dRR Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Salut . sunt nou pe acest forum... si as avea si eu nevoie de undele sfaturi... . am o aprilia sr ... din 97 ... si as vrea sa-i fac un tuning la motor.. ( viteza mai mare , demaraj , etc ) . Nu ma pricep deloc la mecanica... de aceea va intreb ce trebuie sa fac ?! sa-i pun un kit sport ?( in ce consta acest kit ?) Scuteru are 120 pe bord... prinde in jur de 80 ... Acum ar fii si o problema ... se incinge apa la motor ... am auzit de la cineva ca ar fii garnitura de la chiuloasa arsa . se poate ? sau ? Astept parereri ... Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 (editat) Salut . sunt nou pe acest forum... si as avea si eu nevoie de undele sfaturi... . am o aprilia sr ... din 97 ... si as vrea sa-i fac un tuning la motor.. ( viteza mai mare , demaraj , etc ) . Nu ma pricep deloc la mecanica... de aceea va intreb ce trebuie sa fac ?! sa-i pun un kit sport ?( in ce consta acest kit ?) Scuteru are 120 pe bord... prinde in jur de 80 ... Acum ar fii si o problema ... se incinge apa la motor ... am auzit de la cineva ca ar fii garnitura de la chiuloasa arsa . se poate ? sau ? Astept parereri ... Va multumesc ca s-a ajungi la o viteza mai mare (100 sa zicem) nu ai nevoie neaparat de set sport poti incepe sa faci "tuning" la variator , la ambreajul centrifugal, poti cumpara un carburator si un filtru aer "spOrt " si o toba sport.... in legatura cu lichidul de racire peste nivelul termic admis, nu e de la garnitura de chiulasa nici de cum..... acolo ori ti infundat circuitul de racire (radiator, furtune....), probabil sa fie blocat termostatul.....sau in cel mai rau caz probleme cu pompa... SPOR LA "TUNING" Editat Mai 21, 2007 de baluba16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dRR Postat Mai 21, 2007 Autor Share Postat Mai 21, 2007 ca s-a ajungi la o viteza mai mare (100 sa zicem) nu ai nevoie neaparat de set sport poti incepe sa faci "tuning" la variator , la ambreajul centrifugal, poti cumpara un carburator si un filtru aer "spOrt " si o toba sport.... in legatura cu lichidul de racire peste nivelul termic admis, nu e de la garnitura de chiulasa nici de cum..... acolo ori ti infundat circuitul de racire (radiator, furtune....), probabil sa fie blocat termostatul.....sau in cel mai rau caz probleme cu pompa... SPOR LA "TUNING" Am cumparat un filtru de aer sport ... dar de unde l-am cumparat nu mi-a dat si buretele din el . am incercat sa-l montez asa ( fara burete ) dar cand accelerez se inneaca . Ce pot sa fac ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Am cumparat un filtru de aer sport ... dar de unde l-am cumparat nu mi-a dat si buretele din el . am incercat sa-l montez asa ( fara burete ) dar cand accelerez se inneaca . Ce pot sa fac ?? pai iti faci rost de alt filtru de aer, sau vezi tu.......... altfel nu merge.... e si normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 pai daca ai mers fara burete inseamna ca ai carburatorul plin de gunoaie si de aia ti se ineaca...si trebe curatat. cat despre tuning...pune-i o toba sport, role la variator mai usoare (4-5 grame) si schimba arcurile la ambreiaj cu unele mai tari si 100`le e al tau daca nu iti ajunge atat pune`i un set marit de 70cc si un carburator mai mare (19 mm, 22 mm sau chiar mai mare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Am cumparat un filtru de aer sport ... dar de unde l-am cumparat nu mi-a dat si buretele din el . am incercat sa-l montez asa ( fara burete ) dar cand accelerez se inneaca . Ce pot sa fac ?? sa reglezi debitul la aer mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dRR Postat Mai 23, 2007 Autor Share Postat Mai 23, 2007 (editat) Salut la toti . Azi am cumparat un burete ( de bucatarie ) si l-am pus in filtru de aer . Nu am gasit ulei ( pt filtru ) , deci l-am pus fara . Merge ... dar cand nu-l accelerez... si-l las la relanti... dupa ~15 secunde... se opreste motorul . Din ce cauza ? viteza maxima..... 95 :-? .... nu stiu sa reglez carburatoru... debitu de aer.... si celelalte.... niste indicatii... mai detaliate ? Editat Mai 23, 2007 de dRR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Salut la toti . Azi am cumparat un burete ( de bucatarie ) si l-am pus in filtru de aer . Nu am gasit ulei ( pt filtru ) , deci l-am pus fara . Merge ... dar cand nu-l accelerez... si-l las la relanti... dupa ~15 secunde... se opreste motorul . Din ce cauza ? viteza maxima..... 95 :-? .... nu stiu sa reglez carburatoru... debitu de aer.... si celelalte.... niste indicatii... mai detaliate ? sunt niste surubele in carburator, la mine ala de aer este mai mare si negru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dRR Postat Mai 23, 2007 Autor Share Postat Mai 23, 2007 (editat) Dar , dak trage mai mult aer are putere mai mare ? sau ? Editat Mai 23, 2007 de dRR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yOCorni Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 Amestecul de aer si benzina trebuie sa fie optimizat ca daca nu este nu isi face arderea bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 dRR mai vinzi scuteru?:>:>:> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dRR Postat Mai 25, 2007 Autor Share Postat Mai 25, 2007 (editat) in seara asta trebuie sa fac comanda de niste piese... si va intreb : la aprilia de 49 , vreau sa cumpar un kit mallosi . kitul este pentru mai multe motoare (49cm3 , 100 ,125.. ?) ? ce kit iau pt aprilia mea ? multumesc @ alby : dak imi ies banii pe el saptamana asta, il dau . dak nu il pastrez pentru mine . Editat Mai 25, 2007 de dRR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Salut Mna hai ca nam inteles cu reglaju din carburator... Dak i maresc debitu de benzina din surub sa i maresc si debitu de aer? si de unde imi dau eu seama cand este reglaju perfect? Si o alta intrebare : de unde imi dau eu seama care din ele e de aer si care de benzina...la aprilia sr50 cel de la avatar... Ms mult si salutari cu farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Salut Mna hai ca nam inteles cu reglaju din carburator... Dak i maresc debitu de benzina din surub sa i maresc si debitu de aer? si de unde imi dau eu seama cand este reglaju perfect? Si o alta intrebare : de unde imi dau eu seama care din ele e de aer si care de benzina...la aprilia sr50 cel de la avatar... Ms mult si salutari cu farul ala cauciucat e de la aer.. cel putin asa e la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 in seara asta trebuie sa fac comanda de niste piese... si va intreb : la aprilia de 49 , vreau sa cumpar un kit mallosi . kitul este pentru mai multe motoare (49cm3 , 100 ,125.. ?) ? ce kit iau pt aprilia mea ? multumesc @ alby : dak imi ies banii pe el saptamana asta, il dau . dak nu il pastrez pentru mine . pai si cat ceri pe el? sunt interesat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dRR Postat Mai 26, 2007 Autor Share Postat Mai 26, 2007 pai si cat ceri pe el? sunt interesat! 16 mil . are acte... tot ce vrei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dRR Postat Mai 27, 2007 Autor Share Postat Mai 27, 2007 l-am vadut . ce scuter de 50 cm3 imi recomandati sa-mi iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 aprilia sr50 dar unu de-ala jmecher din 2007, factory daca chiar vrei sa-ti raspundem serios la intrebarea asta (desi am facut-o) ar trebui sa spui ce buget ai cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dRR Postat Mai 27, 2007 Autor Share Postat Mai 27, 2007 (editat) aprilia sr50 dar unu de-ala jmecher din 2007, factory daca chiar vrei sa-ti raspundem serios la intrebarea asta (desi am facut-o) ar trebui sa spui ce buget ai cheers! bugetu... nu am o limita... oricum o sa-l iau din italia ... nu vreau nou... dar ceva de prin 2003-2004 si ma intereseaza ceva care sa aibe 120 pe bord (sau bord electronic) .. sa fuga ( +demaraj ) ... sa arate cat de cat bine. ma gandeam la un SR50 ... de prin 2004 .. dar nush. astept pareri . Editat Mai 27, 2007 de dRR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 Eu tias recomanda un Aprilia SR50LC ca si al meu cel de la avatar...e din 2002 are 120 in bord si merge cu 109 vit maxima pe loc drept , in jos poate o ia mai mult.(iti zic ca habarnam ce tunning are ca numa de 2 saptamani il am ...mi l-a adus cineva din germania si m-a costat 1000 Eu).Din pacate acuma nu mai merge cum a mers ca are ceva bube... Tot nu mi-ati raspuns cum se regleaza din suruburile de pe carb.Dak dau mai multa benzina tre sai dau mai mult aer si viceversa? si de unde stiu cand e configuratia perfecta? Hai asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 Dap are dreptate don' juan...un aprilia cred ca merge sau aerox...sau daca chiar nu ai limita la buget ia-ti direct Aprilia RS sau Gilera DNA @don' juan: cred ca o sa primesti mai multe raspunsuri pe topicul "service scutere". Nu stiu daca trebuie sa ti proportionale reglajele la aer/benzina dar stiu cum se regleaza: desurubeaza surubul de la benzina si apoi baga-l 2 filete si jumatate(am auzit si eu pe forum) Daca nu merge prea bine mai misca-l tu. Configuratia e corecta atunci cand ia atat de putina benzina incat de-abia poate sa stea la relanti. Adica il bagi 2 filete si jumatate si asculti cum merge...daca sta pornit, incepi sa-i mai iei din benzina cate putin pana se opreste. Il insurubezi inapoi foarte putin apoi si il pornesti din-nou. Daca merge e bine reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 Rolly ms mult miai fost de mare folos ...am postat aici si nu am postat acolo la sectiunea 'service scutere' caci cu cateva posturi inainte era vorba de ceva cu reglaje carburator si m-am gandit ca aici o sa primesc si eu raspuns.Bun cu reglaju benzina am rezolvat si chiar ai avut dreptate dar cu reglaju de aer nu m-a lamurit nime...aici care-i ierarhia? P.S: Rolly ti-as fi tare recunoscator dak imi dai si mie forumu pe care ai mai citit tu...llg_90...ma poti si adauga in lista de mess dak vrei poate mai discutam si noi una alta ca-ntre scuteristi cu aprilia sr50 Hai Salut si Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 l-am vadut . ce scuter de 50 cm3 imi recomandati sa-mi iau? iari un yamaha,aprilia,piaggio ! nrg,sr,aerox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dRR Postat Mai 28, 2007 Autor Share Postat Mai 28, 2007 (editat) de unde pot sa iau si eu chestia asta http://ww4.sip-scootershop.com/pages/index...s%2Fdetails.php din ro ? face cineva comanda pe site-ul ala ? :-s si dak e ceva de ea, adik sa se ridice la performanele unei tobe sport . Editat Mai 28, 2007 de dRR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 si eu as vrea sa stiu cine poate sa imi faca rost de o toba sport pentru scuterul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.