calu Postat Octombrie 30, 2004 Share Postat Octombrie 30, 2004 vreau sa trec un mz de la 175 la 2jumate. si imi trebuie de la 250 chiulasa , blocu , piston si segmenti. ca se potrivesc am inteles.hai scormoniti pe la bunici prin beciuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Octombrie 31, 2004 Share Postat Octombrie 31, 2004 vreau sa trec un mz de la 175 la 2jumate. si imi trebuie de la 250 chiulasa , blocu , piston si segmenti. ca se potrivesc am inteles.hai scormoniti pe la bunici prin beciuri Iti trebuie cilindru, chiulasa, piston, bolt si segmenti. Blocul nu exista la doi timpi, astea au cartere si cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calu Postat Noiembrie 1, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2004 Iti trebuie cilindru, chiulasa, piston, bolt si segmenti. Blocul nu exista la doi timpi, astea au cartere si cilindru. domle da cilindru in ce e bagat?ala e carteru?deci cilindru de 175 se alezeaza si se aduce la cota pistonului de 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Noiembrie 1, 2004 Share Postat Noiembrie 1, 2004 Cilindrul este format din cilindrul propriu-zis si camasa din fonta care se poate aleza (dar nu se poate aleza de la piston de 175 la 250 cc): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.