Jump to content

TNG

Super Membru
  • Posts

    5,303
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

11 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://tngperformance.ro
  • Yahoo
    geo_tng@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ilfov
  • Carnet moto din
    1990
  • Numar Moto
    TNG

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CagivaFrecia,XR200,XR600, CBR.600,XJ 600,CBR1100XX,XT 660X,HAYABUSA K8,SILVER WING 600 HAYABUSA 2007,MT 09 TRACER 2016,MT 09 TRACER GT 2020

Recent Profile Visitors

10,548 profile views

TNG's Achievements

  1. Greseaza cablul ambreiaj, verifica si regleaza jocul corect la cablu,verifica daca tijele si pedaua selectorului este gresata si se misa usor.
  2. Salut! Defineste "agata ambreiajul"
  3. Verifica bobinele de inductie,este o problema comuna la modele yamaha echipate cu bobine mitsubishi. Schimba-le cu altele care stii ca functioneaza corect pentru o proba. Legat de tester...totul este in bord,nu ai nevoie de altceva
  4. Cand am spus ca "nu mai ai de unde sa pui cuzineti" nu am facut referire ca nu ai de unde sa-i cumperi!!! Am spus clar ,dar ti-a scapat...cand au "plecat' max 10 sutimi din vibroken ovalitate ,nu te mai incadrezi cu valorile in cuzineti disponibili. Pentu cei care au facut motoare este foarte usor de inteles ceea ce am spus,pentru mecanici de tastatura ...mai greu
  5. Alt motor SH! Problema la tine este vibrokenul acum,daca s-au sudat cuzienti asta inseamna ca diametrul exterior al vibrokenului la acel piston a depasit cu mult limita de service de 3 SUTIMI. Deci nu mai ai de unde sa pui cuzineti,trebuie altul nou,si la cat costa iesi mai bine cu un motor Sh in stare buna. PS. Nici carterul nu o sa fie usor de reparat si asigurat etanseitatea. Succes!
  6. Se poate elimina din soft si nu mai sunt probleme
  7. Cred ca gasesti pe net procedura,si in manual sigur
  8. Intra in diagnoza si spune ce coduri eroare ai.
  9. Ai afisat pe bord simbolul "HI"? Cand dai la automat becul de immo clipeste rapid? Pune un filmulet scurt cu bordul cand pui contactul, si apesi pe butonul de start
  10. Nu este nici o "romaneasca" pe corpul de injectie sunt doua furtune pentru sincronizare care sunt infipte in 2 dopuri pe cutia filtrului de aer. Daca acel terminatii( de la airbox) sunt rupte si este frecvent asta trebuie sa inchizi cu ceva acel traseu...asa ca o solutie este sa pui si un surub.
  11. Daca ai bateria BUNA atunci poti face un strap intre bornele releului de pornire.Daca electromotorul invarte si moto porneste, atunci problema este la releul de pornire.
  12. Incepi cu o diagnoza pe pc cu valorile senzorilor
  13. Se poate resofta si scoate immobilizatorul daca nu mai ai nici o cheie cu cip..sau reprezentanta cum au spus colegul de mai sus.
×
×
  • Create New...