Jump to content

$ilver

Super Membru
  • Content Count

    583
  • Joined

  • Last visited

About $ilver

  • Rank
    On the road again

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.silverpistons.ro
  • Yahoo
    silverpistons00

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti (Milwakee,Wisconsin)
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    Virago 535
  • Numar Moto
    PH 12 FLY
  • Club
    Silver Pistons
  1. "La multi ani!" frumosi si sanatosi!!! ;)

  2. Poti sa-i iei anul acesta masinuta fratiorului si sa-i promiti ca-i iei una rosie de curse in schimb... Ideea e ca oricum jucaria ramane valabila si anul acesta + brataraaaaa de la camping + noroiul din lac rascolit de crampoane + berea nebotezata si mancarea diversificata + muzica de calitate + concursurile condimentate +... = satisfaction guaranteed
  3. Prima mea motocicleta (valoarea sentimentala inestimabila...) a fost furata de niste etnici asa ca nu-i nevoie sa-mi spun parerea despre ei, desi exista exceptii ca peste tot. Am vazut cativa motociclisti tigani insa satisfactia mea personala este ca toti mergeau pe vitezane, scutere sau atv-uri , nici unul nu avea chopper...
  4. Daca bujiile sunt noi incearca sa dai la automat cu bujiile "rezemate" de cilindrii si observa daca aspectul scanteii este acelasi la amandoua ca sa elimini problema aprinderii. Avand in vedere faptul ca ai doua carburatore, cel mai probabil este ca cel de la cilindrul cu problema sa fie reglat prea bobat si sa innece in faza de pornire. Am patit si eu la fel de vreo doua trei ori dar s-a intamplat iarna, cu socul tras la maxim asa ca din nou ajungem la carburatie. Probabil ca rezolvarea ar fi sa-i dai mai mult aer carburatorului respectiv, chestie care ar fi bine sa o faci corelata cu o sincronizare cu vacuumetre.
  5. Supraalimentarea motoarelor se poate face prin doua tipuri de agregate: -turbosuflanta - partea de turbina este antrenata (invartita) de gazele de evacuare si prin intermediul unui arbore antreneza suflanta care comprima aerul introdus in admisie - energia utilizata este cea a gazelor de esapament. -compresorul - este antrenat mecanic de catre motor si face ecelasi lucru ca si suflanta - sursa de energie o reprezinta o parte din puterea motorului. Ambele sisteme au avantaje si dezavantaje unul fata de celalalt insa o pondere mai mare in productia de motoare o au cele cu turbosuflanta. Pentru mai multe detalii despre oportunitatea si posibilitatea realizarii din punct de vedere tehnic (iti trebuie injectie cu siguranta) da un search pe google si ai sa te convingi singur ca n-are absolut nici un rost sa te complici decat daca vreo firma specializata a dezvoltat un astfel de kit pentru motocicleta ta sau una foarte asemanatoare.
  6. Exact, ... zis ... sunt io. Poate reusim sa ne vedem cu Virago astea in curand. Daca vii cu Jawa sa ma anunti ca vin si eu cu MZ-ul la intalnire (ca sa nu facem nota discordanta). Eu sunt disponibil maine seara de exemplu (joi), ce zici?
  7. Cilindrul nu se poate masura cu sublerul decat absolut orientativ. Masurarea acestuia (pentru determinarea uzurii) se face cu comparatorul, stabilindu-se astfel uzura (ovalitatea si conicitatea). Cilindrul in mod normal este perfect "cilindric", pistonul este conic, acesta devenind si el cilindric cand ajunge la tempratura de regim prin faptul ca in partea de sus se dilata mai mult datorita temperaturii mai ridicate in zona camerei de ardere. Uzura maxima a cilindrului este in zona in care "freaca" segmentul de foc (ultimul de sus) in punctul superior. Incearca sa faci undeva o masurare adecvata, daca este nevoie si este cazul cauta cotele de raparatie pentru motorul tau si in acest caz du-ti cilindrul la alezat conform indicatiilor si ia-ti piston si segmenti potriviti. Multa bafta!
  8. Din documentarile pe care le-am facut anii trecuti ar trebui avute in vedere urmatorele aspecte pentru "conservarea" motocicletei peste iarna: - intretinerea bateriei - se poate efectua prin: porniri periodice ale motorului (contraindicat din alte motove), efectuare unor cicluri de incarcare-descarcare partiala cu un redresor si un bec sau cea mai buna solutie, pentru cei care isi pot procura, folosirea unui "battery tender", un redresor mai sofisticat care simuleaza utilizarea regulata. - oxidarea (ruginirea) rezervorului si formarea depunerilor rezultate in urma evaporarii benzinei in carburatoare (exclus motoarele cu injectie) - se preintampina prin umplerea rezervorului inainte de hibernare cu benzina si adaugare unui stabilizator care impiedica evaporarea, urmata de un rulaj scurt care asigura patrunderea benzinei "stabilizate" in carburatoare: umplerea rezervorului se face pentru ca peretii acestuia sa fie acoperiti (nu mai sunt expusi ruginirii) iar daca nu se pune stabilizator se pot goli carburatoare pentru a nu mai avea ce sa se evapore. - posibilul efect nociv al uleiului "uzat" asupra componentelor mecanismului motor - se poate inlatura prin folosirea unui ulei ieftin (de preferat moto pentru a avea siguranta ca discurile de ambreiaj nu au de suferit) sau prin folosirea unui "oil flush", un aditiv de curatare care inlatura pelicula cu potential nociv. - formarea condensului datorat variatiilor de temperatura (motivul pentru care este contraindicata pornirea motorului periodic pentru regenerarea bateriei) - cel mai bun remediu il constituie gasirea unui garaj (sufragerie, dormitor...) cu tempratura relativ constanta; in lipsa acestuia se poate introduce ulei sau spray lubrifiant prin gaura bujiilor, se pot acoperii admisia filtrului de aer si esapamentul sau se poate acoperi motocicleta un cearsaf (folie) introducand in interior absorbanti de umiditate asemanatori cu cei folositi la geamurile termopane. PS: acestea fiind zise, eu inca nu am nici o certitudeine ca-mi voi putea conserva motorul in bune conditii peste iarana...
  9. Si eu sunt de parare ca tot la carburatoare ar trebui sa umbli (reglat-sincronizat). Faza cu curatatul bujiilor e cam aiurea. Nu prea e recomandat sa le cureti cu peria de sarma, pe aragay sau mai stiu eu cum... . Ca sa-ti iasa din grija aprinderea, ai putea sa inversezi bujiile intre ele.
  10. Daca ai gasit dimensiunile si la magazin ti-au spus ca au cu 7 in coada (asta fiind latimea) fabricat de SKF, de ce nu intrebi la reprezentanta SKF? Chiar daca nu au pe stoc, cred ca iti pot aduce pe comanda la latimea de care ai nevoie...
  11. Tocmai i-ai gasit! Motoretro Brasov, Universitatea Transilvania. N-au reusit sa stea compacti la defilare si au pierdut din efectul total. HB Salutari Motoretro Brasov si in mod special mentorului lor PS: Motorul ala e de razboi?
  12. S-a fisurat pur si simplu plutitorul. Nu-nteleg de ce va mirati atata si se ajunge chiar la concluzia ca n-ar fi japonezele fiabile. Nu vad de loc ce treaba ar avea calitatea benzinei cu asta... Asta e, se intampla si la case mai mari.
  13. Cutia neagra isi face de cap daca nu primeste semnalele care-i trebuie de la senzori. Cum ti-a mai spus cineva, verifica starea si cablajele tuturor senzorilor si elementelor de comanda. Daca unul dintre acestea nu functioneaza (nu are firele inacte), calculatorul fie inlocuieste valorile cu unele medii, fie intra in stare de avarie si se comporta ca atare.
  14. Amice, fara suparare dar ar trebui sa te abtii de la aprecieri tehnice in zone care nu-ti apartin. In primul rand Golful este MASINA cu siguranta si asta nu ti-o pot spune numai eu. Rola aia intinzatoare nu este facuta din plastic 100%, lagarul de rotatie din interior este metalic si tocmai ala s-a distrus. S-a folosit plastic pentru ca are anumite alte calitati pe care nu le are un metal si anume este mai usor (orice chestie in miscare la un motor consuma din puterea acestuia cu cat este mai grea) si nu uzeaza cureaua din cauciuc pe care o intinde. Pe de alta parte nu inteleg de ce esti indignat, pentru ca un VW la 40.000 de km este in garantie, adica nu platesti reparatia iar o scurta vizita la service este indicat sa se faca si preventiv. Cat despre Shadow, as fi curios sa stiu si eu cam la ce putere ar trebui sa se invarta un VT 600 de prin '93 fara limitare. Steed-ul de 400 ar trebui sa mearga cam cu 140.
  15. Prin micsorarea numarului de segmenti sau a latimii acestuia se obtine intr-adevar o marire a turatiei si a puterii datorata micsorarii pierderilor prin frecarea cu cilindrul. Acuma, piston cu un singur segment io n-am mai vazut si nici nu cred ca e recomandat, pentru ca se pierde compresie prin fanta acestuia. Varianta optima ar fi cu doi segmenti subtiri. Bafta la bricolaj si-ti urez totusi sa te saturi mai repede de d-astea, sa vinzi toate agregatele si sa-ti iei ceva cu putere obtinuta de specialisti din fabrica
×
×
  • Create New...