sangre Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 (editat) ca un om normal ce ma gasesc am mai facut o duda.... am facut din greseala masa cu 2 fire in timp ce era contactul pus si becul ala rosu aprins (ala care iti arata cand incarca si cand nu alernatorul)...si s-a auzit un mic poc si cu scanteia de rigoare la firele alea 2 (erau de la clacson.)...in fine acum am urmatoarele simptome: -cand pun contactul nu se mai aprinde becul ala rosu de pe bord -se aprind farurile dar nu mai am stop pe frana doar pozitie -faza scurta nu mai e asa puternica si nici cea lunga (am impresia ca aseara am mers doar pe baterie) e posibil sa se fi ars ceva???... nu stiu, cer sfaturi...de la cei care cunosc mai multe.. + inca ceva ce efecte adverse (pentru motor bineinteles) are mersul cu toba goala...sau mai bine zis doar cu coturile ce execte adverse (tot pentru motor) are daca pui prea mult ulei in motor. Orice parere este mai mult decat binevenita. Bogdan. Editat Mai 23, 2007 de sangre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Mai 25, 2007 Autor Share Postat Mai 25, 2007 hai ma fratilor nu stie nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 (editat) hai ma fratilor nu stie nimeni la partea electrica nu pot sa te ajut pentru ca nu ma pricep. Dar la bunul simt iti sugerez sa verifici sigurantele... Daca mergi fara tobe la ture medii nu se intampla nimic rau, daca insa urci in ture omori motorul plus ca iti creste consumul drastic si-ti dispare si uleiul... Prea mult ulei in baie creeaza suprapresiune si incepe sa borseasca pe la toate garniturile. Editat Mai 25, 2007 de cios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 prea mult ulei inseamna ca se invarte mai greu ambielajul, ca barboteaza mai greu. Exsita riscul sa nici nu mai aiba loc ungerea buna, deoarece incercand sa improaste ulei si fiind mai adanc in ulei, fortele de coeziune in ulei (vascozitatea) sa impiedice formarea cetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Mai 25, 2007 Autor Share Postat Mai 25, 2007 am gasit buba...unde gasesc si eu piesa asta...se pare ca s-a dus....am mers vreo 2 zile numai pe baterie...Varta ruls....acuma s-o incarc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soti Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Daca ai alternator verifica si puntea de diode. Releul de ancarcare poti sa ancerci Duminica an tirg (autovit) acolo vine an fiecare Duminica Cristi tunaru si anca un om cu un Nipru rosu cu atas.La ei gasesti piese noi pentru rusesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 la Gasapr, sau pui de Dacie electronic, sau mai bine mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.