Sari la conținut

Aprilia Sr


dRR
 Share

Postări Recomandate

Salut . sunt nou pe acest forum... si as avea si eu nevoie de undele sfaturi... :wave: . am o aprilia sr ... din 97 ... si as vrea sa-i fac un tuning la motor.. ( viteza mai mare , demaraj , etc ) . Nu ma pricep deloc la mecanica... de aceea va intreb ce trebuie sa fac ?! sa-i pun un kit sport ?( in ce consta acest kit ?)

 

Scuteru are 120 pe bord... prinde in jur de 80 ...

 

Acum ar fii si o problema ... se incinge apa la motor ... am auzit de la cineva ca ar fii garnitura de la chiuloasa arsa . se poate ? sau ?

 

Astept parereri ...

 

fdsc00003m93dae0auf7.th.jpg

 

 

 

Va multumesc :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . sunt nou pe acest forum... si as avea si eu nevoie de undele sfaturi... :D . am o aprilia sr ... din 97 ... si as vrea sa-i fac un tuning la motor.. ( viteza mai mare , demaraj , etc ) . Nu ma pricep deloc la mecanica... de aceea va intreb ce trebuie sa fac ?! sa-i pun un kit sport ?( in ce consta acest kit ?)

 

Scuteru are 120 pe bord... prinde in jur de 80 ...

 

Acum ar fii si o problema ... se incinge apa la motor ... am auzit de la cineva ca ar fii garnitura de la chiuloasa arsa . se poate ? sau ?

 

Astept parereri ...

 

fdsc00003m93dae0auf7.th.jpg

Va multumesc :pow:

ca s-a ajungi la o viteza mai mare (100 sa zicem) nu ai nevoie neaparat de set sport :drums:

poti incepe sa faci "tuning" la variator , la ambreajul centrifugal, poti cumpara un carburator si un filtru aer "spOrt :wave: " si o toba sport.... :)

in legatura cu lichidul de racire peste nivelul termic admis, nu e de la garnitura de chiulasa nici de cum..... acolo ori ti infundat circuitul de racire (radiator, furtune....), probabil sa fie blocat termostatul.....sau in cel mai rau caz probleme cu pompa... :clap:

SPOR LA "TUNING" :( :P

Editat de baluba16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca s-a ajungi la o viteza mai mare (100 sa zicem) nu ai nevoie neaparat de set sport :drums:

poti incepe sa faci "tuning" la variator , la ambreajul centrifugal, poti cumpara un carburator si un filtru aer "spOrt :wave: " si o toba sport.... :)

in legatura cu lichidul de racire peste nivelul termic admis, nu e de la garnitura de chiulasa nici de cum..... acolo ori ti infundat circuitul de racire (radiator, furtune....), probabil sa fie blocat termostatul.....sau in cel mai rau caz probleme cu pompa... :clap:

SPOR LA "TUNING" :( :P

 

 

Am cumparat un filtru de aer sport ... dar de unde l-am cumparat nu mi-a dat si buretele din el . am incercat sa-l montez asa ( fara burete ) dar cand accelerez se inneaca .

 

Ce pot sa fac ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat un filtru de aer sport ... dar de unde l-am cumparat nu mi-a dat si buretele din el . am incercat sa-l montez asa ( fara burete ) dar cand accelerez se inneaca .

 

Ce pot sa fac ??

pai iti faci rost de alt filtru de aer, sau vezi tu.......... altfel nu merge.... e si normal :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca ai mers fara burete :drums: inseamna ca ai carburatorul plin de gunoaie si de aia ti se ineaca...si trebe curatat.

cat despre tuning...pune-i o toba sport, role la variator mai usoare (4-5 grame) si schimba arcurile la ambreiaj cu unele mai tari si 100`le e al tau :clap:

daca nu iti ajunge atat pune`i un set marit de 70cc si un carburator mai mare (19 mm, 22 mm sau chiar mai mare) :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat un filtru de aer sport ... dar de unde l-am cumparat nu mi-a dat si buretele din el . am incercat sa-l montez asa ( fara burete ) dar cand accelerez se inneaca .

 

Ce pot sa fac ??

sa reglezi debitul la aer mai mic :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti .

Azi am cumparat un burete ( de bucatarie :clap: ) si l-am pus in filtru de aer . Nu am gasit ulei ( pt filtru ) , deci l-am pus fara . Merge ... dar cand nu-l accelerez... si-l las la relanti... dupa ~15 secunde... se opreste motorul . Din ce cauza ?

 

viteza maxima..... 95 :-?

 

.... nu stiu sa reglez carburatoru... debitu de aer.... si celelalte.... :drums: niste indicatii... mai detaliate ? :wave:

Editat de dRR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti .

Azi am cumparat un burete ( de bucatarie :clap: ) si l-am pus in filtru de aer . Nu am gasit ulei ( pt filtru ) , deci l-am pus fara . Merge ... dar cand nu-l accelerez... si-l las la relanti... dupa ~15 secunde... se opreste motorul . Din ce cauza ?

 

viteza maxima..... 95 :-?

 

.... nu stiu sa reglez carburatoru... debitu de aer.... si celelalte.... :drums: niste indicatii... mai detaliate ? :wave:

sunt niste surubele in carburator, la mine ala de aer este mai mare si negru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in seara asta trebuie sa fac comanda de niste piese... si va intreb : la aprilia de 49 , vreau sa cumpar un kit mallosi . kitul este pentru mai multe motoare (49cm3 , 100 ,125.. ?) ? ce kit iau pt aprilia mea ?:cheers:

 

multumesc

 

 

@ alby : dak imi ies banii pe el saptamana asta, il dau . dak nu il pastrez pentru mine .

Editat de dRR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :cheers:

Mna hai ca nam inteles cu reglaju din carburator...

Dak i maresc debitu de benzina din surub sa i maresc si debitu de aer?

si de unde imi dau eu seama cand este reglaju perfect?

Si o alta intrebare : de unde imi dau eu seama care din ele e de aer si care de benzina...la aprilia sr50 cel de la avatar...

Ms mult si salutari cu farul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :cheers:

Mna hai ca nam inteles cu reglaju din carburator...

Dak i maresc debitu de benzina din surub sa i maresc si debitu de aer?

si de unde imi dau eu seama cand este reglaju perfect?

Si o alta intrebare : de unde imi dau eu seama care din ele e de aer si care de benzina...la aprilia sr50 cel de la avatar...

Ms mult si salutari cu farul :cheers:

ala cauciucat e de la aer.. cel putin asa e la mine :cheers:

post-18172-1180211293_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in seara asta trebuie sa fac comanda de niste piese... si va intreb : la aprilia de 49 , vreau sa cumpar un kit mallosi . kitul este pentru mai multe motoare (49cm3 , 100 ,125.. ?) ? ce kit iau pt aprilia mea ?:cheers:

 

multumesc

@ alby : dak imi ies banii pe el saptamana asta, il dau . dak nu il pastrez pentru mine .

pai si cat ceri pe el? sunt interesat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: :lol: :crack: aprilia sr50 :crack: :lol: :lol: dar unu de-ala jmecher din 2007, factory :cheers:

 

daca chiar vrei sa-ti raspundem serios la intrebarea asta (desi am facut-o) ar trebui sa spui ce buget ai :)

 

cheers! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: :lol: :crack: aprilia sr50 :crack: :lol: :lol: dar unu de-ala jmecher din 2007, factory :cheers:

 

daca chiar vrei sa-ti raspundem serios la intrebarea asta (desi am facut-o) ar trebui sa spui ce buget ai :10:

 

cheers! :cheers:

 

 

bugetu... nu am o limita... oricum o sa-l iau din italia ... nu vreau nou... dar ceva de prin 2003-2004 :)

 

si ma intereseaza ceva care sa aibe 120 pe bord (sau bord electronic) .. sa fuga ( +demaraj ) ... sa arate cat de cat bine. ma gandeam la un SR50 ... de prin 2004 .. dar nush. astept pareri .

Editat de dRR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tias recomanda un Aprilia SR50LC ca si al meu cel de la avatar...e din 2002 are 120 in bord si merge cu 109 vit maxima pe loc drept , in jos poate o ia mai mult.(iti zic ca habarnam ce tunning are ca numa de 2 saptamani il am ...mi l-a adus cineva din germania si m-a costat 1000 Eu).Din pacate acuma nu mai merge cum a mers :cheers: ca are ceva bube...

Tot nu mi-ati raspuns cum se regleaza din suruburile de pe carb.Dak dau mai multa benzina tre sai dau mai mult aer si viceversa? si de unde stiu cand e configuratia perfecta?

Hai asfalt uscat!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap are dreptate don' juan...un aprilia cred ca merge :cheers: sau aerox...sau daca chiar nu ai limita la buget ia-ti direct Aprilia RS sau Gilera DNA

 

@don' juan: cred ca o sa primesti mai multe raspunsuri pe topicul "service scutere".

 

Nu stiu daca trebuie sa ti proportionale reglajele la aer/benzina dar stiu cum se regleaza: desurubeaza surubul de la benzina si apoi baga-l 2 filete si jumatate(am auzit si eu pe forum) :cheers: Daca nu merge prea bine mai misca-l tu. Configuratia e corecta atunci cand ia atat de putina benzina incat de-abia poate sa stea la relanti. Adica il bagi 2 filete si jumatate si asculti cum merge...daca sta pornit, incepi sa-i mai iei din benzina cate putin pana se opreste. Il insurubezi inapoi foarte putin apoi si il pornesti din-nou. Daca merge e bine reglat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rolly ms mult miai fost de mare folos :cheers: ...am postat aici si nu am postat acolo la sectiunea 'service scutere' caci cu cateva posturi inainte era vorba de ceva cu reglaje carburator si m-am gandit ca aici o sa primesc si eu raspuns.Bun cu reglaju benzina am rezolvat si chiar ai avut dreptate dar cu reglaju de aer nu m-a lamurit nime...aici care-i ierarhia?

P.S: Rolly ti-as fi tare recunoscator dak imi dai si mie forumu pe care ai mai citit tu...llg_90...ma poti si adauga in lista de mess dak vrei poate mai discutam si noi una alta ca-ntre scuteristi cu aprilia sr50 :cheers:

Hai Salut si Asfalt uscat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...