Jump to content

TNG

Super Membru
  • Posts

    5,313
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Contact Methods

  • Website URL
    http://tngperformance.ro
  • Yahoo
    geo_tng@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ilfov
  • Carnet moto din
    1990
  • Numar Moto
    TNG

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CagivaFrecia,XR200,XR600, CBR.600,XJ 600,CBR1100XX,XT 660X,HAYABUSA K8,SILVER WING 600 HAYABUSA 2007,MT 09 TRACER 2016,MT 09 TRACER GT 2020

Recent Profile Visitors

15,946 profile views

TNG's Achievements

  1. Ai taiat firele de la conectori ca sa pui pe cele cu led? Daca da,mai mult ca sigur ai gresit ceva acolo si ai ars siguranta
  2. Service furca fata, verificat amortizor spate, reglate pe greutate si hidraulica,presiune anvelope. Cu cat o sa impingi mai mult in ghidon cu atat se va apleca mai tare...
  3. Verifica senzorul TPS asa cum a spus colegul mai sus
  4. Nu stiu exact de care buton vorbesti...sunt 3 contacte ingnition swtch(contactul cu cheie),kill engine(butonul rosu dupa comanda dreapta, si butonul de start care pornesti electromotorul(starterul)
  5. Un test de presiune si volum pompa de benzina...te poate ajuta sa intelegi de unde provine problema
  6. Verifica furtunele de vacum si MAP senzor,ca prima idee... Dar sa te ajutam trebuie sa dai mai multe detalii...cum sa intamplat,de cand,ai coduri eroare,immo sau Fi,pompa porneste etc
  7. Exup ,lambda cele mai uzuale.Da-mi mai multe detali cum a aparut, daca ai evacuare sport lamba anulata exup etc
  8. Greseaza cablul ambreiaj, verifica si regleaza jocul corect la cablu,verifica daca tijele si pedaua selectorului este gresata si se misa usor.
  9. Cand am spus ca "nu mai ai de unde sa pui cuzineti" nu am facut referire ca nu ai de unde sa-i cumperi!!! Am spus clar ,dar ti-a scapat...cand au "plecat' max 10 sutimi din vibroken ovalitate ,nu te mai incadrezi cu valorile in cuzineti disponibili. Pentu cei care au facut motoare este foarte usor de inteles ceea ce am spus,pentru mecanici de tastatura ...mai greu
  10. Alt motor SH! Problema la tine este vibrokenul acum,daca s-au sudat cuzienti asta inseamna ca diametrul exterior al vibrokenului la acel piston a depasit cu mult limita de service de 3 SUTIMI. Deci nu mai ai de unde sa pui cuzineti,trebuie altul nou,si la cat costa iesi mai bine cu un motor Sh in stare buna. PS. Nici carterul nu o sa fie usor de reparat si asigurat etanseitatea. Succes!
×
×
  • Create New...