Sari la conținut

Om Nebun - Reconditioneaza Mobra


Zoster
 Share

Postări Recomandate

vazut, placut, vorbit, etc....o sa iasa fain...

 

ai pm cu id-ul meu, in caz de sfaturi, si pt inceput cumpara clingheritu si 2+2-ul...nu uita sa sudezi ala, si apoi, poti monta motorul(dupa ce iti iei segmenti), sa stea montat pana faci tablaria si ii dai vopsea...

 

PS: baga-l in casa undeva, sub masa sa nu ocupe loc, ca nu e bine sa il tii afara

 

uite ceva date :bigstar:

 

spor la treaba, si asteptam vesti :)

post-12624-1186034484_thumb.jpg

post-12624-1186034494_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mei trecut un weekend, a mai facut ceva la mobra; din pacate cam putin.... Penru inceput voi arata cateva poze cu cele 2 mobre in starea lor "initiala". Prima(ce a ramas in urma dezmembrarii) este cea galbena a batranului meu, iar a IIa este cea cumparata din Tg.Mures(si asta fara motor)..

 

--- Mesaj completat în 06 Aug 2007 00:48 -------------
Am incercat sa dau luciu motorului, dar mi-am dat seama ca nu am cu ce, asa am inceput sa caut prin topicuri, si am tot citit si pana la urma m-am decis... Am fost in Obor si am inceput sa cumpar: Smirghel de 320;400;800;1000;1500; perie de pasla pentru bormasina si "sapun" pentru slefuit, si m-am pus pe treba...

Initial am luat toata carcasa motorului la perie de sarma pusa pe bormasina, pentru ca era vopsita carcasa respectiva...Atentie cei care vor face acelasi lucru... NU apasati pt ca va veti chinui sa stergeti urmele lasate de peria de sarma... Acum voi incep0e sa iau fiecare bucata si sa o frec pana ma voi satura.. revin cu rezultate(bune sper)....

 

--- Mesaj completat în 06 Aug 2007 00:51 -------------
Am incercat sa dau luciu motorului, dar mi-am dat seama ca nu am cu ce, asa am inceput sa caut prin topicuri, si am tot citit si pana la urma m-am decis... Am fost in Obor si am inceput sa cumpar: Smirghel de 320;400;800;1000;1500; perie de pasla pentru bormasina si "sapun" pentru slefuit, si m-am pus pe treba...

Initial am luat toata carcasa motorului la perie de sarma pusa pe bormasina, pentru ca era vopsita carcasa respectiva...Atentie cei care vor face acelasi lucru... NU apasati pt ca va veti chinui sa stergeti urmele lasate de peria de sarma... Acum voi incep0e sa iau fiecare bucata si sa o frec pana ma voi satura.. revin cu rezultate(bune sper)....

post-20745-1186349628_thumb.jpg

post-20745-1186349668_thumb.jpg

post-20745-1186349721_thumb.jpg

post-20745-1186349771_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bv zoster si eu mi-am reconditionat mobra!!!!!!mam plimbat cu ea cat mam plimat si iara mam gandit sa o reconditionze si sa o modifik !!!!!! o sa fac un topic cu mobra mea :burnout: mai vb.asfalt uscat !!!!salutari din claxon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am inceput sa dezasamblez si sa iau la curatzat toate piesele pt chituit si vopsit deocamdata am curatzat buzunarul din dreapta si toba cu bormasina Bafta in continuare :burnout: aa si pls dak avetzi careva un cablu si un melc pt vitezometru poate chiar si vitezometrul k e km praf al meu pls as avea nevoie si un cablu pt frana fatza :hurt:!

 

--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 20:44 -------------

A mei trecut un weekend, a mai facut ceva la mobra; din pacate cam putin.... Penru inceput voi arata cateva poze cu cele 2 mobre in starea lor "initiala". Prima(ce a ramas in urma dezmembrarii) este cea galbena a batranului meu, iar a IIa este cea cumparata din Tg.Mures(si asta fara motor)..

 

 

Cat ai dat pe cea fara motor??

post-20898-1186506696_thumb.jpg

post-20898-1186506709_thumb.jpg

Editat de ionescu_george_bz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma man mai poti sa imi dai rezervoru'si cu tot cu robinet la ce pret ??dami un pm mz

salut, nu stiu in ce stari se afla piesele de pe cele 2 motoare si de accea nu dau nimik pana nu termin una din ele.. Sorry :hurt:

 

@ionescu_george_bz: cea portocalie am luat-o cu tot cu motor(nu m-am exprimat corect mai devreme), in stare de functionare cica(asta in cazul in care ii puneam eu "pipa dintre carburator si cilindru"). Pretul dat pe ea a fost 280... Mi-a dat si talonul vechi... Eu chiar acum frek la capacul ce vine peste suruburile de reglaj ale ambreiajului... Sa vedem ce iese.... :burnout:

Editat de Zoster
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-am trezit mai tarziu.

ce sa-ti spun iti urez succes in proiectul pe care il incepi.

eu am facut treaba asta acum 2 ani dar cu multe sacrificii si mult timp si bani cheltuiti.

ideea e ca la final rezultatul iti da satisfactie.

in motor mare grija la cum pui pinioanele pt ca daca le pui altfel ii amesteci ideile, si mai ai grija la selectorul de viteze care e o chestie romaneasca(a se citi proasta).

numai bine si astept sa pui niste poze

post-17040-1186563928_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pregatit sa "mor de foame" doar pentru a auzi motorul pornit... Legat de pinioanele din cutia de viteze... se pun intrun anumit fel in afara de ordinea marimi?:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ionescu_george_bz: Nu am montat cutia dar cand o voi face am sa pozez si voi posta pe forum... :D

@Mr_ORL: Stiu ca nu trebuie sa umblu la cele 3 suruburi de reglaj de la cutia de viteze; problema este ca eu am amestecat piesele din cele 2 motoare(am luat ce e mai bun din fiecare), iar motoarele erau reglate diferit :baldy:, asa ca acum... Sa ma ajute Dumnezeu....:(

 

Am facut o "pauza" in slefuirea motorului si mi-am bagat mainile in amortizoare; Cele de pe fata au un sistem de functionare destul de simplu... am remarcat rotusi prezenta catorva orificii ce banuiesc ca folosesc pentru o eventuala completare cu ulei a amortizoarelor, deci trebuie sa fie vizibile cand te uiti la mobra "din fata". La cel din dreapta, tzeava centrala a partii inferioare a amortizorului(cea pe care "se plimba" partea superioara) se misca, asa ca am schimbat-o (doar am cu ce :D). Amortizoarele pe spate sunt putin mai complicate (4 arcuri, 4 bile, 1 simering, etc..), dar sper sa nu am probleme in remontarea lor...A, bucsele sunt cam duse...

Intrebari: 1. Ce ulei sa pun in pistonul amortizoarelor din spate? Am vazut ca si pe fata se pune ulei pentru o frecare mai usoara... Pot folosi acelasi tip ca la amortizoarele de pe spate?

2. Sunt reglari "speciale" de care ar trebui sa stiu?

3. Trebuie sa reconditionez bucsele, ma puteti indruma(contra cost :cheers: ) catre un atelier de profil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulktumesc pt. invitatie, da-mi mai multe detalii(eventual un link)... :lol:

link? :moto:

 

cum s-a spus odata printre forumistii batrani, tata harley-ului e mobra, deoarece a fost gandita de harley mobrinson si hoinar davidson.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:o oamenilor io am scris la bulan club Mobristi dementi! knd mi am facut contul :D

 

Sa inteleg ca defapt nu exista nici un club "Mobristi Dementi", pacat chiar ar fi fost ceva...; deci am fost am fost indus in eroare; ce nu inteleg eu... de ce scrieti ca apartineti unui club cand nu este asa(cand defapt acel club nu exista), doar pt. imagine :cheers: (falsa...)?; ce rost are?

 

P.S. imi pare rau daca cineva s-a simtit ofensat(nu intelegeti prin asta ca imi cer scuze)

Editat de Zoster
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:agree: Am reusit sa termin de slefuit prima bucata de motor... In ultimile 2 saptamani nu prea am avut timp de mobra si d'aia nu am mai postat (intre tp mi'am luat si un Minsk 125 cc)... Piesa slefuita este capacul ce vine peste suruburile de ambreiaj; deci, cum am facut... "primul" smirghel folosit a fost de 200(mentionez ca, din cate am vazut eu, "primul" smirghel trebuie ales in functie de "leziunile" suferite in timp de piesa respectiva)pe care l'am aplicat intr-o singura directie(personal, am fixat piesa intr-o anume pozitie si am dat cu smirghel de jos in sus pe lungimea ei)pana ce au disparut "leziunile", iar suprafata a devenit uniforma. Apoi, tot cu 200 am dat si de la dreapta la stanga, adica perpendicular (mi s-a parut ca astfel se slefuieste mai bine).

Am repetat aceasta operatiune cu smirghel de 400, 800, 1000 si 1500... Ash fi folosit si de 2000 dar nu am gasit in comert... Recomand sa il folositi, pt ca altfel raman vizibile urmele lasate de 1500 chiar si dupa ce dati cu pasta abraziva si pasla... Acum depinde si cat de tipicari sunteti....

Po pelicula din pasta respectiva dupa care "m'am pus pe ea" cu peria de pasla montata pe bormasta abraziva am gasit-o sub forma solida (daca dadeam cu ea dupa cineva, aveam toate sansele sa ii sparg capul :ok: ). Am frecat "materia solida" de piesa pana am acoperit-o integral cu o pelicula din pasta respectiva apoi "m'am pus pe ea" cu peria de pasla montata pe bormasina...

Smirghelul(1leu/foaie), pasta abraziva(15 lei/bara) si peria de pasla (20 lei)le-am luat din targul Obor, cum intri pe culoarul din centru, mergi pana in capat si vei vedea drept in fata o taraba unde se vinde smirghel, aceea este..(aceasta informatie este destinata celor din Bucuresti si celor dispusi sa vina pana aici :P).

Si acum sa vedeti ce a iesit... Prima poza reprezinta piesa frecata cu smirghel de 1500 si slefuita jumatate cu pasta abraziva, iar in cea de a IIa este piesa inainte de prelucrare ....

 

--- Mesaj completat în 22 Aug 2007 23:33 -------------
Acum voi face o mica pauza(am de de dat o restanta la fac. :smoke:), dar revin cu poze cand va fi motorul sjefuit integral... utati-mi succes...

P.S. Uite si o poza cu Minsk-ul meu....

post-20745-1187813513_thumb.jpg

post-20745-1187813646_thumb.jpg

post-20745-1187814093_thumb.jpg

Editat de Zoster
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa rugineasca capacu' asa zic eu

rugineste aluminiu? :ok: mai degraba oxideaza, dar e protejat de stratu de pasta :P

 

@zoster: super minsku...@kama3 a avut grija de el bine, si asa sper sa ai si tu, si sa te bucuri de el fara incidente :agree: ti-am spus la minsk ce tre facut: intoarsa bascula, reglat mai bine ambreiaju(momentan tine ca l-a reglat @Hell_boy), cumparat burdufele si capacul la foaie, poate si o foaie noua, si pus pedala de care trebuie...in rest, motorul trage super :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie si io de 3 segmenti pt mobra mea (bunikmiu o fo la unu de o facut al 3 lea sant pe piston) am desfacut si io motorul si am spart ca boul un segment. kre imi poate trimite la bz sau poate sa imi spuna unde gasesc prin bucuresti k poate dau o tura p acolo :agree:

@zoster imi place cum a iesit :smoke: asa as vrea sa fac si io motorul meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...