Sari la conținut

Sistem tare simplu si sigur


Klaus
 Share

Postări Recomandate

Da, Jesus... :cheers: Dar eu as mai avea o intrebare. Am citit undeva, ca un tip tot asa a modificat Kawa-ul, cum sunt Niprele din poze, si a avut probleme cu lantul de transmisie. Deci, el a facut tot cu cardan transmisia din spate, dar din cauza roatei de masina ( :cheers: ) legatura intre schimbatorul si cardanul era un lant mic, ca si la bike-uri din poze. Din cauza turatii relative mari pt. un lant atat de scurt, lantul rezista numai vreo 2 mii de km. Voi ce parere aveti despre asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa sta treaba de obicei cu gusturile oamenilor, ai dreptate, cauciucurile de motor nu au cum sa arate urat pe un motor oricat de mari ar fi, pana nici Hubles monster nu arata urat, cu toate ca mie m-i se pare ca-i un pic cam mult. Sunt oameni carora chiar le plac doar pneurile auto.

Daca vrei chopper adevarat obligatoriu i-ti trebe cauciuc de motor. tara mi-e teama ca si eu voi fi nevoit sa-i pun tot de auto dar ... in nici un caz cu balon atat de mare, un 225/35 pe 17 ar fi ideal, asa ca sa va dati seama despre ce e vorba sunt alea de pe cele mai noi mercedesuri sau masini mari sport.

Cam tinde in toata lumea si la motoare si la masini sa se foloseasca de acum in colo cauciucuri cu balon mic si pe jante uriase.

da klaus nu te contrazic in legatura cu gentiile de 17,18 pe spate ,este la moda acum de citiva ani pe choppere.....dar clasicul chopper tot tipul va fii reprezentat de o roata de

15 sau 16 pe spate cauciuc lat si balon inalt si pe fata roata de 21

linia clasica a unui chopper exact ca si in filmul EASYRIDER pe cele doua motoare.

Mie personal imi plac asa si mai cunosc pe cineva care pt care este lege sa aibe 21 fata si 15 spate ...el este BERY

te salut

respecte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu ma-ntelegi gresit, ce-i clasic e clasic n-are moarte, prefer old school fatza de modernisme dar daca faci d-astea in Romania le cumpara mama mare, ca zice ca-s biciclete, cine ar da 2000 de euro pe un nipru decat un om cu bani care nu sta sa-si faca un chopper, daca nu arata in halul in care nu i-ar mai iesii din minte nici noaptea dupa ce-l vede prima oara nu va da atatia bani pe el.

 

In momentul asta, asta-i preferata mea

Twisted chopper

post-24-1099994856_thumb.jpg

Editat de Klaus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici o chestie interesanta. :cheers:

motocicleta asta a aparut si in motolife, acolo gasiti detalii daca va intereseaza.

E de-al nostru. Tot orasul il stie cand da cate o tura cu ea.

Editat de Avent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit undeva, ca un tip tot asa a modificat Kawa-ul, cum sunt Niprele din poze, si a avut probleme cu lantul de transmisie. Deci, el a facut tot cu cardan transmisia din spate, dar din cauza roatei de masina ( :cheers: ) legatura intre schimbatorul si cardanul era un lant mic, ca si la bike-uri din poze. Din cauza turatii relative mari pt. un lant atat de scurt, lantul rezista numai vreo 2 mii de km. Voi ce parere aveti despre asta?

S-ar putea sa ai dreptate PC

distanta intre pinioane fiind prea mica o zala a lantului ajunge prea repede de la un pinion la altul si intervine probabil o incalzire prea rapida a lantului, uzaandu-se mai repede.

zice-ti si voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre chestia asta se pot spune multe......

poate fii lantul foarte intins...atunci sigur se rupe sau se uzeaza repede..

depinde si pinioanele care lea folosit daca nu au dinti facuti exact pt lantul care la folosit....se uzeaza del ia dracii,,,,

la o adaptare din asta depinde si de modul de utilizare al motorului ,daca tipul pleaca de pe loc cu plecari bruste si intervine si forta asupra lantului in momentul frinarii care iara este destul de mare ,si daca mai si frineaza farta sa traga ambreiajul se duce si mai repede lantul...

astea sunt unele din parerile mele:)) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la urma urmei ..cea mai buna si practica si rezistenta este cea din priele poze ...cu pusul grupului cardanic la iesirea din cutie si pe grupul cardanic pus un pinion...lantul si pinionul pe spate.....

salutari cu strins de mina :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...