tausigma Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 Salutare! M-am hotarat sa imi iau o motocicleta.Sunt incepator asa ca nu cred ca are sens sa ma arunc la ceva mai mare de 125 cmc , chiar daca multi prieteni mi-au spus ca ma voi satura repede de asa ceva dar eu imi cunosc limitele si prefer sa incep cu inceputul.Dintre acestea alegerea mea ar fii un NSR.Intrebarile mele sunt urmatoarele : - Daca vreau sa o cumpar din Germania sau Italia, de ex., cat ar costa adusul ei in tara? - Un pret in jur de 1000 euro este mult pentru o asemenea motocicleta cu aprox.30000km+? - La capitolul fiabilitate cum stau NSR-urile? Mentionez ca nu am posibilitatea deocamdata, sincer nu stiu nici daca vreau , sa dau mai mult de 1000 -1000 si ceva de euro pentru prima motocicleta tinand cont si de costurile echipamentului de protectie ( la capitolul asta nu prea vreau sa ma joc).Per ansamblu se poate spune ca se merita un asemenea motor? Vreau sa il folosesc foarte mult pentru deplasarile prin oras si vreau sincer sa ma obisnuiesc cu ceea ce inseamna 2 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...