devil_14_good Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Salutare,eu sunt nou pe aici pentru ca nu am avut net.Am si eu un First Bike-model Dinamic de 50 cm,10 cai putere,adus din italia.La motor nu mai vreau sa ii mai fac nimic pt ca este destul de nervos.vreau sa il tunez pe dinafara,neaone si chestii deastea,de unde pot face rost de astea.eu stau in campina,oras la vreo 30 de km de ploiesti.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Salutare,eu sunt nou pe aici pentru ca nu am avut net.Am si eu un First Bike-model Dinamic de 50 cm,10 cai putere,adus din italia.La motor nu mai vreau sa ii mai fac nimic pt ca este destul de nervos.vreau sa il tunez pe dinafara,neaone si chestii deastea,de unde pot face rost de astea.eu stau in campina,oras la vreo 30 de km de ploiesti.multam Nu stiu sa te indrum.. ins avroiam sa spun ceva refritor la ai tai 10 PS: de unde naiba ai atatia in scuter de 50 cm³? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 (editat) Are p draq 10 cai SPECIFICATIE TEHNICA DYNAMIC Motor: monocilindric in 4 timpi Cilindri (cmc): 50 Putere maxima (kW/rpm): 1,8 / 7500 Viteza maxima (km/h): 45 Consum (l/100km): 2.7 l Greutate proprie (kg): 96 Sarcina maxima (kg): 146 Numar persoane : 2 Combustibil: benzina fara plumb Frana fata: hidraulica pe disc Frana spate: mecanica pe tambur Admisie: cu supape Aprindere: CDI Pornire: cu pedala si demaror Ungere: prin presiune si stropire Racire: cu aer Cutia de viteze: automata Ambreiaj: uscat centrifugal Suspensia fata: furca cu arc si amortizor Suspensia spate: brat cu arc si amortizor Anvelopa fata: 130/60-13 Anvelopa spate: 120/60-13 Capacitate rezervor combustibil (l): 6 L Fata d al meu kre e mai ieftin,mi s pare mai fiabil SPECIFICATIE TEHNICA SPRINTER Motor: monocilindric in 4 timpi Cilindri (cmc): 50 Putere maxima (kW/rpm): 2,1 / 6000 Viteza maxima (km/h): 45 Consum (l/100km): 2.8 l Greutate proprie (kg): 85 Sarcina maxima (kg): 80 Combustibil: benzina fara plumb Alezaj (mm): 39 Cursa (mm): 41,4 Frana fata: hidraulica pe disc Frana spate: mecanica pe tambur Admisie: cu supape Aprindere: CDI Pornire: cu pedala si demaror Ungere: prin presiune si stropire Racire: cu aer Cutia de viteze: automata Ambreiaj: uscat centrifugal Suspensia fata: furca cu arc si amortizor Suspensia spate: brat cu arc si amortizor Anvelopa fata: 3.00-10 42J Anvelopa spate: 3.00-10 42J Capacitate rezervor combustibil (l): 6,3 L Editat Iulie 11, 2007 de adysme55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Salutare,eu sunt nou pe aici pentru ca nu am avut net.Am si eu un First Bike-model Dinamic de 50 cm,10 cai putere,adus din italia.La motor nu mai vreau sa ii mai fac nimic pt ca este destul de nervos.vreau sa il tunez pe dinafara,neaone si chestii deastea,de unde pot face rost de astea.eu stau in campina,oras la vreo 30 de km de ploiesti.multam First bike din Italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 First bike din Italia O fi nume de cod pt furat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 O fi nume de cod pt furat? Stai sa-l lasam sa vedem c zice si baiatul,e acuzat d prea multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Are p draq 10 cai SPECIFICATIE TEHNICA DYNAMIC Motor: monocilindric in 4 timpi Cilindri (cmc): 50 Putere maxima (kW/rpm): 1,8 / 7500 Viteza maxima (km/h): 45 Consum (l/100km): 2.7 l Greutate proprie (kg): 96 Sarcina maxima (kg): 146 Numar persoane : 2 Combustibil: benzina fara plumb Frana fata: hidraulica pe disc Frana spate: mecanica pe tambur Admisie: cu supape Aprindere: CDI Pornire: cu pedala si demaror Ungere: prin presiune si stropire Racire: cu aer Cutia de viteze: automata Ambreiaj: uscat centrifugal Suspensia fata: furca cu arc si amortizor Suspensia spate: brat cu arc si amortizor Anvelopa fata: 130/60-13 Anvelopa spate: 120/60-13 Capacitate rezervor combustibil (l): 6 L Fata d al meu kre e mai ieftin,mi s pare mai fiabil SPECIFICATIE TEHNICA SPRINTER Motor: monocilindric in 4 timpi Cilindri (cmc): 50 Putere maxima (kW/rpm): 2,1 / 6000 Viteza maxima (km/h): 45 Consum (l/100km): 2.8 l Greutate proprie (kg): 85 Sarcina maxima (kg): 80 Combustibil: benzina fara plumb Alezaj (mm): 39 Cursa (mm): 41,4 Frana fata: hidraulica pe disc Frana spate: mecanica pe tambur Admisie: cu supape Aprindere: CDI Pornire: cu pedala si demaror Ungere: prin presiune si stropire Racire: cu aer Cutia de viteze: automata Ambreiaj: uscat centrifugal Suspensia fata: furca cu arc si amortizor Suspensia spate: brat cu arc si amortizor Anvelopa fata: 3.00-10 42J Anvelopa spate: 3.00-10 42J Capacitate rezervor combustibil (l): 6,3 L Ma miram eu! 10 PS.. naiba... ca a meu cu 3,2 kw deci aproape 5 fuge de sub mine la start daca nu-s atent. Are p draq 10 cai SPECIFICATIE TEHNICA DYNAMIC Motor: monocilindric in 4 timpi Cilindri (cmc): 50 Putere maxima (kW/rpm): 1,8 / 7500 Viteza maxima (km/h): 45 Consum (l/100km): 2.7 l Greutate proprie (kg): 96 Sarcina maxima (kg): 146 Numar persoane : 2 Combustibil: benzina fara plumb Frana fata: hidraulica pe disc Frana spate: mecanica pe tambur Admisie: cu supape Aprindere: CDI Pornire: cu pedala si demaror Ungere: prin presiune si stropire Racire: cu aer Cutia de viteze: automata Ambreiaj: uscat centrifugal Suspensia fata: furca cu arc si amortizor Suspensia spate: brat cu arc si amortizor Anvelopa fata: 130/60-13 Anvelopa spate: 120/60-13 Capacitate rezervor combustibil (l): 6 L Fata d al meu kre e mai ieftin,mi s pare mai fiabil SPECIFICATIE TEHNICA SPRINTER Motor: monocilindric in 4 timpi Cilindri (cmc): 50 Putere maxima (kW/rpm): 2,1 / 6000 Viteza maxima (km/h): 45 Consum (l/100km): 2.8 l Greutate proprie (kg): 85 Sarcina maxima (kg): 80 Combustibil: benzina fara plumb Alezaj (mm): 39 Cursa (mm): 41,4 Frana fata: hidraulica pe disc Frana spate: mecanica pe tambur Admisie: cu supape Aprindere: CDI Pornire: cu pedala si demaror Ungere: prin presiune si stropire Racire: cu aer Cutia de viteze: automata Ambreiaj: uscat centrifugal Suspensia fata: furca cu arc si amortizor Suspensia spate: brat cu arc si amortizor Anvelopa fata: 3.00-10 42J Anvelopa spate: 3.00-10 42J Capacitate rezervor combustibil (l): 6,3 L Ma miram eu! 10 PS.. naiba... ca a meu cu 3,2 kw deci aproape 5 fuge de sub mine la start daca nu-s atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.