premiumfaraplumb Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Ieri mi-am cumparat scuter. Peugeot Zenith 2T an 1999. Este al 4lea forum pe care ma inscriu si stiu ce inseamna sa fi nou membru unde nu te cunoaste nimeni. In ordine au fost daciaclub.ro forum.reno.ro vwforum.ro si dupa ca am vandut ultima masina vin aici motociclism.ro si sper sa fiu tratat cum tratam si eu pe cei care abia se inregistrau si nu stiau cum sa afle cat mai multe fara sa ii considere lumea enervanti. Si incercand sa nu fiu enervant dar simtit Intreb simplu: Dupa aspectul partilor din poze... credeti ca daca il spal si il bibilesc precum bicicleta de la 13 ani... o sa mearga mai bine? Eu am cumparat de la benzinarie un spray de rugina parti metalice pentru curatzare. Dar nu stiu de unde sa incep? Ce este cel mai usor de curatat? Ce piesa curatata modifica comportamentul scuterului? Nu doresc sa schimb piese pentru ca merge ok. Totusi nu trece de 37km/h si habar nu am ce trebuie sa curat ca sa mearga cu 45 cu cat ar trebui in mod normal nu? Daca aveti rabdare poate imi spuneti cu ce sa incep... de la usor la greu o dimineata usoara pt serviciu :)Cu stima Cristi Ma ingrijoreaza rugina de pe amortizoare. si ce-ar putea fi in cutia de transmisie sau in cutiile ce vin pe butucul rotilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 e foarte posibil ca scuterul sa fie limitat..exista un topic cu limitari,cauta si pe acolo...Alta chestie ar putea fi carburatorul,care ar trebui curatat de gunoaie... Numai bine si spor la bibilit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 (editat) Aoleu intai da-i si tu un jet de apa si curata-l cu carpa, ca pe-acolo o fi si rugina dar mai mult e namol si praf...pai curata-i filtrul de aer, apoi cred ca o sa traga mai bine In rest nu prea mai stiu Cam cu atat cred ca ar putea sa influenteze murdaria performantele. Un scuter prinde 45 km/h daca e limitat...daca al tau e limitat si o mai avea si toba infundata sau cine stie ce de-aia trage asa. Du-te pe topicul de delimitare si in functie de ce scrie acolo, incearca sa vezi daca e limitat. Editat Mai 25, 2007 de Rolly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 te sfatuiesc sa incepi cu carburatoru ... vezi ca se gaseste pe la benzinarii o solutie numita decarburol.. apoi sa te uiti si la curea cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 25, 2007 Autor Share Postat Mai 25, 2007 Bun deci deci o sa incept cu filtrul de aer si dupa aceea cu carburatorul. Acestea se gasesc in cutia aceea neagra gaurita? pe mijloc, intre curea si toba? tre sa fie acolo ca pe altundeva nu cred ca trage aer pentru amestec. deci il curat nu ii cumpar altul nou ca la masina? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 eu nu cred ca ai ce sa cureti la el in afara de carburator (aici intra si reglajul) si filtru de aer! zic totusi ca poate sa fie de la segmenti! scoate fum? porneste la automat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yOCorni Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Incearca si tu sa cureti filtrul de aer, bujia, carburatorul si apoi incearca sa il delimitezi daca vrei sa fuga mai tare...si apropo, sa il stapanesti sanatos si multi km fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catastyle Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 daca ejti din bucuresti duminica se tina o intrunire la ora 14:00 pe Stefan Cel Mare , intrarea catre circ si acolo este o fantana muzicala etc. la urmatoare interesectie dupa stadionul Dinamo Vino cu el acolo si o sa afli o gramada de pareri si sfaturi bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 25, 2007 Autor Share Postat Mai 25, 2007 VIN stau aproape ) Deci scoate fum alb cand il pornesc la automat pleaca (de la buton) uneori cand e cald motorul trebuie sa-l ajut putin cu acceleratia. E in 2T dar o sa il auziti daca face bine sau rau duminica la 2 bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Filtrul de aer nu tre neaparat sa-l schimbi...daca vrei performante mai mari ia-ti unu sport la vreo 20 euro. Pe-ala original il bagi in benzina si il cureti de praf apoi il usuci. Faci lucrul asta de 3 ori si apoi va merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 26, 2007 Autor Share Postat Mai 26, 2007 (editat) filtru de aer e aici?desfac si toba ca sa il scot? inauntru c Carburatorul si filtrul sunt aici nu? O sa dau drumul la motor si o sa dau niste jeturi cu un spray de care curata carburatorul. Asa scrie pe eticheta, cu motorul pornit. Editat Mai 26, 2007 de premiumfaraplumb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 (editat) Acolo e ventilatorul de la racire nu umbla acolo,filtrul de aer e pe partea cealalta,e o cutie neagra deasupra transmisiei si carburatorul trebuie sa fie pe langa filtru. Editat Mai 26, 2007 de sunnyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 26, 2007 Autor Share Postat Mai 26, 2007 (editat) ia sa vdm. bun, am dat jos, l-am inmuiat in benzina, de vreo 3 ori. dar ma gandesc sa dau jos si carburatorul... o fi greu? dar mi-e sa nu il dereglez. l-am asamblat la loc, tre sa dau jos carenele si nu am timp acu Editat Mai 26, 2007 de premiumfaraplumb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yOCorni Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Nu este greu de dat jos carburatorul...este prins in 2 suruburi...acolo unde ti-am facut eu semn si in parte opusa,in spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 26, 2007 Autor Share Postat Mai 26, 2007 multumesc frumos, deci alea 2 da? si il scufund in benzina, il sprayez cu ala de carburator si il montez la loc.. nu se deregleaza nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 am o toba de pugeot fix modelul ala nouaaaaaaa noutza... o vrei...daca da ma gasesti la 0767064222 spor la bibilit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yOCorni Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 multumesc frumos, deci alea 2 da? si il scufund in benzina, il sprayez cu ala de carburator si il montez la loc.. nu se deregleaza nu? Dupa ce il dai jos il desfaci si tu sa il speli bine de tot si pana sa il pui il sufli cu compresor daca ai de unde, daca nu il lasi sa se usuce bine undeva unde nu se pune praful pe el...il asamblezi (mare grija) si il pui la loc...n-ai pentru ce...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me_stz Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Fac si eu un offtopic mic. Trebuie sa recunosc ca nu le am deloc cu mecanica, cu motoarele, dar vreau sa stiu si eu ce face furtunul ala. I-am dat scuterul unei fete sa se dea un pic cu el pe iarba (tata m-a obligat ), ea l-a acelerat f tare, nu se astepta sa aiba demarajul ala, s-a panicat..si va dati seama ce s-a intamplat.Nu a patit nimic scuterul pt k impactul a fost f slab dar cand era pe jos curgea benzina din el ca de la robinet si mi se parea ca pe furtunul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Fac si eu un offtopic mic. Trebuie sa recunosc ca nu le am deloc cu mecanica, cu motoarele, dar vreau sa stiu si eu ce face furtunul ala. I-am dat scuterul unei fete sa se dea un pic cu el pe iarba (tata m-a obligat ), ea l-a acelerat f tare, nu se astepta sa aiba demarajul ala, s-a panicat..si va dati seama ce s-a intamplat.Nu a patit nimic scuterul pt k impactul a fost f slab dar cand era pe jos curgea benzina din el ca de la robinet si mi se parea ca pe furtunul asta ala e furtunu care duce benzina in carburator... si vezi poate nu e prins bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 ala e furtunu care duce benzina in carburator... si vezi poate nu e prins bine! ala nu e furtunu care duce benzina in carburator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 (editat) Fac si eu un offtopic mic. Trebuie sa recunosc ca nu le am deloc cu mecanica, cu motoarele, dar vreau sa stiu si eu ce face furtunul ala. I-am dat scuterul unei fete sa se dea un pic cu el pe iarba (tata m-a obligat ), ea l-a acelerat f tare, nu se astepta sa aiba demarajul ala, s-a panicat..si va dati seama ce s-a intamplat.Nu a patit nimic scuterul pt k impactul a fost f slab dar cand era pe jos curgea benzina din el ca de la robinet si mi se parea ca pe furtunul asta Sa scurs benzina din carburator in filtru de aer,desfa filtru curatal si gata(nu e obigatoriu dar e bine sa faci asta nu dupa ce cade scuterul pe jos ) @premiumfaraplumb: spala si tu scuterul calumea inainte sa umbli la cabrurator,ca cine stie cum bagi nisip in motor.. Editat Mai 26, 2007 de sunnyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me_stz Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 ala e furtunu care duce benzina in carburator... si vezi poate nu e prins bine! si se termina asa aiurea? in fine. multumesc pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yOCorni Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 (editat) Fac si eu un offtopic mic. Trebuie sa recunosc ca nu le am deloc cu mecanica, cu motoarele, dar vreau sa stiu si eu ce face furtunul ala. I-am dat scuterul unei fete sa se dea un pic cu el pe iarba (tata m-a obligat ), ea l-a acelerat f tare, nu se astepta sa aiba demarajul ala, s-a panicat..si va dati seama ce s-a intamplat.Nu a patit nimic scuterul pt k impactul a fost f slab dar cand era pe jos curgea benzina din el ca de la robinet si mi se parea ca pe furtunul asta Prin furtunul ala se scurge benzina din carburator cand slabesti surubul ala din stanga lui si e bine sa faci asta periodic ca sa se mai scurga gunoaiele care ar putea sa ajunga in carburator si sa se stranga acolo... Editat Mai 27, 2007 de yOCorni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 27, 2007 Autor Share Postat Mai 27, 2007 problema e mai complicata. daca se scurge prea multa benzina pe-acolo? pentru ca tocmai i-am facut consumul. m-am tepuit?!! 130km cu 5.5L??? Adica scuterul meu consuma 4.2L/100KM ?!?! Pai ce-am facut! Si nici macar nu merg cu peste 40km/h cu el/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yOCorni Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 (editat) Poi pe acolo nu tre sa se scurga decat cand este surubul slabit...cand il strangi nu are voie sa mai curga pe acolo Editat Mai 27, 2007 de yOCorni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.