recomandati? Motorul este identic cu cel de pe Piaggio X9 , beverly 500 , Aprilia Atlantic.. Sa aleg un ulei dedicat scuterelor 4T, ulei moto , sau sa merg pe varianta F the system.. ulei de camion heavy duty? In carte am doar precizat vascozitatea 10w40, in unele manuale era mentionat un Agip 10w40 care nu se gaseste la noi nici nu cred ca se mai fabrica. Intentionez sa fac schimbul la 3000km. Si sunt genul care menajeaza orice utilaj ii pica pe mana. Voi folosii scuterul pentru plimbari in afara orasului cu sotia si in oras cu mentiunea ca nu la ore de varf si trafic. Nu stiu unde sa incadrez motorul asta.. nu e un sportbike de 600cc in 4 pistoane si nici nu are ambreaj in ulei.. daca as putea folosii ulei heavy duty l-as schimba la 1000km.
  2. Discurile de frana eu ' presupun" ca sunt noi in sensul ca placutele sunt noi si partea de frecare la disc nu are uzura deloc. Filtru de aer are scris cu marker ceva de genu 36 sau 38 000km si data trecuta 2016 si e destul de curat . Scuterul e adus in tara de 1 an si ceva si nu a fost cumparat pentru vanzare .. il cunosc pe om mai are in familie vre-o 3 motociclete .. l-a cumparat pentru oras si a ajuns la concluzia ca nu ii place... omu nici nu stiu la ce s-a gandit cand l-a cumparat el are cred 1:90 inaltime.. in 1 an a iesit cu el de max 5 ori prin oras. Cauciucurile sunt practic noi.. Michelin pilot sport .. dar sunt 2015 ..si sunt cam plasticoase. mai ales cel de pe fata. O sa iti fac niste poze sa vezi in ce stare e dar e momentan in garaj la iernat .. eu pana prin Martie Aprilie oricum nu am vreo sansa sa prind programarea la examen pentru A Uleiul v-a fii 100% "sintetic"... bine asta cu sinteticu e discutabila.. cu uleiuri de 20 roni L sintetice.. care de fapt sunt mineral 90% si 10% baza sintetic ..asta o stiu de la cele Auto.. dar imi imaginez ca si la Moto.. sub 50roni L nu poate fii vorba de un ulei cu adevarat sintetic. Pana la urma si cu uleiurile astea.. e multa gargara.. si parca lumea incearca sa previna uzura unor motoare facute prost de fabrica.. pe anumite motoare Auto gen Logan benzina merg taximetristii cu 10w40 ELFde 15roni L schimbat la 10 000 in conditii in care masina iarna sta pornita 24 din 24 ... si ajung la 400 000km sa o bage la fier vechi ca e daramata masina nu motoru.. iar in alte motoare se cearta oamenii pe tema uleiurilor si incearca sa previna consum de ulei sau axe cu came uzate si schimbate la 200 000km.
  3. Tinand cont ca nu am ambreaj si cutie in ulei.. cred ca un 10w40 ( auto) sau un 10w50 cand e foarte cald vara o sa fie ok .. schimbate la 2500-3000km. Pana la urma e un monocilindru care nu se tureaza prea tare. Schimburile la toate masinile mi le fac eu ... imi permit sa fac schimburi foarte dese fiind foarte eftin, O sa vad eu dupa primul schimb cat de tare se degradeaza si cat o sa il consume.
  4. Aoleu cate pareri.. nici nu indraznesc sa intreb ce ulei ar fii cel mai ok pt motor..
  5. Nu stiu.. am citit ca la motoarele astea ar fii o problema de fabrica legata de termostat care deschide la 70 de grade si motoru merge prea rece . Daca a fost o problema cu pompa de ulei.. cred ca 40 000 cat are e ori rezolvata ori tot motorul refacut Pe filtru de Aer e scris cu marker 38800km.. 2016 .. si e curat posibil si uleiul sa fie tot 2016 . Si mie mi-au tras cu ochiu Michelin Citygrip si Metzeler Feelfree.
  6. O sa investesc ceva in primavara Cauciucurile au profil ca nou dar sunt 2015.. Habar nu am ce marca si ce model ar fii cele mai ok, I-am cumparat baterie noua, ii voi face un schimb de ulei motor si transmisie si filtre. Franele au discuri cu zero uzura si placutele sunt noi... Nu stiu la ce ar mai trebuii sa ma uit sa nu ma lase in drum.
  7. Socotelile de acasa cu cele din targ nu s-au potrivit si in cele din urma tot la maxiscooter am ajuns.
  8. Gata sunt inscris oficial la scoala de soferi pentru cat A.. din pacate o sa am timp de gandire si studiu enorm... intrucat in Cluj programarea pentru examen v-a dura luni de zile.. din toate reviewurile pentru ce voi folosii eu motoreta cred ca o Suzuki Sv650 dupa 2003 e ce trebuie .. dar inca mai studiez...
  9. Bun deci in cazul in care nu s-a inteles.. am 1:70 inaltime si 80KG 37 ani .. locuiesc intr-o comuna de langa Cluj... iar cand merg eu la servici si cand merg la sport.. e un trafic destul de lejer si o ruta care in totalitate are 2 benzi pe sens. Am mai zis asta de vreo 2 ori si nu inteleg de ce imi recomanda atata lume scootere mici sa ma strecor printre masini... pe o ruta pe care circula toata lumea de obicei peste viteza legala . Nu ma deranjeaza nici traficul de pe ruta asta si nici consumul.. as merge fara probleme cu una dintre masini ca doar am 4 dar nu am unde le lasa ca nu sunt locuri de parcare... Daca eram chitros luam un 50cc , nu mai faceam nici scoala de soferi si ieseam si mai bine la consum .. Dar sa am o motocicleta e un vis din copilarie care daca nu mi-l fac realitate acum nu o sa il fac la 60 ani... Azi am mers in poligonul Moto sa vorbesc cu instructorul ca doar maine depun dosaru la scoala soferi. .. mi-a zis sa nu imi fac probleme de inaltime.. m-a pus sa ma urc pe ceva motor.. poi stateam cu talpile pe jos si de ma ridicam in picioare nici nu atingeam cu ouale seaua .. mi-am dat eu filme ca sunt prea mic.. Acum sunt mai in ceata si trebuie sa o gandesc altfel daca vreau un Naked sau un maxiscooter.
  10. Resuscitez un topic vechi... datorita unor probleme in familie si a schimbarii locului de munca , doar saptamana asta o sa imi depun dosarul pentru categoria A. S-au schimbat putin datele problemei.. noul meu job e fix in centrul Clujului ( imposibil de gasit loc de parcare la ora 9 AM)si o sa am nevoie de utilaj zilnic pentru naveta 2x15km + sport seara 3 ori pe saptamana 2x15km si plimbari de lapcere cu sotia in timpul liber. Sunt decis sa merg pe varianta maxiscooterului dar care? Citesc de cateva zile reviewuri pentru Yamaha t-max , silverwing 600. Si doar cuvinte de lauda... daca ar fii sa aleg cu ochii as alege Gilera Nexus 500 dar nu gasesc mai nimic despre modelul asta Am alta varianta mai ok decat astea in max 2500 Euro?
  11. Colegi... sper ca m-am facut inteles... am mentionat ca v-a fii folosit in "Oras", De fapt e o ruta intre o comuna de langa Cluj si Cluj, 4-5 ori pe saptamana dar in conditii de trafic lejer.. drum cu 2 benzi in care in cei 12-14Km dus o sa stau la 4-5 semafoare in rest se circula cu 50km+ iar cand revin seara dupa ora 22 nu o sa mai stau probabil la nici un semafor ca sunt intermitente si e pustiu pe drumul asta. Ma repet.. sa nu se creada ca vreau scuter pentru a ma strecura in trafic . Vreau ceva pentru inceput sa fie un compromis sa pot iesii de placere de cateva ori pe an sa imi implinesc un vis de-o viata sa trec Transfagarasanu, Transalpina , poate sa ajung odata cu motoru pana pe Litoral. Si daca o sa ma prinda grav microbu.. nu o sa fie problema sa investesc pe viitor un 5-6000euro pe un tourer. Cu care probabil tot in regim de ~100km/h croaziera voi rula. PS: de ce sunt burgmanurile 650 atat de eftine?
  12. Consoarta e incantata de idee.. si ne-am simtit de fiecare data foarte ok pe 50cc inchiriate in excursii.. Pe parte de mecanica am zero experienta in motociclete/scootere dar in materie de Auto.. eu imi fac aproape tot la masini.. Frane/ directie. suspensii etc de cativa ani am mers pe principiu de cat sa dau bani la mecanic mai bine imi cumpar eu scule.. asa m-am ales cu tot felul de prese, extractoare, chei de toate felurile. ... Nu e vorba de zgarceala dar am mult timp liber si o fac din pasiune. Foarte multe recomandari merg spre silverwing.. mi-am cam format o parere. Din ce am citit despre ele pe net .. in afara de faptul ca altele sunt mai puternice/sportive .. nu prea am gasit de rau despre modelu asta.
  13. Multumesc pentru raspunsuri si chiar ma bucur ca am creeat contrul si inceput topicul. Sa le iau cu inceputul ,nu stiam de Lowering kit Loc pentru bagaje nu am nevoie decat pentru Ture.. casca o pot lua cu mine sus in vestiar, vestiar in care imi raman restul echipamentelor.. eu duc cu mine doar un short, un tricou, un prosop si un gel de dus. Bugman de 650 l-am avut in vedere de cand rasfoiesc reviewuri... am inteles ca are ceva probleme cu o componenta din transmisie si e pacatos.. de Silverwing 600 am auzit numai de bine la fel si de Tmax500 sau burgman de 400cc ar mai fii si Kimco downtown 300i care e cam la aceleas pretz cu celelalte pretendente dar cu vreo 8 ani mai nou. Urmeaza sa verific si celelalte sugestii legate de naked... in materie de Motocicleta singura sugestie a venit din partea unui amic care a avut cateva motoare si mi-a zis sa strang bani sa cumpar VFR800 cu ABS... ps: Daca apuc anul asta o sa fac scoala pentru A, daca nu in primavara ma apuc imediat cum da caldura sper sa gasesc aici recomandari pentru un instructor Ok in Cluj. PS:2 Am trait mereu cu impresia ca intre cei care ruleaza pe 2 rotzi, scuteristii sunt mereu cai de bataie pentru mistouri , glume si caterinca... si acum ma trezesc ca multi de aici imi recomanda Scooter.. nu ma asteptam deloc la asta » Post actualizat in 07 Nov 2018 14:50 Asa ca sa imi fac o idee.. cu un Silverwing de 400cc daca sunt eu 80kg+ pasager de 50KG si bagaje+plin si tot sa zicem 15-20Kg .. pe urcare unde masinile merg cu 90km/h in afara orasului.. pot tine pasul cu traficul sau ma transform intr-un " blocaj rutier " pe care tind sa il impinga restul de la spate? Chiar as vrea sa evit situatzia in care sa am un motoras slabutz de care sa trag maxim. De felul meu si cu masina cand circul de placere imi place sa , savurez drumul si in viteza de croaziera din ce am vazut pe youtube 100 km/h nu ar fii absolut nici o problema cu astea de 400cc. E mare diferenta in ceea ce priveste vibratiile si "rafinamentul" intre un motor cu 1 piston si unu cu 2 pistoane?
  14. Va salut numele meu este Adrian Anca ( mascul) am 36 de ani 80Kg si 170cm inaltime sportiv, permis categorie B din anul 2000 cu peste 300 000km rulati, Sunt posesorul a 2 dubite.. 2 autoturisme si ma gandesc sa renunt la un autoturism pentru a trece pe 2 roti sa imbin utilul cu placutul. Practic de hobby sportul iar in urma modernizarii unei zone imi este absolut imposibil sa mai gasesc un loc de parcare.. iar sportul pe care il practic nu permite raspunsul la telefon lasat numar in parbriz.. As folosii Motocicleta/scooterul de minim 4 ori pe saptamana pentru a parcurge o distanta dus/intors ~25km / calatorie pe un drum cu trafic lejer,cateva semafoare la care nu se sta mai mult de 1 ciclu de verde, carosabil foarte bun, drum cu 2 benzi pe care se circula cu 50-70km/h . Mentionez ca nu ma intereseaza sa ma strecor prin trafic , nu prea ma intereseaza nici consumul sa fiu sincer.. As dorii o Motocicleta/scooter cu care sa pot face si ture de placere alaturi de sotia mea( 48 Kg) si ceva bagaje.. daca nu ar fii criteriul asta probabil alegerea ar fii foarte simpla si as merge pe ceva de 50CC Nu ma deranjeaza sa schimb viteze, de felul meu tot timpul am avut masini cu rezerve de putere , nu sunt teribilist , daca e sa imi urc putin adrenalina si sa imi faca ceva placere sunt acele " Pulluri" acceleratzii puternice din mers... Singura mea experienta cu 2 roti o reprezinta scooterele de 50CC pe care le inchiriez anual in concedii prin Grecia, Croatzia cu care nu am avut probleme sa le pilotez cu pasager inca de prima daca cand m-am urcat pe unu . Bugetul care il pot aloca ~2500 Ceva sugestii? Maxiscooter 400cc+ sau la inaltimea mea( 170) pot spera ca stau comod si sa ajung cu picioarele jos la un semafor pe vreun Touring Bike? As cumpara ceva cu " cap" sa nu trebuiasca sa il vand dupa 6 luni sa iau altceva. Multumesc.
×
×
  • Create New...