Jump to content

TNG

Super Membru
  • Content Count

    5,124
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About TNG

  • Rank
    Sustinator

Contact Methods

  • Website URL
    http://tngperformance.ro
  • Yahoo
    geo_tng@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ilfov
  • Carnet moto din
    1990
  • Numar Moto
    TNG

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CagivaFrecia,XR200,XR600, CBR.600,XJ 600,CBR1100XX,XT 660X,HAYABUSA K8,SILVER WING 600 HAYABUSA 2007

Recent Profile Visitors

5,986 profile views
  1. Este problema comuna,se poate resofta ECU cu alte valori mai dure in harta de amortizor.
  2. Sorry nu pot sa te ajut,sunt in concediu si nu prea stau bine cu netul in zona.
  3. Becul trebuie sa stea aprins pana pleci de pe loc si ajungi la 10km/h..atunci se stinge.
  4. Sub sa ai o mufa alba cu capac de cauciug si cu 6 pini. Faci un strap intre pini din poza atasata pui contactul cu butonul rosu pe on si pe bord apare un cod. Spui codul aici si incerc sa te ajut. PS. Nu stiu cum ai decis ca nu merge amortizorul,pentru ca el este electronic,asa ca se intareste in functie de viteza. Asta inseamna ca pe loc el este moale.
  5. De regula se reteaza firele la acest model. Daca problema este de la amortizor vei avea afisat pe bord si simbolul SD. Daca nu este,atunci intra in diagnoza si spune codul de eroare,atunci cand FI este aprins pe bord. Nu este influentat ECU si sistemul de injectie de schimbarea filtrului de benzina. In schimb amestecul carburant da,poate fi infuentat de un filtru murdar si cu un debit scazut.
  6. Singur,vreme frumoasa= deschidere de acceleratie mai mare. Deschidere de acceleratie mai mare= consum mai ridicat.
  7. De ce cumperi toata pompa? Ai facut ce ti-am zis?
  8. De ce ai umbla acolo pentru un motor nou? Dar,daca tot vrei sa faci asta: slabeste cablul de la maneta destul de mult,desurubeaza piulita,desurubeaza surubul sa fie liber, insurubeaza surubul pana ai contact cu tija de comanda si blochezi cu piulita contra,deformezi saiba de siguranta peste piulita,reglezi cablul cu free play corect. Daca iti patineaza ambreiajul vezi ca este posibil sa fie si reglajul de la splipper clutch reglat incorect. Daca nu esti sigur de ce trebuie sa faci,mai bine apeleaza la cineva care stie ...te va costa mai putin de cat poti sa strici tu. Bafta!
  9. Pare o problema de debit de benzina. Curata pompa si corpul interior foarre bine. Dupa aceea daca lucrurile s-au schimbat/îmbunătătit macar pentru un drive test..o sa fie nevoie de inlocuit corpul pompei.
  10. Nu ai debitmetru pe acel motor! Ala este IAT...ar fi bine sa citesti un manual inainte sa mai mesteresti la ea. In principiu pare lipsa de debit benzina. Asta inseamna pompa infundata sau regulator benzina defect.Nu strica daca verifici si TPS si MAP sa fie ok
  11. Cand este echipata, ii facem un soft pentru cum este configurata si stilul tau de condus.
  12. Dupa cum am spus,sunt 2 furtune in rezervor,unul de supraplin, si unul de aerisire.
  13. In airbox nu are furtun de drenaj...ori este apa ori benzina din supraplin.
×
×
  • Create New...