demostene Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 Editorial 3 “Ochii-n patru” Mondo motor 6 Rubrica de stiri Test si tehnica 8 Drive-test: Aprilia SL 750 Shiver. “Fiori de placere” 12 Drive-test: KTM 990 Sper Duke R / 950 Supermoto R. “Ready to race” 16 Drive-test: Moto Morini 1200 Corsaro. “Pursange de moda italiana” 20 Megatest cu 13 supersportive la Jerez: Masterbike 2007. “10 ani de forja” 30 Drive-test ATV: Arctic Cat 500 4x4. “Motanul verde” Magazin 34 Campionatul European de Custom Bike Building editia 2007. “Trend ascendent” 38 Test comparativ: sapte pneuri sport-touring. “La limita andurantei” 46 Raidul Budapesta-Bamako, editia a II-a. “Dakar la clasa Economy” 51 Avanpremiera Red Bull Romaniacs 2007 52 Biker parties: Cluj, Oradea, Targu Murea, Brasov. “Aventuri din haiducie” 54 Consiliere second-hand: Suzuki DR Big 750 S / 800 S. “Doctor Big” Mica publicitate 56 Motociclete second-hand Sport 60 Cupa Ferodo, Amckart, 25 mai. “Asaltul celor mici” 62 Moto Grand Prix: Le Mans (Franta), Mugello (Italia). “Recuperatorul” 64 C.M. Superbike/Supersport: Monza (Italia), Silverstone (Anglia). “Resurectie Haga” Din numarul viitor Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 In testul MASTERBIKE Suzuki GSX-R 1000 a avut clasare asa slaba pt. ca a avut amortizorul central defect? Eu asa am inteles din articol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 In testul MASTERBIKE Suzuki GSX-R 1000 a avut clasare asa slaba pt. ca a avut amortizorul central defect? Eu asa am inteles din articol. Esti pe aproape - desi asta va ramine o chestie nelamurita (abia a doua zi tehnicienii au observat ca monoamortizorul "murise" si motorul statea doar pe arc). In ziua anterioara (a probelor) nimeni (inclusiv pilotii de teste) n-au observat nimic ciudat - dar, poate, un pic cedase deja amortizorul spate (de unde si iesirile din viraje cam naspa ale Gixxerului). Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Dupa ce ca astia de la Motociclismo si-au cam batut joc de Masterbike .......in loc sa faca din el o sesiune de calificari sbk adevarata l-au transformat intr un test touring--- pe circuit---............... l-a-ti facut voi praf . Nici macar diagrama cu puterile nu a mai aparut de data asta sau macar tabelul cu cele mai bune tururi pt fiecare pilot , greutatile masurate? , doar niste medii/tur !!! jalnic .Diferentele fiind atat de mici ar trebui sa se puna accent pe partea tehinca in asa un test comparativ nu pe impresiile pilotilor care, oricat de experimentati ar fi, aproape ca nu au nici o valoare (impresiile !!! nu pilotii) . Sunt sigur ca cei de la motorrad au avut si ceva material tehnic ....s-a pierdut la.....traducere ? As fi crezut ca la asa un test se inregistreaza cateva diagrame distanta /viteza asa ceva ar trebui sa aratati , textul suna ca la orice prezentare pe care o poate citi oricine pe net . In nr 7 nu a fost nici macar o singura putere masurata doar nu va transformati in MotoLife ( macar ei nu au de unde ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Salut, 9fingers! Cu parere de rau, iti impartasesc dezamagirea, dar crede-ma (eu am tradus testul) ca la editia asta Master Bike NU au fost alte diagrame "tehnice" nici in MOTORRAD !!! Nu ma aventurez in psihanaliza autorilor textului nemtzesc, dar cred ca au renuntat la ele de dragul unei oarecari variatii - unor cititori se poate sa le placa uneori mai mult "literatura"... Toate cele bune altfel, ne bucura cititorii atenti si criticile constructive! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.