Jump to content

TNG

Super Membru
  • Content Count

    5,229
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

7 Followers

About TNG

  • Rank
    Sustinator

Contact Methods

  • Website URL
    http://tngperformance.ro
  • Yahoo
    geo_tng@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ilfov
  • Carnet moto din
    1990
  • Numar Moto
    TNG

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CagivaFrecia,XR200,XR600, CBR.600,XJ 600,CBR1100XX,XT 660X,HAYABUSA K8,SILVER WING 600 HAYABUSA 2007,MT 09 TRACER 2016,MT 09 TRACER GT 2020

Recent Profile Visitors

7,739 profile views
  1. Din ce imi aduc aminte ..cele OEM nu se rabateaza..dar poate ma insel.
  2. Nu poti estima pana nu stii care este problema. De ex un cap vibroken stramb...valoarea de reparatie cu piese noi,depaste cu mult valoare motocicletei.
  3. Motorul a avut un accident pe partea stanga/dreapta? Vibratiile de intensitate asa mare/corelate cu turatia, sunt generate de volanta de la generator,sau oala de ambreiaj care pot fi strambe/lovite. Asta daca motorul nu este slab in suruburi.
  4. Cand pornesti pentru prima data motorul la rece incerci doua variante: 1.Desfaci surubul de la senzorul STV (poza 1)si rasucesti senzorul in directia in care ai un relanti mai ridicat..1700/2000rpm 2.Daca nu ai nici un rezultat pui senzorul la jumatate si il blochezi acolo. Dupa incerci la surubul din poza 2 sa ridici rellantiul la valoarea dorita. ATENTIE! Trebuie ca aceste setari sa le faci doar cand motorul este rece si sa te incadrezi intr-un timp foarte scurt...10/15 scunde pentru ca motorul va intra in regim de relanti si se anuleaza cold startul. Cu cat motorul
  5. Trebuie setat STV si senzorul lui pentru cold start.
  6. Daca o anulezi dupa ce te prinde ploaia sau o speli nu o sa mai poti deschide rezervorul, doar dupa ce sufli sau scoti apa de langa buson .
  7. Amortizorul de ghidon nu anuleaza vibratiile din ghidon. Vibratiile sunt date de motor,si sitem de rulare.Poti incerca o presiune diferita,alta anvelopa,echilibrata,setari suspensie..etc... o verificare a injectiei,sincronizarea clapetelor,reglaj si chiar o resoftare. Modelul fiind stiut cu probleme mari la amestecul carburant si acceleratie si mers inconstant. Bafta!
  8. 1 Topcase Givi sau Shad, fiecare model are suport dedicat cutiei 2 Crash bar..Givi Kappa 3 Parbriz...discutie lunga trebuie sa vezi cu ce te impaci tu in functie de inaltime si cerintele tale fata de protectie.
  9. Din ce spui pare sa fie 2 probleme: 1 un consumator sau baterie defecta...nu este normal sa se descarce in 2zile. 2 Incarcarea.... posibil Stator/releu defect. Asa cum a spus john..verifica tensiunea alternativ pe iesire dn stator,si continuitate la masa
  10. Posibilitati sunt, depinde de capacitatile tale tehnice
×
×
  • Create New...