-
Număr conținut
12 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Vizitatori Recenți Profil
352 citiri profil
TiL's Achievements
Newbie (1/14)
-
De acord. De fapt pe drumul necunoscut de pe la Adamclisi am ales odata sa ma arunc cu masina pe un drum agricol adiacent, nestiind cat de mult se mai inchide curba respectiva, iar eu gonind cam la limita... era acum 10 ani. Nu degeaba am lasat motorul in asteptare atat... stiu ca ma apuca uneori. La vreo doi ani am gasit acea curba semnalizata corespunzator. Cred ca we trecut am mers mai bine pe drumurile necunoscute decat pe cel cunoscut; datorita precautiei. Asta cu toate ca nu am mers mai tare pe cel cunoscut.
-
Bun, deci sa-mi fie rusine ca n-am intrat cu 160 acolo :)) Bagati un streetview, asa se vede cumva mai aproape de realitate care-i treaba. Dar mai bine dati o fuga, e un drum frumos, desi as recomanda mai degraba Harsova-Ovidiu-Tulcea-Isaccea-Macin-Greci-Saraiu-Harsova.
-
E cea fara v-tec. Oricum, v-tec isi face de cap de la 6800rpm in sus. Multumesc tuturor pentru pareri (si critici :D) . Incerc sa tin cont de ele, desi ma stiu incapatanat de fel si fac prostia de a invata doar din greselile mele. Numai ca aici nu prea e loc de greseala... Goe, inca nu reusesc sa te "citesc", cat e serios si cat e misto din cele spuse. Despre Hornet, am fost super incantat la scoala, dar pentru ca fac majoritatea kilometrilor afara, am cautat altceva. Hornetul e mai fun, manevrabila, jucausa. Tancul asta VFR e cam dur. Pana si mersul motorului e rough, dar sigur stiti povestea timing-ului la unele V4.
-
Cred ca trebuie sa ma incred doar in mine, ca pe baza altora... Asta-i curba, destul de lejera la prima vedere, dar topografia locului o face sa nu fie chiar asa. In fine, asta-i deja offtopic. https://www.google.com/maps/@44.818857,28.26069,17.71z Eu o stiu ca si curba de 100 la ora, cu max 120 cand drumul e gol si trag mai sportiv de masina.
-
Da, curba stransa, in camp, cu vizibilitate buna, fara pomi pe margine, pe care cu masina o pot lua cu 120 folosind aproape toata soseaua. Stiu, nu e recomandat, dar, practic, vizibilitatea si latimea soselei permit asta. In fine, e un caz particular - un drum liber pe care-l stiu pe de rost si bine cartografiat - stiu cu ce viteza pot aborda fiecare viraj in fiecare din situatii (masina pe contrasens sau nu). Sunt cumva constient ca asteptarile mele in privinta mersului pe motor pe sosea au fost poate un pic cam mari iar postarile voastre intaresc acest lucru. Nu sunt genul care merge ca nebunul, dar imi place sa merg intins si totodata prevazator. Fara frane, prefer doar frana de motor, chiar si la masina (unii vor zice ca aberez, dar pe mine un set de placute ma tine lejer 100000km). Conduc manuala ca pe secvetiala - vad virajul in departare, cobor in trepte cu frana de motor pana la viteza dorita. Pe motor, m-am surprins mergand batraneste, pornind cu max 3500 rpm, fara gaz, in primele trei trepte. Doar la depasiri trag mai vijelios de ea. Criticile voastre sunt bine venite, trebuie sa ma tin cu picioarele pe pamant si cu rotile pe asfalt.
-
990km adunati, din care 800 in trei zile, intr-un tur al Dobrogei. Experienta si mai multa. Invatat ca: - depasirile nu se fac cu a 6-a, mai ales daca soferul depasit e ... smecher - e sezon de vanatoare a motociclistilor de catre animale si pasari - vulpi, caini, pisici, porumbei, vrabii. Pana acum ori le-am fentat ori am avut noroc. Cheia succesului, viteza mica. Noaptea, pe drumuri judetene, preferabil max 90 la ora. Si inspiratia sa-i dai gaz cand merge, sa-l fentezi. - soseaua nu e ca pe circuit. Si se simte mult mai rough decat din masina. Niste cocoase in asfalt intr-un viraj larg pe urcare aproape ca m-au trimis in decorul verde crud. Am si dat in plin in cocoasa cea mare - greseala de abordare a virajului cand stii ca sunt sleauri. Voblaj scurt (noroc ca uitasem mana nitel in gaz, pe urcare, cred ca a ajutat la atenuarea rapida a voblajului) trecut aproape fara sa-mi dau seama in celalalt sleau, de pe margine, luat din gaz - reinscris pe trasa si-am scapat. - galagie mare pe motoreta, de la vant. Mai putin idilic decat ma asteptam. Credeam ca o sa aud orice zgomot suspect de lant, rulment, plastic sau mai stiu eu ce. De unde, ca nu auzi nici ragetul esapamentului - si altele pe care nu mi le amintesc acum. In ansamblu am scos cam aceiasi timpi ca si cu masina. Castig la posibilitatile de depasire in afara si la croaziera in localitati unde o de multe ori o tin cu tupeu la 80-90. Dar am avut noroc - radare intalnite in localitati care aveau deja clienti. Pierd la croaziera si viraje, nu ma infig asa cum arunc masina pe viraje; si chiar daca experienta creste ar trebui sa ma pastrez la fel de rezervat. Pentru ca soseaua nu e ca pe circuit. Am prins si un radar mobil la drumul mare, dupa o portiune lunga, dreapta, pe care tinusem 160. Noroc ca l-am intalnit fix dupa singura curba stransa din zona, pe care in cel mai bun caz o poti lua cu 120. Eu am coborat sub 100. Mai sunt si pauzele mai dese de alimentare. Binevenite, ca pozitia oarecum sportiva lucreaza niste muschi pe care nu prea i-am avut niciodata: spate si umeri. Much better, decat sa amortesc in scaunele de piele. A! nu v-am povestit de balega proaspata improscata de dusterul pe care n-am indraznit sa-l depasesc la timp.
-
Intre timp... Mi-am facut de cap, desi inca n-am permisul... Inca sunt curios cum ar fi un R850 R (cred ca un RS ar fi mai potrivit pentru mine). Intamplator, am aflat ca sport-touring e ceea ce ar trebui sa caut, a venit vorba de VFR. Am dat de un anunt cu un V-tec in super stare la pret f bun, n-am avut banii. Intre timp m-am orientat catre VFR 5th gen, pentru ca e cel mai frumos si are distributia mult laudata (dar cu galagia aia ciudata). Apoi am zis ca daca tot e sa fie frumoasa, sa fie rosie. Sa vedem cum ne-om intelege, deocamdata mi se pare perfecta, pentru ca e si confortabila, pozitia in sa e excelenta, e si puternica (dar cumpatata, nu nervoasa). Numai ca e destul de greoaie. Si-i superba Superba
-
O mai ai? De cateva zile am si eu una in garaj, asteapta sa iau permisul...
-
Superoferta! Vorbim in privat sa vedem cum ne sincronizam. Prea multe nu o sa inteleg eu, pentru ca inca nu m-am suit pe motoare, deci nici nu o sa o misc.
-
Salutare. Dupa multi ani in care m-am tinut deoparte, asteptand sa ma coc departe de riscurile iminente, m-am hotarat sa fac scoala moto. Entuziasmat, am inceput sa ma uit dupa motoare. Nu sunt aproape deloc in tema cu tipurile de motoare, cilindree potrivita pentru mine samd, m-am documentat putin in ultimele zile. Pasionat de BMW, am ajuns sa ma uit la Rxx. De fapt si acum cativa ani buni am mai aruncat cate un ochi la R80 -uri de vanzare. Acum mi-au picat ochii pe R850 RT, dupa care mi-am dat seama ca R850R e mult mai frumoasa. Si am inceput sa ma intreb: de ce nu R1150? Dupa cateva "palme" luate virtual de la prieteni, pentru ambitiile mele, starnesc discutia si aici: cum e boxerul de 850cc pentru un incepator? Experienta mea... Cu bicicleta am cucerit Bucurestiul, soselele patriei pana la Sighisoara si Putna, plus varful Piatra Mare de doua ori. Vreo doua trante mai serioase, luate gonind nebuneste, acum ~15 ani. Cu masina, 15 ani de permis, cateva sute de mii de km cu cateva RWD fara abs sau alte controale, in orice conditii. Cateva sute de metri pe camp cu o MNHCK, acum multi ani. La ce as folosi-o... Probabil ocazional naveta 60+60km spre Bucuresti. Ocazional drumuri de we de ~300+300km. Imi place sa conduc sportiv, dar nu agresiv. Am vreo 70 de kile.