Sari la conținut

Am O Mare Problema


zgaiba
 Share

Postări Recomandate

Salut am si eu o problema la un scuter Kangda Dynamic QT-4 care este exact la fel cu PEugeot VCLIC 50

de curand mi sa rupt cureau de transmisie si dupa ce iam cumparat cureau nu mergea cum trebuie .....si pana cand sa imi dau seama ca sau dereglat rolele de la variator m-am dus cu el la targ la cei care vand scutere acolo in fata sa se uite putin la el ( pana acolo am putut sa merg cu el doar ca nu statea la relatiu si pleca greu dupa loc ) in fine ala de la targ a zis ca nu stie si mi-a umblat el la relatiu si la jigleru de aer (dupa ce am ajuns acasa il las eu in garaj si a il desfact sa ma uit la variator si am aranjat rolele bine mersi si porma am plecat sa fac o tura cu el ) a doua zi cand sa il pornesc nu mai a mers ....mam tot chinuit sa il pornesc si pana la urma ca sa il pornesc a trebuit sa ii mai desfac jigleru ala de aer bine inteles ca dupa lam facut tot nu pornea de fiecare data cand il opream mergea greu rau de tot sa il pornesc adika de fiecare data trebuia sa il ii desfac jigleru si porma dupa ce il porneam trebuia sa il strang si dupa o 1-2 zile am pierdut jigleru si de abia am reusit sa ajung cu el acasa fara acel jigler in fine , urmatoare zi am incercat sa il pornesc nu mai am reusit ..........dupa cateva zile am fost si mi-am luat jiglerul acelasi model bineinteles si de atunci ma tot chinui sa il pornesc si nu reusesc ......in acest timp cat nu am avut jigler si am incercat sa il pornesc sa inecat si cand iam pus jigleru degeaba tot nu luato iam scos bujia si am arso dar degeaba .

AS dori sa stiu dak ma poate ajutata si pe mine cineva cu cateva sfaturi sau cu vrun service mai apropiat (eu stau un zona piata muncii ) sau dak te pricepi la reglat (carburatorul ca de la el cred ca este buba) lasa-mi nr de tel si vb

 

va rog ajutati-ma ca nu mai rezist fara scuter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi cu el direct la chinezu' de la Afumati care le importa...dincolo de Europa...se termina Bucurestiu'...undeva in camp pe dreapta, Riky Sport se numeste...te jupoaie baietii, dar probabil ca-l vor repara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am vut cam aceeasi problema pana cand l-am dus la un ''meserias''toata treaba este din distributie,nu sunt rolele alea puse la punct si de aceea nu porneste

desfa capacul de la distributie si vezi ca pe role ai cate un semn rola aceea din spate tre sa fie la fara un sfert(semnul adica)si cea din fata la si un sfert (este o ideee cu sfertul ca sa te ghidezi ca acele de ceasornic)bujia tre sa o arzi putin dar oricum motorul este inecat.daca reusesti sa il pornesti sa il tii o perioada pornit ca sa arda benzina din el. nu sunt meserias dar asa am vazut la tipul ala ca a facut si am bagat la cap.daca reusesti da un reply :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am vut cam aceeasi problema pana cand l-am dus la un ''meserias''toata treaba este din distributie,nu sunt rolele alea puse la punct si de aceea nu porneste

desfa capacul de la distributie si vezi ca pe role ai cate un semn rola aceea din spate tre sa fie la fara un sfert(semnul adica)si cea din fata la si un sfert (este o ideee cu sfertul ca sa te ghidezi ca acele de ceasornic)bujia tre sa o arzi putin dar oricum motorul este inecat.daca reusesti sa il pornesti sa il tii o perioada pornit ca sa arda benzina din el. nu sunt meserias dar asa am vazut la tipul ala ca a facut si am bagat la cap.daca reusesti da un reply :bounce:

 

ms mult o sa incerc faza asta dar care este prima rola si care este ultima ca sunt toate la fel ????? sau dak poti sa imi spui unde la meserias l-ai dus sau dami nr lui (dak vine sa lucreze si la domiciliu)

Editat de zgaiba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am vut cam aceeasi problema pana cand l-am dus la un ''meserias''toata treaba este din distributie,nu sunt rolele alea puse la punct si de aceea nu porneste

desfa capacul de la distributie si vezi ca pe role ai cate un semn rola aceea din spate tre sa fie la fara un sfert(semnul adica)si cea din fata la si un sfert (este o ideee cu sfertul ca sa te ghidezi ca acele de ceasornic)bujia tre sa o arzi putin dar oricum motorul este inecat.daca reusesti sa il pornesti sa il tii o perioada pornit ca sa arda benzina din el. nu sunt meserias dar asa am vazut la tipul ala ca a facut si am bagat la cap.daca reusesti da un reply :bounce:

ba nu mai vorbiti ma din basme rolele de la variator au locul lor fix acolo. Io zic sa te duci cu el la un mecanic ca daca te iei dupa ce zice toata lumea risti sa`l strici de tot :baldy:

 

ms mult o sa incerc faza asta dar care este prima rola si care este ultima ca sunt toate la fel ????? sau dak poti sa imi spui unde la meserias l-ai dus sau dami nr lui (dak vine sa lucreze si la domiciliu)

a si dupa ce ii scoti bujia da`i de cateva ori la automat asa in gol si jigleru de aer il desfiletezi de tot si il infiletezi doua ture jumate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba nu mai vorbiti ma din basme rolele de la variator au locul lor fix acolo. Io zic sa te duci cu el la un mecanic ca daca te iei dupa ce zice toata lumea risti sa`l strici de tot :bounce:

a si dupa ce ii scoti bujia da`i de cateva ori la automat asa in gol si jigleru de aer il desfiletezi de tot si il infiletezi doua ture jumate

 

ok ma duc sa il reglez sa vad ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...