Sari la conținut

bulibasha

Membru
  • Număr conținut

    176
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.swissplan.biz
  • Yahoo
    budica_laurentiu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti - Dr Taberei
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    HONDA Hornet CB600F
  • Numar Moto
    B-00-XXX
  • Club
    Haiducii

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Hornet 600, SUZUKI 250Bandit, Scooter Honda Phanteon 150-2T, Scooter Malaguti Centro
  • Interests
    Muzica buna, distractie, fete frate, fete!

Vizitatori Recenți Profil

628 citiri profil

bulibasha's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut, Sistemul CBS are aceeasi metoda de aerisire... La mine a functionat ok. Pe scurt vad ca posibile probleme, presupunand ca frana dreapta (cea doar pe roata fata fara CBS) merge ok: - pompa de la maneta inca scapa presiunea in rezervor sau nu dezvolta suficienta. Verifica cum face omu' ca ea este ok: - cursa sabotilor de pe spate. Daca nu sunt suficient de apropiati de tamburul rotii, se pierde mult din presiunea generata pana se presurizeaza tot circuitul. Trebuie sa fie cat mai apropiati de tambur, cat sa "haraie" foarte putin roata. - daca nici pana aici aici nu este rezolvata problema... e posibil sa traga aer in instalatie pe la vreun pistonas. - desi cam extrema... sa-si fi pierdut furtunele rezistenta la presiune. Sper ca nu am batut campii prea tare ) Spor!
  2. Salut, Treaba cu pornirea greoaie dupa un timp, din experientele mele, tine de faptul ca ramane fara benzina in carburator. Conteaza pana si pozitia in care il parchezi... pe central sau lateral. Pe lateral se goleste si mai repede. Nu-mi dau seama daca pur si simplu se evapora sau se intoarce gravitational pe circuit. Pompa lui fiind vacumatica nu inchide bine si probabil nu este nici foarte eficienta cand e frig afara, dureaza ceva pana umple camera de amestec. Cred ca s-ar rezolva cu o pompa electrica sau un robinet de inchidere intre pompa si carburator. Capacul de la rezervorul de apa, (cel care lipseste la majoritatea Pantheoanelor 2T ) ati gasit o sursa pentru el ca nici prin SH-uri nu prea este!? Asfalt uscat!
  3. Va salut, Detin un Honda FES150 din 2001 luat initial doar pentru oras, insa de cand am ramas fara motor, si-a extins atributiile si creaza dependenta. Motorasul asta merge de rupe, am facut Bucuresti-Vama-Bucuresti , cu pasager + cort, bagaje (total ~160kg), mers constant pe autostrada, 90-100 (gps), consum 3.5%. Adevarat, se incingea dar nu a scuipat segmentii pe tzeava, cum ar face un Aprilia RS sau alte neamuri italienesti. De China nici nu aduc aminte... E clar, are un motor 2T cu 3 clase peste orice scuter. Power-valve-ul este si el o chestie destul de inovativa pentru un scooter, chiar ii ofera un zvanc extra la porniri sau depasiri. Nu stiu daca este si pe 125cc acelasi sistem. Cred ca daca pui motorul asta pe un cadru usor, mananca pamantul (pentru un scooter adica) Acum am ceva nelamuriri: Vad ca in privinta unui manual pdf nu prea avem noroc, poate a reusit cineva intre timp sa gaseasca?! Apoi, ce bujie ati montat pe el? Se justifica Iridium? Pleaca un pic mai greu uneori, cred ca e bujia dusa. Dar rolele, unde gasesc un set ok? Asfalt uscat!
  4. Salutare! De retinut ca pentru certificatul TVA de la administatia financiara (din Popa Tatu pentru sector 6, <persoane fizice et 1 camera n17> sau juridice la parter) din momentul depunerii actelor se asteapta aproximativ 3 zile, nu este dat pe loc! Alte sfaturi - daca nu aveti contractul deja facut sau factura si il faceti voi asa, in alb, printre datele motorului treceti si data primei inmatriculari in contract. Astfel puteti traduce doar contractul, nu si cartea masinii. - ar fi sa aveti copii la toate hartogaraiele, inclusiv dupa traduceri, legalizari, ogirinale... pentru ca le intereseaza sa fie evidentiata data primei inmatriculari in tara de origine. - RAR-ul m-a costat 500ron si a durat o ora si ceva pana la eliberarea hartiilor. (omologare, folie securizata, certificare autenticitate, certificare autenticitate documente) - pentru depunere acte pipera, copii in exces si mers acolo undeva dupa ora 6.30 daca nu aveti nevoie de acte+numere la rand in aceeasi zi. (se elibereaza in mod suprinzator ghiseele) Spor!
  5. Scot topicul putin din cimitir pentru o intrebare scurta.... Am cumparat un scooter cu toate actele mai putin contractul de vanzare cumparare si copie dupa CI-ul proprietarului italian. Are actele italienesti: certificatul de proprietate si cartea lui (TARGA) ambele cu mentiunea anulat pentru export. Care ar fi cel mai safe drum pe care il pot aplica spre inscrierea lui? Multumesc frumos!
  6. Ma bag! Pentru o plecare de vineri pe la pranz cine ar fi pe faleza la ora ai si cu cortul falfaitor in spate? Cam cati bani ar fi o suma rezonabila pentru acolo ... Cat ar fi intrarea propriu-zisa? Apoi, e mai scumpa bericioaica ca la noi?! ) Stima!
  7. i'll be there in jur de ora 18,+/- 15 min! (adica la petrom)
  8. Saluut!! Eu plec pe la ora 6 fara ceva din Unirii direct de la job si probabil o sa mai fie un motorist cu mine. Am sa ma opresc la Petromul ala probabil pe la 6 si stau vro 20 de min max. Prind pe careva pe acolo?? Eu am sa ma opresc in CT ca apoi dimineata sa merg mai departe spre vama. Viteza o sa fie cea de consum optim ca asta mica e insetata ) 0770632583 Laurentiu.
  9. Imi cer scuze pentru initiatorul postului insa strigatul disperat al unui motociclist bate virtualul! ) "Oameni buni cu suflet mare..." poate mai sunt nenorociti de soarta, corporatisti, care nu pot sa se tireze de la job mai repede de vineri, la ora 6 seara din Bucuresti. Eu sunt unul din acestia, care pleaca direct de la job ... Haide sa ne luam de manutza si sa mergem organizat, pe A2, clar nu mai prinzi lumina de peisaje la ora ai ci doar carute si caini pe drumul vechi. Daca nu sunt... i'll ride solo Oricum, in vama "se stttttieeeee!!! Noapte cruntaaa deee.....", montez cortul langa motociclistii satanisti Over!
  10. Hornetistu' din umbra ar vrea si el un tricou Am sa ma vad cu Baiatu George sa ii dau banutzu care este!
  11. Am postat pt alt accident din greseala, doar ca era cu o strada mai incolo asta
  12. Ai PM Am dat o tura rapida cu moto astazi Tremura mana pe gaz sa-i dau mai tare dar patina ca dracii... Asta pana mi-a iesit un BMW () de pe o straduta in fata si a inceput sa-mi tremure si curu'... de atunci am mers emo
  13. bulibasha

    Trafic Greu

    RIP "BMW-ul.... periculos pt sanatatea motoristilor" :|
  14. nene, strada Valea Oltului sau regiunea? Ca daca este strada, fug pana la el...
  15. RIP Alin... Dumnezeu sa-l odihneasca! Un tanar jovial, prea tanar plecat! Condoleante parintilor! Nimic nu este mai sfasietor decat a-ti inmormanta propriul copil... Si viata parintilor se termina aici... Se pare ca DN1 este un drum blestemat pentru motociclisti. Pentru cine are neuron sa priceapa: pt cele 5 minute castigate prin forja, cresti exponential riscul ca acel drum sa fie ultimul. Daca ai si pasager, esti deja inconstient...
×
×
  • Creează nouă...