Jump to content

maryus

Super Membru
  • Content Count

    536
  • Joined

  • Last visited

About maryus

  • Rank
    Vand Folii ANTIABURIRE FogCity pt. VIZIERE www.modernworld.com

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.scuterul.eu
  • Yahoo
    scuterul

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006-septembrie
  • Motocicleta
    Yamaha T-Max, Scuter Vinci Apache
  • Numar Moto
    B94AMX
  • Club
    Ro Club Maraton

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Hornet
  1. Folii antiaburire aici: http://www.scuterul.eu/folie-antiaburire-viziera-moto-fog-city » Post actualizat in 25 Nov 2015 18:09 Folii antiaburire aici: http://www.scuterul.eu/folie-antiaburire-viziera-moto-fog-city
  2. pe alte surse: victima a ramas intinsa pe sosea mai bine de o ora! Politia a facut toata masuratorile cu cadavrul pe caldaram. Nu-i cam scary procedura? Multi dintre forumustii de aici stiu ca Soseaua Viilor este mare capcana pt motociclisti.
  3. Va propun un topic in cadrul caruia sa comentam modelele de scutere care vor fi expuse la SMAEB 2012 in weekend-ul 21-22 Aprilie la Romaero Baneasa-Bucuresti. Imi voi permite sa incep, bineinteles, cu Motowell care va prezenta trei noi modele Crogen disponibile pentru vanzare in Romania de numai o saptamana. Totodata, astept cu nerabdare sa vad daca Yamaha va prezenta noul T-Max 2012. Mai am o informatie despre Kymco care va prezenta modelul de scuter ideal pentru curierat.
  4. Mortala faza cu datul inapoi La trecerea aia de la Bazilescu, am strambat si eu un Cielo care se oprise pt ca i s-a parut ca vede un pieton pe trotuar...
  5. Am iesit de la IDM la putin timp dupa accident. Mi s-a parut evident cum s-a intamplat. Partea proasta este ca RCA-ul nu prea plateste piese noi pt autovehicule mai vechi (principiul este ca dc ai autovehicul din 90, sa iti pui piese tot din 90, nu sa iti inoiesti tu autovehiculul pe banii lor, de parca ai fi facut-o intentionat). Partea cealalata proasta este ca fata nu pateste nika, asa cum nimeni din Ro n-a patit mare lucru pt fapte de circulatie, poate cel mult ceva cu suspendare in caz de omor. Pot reaminti aici cazul accidentului lui Nistorescu care inca se cerceteaza, cu toate ca dinamica a fost evidenta inca de la inceput (rider-ul n-a primit despagubiri si inca sta prin operatii, pasagera are modificari fiziologice pe viata, iar de inlocuirea motocicletei, nici vorba: a primit atunci de la asigurari jumatate din pretul de piata).
  6. Mergeam in spatele unui scuter de la Fun Curier pe Calea Plevnei si la un moment dat am ramas la un semafor si l-am pierdut, dar l-am gasit imediat apoi trantit de un Logan care a iesit dintr-o curte si a incercat sa traverseze Calea Plevnei. Soferul Loganului jura ca nu l-a vazut pe scuterist, dar nu as zice ca parea prea convins ca s-a si uitat cat de cat atent la ce se intampla in trafic atunci cand a incercat sa faca manevra exagerata de a traversa dintr-una un bulevard cu 6 benzi.
  7. Am sesizat, in ultima vreme ca tot mai multi interlocutori se leaga de accidentul lui Nistorescu, probabil pt ca au obs ca astfel reusesc sa-l reduca la tacere in direct. Asta inseamna ca, cel putin, accidentul si gestul nu au fost uitate. Intrebare: de ce nu are Nistorescu replica in direct si prefera varianta parsiva de a vorbi in ziarul propriu, fara interlocutor? In acest caz nu mai tine sema ca "autorită?ile trebuie să îÂşi facă datoria în lini?te", asa cum insusi afirma in articol? Spune in articol ca la TV sunt difuzate exagerari legate de accident: Exagerare este sa intorci BMW-ul peste scuarul verde! Nu este evident ca in urma accidentului au ramas persoane infirme, pentru ca trebuie sa vorbim despre infirmitate morala. Trebuie spus, totodata, ca Tibi nu ar fi avut al doilea accident, dupa 6 luni, daca nu ar fi avut infirmitatea cauzata de primul, cel provocat de Nistorescu. Mai exista o infirmitate care nu este vizibila si de care ar trebui sa se tina seama intr-un proces de reparatie morala. Este vorba despre o infirmitate a Andreei (pasagera accidentata), infirmitate care poate fi sugerata de urmatoarul exercitiu empatic: cum s-ar mai fi nascut Nistorescu daca mama lui ar fi suferit inainte de sarcina patru fracturi de bazin? Concluzia ar fi ca nu "postacii fabuleaza" ci acela care afirma ca accidentul nu s-a soldat cu infirmitati. Si, mai mult decat fabulatie, as numi asta chiar o minciuna promovata de un om mic, asa cum se vede pe ecran, atunci cand se evoca in direct acest accident. "Spre norocul nostru, suntem sănătosi si întregi"...care va sa zica, omu' se lamenteaza gandindu-se ca ar si putut fi vatamat, el sau copilul, intr-un X5 de o motocicleta. A-propos de copil. implicarea sa in acest eveniment este un aspect intr-adevar induiosator. Totodata, exemplul unui comportament vertical al tatalui ar fi benefic pentru copil si ar contribui la stergera partiala a amintirii gestului nesabuit de a intoarce peste scuarul verde avand un copil in masina (intr-o tara normala, autoritatea tutelara ar fi ridicat macar un deget). Ultima fraza a articolului "Toți cei care ?tiu despre accident m-ar putea acuza că aÂş fi cumpărat o stingere a dosarului Âşi aÂş fi evitat o sentin?ă definitivă" acopera zgarcenia cu o masca a demnitatii. Stiu ca nu a fost acordat niciun leu cu titlu de despagubire pentru vatamare fizica nici de Nistorescu, nici de asigurarea lui RCA, aceasta despagubind doar 2000E pt motocicleta (jumatate din valoarea sa de piata la acea vreme). Ghinionul lui Tibi ca a avut accident trece pe plan secund, putand fi considerat mai important ghinionul sau de a fi avut accident cu Nistorescu si nu cu un om de rand, normal si onest. Norocul lui Nistorescu a fost ca a accidentat niste oameni de rand, normali si onesti si ca in locul lor nu s-a aflat vreun smecher gen Casuneanu Jr, Prigoana Jr etc. care l-ar fi scuturat imediat pe ziaristul moralist de cateva milioane si ar fi iesit mult mai sifonat, daca nu zdrentuit la final, daca acest final ar mai fi existat.
  8. Aici se gasesc 23 de poze de la lansarea modelelor 2011 in Germania: http://galeria.totalbike.hu/hirek/2010/10/...mp;image_size=l
  9. Ar trebui sa se duca martor: nu e mare deranj daca nu se ajunge la proces, da doar o declaratie care dureaza fix 5 min. (am facut asta...m-a luat un politis martor candva). Numai daca se ajunge la proces, va avea de pierdut o jumatate de zi pentru audiere, insa eu cred ca nu se va ajunge la proces in cazul asta si ca soferul vinovat va da dovada de generozitate pt a simplifica procedura
  10. In seara accidentului, ma intorceam de la MIB ( maratonul international bucuresti ) si am stat la semafor langa un Hornet S albastru la Rondul Cosbuc. L-am privit atent pt ca avusesem si eu unul candva. Cand am ajuns la Vasile Parvan, l-am vazut pe motociclist pe jos. Cred ca accidentul se intamplase cu un minut inainte. Tocmai se oprise si o fitza de motociclist cu un Harley, care spunea ca a vazut accidentul, insa cand a venit politia si a vazut ca e rost sa fie luat de martor, s-a evaporat: un carnat umplut de varsta a 3-a; tare m-as bucura sa citeasca postul asta al meu si sa se oftice pt ca-l fac carnat! Spre deosebire de el, Marius (toto), a avut o atitudine demna de toata lauda si a acceptat sa fie martor (nu stiu dc acelasi lucru l-a facut si sotia lui Lamaie, care a vazut si ea evenimentul). Toti cei prezenti spuneau ca motocicleta a pornit pe verde si Meganul a trecut pe rosu. Cel care a postat aici recomandarea cu asteptatul eliberarii intersectiei credea ca Meganul statea in intersectie si motocicleta s-a infipt in el, sau a postat numai ca sa contabilizeze un nou post? Soferul mi-a lasat impresia unui om parshiv (gen cocalar, manelist de suburbie, dar este strict propria mea impresie), cu care banuiesc ca accidentatul va avea mult de furca, pentru ca se va razgandi de multe ori pe timpul cercetarilor si procesului, iar daca Tibi, prietenul meu, n-a scos un leu de la ditamai Nistorescu, dupa un accident foarte mediatizat, cred ca in cazul de fata va fi mai complicat. Mai rau este ca accidentatul shoptea ca e artist angajat la Opera Romana si este posibil sa isi piarda ceva abilitati in urma accidentului (ma gandeasc ca poate era chiar balerin, pt ca avea aspect, iar tendonul lui de la picior nu arata prea bine). Eu unul, n-am putut sa fac practic mai nimic pt accidentat, pt ca era Lamaie acolo jupan si a facut el exact ceea ce trebuia: sa impiedice binevoitorii sa-l miste, sa aiba grija de geanta si portofel etc. Pt curiosi am ceva poze, dar nu aduc multa informatie suplimentara fata de cele postate mai devreme.
  11. maryus

    Accident moto

    Aveam motocicleta cand m-am urcat prima data pe un maxiscuter si am avut norocul si poate capacitatea sa inteleg ca este o evolutie si am facut pasul inainte vanzand motorul si utilizand maxiscuter in continuare. Utilizez T-max constant si intensiv prin Bucuresti de doi ani si am fost surprins sa constat ca este aproape imposibil sa cazi cu un maxiscuter, fata de motor pe care-l pui jos la cea mai mica relaxare.(explicatia diferentei de stabilitate este fizica si se refera la inaltimea centrului de greutate).
  12. maryus

    Accident moto

    Faptul ca au oprit 3 motociclisti mi se pare OK. Cati sa operasca, 100? Referitor la salut, mi se pare o copilarie: dc te apuci sa saluti in Italia faci scurta la mana. In plus nu mi se pare safe sa iei mama dupa ghidon ca sa saluti, iar dc dai din cap, nu-i mereu evident.
  13. eu cred sincer ca nu are importanta sexul soferului, astfel puteti intalni nenumarati barbati stangaci la volan (dar nu va atrag atentia), in schimb numarul femeilor care conduc alcoolizate este net inferior fata de el al barbatilor. Ce nu pricep eu insa, la femei: care este rostul ochelarilor de soare cu barete foarte late, care nu iti permit sa vezi in lateral?...asta la cele de la volan, ca despre pietoane, ma intreb cat de tare este muzica in castile alea de nu auzi tu motocicleta ca vine cand traversezi neregulamentar?...si acum a mai aparut o moda: dupa ce ca ai casti cu volumul la maxim, iti mai pui si role! Iar culmea cascadoriei mi se pare ca in aceste conditii cu casti audio si role sa impingi si un carucior cu un sugar cu vreo 15-20km/h.
  14. Cred ca riderul este singurul care stie exact cum a fost. Probabil ca motocicleta a cazut inainte de impact dupa ciobburile din mijlocul stazii si lipsa urmelor de pe masina. Bine ca era masina macar putin lovita, ca altfel scapa fata nevinovata (ca asa-i pe legea noastra fara autor moral). Despre turometru, mi se pare remarcabil ca mi l-a aratat un pusti de vreo 7 ani: "ia uite nenea ala e oprit la 16000". Cat despre relevanta acestui fapt, as propune urmatorul experiment: daca luam un ceas cu cuc si dam cu el de pamant, s-ar putea ca dupa impact sa ne trezim cu cucul afara, asta neinsemnand ca am distrus ceasul la ora fixa!
  15. Azi 13 August 2010, la ora 18, a avut loc un accident pe Bd.Bucurestii Noi. Se pare ca un Matiz, condus de o domnisoara, a iesit dintr-o curte laterala, probabil dorind sa vireze la stanga, neasigurandu-se insa suficient, l-a incurcat pe un rider care mergea regulamentar pe bulevard. Martorii spun ca doamna avea semnalizarea pusa (adicatelea nu ar avea asa mare vina), iar riderul era cam grabit. Cert este ca Matizul era aproape intact (avea o lovitura fix in spate...nu pricep cum s-a intamplat), iar motocicleta era cam shifonata in fatza (carenele si bordul au avut si un impact cu bordura). Motociclistul a intrat in salvare oarecum pe picioare. Am facut si ceva poze.
×
×
  • Create New...