Sari la conținut

Problema La Xj 600


Postări Recomandate

am o yamaha XJ 600 si nu stiu unde vine pus un furtun.

e pus undeva intr-un capat dar din celalalt capat curge benzina dupa ce ma dau cu motorul.

de retinut este ca in timp ce merg nu curge din el benzina.

atasez aici si 3 poze facute acuma ca sa vedeti cam pe unde se afla furtunasul si sa vedeti cum curge benzina deoarece motocicleta a stat de ieri.

acuma merg jos sa vad daca gasesc locul unde trebuie pus.

astept pareri.

post-14113-1181225835_thumb.jpg

post-14113-1181225898_thumb.jpg

post-14113-1181225968_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curge cind stai pe loc?este rau pentru ca din rezervor nu trebuie sa curga decit atunci cind merge motorul,pe daza vidului creat de admisie ,si din functionarea pompei de benzina!Pentru ca este atit de lung(daca este original)nu poate fi decit de de la drenaj.si sunt doua de la carburatoare de la supra -plin si unul sau 2 de la rezervor, 1 de la drenajul de apa de la buson, si 2 de la cel care ia aer sa curga,cele doua de la rezervor il traverseaza prin interior ,sa nu fie fisurate conductele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curge cind stai pe loc?este rau pentru ca din rezervor nu trebuie sa curga decit atunci cind merge motorul,pe daza vidului creat de admisie ,si din functionarea pompei de benzina!Pentru ca este atit de lung(daca este original)nu poate fi decit de de la drenaj.si sunt doua de la carburatoare de la supra -plin si unul sau 2 de la rezervor, 1 de la drenajul de apa de la buson, si 2 de la cel care ia aer sa curga,cele doua de la rezervor il traverseaza prin interior ,sa nu fie fisurate conductele!

poi curge de obicei dupa ce vin de la o plimbare cu ea si sta putin,sau mai mult,pana se raceste cred eu.

in timpul mersului nu curge.

eu m-am gandit ca pe acolo ies gaze din rezervor si se fac vapori de aia curge.

dar nu este asa pentru ca si azi am fost la motor(de ieri nu a fost pornit) si a fost furtunasul pus in sus ca sa nu curga(o tin in scara) si azi cand am mers si am luat furtunasul a curs multa benzina din el.

nici nu stiu ce sa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mult ca sigur ca este supraplinul carburatoarelor, daca zici ca nu curge decat dupa ce opresti motorul

in timpul mersului, benzina este consumata de motor, deci nu ar avea cum sa inunde carburatoarele

dupa ce te opresti, robinetul de benzina mai ramane un pic deschis din cauza vidulului care se mai pastreaza iar benzina inunda carburatoarele, scurgandu-se apoi afara prin sist de drenaj.

s-ar putea sa ai o problema cu nivelul de benzina din carburatoare sau cu cuiul poanto (cum draku s-o scrie, ca n-am stiut niciodata) care nu mai inchide bine camera de nivel constant a carburatorului (pot fi mai multe, sigur)

poti verifica teoria de mai sus punand robinetul in pozitia PRI (priming), pozitie in care robinetul este deschis, nedepinzand de vacuum-ul creat de motor

parerea mea

 

oricum, poti verifica unde este fixat celalalt capat al furtunului (cel de sus) si vei sti sigur de unde curge. la diversion nici nu e mare filozofie sa faci verificarea asta pt ca are cam toate "matzele" la vedere

apropos, cum iti merge motorul? consuma mult, cum sunt bujiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mult ca sigur ca este supraplinul carburatoarelor, daca zici ca nu curge decat dupa ce opresti motorul

in timpul mersului, benzina este consumata de motor, deci nu ar avea cum sa inunde carburatoarele

dupa ce te opresti, robinetul de benzina mai ramane un pic deschis din cauza vidulului care se mai pastreaza iar benzina inunda carburatoarele, scurgandu-se apoi afara prin sist de drenaj.

s-ar putea sa ai o problema cu nivelul de benzina din carburatoare sau cu cuiul poanto (cum draku s-o scrie, ca n-am stiut niciodata) care nu mai inchide bine camera de nivel constant a carburatorului (pot fi mai multe, sigur)

poti verifica teoria de mai sus punand robinetul in pozitia PRI (priming), pozitie in care robinetul este deschis, nedepinzand de vacuum-ul creat de motor

parerea mea

 

oricum, poti verifica unde este fixat celalalt capat al furtunului (cel de sus) si vei sti sigur de unde curge. la diversion nici nu e mare filozofie sa faci verificarea asta pt ca are cam toate "matzele" la vedere

apropos, cum iti merge motorul? consuma mult, cum sunt bujiile?

mersi de sfaturi.

o sa vad ce pot face azi.

motorul merge in rest bine,cu exceptia unei batai la ambreiaj (cred ca e uzat ambreiajul,altii zic ca e specific modelului),de consumat nu stiu cat consuma ca nu am apucat sa verific(am fost prea preocupat cu plimbarile) :scratch: , bujiile is ok.

tie cam cat iti consuma?

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...