Klaus Postat Noiembrie 6, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2004 Jesus!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 6, 2004 Share Postat Noiembrie 6, 2004 Da, Jesus... Dar eu as mai avea o intrebare. Am citit undeva, ca un tip tot asa a modificat Kawa-ul, cum sunt Niprele din poze, si a avut probleme cu lantul de transmisie. Deci, el a facut tot cu cardan transmisia din spate, dar din cauza roatei de masina ( ) legatura intre schimbatorul si cardanul era un lant mic, ca si la bike-uri din poze. Din cauza turatii relative mari pt. un lant atat de scurt, lantul rezista numai vreo 2 mii de km. Voi ce parere aveti despre asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 6, 2004 Share Postat Noiembrie 6, 2004 Asa sta treaba de obicei cu gusturile oamenilor, ai dreptate, cauciucurile de motor nu au cum sa arate urat pe un motor oricat de mari ar fi, pana nici Hubles monster nu arata urat, cu toate ca mie m-i se pare ca-i un pic cam mult. Sunt oameni carora chiar le plac doar pneurile auto.Daca vrei chopper adevarat obligatoriu i-ti trebe cauciuc de motor. tara mi-e teama ca si eu voi fi nevoit sa-i pun tot de auto dar ... in nici un caz cu balon atat de mare, un 225/35 pe 17 ar fi ideal, asa ca sa va dati seama despre ce e vorba sunt alea de pe cele mai noi mercedesuri sau masini mari sport. Cam tinde in toata lumea si la motoare si la masini sa se foloseasca de acum in colo cauciucuri cu balon mic si pe jante uriase. da klaus nu te contrazic in legatura cu gentiile de 17,18 pe spate ,este la moda acum de citiva ani pe choppere.....dar clasicul chopper tot tipul va fii reprezentat de o roata de 15 sau 16 pe spate cauciuc lat si balon inalt si pe fata roata de 21 linia clasica a unui chopper exact ca si in filmul EASYRIDER pe cele doua motoare. Mie personal imi plac asa si mai cunosc pe cineva care pt care este lege sa aibe 21 fata si 15 spate ...el este BERY te salut respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Noiembrie 9, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2004 (editat) Sa nu ma-ntelegi gresit, ce-i clasic e clasic n-are moarte, prefer old school fatza de modernisme dar daca faci d-astea in Romania le cumpara mama mare, ca zice ca-s biciclete, cine ar da 2000 de euro pe un nipru decat un om cu bani care nu sta sa-si faca un chopper, daca nu arata in halul in care nu i-ar mai iesii din minte nici noaptea dupa ce-l vede prima oara nu va da atatia bani pe el. In momentul asta, asta-i preferata mea Twisted chopper Editat Noiembrie 9, 2004 de Klaus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 (editat) Uite aici o chestie interesanta. motocicleta asta a aparut si in motolife, acolo gasiti detalii daca va intereseaza. E de-al nostru. Tot orasul il stie cand da cate o tura cu ea. Editat Noiembrie 9, 2004 de Avent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Noiembrie 9, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2004 Am citit undeva, ca un tip tot asa a modificat Kawa-ul, cum sunt Niprele din poze, si a avut probleme cu lantul de transmisie. Deci, el a facut tot cu cardan transmisia din spate, dar din cauza roatei de masina ( ) legatura intre schimbatorul si cardanul era un lant mic, ca si la bike-uri din poze. Din cauza turatii relative mari pt. un lant atat de scurt, lantul rezista numai vreo 2 mii de km. Voi ce parere aveti despre asta? S-ar putea sa ai dreptate PC distanta intre pinioane fiind prea mica o zala a lantului ajunge prea repede de la un pinion la altul si intervine probabil o incalzire prea rapida a lantului, uzaandu-se mai repede. zice-ti si voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 despre chestia asta se pot spune multe...... poate fii lantul foarte intins...atunci sigur se rupe sau se uzeaza repede.. depinde si pinioanele care lea folosit daca nu au dinti facuti exact pt lantul care la folosit....se uzeaza del ia dracii,,,, la o adaptare din asta depinde si de modul de utilizare al motorului ,daca tipul pleaca de pe loc cu plecari bruste si intervine si forta asupra lantului in momentul frinarii care iara este destul de mare ,si daca mai si frineaza farta sa traga ambreiajul se duce si mai repede lantul... astea sunt unele din parerile mele:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 si la urma urmei ..cea mai buna si practica si rezistenta este cea din priele poze ...cu pusul grupului cardanic la iesirea din cutie si pe grupul cardanic pus un pinion...lantul si pinionul pe spate..... salutari cu strins de mina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.