gighaiosu Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 (editat) Va salut ! Sa fiu cat mai scurt...ce belea poate sa fie de la aceasta simptoma,eu m-am gandit ca e bateria moarta,dar nu e asa,pt ca am ilocut-o dar fara rez.....e,daca il scot porneste bine,si daca il bag in timp ce e pornit nu sta bine la relanti...ce credeti? Asfalt uscat! Editat Iunie 27, 2007 de gighaiosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulibasha Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 Va salut ! Sa fiu cat mai scurt...ce belea poate sa fie de la aceasta simptoma,eu m-am gandit ca e bateria moarta,dar nu e asa,pt ca am ilocut-o dar fara rez.....e,daca il scot porneste bine,si daca il bag in timp ce e pornit nu sta bine la relanti...ce credeti? Asfalt uscat! eu am o problema asemanatoare cu a ta... dar cred ca cea mai la indemana rezolvare este schimbarea releului. Inainte sa faci asta verifica incarcarea cu un voltmetru. Daca ai carte ar trebui sa-ti specifice intre ce tensiuni sta incarcarea si la ce turatie. Ex: la 5000 RPM cu farul aprins pe faza lunga la bornele bateriei ar trebui sa citesti intre 13,5V - 15V (asta este in cazul meu) Dar la mine arata cam 12,4V... prea putin adica, in loc sa incarce, papa din baterie. Verifica de asemenea si alternatorul daca rezistenta pe circuit este in parametri (apreoximativ 1 ohm) si verifici pentru continuitate cu masa sa vezi daca exista atingeri la spire. Releul este vro 80 Epuroi... deci asigura-te ca nu este un circuit nasparliu sau etc. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.