redeye Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 fain... da pacat ca-i furat... n-ai acte + contact spart... deci? ce rezulta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 n-ai acte + contact spart... deci? ce rezulta? asta ziceam si eu ... dar intr-un mod mai direct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Septembrie 22, 2007 Share Postat Septembrie 22, 2007 (editat) Cand am luat Sr-u ala vechi , peste vreo 2-3 zile , merg eu linistit ajung la un semafor , erau 90 de secunde ....ma gandesc , opresc motoru ! , ma uit in jos nu mai era cheia .. , puneai contactul cu orce Macar eu aveam talonu original Editat Septembrie 22, 2007 de sica_sibiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 vad ca s-a cam dus jos topicul asta si nu e bine !! al meu nu mai sta la relanti trebuie sa ii dau avansul mai mare si mie o lenee..ca tre sa desfac multe carene m-am uitat eu nu am cum altfel.. in schimb merge bine am facut 2000 km cu el in 2 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 vad ca s-a cam dus jos topicul asta si nu e bine !! al meu nu mai sta la relanti trebuie sa ii dau avansul mai mare si mie o lenee..ca tre sa desfac multe carene m-am uitat eu nu am cum altfel.. in schimb merge bine am facut 2000 km cu el in 2 luni nu tre sa desfaci multe carene...desfaci doar ala de la baterie si iti incape surubenitza pe acolo stiu din experientza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 nu tre sa desfaci multe carene...desfaci doar ala de la baterie si iti incape surubenitza pe acolo stiu din experientza apropo... de unde se regleaza avansul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 aha... ms azi i-am dat avansul mai mare de la accereratie(de la maner) vreo 10 min toate bune si frumoase si dupaia iar nu a mai stat...e la maxim nu pot sa-l intind mai mult .. o sa fac cum ai zis tu sa vdm... VAPI: Avansul il dai mai mare din carburator...sunt 2 surubele: unu de aer si unu de benzina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 aha... ms azi i-am dat avansul mai mare de la accereratie(de la maner) vreo 10 min toate bune si frumoase si dupaia iar nu a mai stat...e la maxim nu pot sa-l intind mai mult .. o sa fac cum ai zis tu sa vdm... VAPI: Avansul il dai mai mare din carburator...sunt 2 surubele: unu de aer si unu de benzina.. ceva nu-i in regula ... eu stiu ca avansul inseamna cit de 'inainte' se da scanteia fata de punctul mort superior al pistonului. Ideea e ca scanteia trebuie sa vina usor inainte ca pistonul sa comprime la maxim combustibilul. Asta pentru ca benzina nu arde instantaneu si e nevoie de scanteie inainte. Nu vad cum cele doua suruburi de care vorbesti ar influenta momentul in care se da scanteia. Pot eventual regla relantiul. Avansul s-ar putea regla eventual din sistemul de aprindere. Am vazut la Dacie cum functioneaza dar nu stiu cum e la scuterele noastre. Am scuter de 2 luni si n-am ajuns sa-l desfac inca ... Daca stie cineva detalii, il rog sa posteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 apropo... de unde se regleaza avansul ? este un surub la carburator care se insurubeaza sau de desurubeaza....e imposibil sa nu-l vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 nu ai cum sa umblii la relanti cum mi-ai zis tu ... am desfacut acolo la baterie si nu ai cum.. bateria la asta al meu se afla la picioare de unde pleaca tzeava de toba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 nu ai cum sa umblii la relanti cum mi-ai zis tu ... am desfacut acolo la baterie si nu ai cum.. bateria la asta al meu se afla la picioare de unde pleaca tzeava de toba... stiu unde e bateria...ca am avut si eu mbk next generation...eu asa reglam...desfaci si bagi surubelnitza pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 stiu unde e bateria...ca am avut si eu mbk next generation...eu asa reglam...desfaci si bagi surubelnitza pe acolo nu merge.. o sa desfac iar si fac poze... poate ai avut mbku ng ala cu farurile mai ovale... eu il am pala cu farurile perfect rotunde... asteapta pozele:P azi maine poimaine nuhs cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 (editat) ceva nu-i in regula ... eu stiu ca avansul inseamna cit de 'inainte' se da scanteia fata de punctul mort superior al pistonului. Ideea e ca scanteia trebuie sa vina usor inainte ca pistonul sa comprime la maxim combustibilul. Asta pentru ca benzina nu arde instantaneu si e nevoie de scanteie inainte. Nu vad cum cele doua suruburi de care vorbesti ar influenta momentul in care se da scanteia. Pot eventual regla relantiul. Avansul s-ar putea regla eventual din sistemul de aprindere. Am vazut la Dacie cum functioneaza dar nu stiu cum e la scuterele noastre. Am scuter de 2 luni si n-am ajuns sa-l desfac inca ... Daca stie cineva detalii, il rog sa posteze. ca sa reglezi avansul la aprindere este mai greu.....eu am facut asta la al meu (i-am dat 14 grade avans)...trebuie desfacut capacul de la ventilatie,ventilatorul,scos volanta cu magneti de la alternator si apoi alternatorul cu totul....a trebuit sa dau 2 gauri in suportul pe care sunt asezate bobinele alternatorului,la distanta de cca 13 mm fata de gaurile originale,in sensul invers acelor de ceasornic,asta insemnand la suportul meu cca 14 grade de cerc....montat totul la loc,dat drumul la motor... rezultatul - motorul porneste putin mai greu,turatia la relanti a crescut cu 400 rpm fara a umbla la carburator...se accelereaza f rapid .... p.s. - motorul este tip minarelli my 50 2t racire cu aer.... Editat Octombrie 8, 2007 de dezkreator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 pai da nu se regleaza din carburator??? eu asa reglam la piaggio zip avea 2 surubele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 pai da nu se regleaza din carburator??? eu asa reglam la piaggio zip avea 2 surubele din carburator reglezi doar nivel de benzina \ nivel de aer care vor intra in amestec...de fapt ai reglajul de relanti care nu este altceva decat un surub care ridica sau coboara cuiul pontou...si reglajul cantitatii de aer care intra in amestec,de unde imbogatesti sau saracesti amestecul.....avansul la aprindere este cu totul alta chestie,nu are legatura cu carburatorul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 Salut... Unde pot gasi si eu stikere misto? Am fost duminica in targ(ieri) si nu am gasit decat cateva care dintre toate unul singur mi-a placut ... dar eu vreau multe .. dau si 5 ron pe sticker daca e misto (ma refer la marimile mici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 nu merge.. o sa desfac iar si fac poze... poate ai avut mbku ng ala cu farurile mai ovale... eu il am pala cu farurile perfect rotunde... asteapta pozele:P azi maine poimaine nuhs cand am avut exact model ca al tau...uite si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 am avut exact model ca al tau...uite si poze aha dap.. de unde ai luat stickerele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 aha dap.. de unde ai luat stickerele din Italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 din Italia pai si in Romania nu se gasesc? Chiar asa de infecti suntem??? Apropo misto stoppie faci .. am incercat si eu da' mie frica sa nu se duca discu dreaq ) .. cu boosteru ala faceai stoppie? Aveai ceva modificat pe el?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 pai si in Romania nu se gasesc? Chiar asa de infecti suntem??? Apropo misto stoppie faci .. am incercat si eu da' mie frica sa nu se duca discu dreaq ) .. cu boosteru ala faceai stoppie? Aveai ceva modificat pe el?? in Romania poti sa-ti faci la firme speciale...sunt vreo 2-3 in Galati ...cu Boosterul nu prea ma bagam la "scheme" ... doar cate un burnout ceva...si nu,nu aveam nimic pe el...era doar foarte ingrijit si mergea beton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 ca sa reglezi avansul la aprindere este mai greu.....eu am facut asta la al meu (i-am dat 14 grade avans)...trebuie desfacut capacul de la ventilatie,ventilatorul,scos volanta cu magneti de la alternator si apoi alternatorul cu totul....a trebuit sa dau 2 gauri in suportul pe care sunt asezate bobinele alternatorului,la distanta de cca 13 mm fata de gaurile originale,in sensul invers acelor de ceasornic,asta insemnand la suportul meu cca 14 grade de cerc....montat totul la loc,dat drumul la motor... rezultatul - motorul porneste putin mai greu,turatia la relanti a crescut cu 400 rpm fara a umbla la carburator...se accelereaza f rapid .... p.s. - motorul este tip minarelli my 50 2t racire cu aer.... Salut, sa inteleg ca nu puteai sa regelzi deloc avansul si a trebuit sa dai alte gauri ca sa modifici pozitia suportului ? Sau se poate modifica pozitia relativ putin si tu doreai mai mult ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 pai si in Romania nu se gasesc? Chiar asa de infecti suntem??? Apropo misto stoppie faci .. am incercat si eu da' mie frica sa nu se duca discu dreaq ) .. cu boosteru ala faceai stoppie? Aveai ceva modificat pe el?? acelasi raspuns ca si in celalalt thread: da un search pe google ca sunt f multe site-uri care fac si vand stickere. sau varianta preferata de mine: iti cauti poze cu logo-urile care le vrei, le tragi pe un disc, te duci la un shop de tricouri si iti faci (la orice copy shop serios au si un ploter de taiat stickere). Si asa poti sa iti faci si personalizate (editezi imaginile cum vrei/iti scri ce vrei) Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Infinity... Nu mai imi zice de google ca primele 4 pagini de la search " stickere moto " le-am luat la rand. Vad ca esti in cautare de posturi .. The doctor 46... Uite am desfacut capacul de la baterie si nu am de unde sa reglez avansul... am facut si poze ca sa te convingi ... sau poate nu am vazut Poze: Deci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Salut, sa inteleg ca nu puteai sa regelzi deloc avansul si a trebuit sa dai alte gauri ca sa modifici pozitia suportului ? Sau se poate modifica pozitia relativ putin si tu doreai mai mult ? Merci nu puteam sa modific deloc....suportul are doua gauri rotunde,nu sunt gauri ovalizate care sa te lase sa te joci putin cu avansul....m-am gandit ca ei (fabricantii) au suporti facuti pentru diverse aplicatii (de ex la motor de 49 cc pun suport cu gauri pt avans de 13 grade,pentru alt tip de motor un alt suport cu gauri in functie de ce avans are nevoie acolo...)..asta pentru a nu fi loc de greseala si pentru ca reglajele ,mari consumatoare de timp,sa nu mai existe....m-am uitat la alternatoare facute de firme de tuning (Mallossi de ex.) si au gauri ovalizate care te lasa sa te joci cu avansul intro anumita plaja si sa poti trage si ultima picatura de putere din motor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.