remybiker Postat Octombrie 8, 2004 Share Postat Octombrie 8, 2004 am pus 2 carburatoare keihin pe un ural de 650 cmc si nu prea merge bine, face bujiile albe(amestec sarac), carburatoarele sunt de la o honda de 400 cmc, am inchis aerul de tot si tot le face albe si nu trage cum trebuie, daca maresc avansul merge turat, daca il micsorez nu merge bine; ajutor de la cei care au m-ai intalnit asemenea probleme sau cunosc meserie... remybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 vorbeste cu Romi sau Luci dela Trust MC Timisoara! Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 Reglajul surubului de aer are influenta mai mult la ralanti, cand clapeta (sau sertarul) de acceleratie este deschisa, surubul de dozare a aerului nu prea mai are treaba, aerul vine prin "galeria" principala (tehnic se cheama difuzor) si proportia de carburant din amestec este data de nivelul plutitorului si diametrul jiclorului principal. Deasemenea mai poate influenta amestecul si gradul de "desfundare" al filtrelor de aer (daca sunt mai "libere" decat cele de la Honda depresiunea nu mai este aceeasi si motorul nu mai "suge" la fel de multa benzina). Cum la jiclor nu e recomandat sa umbli , eu zic ca ai putea incerca sa reglezi nivelul plutitorului si sa verifici filtrul (sau filtrele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Decembrie 7, 2004 Share Postat Decembrie 7, 2004 la carburatoarele japan nu potisa umbli decat la aer pt relanti si la jglorul princ pt mers in sarcina.trebuie sa ai jiglorul de120. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm-96-rau Postat Decembrie 7, 2004 Share Postat Decembrie 7, 2004 nu vreau sa te supei dar iti zic sa renunti, iti maninci timpul degeaba ,cum merge nepra cu carburatoare originale tip nou nu merge cu nici un japonez,in afara de asta cu carb japoneze nu mai ai loc pt piciore chiar daca ai comenzi in fata te deranjeaza,eu iti recomand sa incerci originalele modelu nou cu pistonase la alea poti regla orice nu te incomodeaza si ........ sint bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.