Jump to content

TNG

Super Membru
  • Content Count

    5,136
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About TNG

  • Rank
    Sustinator

Contact Methods

  • Website URL
    http://tngperformance.ro
  • Yahoo
    geo_tng@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ilfov
  • Carnet moto din
    1990
  • Numar Moto
    TNG

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CagivaFrecia,XR200,XR600, CBR.600,XJ 600,CBR1100XX,XT 660X,HAYABUSA K8,SILVER WING 600 HAYABUSA 2007

Recent Profile Visitors

6,168 profile views
  1. Winter Meeting 2019 29 nov - 01dec Pensiunea Adolescenta, Valea Uzului 1. Doru Tanasoiu 2. Cyp 3. Silviu SKR 4. apriliacluj 5. Costi GL 6. Skama 7. Marius Cojocaru 8. Marius ''Pitesti'' a lu' Zamfir 9. Emylyo 10. Gino XXX 11. Smoke Andrei 12. TNG
  2. Cu placere Nico! Sa te bucuri sanatos de ea.
  3. Da, sunt putin mai mari in diametru.
  4. Daca asa se comporta,nu a fost resoftata.,nu ar mai fi problemele deja cunoscute...Dar partea cu ventilatorul posibil sa fie o problema cu sensorul de temperatura,se poate verifica in diagnoza valorile
  5. Pentru ca a fost motorul meu inainte,si pana in prezent tote lucrarile de intretinere au fost facute tot de mine, recomand cu toata inima! Pentru cine si-a dorit o Hayabusa intretinuta si in "toate mintile' ei..acum este momentul! Bafta la vanzare Cristi
  6. Completeaza in radiator lichid fara aer,pune in vas la nivel lichidul si verifica busonul de la radiator sa fie ok ca si etansare. Dupa care mergi si vezi ce se intampla. Daca tot asa face,trebuie verificat mai atent,buson,radiator celule,termostat,pompa apa etc.
  7. Posibil o problema pe incarcare electromotor,sau starter clutch.
  8. Majoritatea sunt in concediu acum nu cred ca este momentul potrivit..
  9. Salut! Daca schimbi evacuarea,corect ar fi sa modifici si amestecul carburant,pentru aceea evacuare. Legat de EXUP,depinde de ce evacuare vei pune,full slipon etc,dar o data cu evacuarea si resoftare,se poate elimina din soft si functia de exup si tot sistemul. Asta fiind cea mai corecta solutie. Cele cu dispozitivul de eliminat nu fac de cat sa nu se mai aprinda FI. In rest hartile si efectul eliminari lui ramane in ECU.
  10. Salut Ai o problema pe ISC. Valva care stabileste relantiul. Acum sunt mai multe cauze pentru care apare C40. Mai jos ai cateva indicii: DTC (detected trouble code) C40 indicates an issue with the ISC Valve (idle speed control valve). Would help to have the P code....you would need S.D.S suzuki diagnostic system interface, the software and a laptop to access this and most likely to clear the diagnostic trouble code once repaired. Not the end of the world but you may be paying a visit to a dealer to have it sorted out. See below. Could be one of the following. 1-If the ECM coupler is disconnected within 5 seconds after ignition switch is turned to OFF, there is a possibility of an unusual value being written in the ECM and causing an error of ISC valve operation. 2-ISC valve circuit open or shorted to ground. 3-Idle speed is lower than the desired idle speed. 4-Air passage clogged. 5-ISC valve is fixed. 6-ISC valve preset position is incorrect. 7-Idle speed is higher than the desired idle speed. 8-Disconnected ISC valve hose. Acum ceva se intampla cu motorul tau si nu ai mentionat. 1. Se opreste motorul cand decelerezi si te opresti la stop 2. Are un relanti prea mic 3.Are un relanti prea mare
  11. Este problema comuna,se poate resofta ECU cu alte valori mai dure in harta de amortizor.
  12. Sorry nu pot sa te ajut,sunt in concediu si nu prea stau bine cu netul in zona.
  13. Becul trebuie sa stea aprins pana pleci de pe loc si ajungi la 10km/h..atunci se stinge.
×
×
  • Create New...