chetzemiah Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 mai fratzilor! lamuriti-ma shi pe mine! Daca imi tai tevile de espament (sa scot toba shi sa ramana doar tevile goale) este vreun impact negativ asupra functionarii motorului? am auzit ca ba s-ar modifia admisia,ba aprinderea, ba se f.t supapele! are careva vreo idee?? cam asta as vrea sa fac! sa tai de unde sutn dungile rosii respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Fenomenul e urmatorul: Orice admisie / evacuare mai permisiva (i.e. filtru sport - sau rupt, tobe goale, galerii taiate, imbinari defectuoase la galerii) permit motorului sa traga mai mult aer, amestecul saraceste, o sa se incinga mai repede, o sa traga mai prost. In plus, in cazul unei admisii deschise, si daca ai carburatoare cu vacuum-uri, acestea nu se vor mai deschide cum trebuie si o sa pierzi putere gramada in zona de turatie inalta. O sa ai rateuri - in principal la ture constante si la decelerare, pentru ca amestecul saracit nu se va aprinde intotdeauna, va iesi nears in evacuare, si se va aprinde acolo la urmatoarea explozie. Fenomenul e identic cu "pacanelele" care se dau luand si punand contactul, si ca atare intr-adevar iti poti paradi supapele. Spun toate astea pentru ca recent am facut o lucrare similara la a mea (filtru sport + evacuare full race + ECU) si pana am reglat noul ECU am dat la pacanele de credeam ca se rupe motoru'. Deci fi pregatit sa faci un reglaj full daca ai carburatoare (a se respecta ordinea): - daca umbli si la admisie - sa ridici cuiele vacuum-urilor; - sa-i cresti nivelul; - daca nu sta la ralanti - sa ii iei din aer din surubul de amestec. sau sa reconfigurezi centrala daca esti pe injectie. Si apoi esti OK (doar ca trebuie sa te obisnuiesti cu alarmele masinilor ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 Fenomenul e urmatorul: Orice admisie / evacuare mai permisiva (i.e. filtru sport - sau rupt, tobe goale, galerii taiate, imbinari defectuoase la galerii) permit motorului sa traga mai mult aer, amestecul saraceste, o sa se incinga mai repede, o sa traga mai prost. In plus, in cazul unei admisii deschise, si daca ai carburatoare cu vacuum-uri, acestea nu se vor mai deschide cum trebuie si o sa pierzi putere gramada in zona de turatie inalta. O sa ai rateuri - in principal la ture constante si la decelerare, pentru ca amestecul saracit nu se va aprinde intotdeauna, va iesi nears in evacuare, si se va aprinde acolo la urmatoarea explozie. Fenomenul e identic cu "pacanelele" care se dau luand si punand contactul, si ca atare intr-adevar iti poti paradi supapele. Spun toate astea pentru ca recent am facut o lucrare similara la a mea (filtru sport + evacuare full race + ECU) si pana am reglat noul ECU am dat la pacanele de credeam ca se rupe motoru'. Deci fi pregatit sa faci un reglaj full daca ai carburatoare (a se respecta ordinea): - daca umbli si la admisie - sa ridici cuiele vacuum-urilor; - sa-i cresti nivelul; - daca nu sta la ralanti - sa ii iei din aer din surubul de amestec. sau sa reconfigurezi centrala daca esti pe injectie. Si apoi esti OK (doar ca trebuie sa te obisnuiesti cu alarmele masinilor ). daca te uiti mai bine despre ce motor e vorba: clar nu e pe injectie! surubul de amestec nu ii ia din aer ci imbogateste la desurubare si de altfel s-ar putea sa stea stabil la relanti dupa modificare Nivelul crescut ar aduce scaderea performantelor .Poate eventual schimbat jiclerul principal in cazul unei modificari ale airbox-ului. Cu acul shieberului e OK cu anumite exceptii de exemplu unele mikuni care prezinta uzuri in zona respectiva tub emulsie ovalizat ac uzat si deci ruleaza deja prea bogat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 surubul de amestec nu ii ia din aer ci imbogateste la desurubareDa In schimb raman la parerea ca daca merge sarac ma bine umbli la nivel decat la jiclerul principal. Din cuie, nivel si amestec de relanti poti face orice carburator sa mearga acceptabil (presupunand ca e in stare buna). Cu jiclerul e mai dificil ca trebuie sa o iei pe incercate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.