Jump to content

TNG

Super Membru
  • Content Count

    5,174
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About TNG

  • Rank
    Sustinator

Contact Methods

  • Website URL
    http://tngperformance.ro
  • Yahoo
    geo_tng@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ilfov
  • Carnet moto din
    1990
  • Numar Moto
    TNG

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CagivaFrecia,XR200,XR600, CBR.600,XJ 600,CBR1100XX,XT 660X,HAYABUSA K8,SILVER WING 600 HAYABUSA 2007

Recent Profile Visitors

6,677 profile views
  1. Exploziile din evacuare determina un dezechilibru in tranzitul gazelor in traseu.Daca vorbim de performanta,este mult spus.Dar per total, acele explozii pe langa acel dezechilibru ,mai are un efect negativ si la sistemului de evacuare,si ma refer la etansari,materialul absorbant ,carbon din invelis etc. Acum in procesul de resoftare si logare de AFR,nu ai nevoie de oxigen fals in evacuare,asa ca acest sistem se blocheaza pe durata procesului. O alta mentiune,daca se alimina fizic valva ai nevoi si de un eliminator,sau rescrierea softului cu AIS off. Atata timp cat pentru tine este perfect, nu stiu de ce ai mai schimba ceva Si s-a facut lumina!!
  2. Salut! Daca ai deja 90k posibil sa fie nevoie de un schimb de simeringuri supape,secmenti si jocuri la supape. Asta daca ai consum de ulei si daca in urma unui test de compresie se descopera ceva probleme de etansare. In rest doar daca cedeaza ceva...ambreiaj generator,releu incarcare..etc
  3. Intamplator" eu lucrez la GoRacing.
  4. Este ok asa cum sunt,strangerea se face pe distantier nu pe plastic. De aceea, daca ar fi strangere pe plastic,in timp datorita vibratiei surubul se slabeste. Plus ca distantierele de aluminiu se mai deformeaza putin la cuplu de strangere de 10/12 Nm.
  5. Orice dealer este interesat ca pe perioada garantiei,sa tina evidenta si starea tehnica ok a unitatilor vandute.Asta nu este un lucru de blamat,acelasi lucru l-ar face oricine daca ar fi dealer. Acum legat de partea de amestec carburant si resoftarea,si yamaha stie,si dealerul stie,si toti posesori de Mt din lume,ca sunt anumite probleme ,dar din pacate restrictiile normelor de poluare a" fortat" acest rezultat si comportamentul motocicletei nu este de fiecare data cel dorit. Si este un mare pacat, pentru ce superb motor este cel de MT 09. Resoftarea nu face de cat sa echiibreze acest neajus, cu imbogatirea foarte putin a amestecului in hartile de fuel.
  6. Stiu eu ti-am pregatit-o la ultima revizie spatamana trecuta la Goracing
  7. Am verificat compatibilitatile pe amortizor OEM,si nu au acelasi cod. Acum daca cel Aftermarket se potriveste la ambele modele asa este; Shock Absorber -Razor-R Lite Yamaha FZ/MT-09 FJ/Tracer/XSR900 Part # 287SD-014-270-020
  8. Da, normal ca poti,rodajul presupune doar un regim de turatie mai scazut pentru primi 500/1000 km.
  9. Salut nu este chiar nevoie sa ajungi cu ea la mine,imi poti trimite ecu prin curier. Acum de setarea CO nu pot sa ma pronunt eu pentru ca sunt " implicat" in discutie dar din pacate nu vei face mare lucru... Setarea care te scoate din acel comportament nu-l poti face din bord..este vorba de eliminarea functiei care se numeste "Deceleration fuel cut" ar asta se face doar prin resoftare,plus corectiile de ETV. Succes!
×
×
  • Create New...