suzyED Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Nu am reusit , dar daca ma ajuti putin.....adica sa ma impingi sunt convins 100% ca o saa borneasca. Te astept? Eu sa te imping pe tine sa pornesti motorul lui Ciorap? Hai ca asta-i buna, dar el ce are, isi uda sosetele ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul750 Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Eu sa te imping pe tine sa pornesti motorul lui Ciorap? Hai ca asta-i buna, dar el ce are, isi uda sosetele ?? El este plecat si a avut proasta inspiratie sa imi lase cheile si motorul.........daca il pornim "ne dam cu a lui"......cu mobra.......ca voi sexul slab repede va ganditi la prostii. Ce zici.......ma impinji? Nu in fata trenului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzyED Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 El este plecat si a avut proasta inspiratie sa imi lase cheile si motorul.........daca il pornim "ne dam cu a lui"......cu mobra.......ca voi sexul slab repede va ganditi la prostii. Ce zici.......ma impinji? Nu in fata trenului Da dle sex puternic, cum sa nu, stai sa-mi pun costumul de ploaie si vin acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Ce zici.......ma impinji? Nu in fata trenului ...macar pe scari in jos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzyED Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 ...macar pe scari in jos ! Impinsul il las pentru cand iesim cu rolele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciorap Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 El este plecat si a avut proasta inspiratie sa imi lase cheile si motorul.........daca il pornim "ne dam cu a lui"......cu mobra.......ca voi sexul slab repede va ganditi la prostii. Ce zici.......ma impinji? Nu in fata trenului Mah, eu ti-am lasat mobra si cheile, dar nu ai observat ca bateria o dosisem in buzunar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul750 Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Mah, eu ti-am lasat mobra si cheile, dar nu ai observat ca bateria o dosisem in buzunar ? Pfuahhhhh........te-ai gandit tu ca nu rezist tentatiei..........am reusit sa o pornesc si deja sunt la MĂźnchen........ma intorc la sfarsitul sezonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciorap Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Pfuahhhhh........te-ai gandit tu ca nu rezist tentatiei..........am reusit sa o pornesc si deja sunt la MĂźnchen........ma intorc la sfarsitul sezonului Atunci ne vedem acolo la Oktoberfest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul750 Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Atunci ne vedem acolo la Oktoberfest Hmmmmm.....interesant......ai luat lectii de Germana?........cat iti ia Teo.....70 pe sedinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvungu Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 salut la toata lumea , intrebare cu dilema : ma gandesc ca la urmatorul schimb de ulei bag Mobil 1 High Mileage 10W-40 Full Sintetic ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) salut la toata lumea , intrebare cu dilema : ma gandesc ca la urmatorul schimb de ulei bag Mobil 1 High Mileage 10W-40 Full Sintetic ce ziceti ? Nu cumva e ulei de masina ?!?!?...Pentru moto iti trebuie ulei special de moto. 10w40 full sintetic de la Mobil nu se gaseste decat in varianta americana, in Europa nu exista ulei 10w40 full sintetic la nimeni ! Editat Mai 23, 2012 de the lord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvungu Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Nu cumva e ulei de masina ?!?!?...Pentru moto iti trebuie ulei special de moto. 10w40 full sintetic de la Mobil nu se gaseste decat in varianta americana, in Europa nu exista ulei 10w40 full sintetic la nimeni ! ba da de masina e pt masini cu motoare de turatie am vazut pe youtube cum o tipa a schimbat ( si spunea ca tot timpul asa a facut in america ) cu castrol GTX si nu a avut niciodata probleme ....so ce are asa special uleiul de motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 ba da de masina e pt masini cu motoare de turatie am vazut pe youtube cum o tipa a schimbat ( si spunea ca tot timpul asa a facut in america ) cu castrol GTX si nu a avut niciodata probleme ....so ce are asa special uleiul de motor ? Uleiul de moto are calitati speciale datorita faptului ca motocicletele au discurile de ambreiaj scufundate in baia de ulei a motorului, asta ca prima caracteristica distincta. Motorul de moto lucreaza in turatii si la temperaturi mai ridicate decat motrul de masina, asta a doua caracteristica distincta. Mai multe poti aprofunda pe forumurile de specialitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sageata Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) De ce oare sunt uleiuri diferite la motul auto/moto la 10/40 http://www.motul-romania.ro/default.asp?opt=prod Poate uleiul moto stie sa reactioneze si cu cutia de viteze Editat Mai 23, 2012 de sageata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) Careva interesat de o plimbare prin giurgiu sambata asta daca e cald si nu ploua?poate ne vedem si cu cativa baieti de pe acolo,plecam mai spre dimineata ne intoarcem,dupa amiaza sau pe seara ,eu ma duc si singur,ma gandeam ca poate mai e careva dornic de plimbare ,sa ma anunte daca vrea careva ,mers lejer Editat Mai 23, 2012 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciorap Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Maine la ora 12.00, in cimitirul din Balotesti va avea loc inmormantarea lui Oresti (Old School), persoana a carui topic ne-a deschis multora ochii in privinta motociclismului. Eu ma duc cu mobra, din zona Berceni mai vrea cineva sa participe ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzyED Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Pana saptamana viitoare e cod galben de ploaie si furtuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Maine la ora 12.00, in cimitirul din Balotesti va avea loc inmormantarea lui Oresti (Old School), persoana a carui topic ne-a deschis multora ochii in privinta motociclismului. Eu ma duc cu mobra, din zona Berceni mai vrea cineva sa participe ? R.I.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvungu Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 D-zeu sa il ierte ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzyED Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Maine la ora 12.00, in cimitirul din Balotesti va avea loc inmormantarea lui Oresti (Old School), persoana a carui topic ne-a deschis multora ochii in privinta motociclismului. Eu ma duc cu mobra, din zona Berceni mai vrea cineva sa participe ? Sa se odihneasca in pace! Eu lucrez maine, dar sunt mandra ca ne reprezinti tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciorap Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Sa se odihneasca in pace! Eu lucrez maine, dar sunt mandra ca ne reprezinti tu. Pentru cei care au program mai flexibil si vor sa vina ...: la 9 in fata blocului lui Raul sau la 9.30 la brancoveanu la locul nostru de intalnire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danut1984 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Din pacate nu pot veni nici eu . Dar ce s-a intamplat? Mai am la voi o intrebare ! Am un prieten cu un VN800 (putin important) faza e ca omul si-a schimbat tobele si de atunci a inceput cosmarul. Cand accelereaza ii scuipa benzina in filtrul de aer, cand merge merge inecata si cireasa dp tort, saptamana trecuta nu a vrut sa ii mai porteasca. Am fost eu cu fratele Aleko dp forum si am facut tot ce ne statea in putinta: Am coborat nivelul benzinei in camera de nivel, curatat bujii, a incercat sa porneasca dar nu a reusit. Scos bujiile iar (erau deja negre si umede) montat la loc a pornit a dat Aleko o tura si a zis ca merge cam inecata da na ne-am gandit ca am aranjat problema odata cu modificarea nivelului din camera de nivel, se echipeaza omul si cand da sa se suie mobra iar nu porneste. Concluzie: din cauza tobelor cred ca are evacuarea foarte usoara (tobele sunt Vance & Hines cruisers ) astfel ca pierde cumva la compresie .... inegreste bujiile care probabil ca au cedat cred ca trebuie si schimbate cu toate ca erau noi (una avea 100 km si a 2-a sa zicem 1500 si nu erau cu iridium). astept sugestii si pareri din partea voastra cu privire la acesta situatie. Va multumesc am vazut ca a facut atac de cord. oricum sper ca postul lui sa ramana in istorie pentru ca a scris foarte frumos (a fost primul post pe care l-am citit pe acest forum) ! Dumnezeu sa il ierte, imi pare foarte rau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) Din pacate nu pot veni nici eu . Dar ce s-a intamplat? Mai am la voi o intrebare ! Am un prieten cu un VN800 (putin important) faza e ca omul si-a schimbat tobele si de atunci a inceput cosmarul. Cand accelereaza ii scuipa benzina in filtrul de aer, cand merge merge inecata si cireasa dp tort, saptamana trecuta nu a vrut sa ii mai porteasca. Am fost eu cu fratele Aleko dp forum si am facut tot ce ne statea in putinta: Am coborat nivelul benzinei in camera de nivel, curatat bujii, a incercat sa porneasca dar nu a reusit. Scos bujiile iar (erau deja negre si umede) montat la loc a pornit a dat Aleko o tura si a zis ca merge cam inecata da na ne-am gandit ca am aranjat problema odata cu modificarea nivelului din camera de nivel, se echipeaza omul si cand da sa se suie mobra iar nu porneste. Concluzie: din cauza tobelor cred ca are evacuarea foarte usoara (tobele sunt Vance & Hines cruisers ) astfel ca pierde cumva la compresie .... inegreste bujiile care probabil ca au cedat cred ca trebuie si schimbate cu toate ca erau noi (una avea 100 km si a 2-a sa zicem 1500 si nu erau cu iridium). astept sugestii si pareri din partea voastra cu privire la acesta situatie. Va multumesc am vazut ca a facut atac de cord. oricum sper ca postul lui sa ramana in istorie pentru ca a scris foarte frumos (a fost primul post pe care l-am citit pe acest forum) ! Dumnezeu sa il ierte, imi pare foarte rau ! chestia cu compresia e valabila doar la 2 timpi, la 4 timpi n-are treaba una cu alta. e posibil ca supapele de admisie sa nu mai inchida perfect iar in momentul compresiei sa scape amestec inapoi in filtru, e posibil ca faza cu schimbatul tobelor sa fi picat prin coincidenta in moment cu defectul. cand accelelreaza da rateu si scuipa benzina in filtru sau functioneaza motorul si scuipa benzina in filtru ? ceea ce scuipa sunt vapori de benzina sau benzina lichid ? daca sunt vapori e valabila faza cu supapele, daca e benzina lichid e posibil sa nu mai inchida vreun cui pontou. incercati s-o porniti cu filtru de aer scos ca sa puteti vedea exact ce se petrece acolo. Bafta ! Editat Mai 24, 2012 de the lord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danut1984 Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 chestia cu compresia e valabila doar la 2 timpi, la 4 timpi n-are treaba una cu alta. e posibil ca supapele de admisie sa nu mai inchida perfect iar in momentul compresiei sa scape amestec inapoi in filtru, e posibil ca faza cu schimbatul tobelor sa fi picat prin coincidenta in moment cu defectul. cand accelelreaza da rateu si scuipa benzina in filtru sau functioneaza motorul si scuipa benzina in filtru ? ceea ce scuipa sunt vapori de benzina sau benzina lichid ? daca sunt vapori e valabila faza cu supapele, daca e benzina lichid e posibil sa nu mai inchida vreun cui pontou. incercati s-o porniti cu filtru de aer scos ca sa puteti vedea exact ce se petrece acolo. Bafta ! Este benzina lichida, faza e ca am verificat cuiul inainte sa umblu la plutitor si functioneaza, are garnitura intacta, totul pare ok in carb. Cand accelereaza da rateu si scuipa benzina. Am pornit fara filtru de aer si e o nenorocire ce scuipa pe acolo. Face balta pe jos, si asta a fost motivul pt care am umblat la camera de nivel. Merci de replay Apropo The Lord am auzit ca saracul NTV nu are asigurare. Stiu un loc unde ii poti face asigurare cu 65 ron sau daca cumva nu o mai vrei just let me know :D:D Ce facem cu intalnirea de azi? a dat soarele, poate nu facem plimbare dar macar va mai intalniti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Vine cineva azi la brancoveanu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.