naked Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 am o yamaha XJ 600 si nu stiu unde vine pus un furtun. e pus undeva intr-un capat dar din celalalt capat curge benzina dupa ce ma dau cu motorul. de retinut este ca in timp ce merg nu curge din el benzina. atasez aici si 3 poze facute acuma ca sa vedeti cam pe unde se afla furtunasul si sa vedeti cum curge benzina deoarece motocicleta a stat de ieri. acuma merg jos sa vad daca gasesc locul unde trebuie pus. astept pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat Iunie 7, 2007 Autor Share Postat Iunie 7, 2007 nimeni nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 curge cind stai pe loc?este rau pentru ca din rezervor nu trebuie sa curga decit atunci cind merge motorul,pe daza vidului creat de admisie ,si din functionarea pompei de benzina!Pentru ca este atit de lung(daca este original)nu poate fi decit de de la drenaj.si sunt doua de la carburatoare de la supra -plin si unul sau 2 de la rezervor, 1 de la drenajul de apa de la buson, si 2 de la cel care ia aer sa curga,cele doua de la rezervor il traverseaza prin interior ,sa nu fie fisurate conductele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat Iunie 7, 2007 Autor Share Postat Iunie 7, 2007 curge cind stai pe loc?este rau pentru ca din rezervor nu trebuie sa curga decit atunci cind merge motorul,pe daza vidului creat de admisie ,si din functionarea pompei de benzina!Pentru ca este atit de lung(daca este original)nu poate fi decit de de la drenaj.si sunt doua de la carburatoare de la supra -plin si unul sau 2 de la rezervor, 1 de la drenajul de apa de la buson, si 2 de la cel care ia aer sa curga,cele doua de la rezervor il traverseaza prin interior ,sa nu fie fisurate conductele! poi curge de obicei dupa ce vin de la o plimbare cu ea si sta putin,sau mai mult,pana se raceste cred eu. in timpul mersului nu curge. eu m-am gandit ca pe acolo ies gaze din rezervor si se fac vapori de aia curge. dar nu este asa pentru ca si azi am fost la motor(de ieri nu a fost pornit) si a fost furtunasul pus in sus ca sa nu curga(o tin in scara) si azi cand am mers si am luat furtunasul a curs multa benzina din el. nici nu stiu ce sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 mai mult ca sigur ca este supraplinul carburatoarelor, daca zici ca nu curge decat dupa ce opresti motorul in timpul mersului, benzina este consumata de motor, deci nu ar avea cum sa inunde carburatoarele dupa ce te opresti, robinetul de benzina mai ramane un pic deschis din cauza vidulului care se mai pastreaza iar benzina inunda carburatoarele, scurgandu-se apoi afara prin sist de drenaj. s-ar putea sa ai o problema cu nivelul de benzina din carburatoare sau cu cuiul poanto (cum draku s-o scrie, ca n-am stiut niciodata) care nu mai inchide bine camera de nivel constant a carburatorului (pot fi mai multe, sigur) poti verifica teoria de mai sus punand robinetul in pozitia PRI (priming), pozitie in care robinetul este deschis, nedepinzand de vacuum-ul creat de motor parerea mea oricum, poti verifica unde este fixat celalalt capat al furtunului (cel de sus) si vei sti sigur de unde curge. la diversion nici nu e mare filozofie sa faci verificarea asta pt ca are cam toate "matzele" la vedere apropos, cum iti merge motorul? consuma mult, cum sunt bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat Iunie 8, 2007 Autor Share Postat Iunie 8, 2007 mai mult ca sigur ca este supraplinul carburatoarelor, daca zici ca nu curge decat dupa ce opresti motorul in timpul mersului, benzina este consumata de motor, deci nu ar avea cum sa inunde carburatoarele dupa ce te opresti, robinetul de benzina mai ramane un pic deschis din cauza vidulului care se mai pastreaza iar benzina inunda carburatoarele, scurgandu-se apoi afara prin sist de drenaj. s-ar putea sa ai o problema cu nivelul de benzina din carburatoare sau cu cuiul poanto (cum draku s-o scrie, ca n-am stiut niciodata) care nu mai inchide bine camera de nivel constant a carburatorului (pot fi mai multe, sigur) poti verifica teoria de mai sus punand robinetul in pozitia PRI (priming), pozitie in care robinetul este deschis, nedepinzand de vacuum-ul creat de motor parerea mea oricum, poti verifica unde este fixat celalalt capat al furtunului (cel de sus) si vei sti sigur de unde curge. la diversion nici nu e mare filozofie sa faci verificarea asta pt ca are cam toate "matzele" la vedere apropos, cum iti merge motorul? consuma mult, cum sunt bujiile? mersi de sfaturi. o sa vad ce pot face azi. motorul merge in rest bine,cu exceptia unei batai la ambreiaj (cred ca e uzat ambreiajul,altii zic ca e specific modelului),de consumat nu stiu cat consuma ca nu am apucat sa verific(am fost prea preocupat cu plimbarile) , bujiile is ok. tie cam cat iti consuma? bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 pai consuma cam 4,2 afara (la 120-130 km/h) si aproape 7 in oras... spor la reparat si bucura-te de ea, ca e o mobra buna numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat Iunie 8, 2007 Autor Share Postat Iunie 8, 2007 pai consuma cam 4,2 afara (la 120-130 km/h) si aproape 7 in oras... spor la reparat si bucura-te de ea, ca e o mobra buna numai bine multumesc. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.